AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #381 Skrevet 1. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Står det ikke at episoden er tilgjengelig fra 4. Februar? (tirsdag) Anonymkode: 9ca99...305 Står søndag 15:30 her. Er uansett da neste episode sendes.🤩 Anonymkode: fef19...5d2 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #382 Skrevet 2. februar 2020 Hva synes dere etter dagens episode? (Vet ikke hvordan man lager sånn "spoilrerlink", så spør derfor hélt generelt 🙂) Anonymkode: d79a0...e6a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #383 Skrevet 2. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere etter dagens episode? (Vet ikke hvordan man lager sånn "spoilrerlink", så spør derfor hélt generelt 🙂) Anonymkode: d79a0...e6a Akkurat som forventet (å det jeg håpet på.) Anonymkode: de642...429 3
frk_88 Skrevet 2. februar 2020 #384 Skrevet 2. februar 2020 Spent på å se hvordan dette går fremover.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #385 Skrevet 2. februar 2020 Det beste som kunne skjedd for serien. Anonymkode: 29738...774 12
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #386 Skrevet 2. februar 2020 Spoiler Heia Ali! Bra valg.. men det ser nå ut som han kanskje angrer... Anonymkode: dccd9...6fe 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #387 Skrevet 2. februar 2020 Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Virker som Ali tenker litt "pose og sekk-strategi". Han tar egentlig ikke et skikkelig standpunkt. Éi som gjør han varm akkurat nå og ei han skal holde på gress.. Husker ikke casten fra i fjor, annet enn sinna-Magnhild :knegg: Noen karer fra den sesongen, som kunne fått prøve seg på ny, eller? Anonymkode: d79a0...e6a 4
Hulderen Skrevet 2. februar 2020 #388 Skrevet 2. februar 2020 Spoiler Ali valgte Aranja, slik som jeg trodde. Men det er ikke enkelt for henne nå, når Ali i hver eneste samtale med henne presiserer at han fortsatt er forelsket i Mie. Mie imponerte meg stort. Midt opp i at hun er rasende på og skuffet over Ali, så klarer hun å si at hun håper valget hans er det rette - for hans del. Mie klarer også å se at hun ikke skal klandre Aranja, selv om det selvsagt er vondt for henne å omgås henne. Jeg synes også Ida er veldig fin som gir støtte til Aranja. Nora tar alt for mye av, håper ikke hun slenger all den dritten hun har planlagt. 14
Hulderen Skrevet 2. februar 2020 #389 Skrevet 2. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere etter dagens episode? (Vet ikke hvordan man lager sånn "spoilrerlink", så spør derfor hélt generelt 🙂) Anonymkode: d79a0...e6a Det er enkelt. Klikk på øyet. Da kommer det opp en boks som du kan skrive i. Alt du skriver der blir skjult.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #390 Skrevet 2. februar 2020 Spoiler Har Akkurat sett ferdig den britiske versjonen av dette programmet, og sitter igjen med en følelse at disse programmene er mer skuespill.. merkelig hvordan akkurat samme scenario spiller seg ut to forskjellige steder.. tipper etter en masse drama kommer Ali til å ombestemme seg og vil tilbake til Mie.. det er jo det som ALLTID skjer i disse seriene Anonymkode: 3b5d9...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #391 Skrevet 2. februar 2020 Spoiler Mie virker utrolig moden. Hadde skikkelig vondt av henne, da hun kom gående inn. Håper Nora roer seg kraftig ned, ellers så vil hun kun gjøre ting verre for Mie ved å bitche og skrike. Så lenge Mie klarer å være så såret men likevel ha hodet hevet, bør de andre jentene følge etter.... Håper ikke Aranja blir frosset ut. Flott å se Ida i dialog med henne. Nesten litt kjipt å se at produksjonen får det så jævelig til. Guttene får "servert" babes for å friste, mens jentene får gutter som er mer i sjanger "sjarmør og nerd" 🙈 Kjempesøte gutter for all del, men....det holder ikke med jenter som er så "satt".....Kjenner at jeg nærmest blir litt trassig og nesten håper at Ali skal ryke på en skikkelig smell..... Anonymkode: d79a0...e6a 10
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #392 Skrevet 2. februar 2020 Ali gjorde åpenbart det rette valget her. Mie virker veldig barnslig og uten retning, mens hun nye virker trygg og "i seg selv". Kanskje vil Aranja ikke vise seg å være "den rette", men hun har uansett mye mer potensial for å være det. Så ja. Jeg heier på valget! Og dette fjortisdramaet blant de andre kvinnelige deltagerne er bare patetisk og sier utrolig mye om dem. Anonymkode: 18030...41a 11
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. februar 2020 #393 Skrevet 2. februar 2020 (endret) På 30.1.2020 den 17.31, Rød potet skrev: Og - måten Ali var på i dagens episode er ikke så kult. Ja, man er der for å finne kjærligheten, men han kunne kanskje ventet med å ligge sammen med hun nye og råkline til Mie hadde kommet tilbake? Velger han Mie nå, så lurer jeg på hvor lenge det varer når hu får vite etter hvert hva han har drevet med imens hu ikke har vært der:) stakkars, sitter å venter på å se han igjen og det er hva han driver med🤮 Helt enig. På 30.1.2020 den 17.54, thejohan skrev: Om Ali velger Mie, så er han kanskje singel kort tid etter uansett? Hvis Mie får vite det han har gjort..? velger han Aranja (?) så blir det jo et helvette, tenker jeg. Jeg tror ikke Mie og Ali overlever utenfor. Uansett om han velger Mie , vil hun droppe han når hun ser hva han har gjort. På 31.1.2020 den 2.38, ikkevoksen skrev: Ali er grunnen til at jeg har trust issues. #DobbelmorAli Ja ikke sant. Endret 2. februar 2020 av Mysticgirl
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #394 Skrevet 2. februar 2020 På 31.1.2020 den 2.38, ikkevoksen skrev: Ali er grunnen til at jeg har trust issues. #DobbelmorAli Ikke enig. Han har vært 100% ærlig og tro mot seg selv hele veien. Anonymkode: 18030...41a 9
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #395 Skrevet 2. februar 2020 Er det kun jeg som hørte at Mie sa «jeg har hatt sex med han liksom» etter de kom inn på sminkerommet? Tydeligvis mye som skjer som vi ikke får med oss Anonymkode: 27179...823 8
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #396 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det kun jeg som hørte at Mie sa «jeg har hatt sex med han liksom» etter de kom inn på sminkerommet? Tydeligvis mye som skjer som vi ikke får med oss Anonymkode: 27179...823 Sånn ca 09:50 ut i dagens episode ( e21) Anonymkode: 27179...823
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #397 Skrevet 2. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det kun jeg som hørte at Mie sa «jeg har hatt sex med han liksom» etter de kom inn på sminkerommet? Tydeligvis mye som skjer som vi ikke får med oss Anonymkode: 27179...823 Det blir klippet vekk hvis/når deltagerne har sex,derfor har du ikke sett det. Men ja,hun har nevnt det flere ganger. Anonymkode: de642...429 12
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #398 Skrevet 2. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kun jeg som hørte at Mie sa «jeg har hatt sex med han liksom» etter de kom inn på sminkerommet? Tydeligvis mye som skjer som vi ikke får med oss Anonymkode: 27179...823 Det fikk vi vite i «jeg har aldri» leken som de hadde også. Deltakerne har sex der inne, men produksjonen har valgt å ikke ta det med på TV. De vil ikke ha fokus på sex slik som Paradise Hotel etc. Jeg syntes synd på Mie når hun kom inn og så dem sammen men syntes hun var flink til å holde roen. Jeg hadde egentlig trodd hun kom til å lange ut mot han. Ellers synes jeg det virker nå som at Ali kanskje angrer litt, at han kjenner på å miste Mie. Anonymkode: 6e517...9a1 7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #399 Skrevet 2. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ja,hun har nevnt det flere ganger. Anonymkode: de642...429 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det fikk vi vite i «jeg har aldri» leken som de hadde også. Anonymkode: 6e517...9a1 Har tydeligvis ikke fulgt godt nok med denne sesongen, den har stått i bakgrunn mens jeg har puslet med andre ting. Virker som jeg må se noen episoder for å skjønne mer Anonymkode: 27179...823
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #400 Skrevet 2. februar 2020 Synes valget til Ali var slemt. Uansett hvem han passer best med, var det dumt av han. Han har ofte betrygget Mie om at det er henne han liker, sakt til Mie at følelsene som hun har til han er gjensidig. Han sa også at hun ikke hadde noe å bekymre seg for. Likevel drar han inn ei ny dame i senga etter noen timer. Forhåpentligvis skjønner Mie at han er en dust. Gråter over noen som klager på oppførselen hennes, som sier hun er så "ekstra" og liker ikke hvis hun er midtpunkt. Hun må jo skjønne at han er dust? Anonymkode: 659e9...95d 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå