AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #281 Skrevet 29. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig!! Anonymkode: f11ee...5f4 Johannes var også den som kunne forklare hva begrepet «kaste sten i glasshus» betyr. Ikke bevis på at han er et geni, men han er nok uansett også av de smartere der inne. Anonymkode: 29738...774 3
frk_88 Skrevet 29. januar 2020 #282 Skrevet 29. januar 2020 Det spøker for Mie og Ali nå virker det som 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #283 Skrevet 29. januar 2020 Spoiler Jaja, jentene er trofaste i alle fall. Ali er ubehagelig. Han er virkelig dobbeltmoralsk. Sier han hadde fått avsmak om Mie kom inn med en ny fyr samtidig som han flørter åpenlyst og VELGER å kysse hun nye under leken. Viser at han har lyvd til Mie om å være forelsket og har kontrollert henne slik at hun ikke skal finne noen andre. Anonymkode: 056e9...490 18
Shrewsbury Skrevet 29. januar 2020 #284 Skrevet 29. januar 2020 Spoiler Ali spiller et farlig spill. Jeg får litt Michael/Amber/Joanna-vibber av det hele, som jo er bra for underholdningens del men veldig kjipt for Mie! 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #285 Skrevet 29. januar 2020 Spoiler Haha dagens episoden på slutten når de viser hva som skjer imorgen på love Island. Når Mie får bilde av ali på date. Synes dette er gøy jeg, de passer jo ikke sammen! Ali passer mye bedre med hun nye Anonymkode: dccd9...6fe 8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #286 Skrevet 29. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Jaja, jentene er trofaste i alle fall. Ali er ubehagelig. Han er virkelig dobbeltmoralsk. Sier han hadde fått avsmak om Mie kom inn med en ny fyr samtidig som han flørter åpenlyst og VELGER å kysse hun nye under leken. Viser at han har lyvd til Mie om å være forelsket og har kontrollert henne slik at hun ikke skal finne noen andre. Anonymkode: 056e9...490 Spoiler Jentene er trofaste fordi de nye gutta er helt uinteressante. Anonymkode: 29738...774 13
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #287 Skrevet 29. januar 2020 Gud bedre hvor søt og god Alexandra er. Konstant solstråle og positiv energi. Blir sjarmert gjennom tv-ruta av henne. Det skjer type aldri med meg. 😊 Anonymkode: 8d2b8...62c 7
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #288 Skrevet 29. januar 2020 Endelig litt action 😉 tror nok hun nye passer best til Ali. Anonymkode: f9b85...7be 9
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #289 Skrevet 29. januar 2020 Aranja passer mye bedre for Ali enn Mie. Mie virker altfor vulgær . Aranja er søt og en seriøs jente med hodet på rett plass. Anonymkode: ccb2f...bd0 14
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #290 Skrevet 29. januar 2020 Har Aranja en annen opprinnelse enn norsk, noen som vet? Nydelig jente. Anonymkode: 99b0b...05f
Soniq Skrevet 29. januar 2020 #291 Skrevet 29. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har Aranja en annen opprinnelse enn norsk, noen som vet? Nydelig jente. Anonymkode: 99b0b...05f Faren er asiat. Ja, hun virker superskjønn
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #292 Skrevet 29. januar 2020 Dere bør se den australske! Den ligger på viafree. Sesong 1 der er helt syk synes jeg, spesielt slutten - med tanke på hva man får opp når man googler vinnerne og de andre para 😂 Den australske har sterke karakterer, og der crushet jeg så sykt på Josh. Han er så god ❤️ Liker også UK, er vel på episode 32 allerede etter noen få dager. Anonymkode: d6bfd...943 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #293 Skrevet 29. januar 2020 12 timer siden, Wera1 skrev: Grunnen til at det ikke er flere jenter/gutter i casa amor er vel sikkert fordi det ikke er flere aktuelle som har meldt seg på/vil være med. De er ikke «fine» nok. Tror casting er veldig kresne, ser jo det når det kommer er ujevnt antall gutter/jenter når de ordinære deltakerne skal testes... Idiotisk. Anonymkode: d6bfd...943 5
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2020 #294 Skrevet 29. januar 2020 Digger at Ali har funnet tonen med hun nye. Hun virker mer moden. Jeg liker ikke personligheten til Mie. Føler hun klager mye og er barnslig. Anonymkode: d6bfd...943 5
Summ Skrevet 30. januar 2020 #295 Skrevet 30. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: De er ikke «fine» nok. Tror casting er veldig kresne, ser jo det når det kommer er ujevnt antall gutter/jenter når de ordinære deltakerne skal testes... Idiotisk. Anonymkode: d6bfd...943 Tror ikke de er så veldig kresne... han ene gutten ser ut som en som ikke har dusjet på en uke, og akkurat stod opp fra en ppwernap med potetgullpose og cola i sengen ved siden av seg. Og en tom pizza-eske selvsagt! han passer virkelig ikke inn... 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Digger at Ali har funnet tonen med hun nye. Hun virker mer moden. Jeg liker ikke personligheten til Mie. Føler hun klager mye og er barnslig. Anonymkode: d6bfd...943 Enig, men syns også Ali virker veldig kontrollerende og dominerende. Som om Mie var en lek der foreldrene hans trodde han var med gutta, og Aranja er hun som blir introdusert for foreldre og familie... 14
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #296 Skrevet 30. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Digger at Ali har funnet tonen med hun nye. Hun virker mer moden. Jeg liker ikke personligheten til Mie. Føler hun klager mye og er barnslig. Anonymkode: d6bfd...943 Ali og Mie valgte jo hverandre på førsteinntrykk, og det er bare et kort glimt av utseendet. Etterhvert har den idyllen slått sprekker, og vil mest sannsynlig ikke vare når de kommer hjem. Nå liker han Aranja og hun er søtere og mildere enn Mie. Kanskje hun passer bedre med han, og dette programmet handler om å finne kjærligheten, ikke holde ut med noen man raskt ble matchet med første dag. Han gjør ikke noe galt, han skylder ikke Mie å være "trofast" med henne. Han må få utforske kjærligheten han som de andre. Passer Aranja bedre, så er det jo både fint og hyggelig. Alle der inne er single, de er på et slags datingprosjekt. Anonymkode: 10d75...151 14
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #297 Skrevet 30. januar 2020 Hvis Ali velger Mie kommer nok likevel hun ikke til å akseptere oppførselen hans. Håper han velger hun nye jeg da, passer nok hakket bedre sammen. Anonymkode: f9b85...7be 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #298 Skrevet 30. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Gud bedre hvor søt og god Alexandra er. Konstant solstråle og positiv energi. Blir sjarmert gjennom tv-ruta av henne. Det skjer type aldri med meg. 😊 Anonymkode: 8d2b8...62c Er du gutt elr jente? Ja hun er sjarmerende!;) Anonymkode: c1e3b...bde
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #299 Skrevet 30. januar 2020 De burde sendt inn noen flere gutter til jentene, for virker jo som de ikke vurderer Thomas og Victor som potensielle kjærester. Bortsett fra Ida da, men hun er jo virkelig singel. Hadde vært kult å fått inn en fyr som fikk de etablerte jentene til å begynne å tvile litt også. Action, please! Anonymkode: 19d4e...fc4 17
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2020 #300 Skrevet 30. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du gutt elr jente? Ja hun er sjarmerende!;) Anonymkode: c1e3b...bde Jeg er en mann rundt 30 år, hvis det var relevant for kommentaren min. 😜 Sykt flott jente, tvers igjennom. Jon Anders er jo en kronidiot, som kommer inn med en beskjeden og laidback holdning, ikke tar initiativ og i tillegg avviser Alexandra når hun spør om å dele seng. Hva f... gjør han der inne når han er "livredd" damene? Han er jo enda verre enn Eskild, som bare gikk rundt å mottok oppmerksomhet uten å legge noe innsats i det selv. Jon Anders vil knapt motta heller. Anonymkode: 8d2b8...62c 12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå