AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #361 Skrevet 31. januar 2020 Det skulle stå kline i senga med Arjana ^ Anonymkode: fc1db...2aa 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #362 Skrevet 31. januar 2020 Jeg vet ikke om jeg slenger ut en brannfakkel her, men kan det med Ali og Mie ha noe å gjøre med hvor han er fra? Jeg tenker ift kultur, og stereotypien om at "norske jenter kan man leke litt med, men kona skal være *sånn og sånn*, bli godkjent av foreldre osv". For all del, Ali virker som en veldig fin og "norsk" fyr, men jeg tror faktisk hans egne verdier står i motsetning til Mie. Ei venninne av meg var sammen med en fyr fra Palestina, og han var jo i utgangspunktet veldig hyggelig, men kontrollerende. Det samme vet jeg har skjedd med utallige (norske) jenter, som faller for en fyr med en annen bakgrunn (f.eks Pakistan, Irak, Iran, Palestina) som også har hatt de samme kontrollerende personlighetstrekkene. Det blir rett og slett litt kulturkrasj, tror jeg da. Ellers syns jeg det er dårlig gjort at vi må vente så lenge med å se hva han velger. Jeg tror han velger Mie, men håper på en måte han velger Aranja, fordi sistnevnte virker til å være en bedre match. Anonymkode: 9ca99...305 16
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #363 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ali er sikkert en kul fyr å sånt. Og det er helt greit at han forelsker seg i Arjana over Mie, de er jo ikke gift somsagt. Men det folk blir opprørt over er at Ali har vært såååå forelsket i Mie, men det tar han to sekunder å ligge i senga å kline med Mie? Han kunne ha vente litt med det da om han virkelig var så forelska i Mie? Og måten han snakker om «vis Mie gjør ditt/datt i casa amour», også er han hundre ganger verre sjøll. Han vill ha en «Wifey». Typisk ikke-etnisk norsk måte å se på/ tenke om kvinner. Man kan pule rundt selv, men puler en dame mer enn en person er hun en Hoe, ikke en Wifey 🙄 Anonymkode: fc1db...2aa Men i islam er det jo liv med fire koner, så naturlig i hans kultur med flere damer samtidig. Er ikke lov for damer med mer enn en mann. Anonymkode: 29738...774 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #364 Skrevet 31. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt dumt å investere så mye i casa amor og så har de ingen gutter å friste jentene med. Det skulle vært 5 stykker og de skulle hatt draget. Problemet med den norske versjonen er at de ikke har nok folk som melder seg på. Ikke at man skal fokusere sånn på utseende, men når parene alt har blitt så etablerte må man ha noen som rører litt i gryta. De guttene når jo ikke opp til knærne engang. Den eneste som hadde denne faktoren var Aranja. Guttene burde også fått flere jenter å bryne seg på. Når du skal splitte jenter/gutter i huset må man ha noe mer futt enn det de klarte å vise til der. Nå mangler det vell bare at de sender ut Mie eller Aranja ut i fra hvem Ali velger. De burde også ha holdt på Eskild siden han var en som flere av jentene gikk litt i smug å siklet på. Det hadde skapt mye bedre TV. Anonymkode: 8ccc8...d9b At Eskild ble kastet ut har nok ødelagt mye av sesongen faktisk. Ganske enkelt fordi nesten alle damene viste interesse for han, og det er ingen andre av mennene som mer enn en dame har vært så veldig keen på, før dette med Ali nå. Anonymkode: 29738...774 9
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #365 Skrevet 31. januar 2020 Jeg fikk litt sjokk at det skulle så lite til for Ali å invitere Aranja i sengen sin. Han har virket oppriktig forelsket i Mie synes jeg. Ellers må jeg bare kommentere Casa Amor. Er det mulig å få inn så få deltagere? Og kunne dem ikke spart de peneste til dette? No offence, men hele poenget med Casa Amor er jo å teste tilliten mellom partene og da trengs det ekstremt, ja nesten unormalt fine mennesker til for å friste de som allerede er etablerte. Jeg har tidligere sett Love Island USA, Australia og UK så til å sammenligne der var det jo kjempe mange deltakere som dukket opp på Casa Amor og da var det fruktfat 👌🏻 Bare sånn by the way: Love Island UK 2019 er den beste sesongen jeg har sett av alt. Mange kjekke par å følge med på! Mye drama og kjærlighet, og mange flotte mennesker🤩 Anonymkode: 6e517...9a1 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #366 Skrevet 31. januar 2020 Ali hadde "ute i den virkelige verden" ikke hatt sjanse på Mie - rent utseendemessig. Hun har et typisk "babe" utseende og Ali er nok mer ... normal. Likevel klarer han å sabotere for seg selv med å kline med ei annen dame 🙃 Anonymkode: f4dae...bf6 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #367 Skrevet 31. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ali hadde "ute i den virkelige verden" ikke hatt sjanse på Mie - rent utseendemessig. Hun har et typisk "babe" utseende og Ali er nok mer ... normal. Likevel klarer han å sabotere for seg selv med å kline med ei annen dame 🙃 Anonymkode: f4dae...bf6 Det gjør ham jo bare mer attraktiv i kvinners øyne. Anonymkode: 29738...774 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #368 Skrevet 31. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk litt sjokk at det skulle så lite til for Ali å invitere Aranja i sengen sin. Han har virket oppriktig forelsket i Mie synes jeg. Ellers må jeg bare kommentere Casa Amor. Er det mulig å få inn så få deltagere? Og kunne dem ikke spart de peneste til dette? No offence, men hele poenget med Casa Amor er jo å teste tilliten mellom partene og da trengs det ekstremt, ja nesten unormalt fine mennesker til for å friste de som allerede er etablerte. Jeg har tidligere sett Love Island USA, Australia og UK så til å sammenligne der var det jo kjempe mange deltakere som dukket opp på Casa Amor og da var det fruktfat 👌🏻 Bare sånn by the way: Love Island UK 2019 er den beste sesongen jeg har sett av alt. Mange kjekke par å følge med på! Mye drama og kjærlighet, og mange flotte mennesker🤩 Anonymkode: 6e517...9a1 Helt enig, produksjonen må jo ha skjønt at de to guttene ikke hadde nubbesjans på noen av damene. Må ha vært på spøk, eller av desperasjon etter ikke å ha funnet noen bedre kandidater. Burde tatt inn igjen Eskild i stedet. Anonymkode: 29738...774 13
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #369 Skrevet 31. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjør ham jo bare mer attraktiv i kvinners øyne. Anonymkode: 29738...774 At han kliner med en annen? Anonymkode: f4dae...bf6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #370 Skrevet 31. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: At han kliner med en annen? Anonymkode: f4dae...bf6 At flere flotte damer er gira på ham, og at han avviser en flott dame, da tenker andre damer at «hey, dette er en som er vant til at fine damer ligger langflate etter ham, og det må det være en grunn til». Anonymkode: 29738...774 1
Gjest blåbærpike Skrevet 31. januar 2020 #371 Skrevet 31. januar 2020 7 timer siden, Hulderen skrev: Det er ikke som hjemme. For å ta Ali litt i forsvar: Han kunne ikke holde seg til Mie var tilbake og så informere henne. For han skjønte nok at han hadde dårlig tid, at han måtte ta valget før Mie var tilbake. Om han ville ha ventet og sett det an til etter at Mie var tilbake, så ville han jo ikke fått muligheten til å se mer til Arjana. Jeg kan ta feil. men jeg regner med at de av de nye jentene og guttene som ikke blir valgt nå, må ut av Love Island. De er nok bare hentet inn for å sette forholdet til de etablerte parene på prøve. Jeg tror ikke de nye f.eks. vil få mulighet til å danne par med hverandre. Jeg tror du har rett, men lurer på om det blir sånn at Mie også må ut om Ali velger Aranja eller om hun får bli for å skape drama.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #372 Skrevet 1. februar 2020 Casa Amor var jo latterlig. Trist å si, men det er jo der utfordringen skal være for de etablerte parene. Ingen, bortsett fra Aranja fikk testet følelsene til guttene. Jentene snakket jo bare om de som de allerede er i par med, til og med single Ida er usikker liksom 🙈 tror det er lite påmeldte. Anonymkode: f9b85...7be 4
Hulderen Skrevet 1. februar 2020 #373 Skrevet 1. februar 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Casa Amor var jo latterlig. Trist å si, men det er jo der utfordringen skal være for de etablerte parene. Ingen, bortsett fra Aranja fikk testet følelsene til guttene. Jentene snakket jo bare om de som de allerede er i par med, til og med single Ida er usikker liksom 🙈 tror det er lite påmeldte. Anonymkode: f9b85...7be Jeg tror også at det er veldig få påmeldte. Det er ikke så rart. Deltagerne må dra på kort varsel. De må ta permsjon fra jobben eller utebli fra studier. Og de får ingen økonomisk kompensasjon. Endret 1. februar 2020 av Hulderen 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #374 Skrevet 1. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: At Eskild ble kastet ut har nok ødelagt mye av sesongen faktisk. Ganske enkelt fordi nesten alle damene viste interesse for han, og det er ingen andre av mennene som mer enn en dame har vært så veldig keen på, før dette med Ali nå. Anonymkode: 29738...774 Enig, her burde produksjonen gjort det annerledes. Selv om han var lavmælt så var det tydelig at jentene hadde sansen for han og også de som var i par. Får håpe at produksjonen nå ikke sender hjem Mie eller Aranja ut i fra hvem Ali velger. De burde virkelig hatt flere deltagere når de splittet parene. En slik produksjon er fullstendig avhengig av deltagerne og de får heller ikke særlig hjelp av alkohol og da er det nesten enda viktigere. Synd at det er sånn, men slik er det jo. Utseende og karisma er svært viktig for å kunne skape TV. Man må også ha deltagere som tør å røre litt i gryta. Anonymkode: 8ccc8...d9b 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #375 Skrevet 1. februar 2020 Akkurat nå har jeg faktisk mest troen på Iselin og Omid, mest for at de minner meg om Andrea og Morten fra i fjor. Husker Andrea var veldig lik Iselin i væremåte, veldig lukket og brukte laaang tid på å få følelser og å åpne seg. Så jeg håper hun kommer ut av det harde skallet sitt etterhvert og finner ut av Omid er en bra fyr. Andrea og Morten er jo fortsatt sammen, og bor sammen den dag i dag, og de var to av de jeg egentlig ikke hadde troen på i forrige sesong. Anonymkode: 2dbad...74a 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #376 Skrevet 1. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå har jeg faktisk mest troen på Iselin og Omid, mest for at de minner meg om Andrea og Morten fra i fjor. Husker Andrea var veldig lik Iselin i væremåte, veldig lukket og brukte laaang tid på å få følelser og å åpne seg. Så jeg håper hun kommer ut av det harde skallet sitt etterhvert og finner ut av Omid er en bra fyr. Andrea og Morten er jo fortsatt sammen, og bor sammen den dag i dag, og de var to av de jeg egentlig ikke hadde troen på i forrige sesong. Anonymkode: 2dbad...74a Tror ikke Iselin bruker lang tid på å få følelser. Hun ble jo forelsket i Ådne med en gang, og lå å klinte med han første natten. Tror heller det er det at Iselin ikke er såå forelsket i Omid. Han er nok ikke helt hennes type. Det tror jeg hun har nevnt også. Ellers synes jeg det er litt kjipt at de ikke serverer litt mer alkohol. Det kan fort bli litt kjedelig om kveldene når alle er edru. Det blir mer flørting om de er litt fulle 😅 Og hvorfor nevner ingen noe om sex? Vi får jo ikke se noen ting. I andre versjoner av Love Island har man fått sett sex og vi vet jo at Mie og Ali har hatt sex for det drakk dem på under «jeg har aldri» leken. Thammy og Nate har garantert hatt seg også. Anonymkode: 6e517...9a1 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #377 Skrevet 1. februar 2020 Aranja virker som ei veldig bra jente❤️ Og så skjønn😍 Anonymkode: e4172...cd6 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #378 Skrevet 1. februar 2020 Over til noe annet! Flere som teller timer til søndagens sending? Gruer meg! Mie❤️ Er det 15:30 på sumo?🤩👏 Anonymkode: fef19...5d2 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #379 Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Over til noe annet! Flere som teller timer til søndagens sending? Gruer meg! Mie❤️ Er det 15:30 på sumo?🤩👏 Anonymkode: fef19...5d2 Står det ikke at episoden er tilgjengelig fra 4. Februar? (tirsdag) Anonymkode: 9ca99...305
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #380 Skrevet 1. februar 2020 I morgen 15.30 på sumo 😉👌🏻 Venter spent 😁 Anonymkode: f9b85...7be
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå