Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig!!

Anonymkode: f11ee...5f4

Johannes var også den som kunne forklare hva begrepet «kaste sten i glasshus» betyr. Ikke bevis på at han er et geni, men han er nok uansett også av de smartere der inne.

Anonymkode: 29738...774

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spøker for Mie og Ali nå virker det som

• Liker 7
Skrevet
Spoiler

Jaja, jentene er trofaste i alle fall. Ali er ubehagelig. Han er virkelig dobbeltmoralsk. Sier han hadde fått avsmak om Mie kom inn med en ny fyr samtidig som han flørter åpenlyst og VELGER å kysse hun nye under leken. Viser at han har lyvd til Mie om å være forelsket og har kontrollert henne slik at hun ikke skal finne noen andre.

Anonymkode: 056e9...490

• Liker 18
Skrevet
Spoiler

Ali spiller et farlig spill. Jeg får litt Michael/Amber/Joanna-vibber av det hele, som jo er bra for underholdningens del men veldig kjipt for Mie!

• Liker 5
Skrevet
Spoiler

Haha dagens episoden på slutten når de viser hva som skjer imorgen på love Island. Når Mie får bilde av ali på date. Synes dette er gøy jeg, de passer jo ikke sammen! Ali passer mye bedre med hun nye :)

Anonymkode: dccd9...6fe

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Jaja, jentene er trofaste i alle fall. Ali er ubehagelig. Han er virkelig dobbeltmoralsk. Sier han hadde fått avsmak om Mie kom inn med en ny fyr samtidig som han flørter åpenlyst og VELGER å kysse hun nye under leken. Viser at han har lyvd til Mie om å være forelsket og har kontrollert henne slik at hun ikke skal finne noen andre.

Anonymkode: 056e9...490

Spoiler

Jentene er trofaste fordi de nye gutta er helt uinteressante.

Anonymkode: 29738...774

• Liker 13
Skrevet

Gud bedre hvor søt og god Alexandra er. Konstant solstråle og positiv energi. Blir sjarmert gjennom tv-ruta av henne. Det skjer type aldri med meg. 😊

Anonymkode: 8d2b8...62c

• Liker 7
Skrevet

Endelig litt action 😉 tror nok hun nye passer best til Ali.

Anonymkode: f9b85...7be

• Liker 9
Skrevet

Aranja passer mye bedre for Ali enn Mie. Mie virker altfor vulgær . Aranja er søt og en seriøs jente med hodet på rett plass. 

Anonymkode: ccb2f...bd0

• Liker 14
Skrevet

Har Aranja en annen opprinnelse enn norsk, noen som vet? Nydelig jente. 

Anonymkode: 99b0b...05f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har Aranja en annen opprinnelse enn norsk, noen som vet? Nydelig jente. 

Anonymkode: 99b0b...05f

Faren er asiat. Ja, hun virker superskjønn

Skrevet

Dere bør se den australske! Den ligger på viafree. Sesong 1 der er helt syk synes jeg, spesielt slutten - med tanke på hva man får opp når man googler vinnerne og de andre para 😂

Den australske har sterke karakterer, og der crushet jeg så sykt på Josh. Han er så god ❤️

Liker også UK, er vel på episode 32 allerede etter noen få dager. 

Anonymkode: d6bfd...943

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, Wera1 skrev:

Grunnen til at det ikke er flere jenter/gutter i casa amor er vel sikkert fordi det ikke er flere aktuelle som har meldt seg på/vil være med. 

De er ikke «fine» nok. Tror casting er veldig kresne, ser jo det når det kommer er ujevnt antall gutter/jenter når de ordinære deltakerne skal testes... Idiotisk. 

• Liker 5
Skrevet

Digger at Ali har funnet tonen med hun nye. Hun virker mer moden. Jeg liker ikke personligheten til Mie. Føler hun klager mye og er barnslig. 

• Liker 5
Skrevet

De er ikke «fine» nok. Tror casting er veldig kresne, ser jo det når det kommer er ujevnt antall gutter/jenter når de ordinære deltakerne skal testes... Idiotisk. 

Tror ikke de er så veldig kresne... han ene gutten ser ut som en som ikke har dusjet på en uke, og akkurat stod opp fra en ppwernap med potetgullpose og cola i sengen ved siden av seg. Og en tom pizza-eske selvsagt! han passer virkelig ikke inn... 

Digger at Ali har funnet tonen med hun nye. Hun virker mer moden. Jeg liker ikke personligheten til Mie. Føler hun klager mye og er barnslig. 

Enig, men syns også Ali virker veldig kontrollerende og dominerende. Som om Mie var en lek der foreldrene hans trodde han var med gutta, og Aranja er hun som blir introdusert for foreldre og familie... 

• Liker 14
Skrevet

Ali og Mie valgte jo hverandre på førsteinntrykk, og det er bare et kort glimt av utseendet.

Etterhvert har den idyllen slått sprekker, og vil mest sannsynlig ikke vare når de kommer hjem. 

Nå liker han Aranja og hun er søtere og mildere enn Mie. Kanskje hun passer bedre med han, og dette programmet handler om å finne kjærligheten, ikke holde ut med noen man raskt ble matchet med første dag. Han gjør ikke noe galt, han skylder ikke Mie å være "trofast" med henne. Han må få utforske kjærligheten han som de andre. Passer Aranja bedre, så er det jo både fint og hyggelig.

Alle der inne er single, de er på et slags datingprosjekt. 

Anonymkode: 10d75...151

• Liker 14
Skrevet

Hvis Ali velger Mie kommer nok likevel hun ikke til å akseptere oppførselen hans. Håper han velger hun nye jeg da, passer nok hakket bedre sammen. 

Anonymkode: f9b85...7be

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gud bedre hvor søt og god Alexandra er. Konstant solstråle og positiv energi. Blir sjarmert gjennom tv-ruta av henne. Det skjer type aldri med meg. 😊

Er du gutt elr jente? 

Ja hun er sjarmerende!;) 

Anonymkode: c1e3b...bde

Skrevet

De burde sendt inn noen flere gutter til jentene, for virker jo som de ikke vurderer Thomas og Victor som potensielle kjærester. Bortsett fra Ida da, men hun er jo virkelig singel. Hadde vært kult å fått inn en fyr som fikk de etablerte jentene til å begynne å tvile litt også. Action, please! 

Anonymkode: 19d4e...fc4

• Liker 17
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du gutt elr jente? 

Ja hun er sjarmerende!;) 

Anonymkode: c1e3b...bde

Jeg er en mann rundt 30 år, hvis det var relevant for kommentaren min. 😜 

Sykt flott jente, tvers igjennom. Jon Anders er jo en kronidiot, som kommer inn med en beskjeden og laidback holdning, ikke tar initiativ og i tillegg avviser Alexandra når hun spør om å dele seng. Hva f... gjør han der inne når han er "livredd" damene? Han er jo enda verre enn Eskild, som bare gikk rundt å mottok oppmerksomhet uten å legge noe innsats i det selv. Jon Anders vil knapt motta heller. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...