Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvertfall ikke for Ali og Mie, tror det kommer til å rakne ganske fort.. Nate burde komme seg unna hu tammy, hun er jo giftig. Men Kanskje Johannes og Nora?

Anonymkode: 3b5d9...8a4

Johannes og Nora er kanskje de jeg har mest tro på. Iselin og Omid også kanskje, fordi begge er litt kjedelige 😅

Anonymkode: 056e9...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor får man sett uk versjonen?

Anonymkode: 3b5d9...8a4

TV 2 sumo

Anonymkode: 70ff8...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV 2 sumo

Anonymkode: 70ff8...2f0

Takk😊

Anonymkode: 3b5d9...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Oda

caroline

ida

thammy

mie

tanja

nora

Anonymkode: 99b0b...05f

Caroline er penest, mest naturlig, utrolig pene øyne 

Mie er pen men fylte lepper ødelegger

Anonymkode: 62d56...c43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk😊

Anonymkode: 3b5d9...8a4

Bare hyggelig. :)

Anonymkode: 70ff8...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Caroline er penest, mest naturlig, utrolig pene øyne 

Mie er pen men fylte lepper ødelegger

Anonymkode: 62d56...c43

Hva med guttene da?

Anonymkode: 3b5d9...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er poenget med han programlederen? Eller, greit han er der, men burde han ikke gjøre voice-over også? Programledermannen gjør jo veldig lite liksom..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2020 den 19.32, middagshøyden skrev:

Kan også være at de gjør det fordi de skal på TV, og ikke ville gjort det ellers. Det virker som at det er standard forberedelse for realitydeltagere å bleke tenner, "tatovere" øyenbryn, lime på børster av øyevipper og sprøyte full lepper og kinn. Synd, fordi det gir inntrykk av at alt dette er helt normalt og noe de fleste gjør. De bestemmer jo så klart over sine egne ansikter, men jeg skulle ønske at deltagerne ble oppfordret til å komme som de er i større grad. Sånn som det er nå blir jo TV2 (i dette tilfellet) en promotør av kosmetiske behandlinger. 

De blir jo til og med sponset med tannbleking der inne😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LadyLemon skrev:

Hva er poenget med han programlederen? Eller, greit han er der, men burde han ikke gjøre voice-over også? Programledermannen gjør jo veldig lite liksom..

Enig, han gjør veldig lite. Jeg syns at Tone Damli, som var programleder i den første sesongen gjorde en mye bedre jobb og var en bedre figur. En av de tingene jeg savner fra sist, var grillingen. Når seerne og de andre deltagerne kunne stille personlige spørsmål som deltagerne måtte svare på. Da fikk vi vite mye av hva de tenkte. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så spent på i morgen! 

  Skjul innhold

Veldig synd at Oda røyk. Jeg likte henne så godt. Tror dere at deltagerne må velge en fra hvert par som får bli? Da tror jeg det er over for Thammy og Ådne, dessverre. Så er vel Ida på Nate med en gang. Liker Thammy veldig godt, men hun takler ikke så godt å være i Villaen. Ådne har lurt seg selv og det har endt med at ingen av jentene stoler på han. Gruer meg!!!!

 

Anonymkode: 056e9...490

Ådne fortjener å ryke ut, enig i det. Sånn som han vingler og har prøvd å være taktisk, spille på flere jenter samtidig og helgardere, så blir han ikke noe å satse på. Jeg håper at Ida får en mulighet med Nate. Han takler uansett ikke humørsvingningene og dramaene til Thammy i lengden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med guttene da?

Anonymkode: 3b5d9...8a4

Eskild og Jon Andre er kjekke

Anonymkode: 62d56...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hulderen skrev:

Ådne fortjener å ryke ut, enig i det. Sånn som han vingler og har prøvd å være taktisk, spille på flere jenter samtidig og helgardere, så blir han ikke noe å satse på. Jeg håper at Ida får en mulighet med Nate. Han takler uansett ikke humørsvingningene og dramaene til Thammy i lengden. 

Ådne og Thammy må gå!

Anonymkode: 62d56...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hulderen skrev:

Enig, han gjør veldig lite. Jeg syns at Tone Damli, som var programleder i den første sesongen gjorde en mye bedre jobb og var en bedre figur. En av de tingene jeg savner fra sist, var grillingen. Når seerne og de andre deltagerne kunne stille personlige spørsmål som deltagerne måtte svare på. Da fikk vi vite mye av hva de tenkte. 

Uenig, jeg nektet å se på ene og alene pga TD. Er ikke spesielt fan, men han har en bedre sjarme på et vis.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med munnen til Ida? Bred/stor? «Hadde for stor åpning» sa han ene under kyssekonkurransen...😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Skureguri skrev:

Uenig, jeg nektet å se på ene og alene pga TD. Er ikke spesielt fan, men han har en bedre sjarme på et vis.

 

Samme her. Ene og alene pga henne.

Anonymkode: a4c24...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Skureguri skrev:

Uenig, jeg nektet å se på ene og alene pga TD. Er ikke spesielt fan, men han har en bedre sjarme på et vis.

 

Da gikk du glipp av mye. I forrige sesong ble deltagerne alltid glade for å se henne. Hun småpratet, småflørtet og lagde god stemning. Morten kommer bare inn, liter av seg noe ubehagelig, og så går igjen. Fullstendig bortkastet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hulderen skrev:

Da gikk du glipp av mye. I forrige sesong ble deltagerne alltid glade for å se henne. Hun småpratet, småflørtet og lagde god stemning. Morten kommer bare inn, liter av seg noe ubehagelig, og så går igjen. Fullstendig bortkastet.

Grunnen til at jeg ikke ville se det var akkurat det at hun flørter alt for mye. Jeg har ikke noe imot at vakre kvinner er programledere, men sånn flørting som hun driver med er ikke greit. Det tar fokuset bort fra deltagerne. Synes Morten er flink, jeg!

Anonymkode: a4c24...b22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Oda røk ut, hun var livlig - og det hadde vært spennende å se om hun kunne falle for noen, om det kom inn noen nye gutter etter hvert. Synes også det var veldig synd da Eskild røk! Han var jo den eneste gutten mange av jentene var interessert i (og det samtidig, 3-4 stykker var det ikke?). Derfor dårlig for seriens dramaturgi at han røk, da det kunne skapt spenning. Noen som vet om de sender deltakere inn igjen i Love Island?

Min liste, siden noen spurte om hvem av jentene som er penest:

1. Oda
2. Ida
3. Caroline
4. Iselin
5. Mie
6. Thammy
7. Nora

 

Anonymkode: e2439...1a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke forrige sesong, men hørte på podden til Morten og han snakka om å ha en rutine der han løper - dusj/frokost og så jobber litt, og til nå er han på skjermen sånn.. 2 ganger i uka, noen ganger en, så derfor jeg spør. Kunne han ikke også vært kommentator liksom? XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...