AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #501 Skrevet 5. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fascinerende hvor mye de gråter og bryter sammen, ingen dør, de kan jo bare velge å dra sammen? Anonymkode: 62d56...c43 Kanskje de har skrevet under på at det ikke er lov å prøve å bli kjærester i virkeligheten utenfor øya, i hvert fall en viss karantenetid? Anonymkode: 29738...774 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #502 Skrevet 5. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje de har skrevet under på at det ikke er lov å prøve å bli kjærester i virkeligheten utenfor øya, i hvert fall en viss karantenetid? Anonymkode: 29738...774 Høres usannsynlig ut, trekkplasteret er jo pengene Anonymkode: 62d56...c43 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #503 Skrevet 5. februar 2020 Han nye gutten som var på «date» med Mie må være den dårligste sjekkeren hittil. Bare en masse «det er ikke bare det at du er så fin, eller har så fine øyne, men jeg har sansen for hvordan du er som person, blabla». Her snakker vi om den perfekte oppskrift for å få en jente av Mies kaliber til å miste interessen før man har begynt, enda verre enn Jon Andre sine fraser, som var ille nok. Eskild visste hvordan det skulle gjøres, synd han røk, men heldigvis tok Ali ansvar og skapte litt action der inne. Anonymkode: 29738...774 6
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. februar 2020 #504 Skrevet 5. februar 2020 Som jeg sa, Mie vil ha Ali igjen ..Herregud, at hun kan stole på noe sånt igjen! Håper Ali går ut.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #505 Skrevet 5. februar 2020 Mye parvalg og utstemminger på tekstmelding. Snakk om tafatt opplegg. Morten er fraværende. Why? Han er jo der nede! Har han tatt ut egenmeldingsdager eller er han sykemeldt ettersom han ikke er en del av showet? Eller er dette en ferierur for han? Anonymkode: 8d2b8...62c 7
Hulderen Skrevet 5. februar 2020 #506 Skrevet 5. februar 2020 Jeg reagerte på at Ali sier til Mie at det bare er for hennes skyld at han er på Love Island. Deltagerne kan vel ikke bare dra når de måtte finne det for godt? De har helt sikkert skrevet under på en kontrakt med en masse regler. Hvis folk bare kunne stikke når det ikke var så moro der inne, så ville produksjonen få problemer. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #507 Skrevet 5. februar 2020 Er jeg den eneste som fortsatt ønsker å ha Ali i huset? Ali var en kjempedust. Han skulle aldri ha dumpet Mie, og spesielt ikke gjort ting med Aranja før Mie var tilbake og han kunne snakket med henne først. Jeg satt i sofaen og skjelte han ut 😛MEN..Ali angrer virkelig. Han innså nok hvor forelsket han var når han var rundt henne igjen, og da spilte ikke fornuften/hodet noen rolle. Jeg syns det er bra at Mie har latt han jobbe og svette litt, og han har fortjent å kjenne på anger og dårlig samvittighet. Men de er nå hodestups forelska da..så jeg håper virkelig de får muligheten til å finne ut av ting der inne igjen. Når de gråter..gråter jeg🤪🙈#suckerforkjærlighet Anonymkode: 74c47...961 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #508 Skrevet 5. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sorry! Det var meg som skrev, mente ikke typisk for alle gutter, prøvde bare å få frem at slike gutter kan det være overalt uavhengig av bakgrunn. Ja jenter også, hun «såkalte venninnen» min skyldte også på meg, jeg møtte han først så hun hadde ikke fått sjans til å bli kjent med han. Så å vente til det var avsluttet var ikke nødvendig... Du er heldig som har sluppet unna, helt klart vibbene ute. Det hadde ikke jeg. Men krysser fingrene nå 🤞🏼 Anonymkode: ff674...619 Wow du er tøff som svarer så ydmykt tilbake! Krysser fingrene for deg jeg også ❤️ Meg du svarte Anonymkode: d6bfd...943
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2020 #509 Skrevet 5. februar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som fortsatt ønsker å ha Ali i huset? Ali var en kjempedust. Han skulle aldri ha dumpet Mie, og spesielt ikke gjort ting med Aranja før Mie var tilbake og han kunne snakket med henne først. Jeg satt i sofaen og skjelte han ut 😛MEN..Ali angrer virkelig. Han innså nok hvor forelsket han var når han var rundt henne igjen, og da spilte ikke fornuften/hodet noen rolle. Jeg syns det er bra at Mie har latt han jobbe og svette litt, og han har fortjent å kjenne på anger og dårlig samvittighet. Men de er nå hodestups forelska da..så jeg håper virkelig de får muligheten til å finne ut av ting der inne igjen. Når de gråter..gråter jeg🤪🙈#suckerforkjærlighet Anonymkode: 74c47...961 De hadde i hvert fall ikke fått min stemme 😅 Tror de potensielt er neste par ut dersom Ali ikke ryker nå. Anonymkode: d6bfd...943 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #510 Skrevet 6. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må det være typisk gutteoppførsel??? Jeg hater å lese om SÅKALTE feminister som alltid skal sette mannfolk i en bås. Jeg vet om mange drittsekker av kvinnefolk, sykt irriterende at vi slipper lettere unna. Men jeg er enig at Ali er dårlig nytt, men ikke si at dette er typisk gutter. Jeg har aldri vært sammen med en slik gutt/mann, men kanskje jeg har vært flinkere til å ha vibbene ute. Eller så er du som Mie og har vibbene helt inne. Anonymkode: a8ca9...371
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #511 Skrevet 6. februar 2020 Spoiler Vel, avstemningen er foreløpig 2-2, og Nate kommer til å redde sin bror Ali. 3-2 i favør Ali og Alex. Da gjenstår det å se om det kommer noen plot twist som kan redde Ida/Thomas. Kanskje de nye får stemme? Han nye kiropraktoren kunne godt funnet på å sende ut Ali, men tviler på at han nye bandanagutten vil sende ut Alex. TV2 .... SE HVA SOM SKJER .... Anonymkode: a8ca9...371
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #512 Skrevet 6. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som fortsatt ønsker å ha Ali i huset? Ali var en kjempedust. Han skulle aldri ha dumpet Mie, og spesielt ikke gjort ting med Aranja før Mie var tilbake og han kunne snakket med henne først. Jeg satt i sofaen og skjelte han ut 😛MEN..Ali angrer virkelig. Han innså nok hvor forelsket han var når han var rundt henne igjen, og da spilte ikke fornuften/hodet noen rolle. Jeg syns det er bra at Mie har latt han jobbe og svette litt, og han har fortjent å kjenne på anger og dårlig samvittighet. Men de er nå hodestups forelska da..så jeg håper virkelig de får muligheten til å finne ut av ting der inne igjen. Når de gråter..gråter jeg🤪🙈#suckerforkjærlighet Anonymkode: 74c47...961 Absolutt ikke den eneste! Ønsker at han og Mie for en ny sjanse sammen. Hvis ikke, er det jo bare trist 😢 Anonymkode: 647f3...7ab 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #513 Skrevet 6. februar 2020 Håper Ali forsvinner ut. Om han er så forelsket, etter én fristelse, ja så tåler han å ryke ut og bevise det utenfor Argentina. Sprer altfor mye dårlig energi og hele gruppa preges av det. For mye psykisk spill dem i mellom. Håper han sitter på flyet hjem snart, men valg har en tendens til å bli det motsatte av hva jeg ønsker der inne, så det er bare å ta det med ro Anonymkode: d79a0...e6a 5
Gjest thejohan Skrevet 6. februar 2020 #514 Skrevet 6. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er jeg den eneste som fortsatt ønsker å ha Ali i huset? Ali var en kjempedust. Han skulle aldri ha dumpet Mie, og spesielt ikke gjort ting med Aranja før Mie var tilbake og han kunne snakket med henne først. Jeg satt i sofaen og skjelte han ut 😛MEN..Ali angrer virkelig. Han innså nok hvor forelsket han var når han var rundt henne igjen, og da spilte ikke fornuften/hodet noen rolle. Jeg syns det er bra at Mie har latt han jobbe og svette litt, og han har fortjent å kjenne på anger og dårlig samvittighet. Men de er nå hodestups forelska da..så jeg håper virkelig de får muligheten til å finne ut av ting der inne igjen. Når de gråter..gråter jeg🤪🙈#suckerforkjærlighet Anonymkode: 74c47...961 Da kan de finne ut av det på utsiden 🙈 Det er vel da den virkelige testen kommer, så de kan liksågodt bare få føle det på kroppen med en gang..
Gjest thejohan Skrevet 6. februar 2020 #515 Skrevet 6. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Fascinerende hvor mye de gråter og bryter sammen, ingen dør, de kan jo bare velge å dra sammen? Anonymkode: 62d56...c43 Enig!
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #516 Skrevet 6. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Fascinerende hvor mye de gråter og bryter sammen, ingen dør, de kan jo bare velge å dra sammen? Anonymkode: 62d56...c43 Dem er så tette på hverandre, og sådan avhengige av hverandre. Bånd brytes. Skjønner godt at dem gråter. Alle i skoleklassen min gråt når vi måtte forlate leirskolen etter én uke sammen med en annen klasse fra en annen skole. Type 1996, men poenget er der 😁 Anonymkode: 8d2b8...62c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #517 Skrevet 6. februar 2020 Jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert av Jon André. Det eneste han gjør er å klage over at ingen av jentene har vist interesse for han og at han ikke har fått en sjanse av noen av jentene. I forrige uke kom det inn 3 nye jenter, der hvor en av dem, Alexandra, viste mye interesse for han og til og med spurte om å sove i samme seng som han og han avviste henne jo! Han har sagt at han er vant med at jentene kommer til han og at han ikke må "jakte" etter dem, og derfor er det så vanskelig for han der inne. Altså hallo??? Jeg blir oppgitt over mannfolk som han. Anonymkode: 94a8d...8e1 13
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #518 Skrevet 6. februar 2020 * Jeg håper Ida ryker fremfor Ali. Ali er i det minste forelsket noen i huset og skaper litt liv og røre. Ida bare løper rundt som at hun er på ferie uten å vise interesse for de gjenværende guttene. * Jon Andre klager over å ikke få dame. Hallo! Alexandra var interessert i deg! * Nora og Johannes. Vær så snill, la det skje noe mer på den fronten der nå for vi merker omtrent ikke at de eksisterer i villaen 😴😴 * Iselin/Omid, søtt par men får ikke følelsen av det dette er et potensielt langvarig par. * Uk versjonen er mye bedre... nuf said. Det er kun Ali og Mie som lager TV. Anonymkode: 6e517...9a1 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #519 Skrevet 6. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Mye parvalg og utstemminger på tekstmelding. Snakk om tafatt opplegg. Morten er fraværende. Why? Han er jo der nede! Har han tatt ut egenmeldingsdager eller er han sykemeldt ettersom han ikke er en del av showet? Eller er dette en ferierur for han? Anonymkode: 8d2b8...62c Det er det samme i UK-versjonen også. Hun programlederen er bare innom en sjelden gang, gjerne hvis noen skal ryke «uten forvarsel» osv. Det er vel en del av greia🤷🏼♀️ Anonymkode: 2dbad...74a 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2020 #520 Skrevet 6. februar 2020 Anthony virker litt for pågående. Spørs om ikke det frastøter flere enn det tiltrekker. Anonymkode: a8ca9...371 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå