Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest blåbærpike
Skrevet
2 timer siden, Hulderen skrev:
  Skjul innhold

Ali valgte Aranja, slik som jeg trodde. Men det er ikke enkelt for henne nå, når Ali i hver eneste samtale med henne presiserer at han fortsatt er forelsket i Mie. Mie imponerte meg stort. Midt opp i at hun er rasende på og skuffet over Ali, så klarer hun å si at hun håper valget hans er det rette - for hans del. Mie klarer også å se at hun ikke skal klandre Aranja, selv om det selvsagt er vondt for henne å omgås henne. Jeg synes også Ida er veldig fin som gir støtte til Aranja. Nora tar alt for mye av, håper ikke hun slenger all den dritten hun har planlagt. 

Spoiler

Enig med deg. Jeg tenker at Ali tok valget sitt når han inviterte Aranja over i sengen sin. Han må ha visst at Mie ikke kom til å ville satse på han etter det. Jeg synes forøvrig det er respektløst av han å tvinge på Mie den klemmen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes valget til Ali var slemt. Uansett hvem han passer best med, var det dumt av han. Han har ofte betrygget Mie om at det er henne han liker, sakt til Mie at følelsene som hun har til han er gjensidig. Han sa også at hun ikke hadde noe å bekymre seg for. Likevel drar han inn ei ny dame i senga etter noen timer. 

Forhåpentligvis skjønner Mie at han er en dust. Gråter over noen som klager på oppførselen hennes, som sier hun er så "ekstra" og liker ikke hvis hun er midtpunkt. Hun må jo skjønne at han er dust?

Anonymkode: 659e9...95d

Var vel ikke akkurat slemt, for ingen kan tvinges til å være med en person. Dessuten er ingen er gift der inne. Hvor mange er det ikke som har datet flere på en gang i RL? Men det er uklokt å si at hun er ekstra eller oppmerksomhetssyk, det kunne han holdt seg for god for. Han burde heller være ærlig og si til Mie, som han gjør til Nate, at han er usikker på om følelsene er riktige der inne i bobla. Jeg er dessuten usikker på hvor Nate egentlig står m.t.p Tammy. Er han keen på Tammy og ser virkelig for seg dem to utenfor, eller tør han ikke lage drama der inne? Tror Nate jakter på pengene, og holder seg low key med Tammy. 

Anonymkode: d6f48...210

• Liker 5
Skrevet
Spoiler

Det var SÅ ubehagelig når han tvang seg på Mie og klemte henne. Han er så egoistisk!!! Greit nok at han «fulgte hodet» (herregud...), men han trenger ikke gni det inn.

Anonymkode: 056e9...490

• Liker 12
Skrevet

Fra en mann til en annen mann, Johannes: 

Ikke bare ser du jævlig bra ut, men du er en minst like bra mann! Har stor respekt for deg. Håper ikke du har andre sider ved deg som kommer fram etterhvert. Sånn type Ali. Hold deg for god for det, for slik du er nå er av verdensklasse. 

*Gutteklem*

Anonymkode: 8d2b8...62c

• Liker 15
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Gutteklem*

Glem dette. Det ble for mye for meg å være 😅

Iselin har jo blitt et annet menneske siste tiden. Fra den litt brautete til den søte og uskyldige. Jeg liker den siste versjonen. Ser flott ut, og er helt nydelig. Nesten missunnerlig på Omid 😬

• Liker 5
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Det var SÅ ubehagelig når han tvang seg på Mie og klemte henne. Han er så egoistisk!!! Greit nok at han «fulgte hodet» (herregud...), men han trenger ikke gni det inn.

Spoiler

Helt enig. Han skulle ha respektert et nei, når han bad om en klem. Å følge etter henne og klemme henne mot hennes vilje er et overgrep og viser total mangel på respekt.

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun jeg som hørte at Mie sa «jeg har hatt sex med han liksom» etter de kom inn på sminkerommet? Tydeligvis mye som skjer som vi ikke får med oss

Anonymkode: 27179...823

Er det noe å bli sjokkert over? De har jo vært der i flere uker, snakker om å være forelsket osv, tilbringer 24 timer i døgnet sammen omtrent. Er helt vanlig å ha sex ila. relativt kort tid, er nok lenge siden de begynte med det. Men de har bevisst ikke vist det på skjermen, litt annet konsept enn PH og Exotb

Anonymkode: 29738...774

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:
  Hide contents

Det steilet jeg også over. Lite respektfullt og trossing av grenser. Man skal ikke kaste seg rundt med metoo-begrep, men der synes jeg han trampet over noen grenser. Hun var tydelig på at han ikke skulle røre henne.. 

Anonymkode: d79a0...e6a

• Liker 1
Skrevet

Bare jeg som syns Nora ligner på en Bratz dukke? Mener det bare positivt 👌

Anonymkode: f91d6...e7e

• Liker 12
Skrevet

I stedet for å skylde på at Mie er oppmerksomhetssøkende kan han ikke bare si det som det er, at han er usikker på seg selv og vil ha et forhold hvor han slipper å jobbe selv med å håndtere egen usikkerhet. Alle som melder seg på et slikt program er åpenbart mer oppmerksomhetssøkende enn folk flest, hvilke andre type folk vil vel trives med å filmes døgnet rundt? Aranja er nok like glad i oppmerksomhet som Ali, Mie og alle andre der. Men flaks for Mie som slapp å investere mer i en utro type.

Anonymkode: 62d56...c43

• Liker 14
Skrevet

Fyyy så respekt jeg fikk for Mie når hun takket nei til en klem, på den måten! Herregud det gikk kaldt igjennom meg. Hun må føle seg helt jævlig. 

jeg forstår Alis valg, til en viss grad, men den følelsen Mie må ha fått når hun så de stod sammen når hun gikk inn, det må ha vært så fælt. Men virker jo som om Ali angrer... Aranja må jo være litt merkelig som godtar at han snakker så mye om Mie... hvor desperat er hun liksom... 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glem dette. Det ble for mye for meg å være 😅

Iselin har jo blitt et annet menneske siste tiden. Fra den litt brautete til den søte og uskyldige. Jeg liker den siste versjonen. Ser flott ut, og er helt nydelig. Nesten missunnerlig på Omid 😬

Er du gutt da? Ja Iselin er ei flott jente. Hun ser litt lur og forelsket ut for tiden gitt😄🤗

Anonymkode: c1e3b...bde

• Liker 2
Skrevet

awwww, iselin! så utrolig søt bursdagskort!!! ❤️❤️❤️

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Summ said:

Fyyy så respekt jeg fikk for Mie når hun takket nei til en klem, på den måten! Herregud det gikk kaldt igjennom meg. Hun må føle seg helt jævlig. 

jeg forstår Alis valg, til en viss grad, men den følelsen Mie må ha fått når hun så de stod sammen når hun gikk inn, det må ha vært så fælt. Men virker jo som om Ali angrer... Aranja må jo være litt merkelig som godtar at han snakker så mye om Mie... hvor desperat er hun liksom... 

Mulig du har rett i at Ali angrer, men dét tror jeg skyldes motstanden som kommer frem i gruppa. Han har hatt rollen som den kloke de andre lener seg på, så han dilter litt hodeløst rundt når han ikke blir likt av alle. 

• Liker 8
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett i at Ali angrer, men dét tror jeg skyldes motstanden som kommer frem i gruppa. Han har hatt rollen som den kloke de andre lener seg på, så han dilter litt hodeløst rundt når han ikke blir likt av alle. 

Sant, men det handler også litt om kultur. I hans kultur skal man finne naive nikkedukker som kommer å ønsker velkommen hjem ved døren, med middagen på bordet der allerede et par unger sitter klare for å spise... noe Aranja er potensiale for. Han sa jo at han tenkte med hodet... 

og nå løper han rundt og vil klemme Mie, og snakker bare om henne, og sier at ingenting er endelig... 

• Liker 8
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Stakkars søte Mie, håper det kommer inn en flott mann til henne. Så får Ali se hva han har mistet. Hun fikk jo ikke være seg selv og blomstre sammen med han, så hun fortjener en ny mann som elsker henne for den hun er og lar henne være seg selv på godt og vondt ❤️ 

Skrevet

Håper det kommer inn en flott mann til både Aranja og Mie. Ali snakker jo kun om sine følelser og kan ikke tro at Aranja finner det noe attraktivt. Det er ikke bare Ali som må finne ut om han kan få følelser for Aranja, men omvendt også. Da bør Ali sjarmere henne og ikke sitte og fortelle henne om at han har følelser for Mie, men at han valgte henne av fornuft. Hvem i allverden blir sjarmert av noe slikt? 

Anonymkode: 11375...156

• Liker 22
Skrevet (endret)
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det kommer inn en flott mann til både Aranja og Mie. Ali snakker jo kun om sine følelser og kan ikke tro at Aranja finner det noe attraktivt. Det er ikke bare Ali som må finne ut om han kan få følelser for Aranja, men omvendt også. Da bør Ali sjarmere henne og ikke sitte og fortelle henne om at han har følelser for Mie, men at han valgte henne av fornuft. Hvem i allverden blir sjarmert av noe slikt? 

Anonymkode: 11375...156

Enig. Når Ali bare er opptatt av å finne ut om han får følelser for Aranja, og ikke prøver å få henne til å føle noe for ham, så viser det at han tar Aranja for gitt. Ja, Aranja er en fantastisk flott jente, men det betyr ikke at hun er evig og alltid hans, hvis han vil ha henne. Hun skal ikke være en reserveløsning mens han finner ut hva han vil. Nå har han gjort et valg.  Mie er fortid. Nå må han gå all inn og satse på Aranja. Ellers blir han bare en kopi av vinglekoppen Ådne. Det var jo Ali som ga gode råd til Ådne. De rådene må han nå følge selv.

Endret av Hulderen
  • Liker 4
Skrevet

Åh, hjertet mitt knuste for Mie. Men herregud så bra hun tok det! Det gjorde det nok enda vanskeligere for Ali tipper jeg. Igjen, det ligner ekstreeemt mye på det som skjedde i UK-versjonen forrige sesong.

Synes også det er fint å se hvordan jentene backer Mie, selv om Nora gikk litt av hengslene. Det hadde vært skikkelig kjedelig om alle skulle ta det fint! Johannes, for en flott mann. Han har overrasket meg helt. 

Flere som la merke til at Ali ble forbauset/glad da Aranja og Ali satt og snakket. Og Aranja sa noe som «jeg føler at du måtte velge mellom hjertet og hjernen» og Ali bare «det var det jeg nettopp sa! du må slutte å lese tankene mine» eller noe...... men han hadde jo nettopp sagt akkurat det samme, foran alle sammen... Haha. Det er ikke sånn at hun forstår/kjenner han så godt, hun bare repeterte det han nettopp hadde sagt. Jeeez.

• Liker 12
Skrevet

Men Ali snakker bare om seg selv? Jeg, meg, mitt og meg, meg, meg! Hvorfor spør han ikke hvordan Arjana har det? Skal hun sitte og vente på han hun da? Nei han blir mer og mer usympatisk. 

Anonymkode: 44d5a...402

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...