Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest thejohan
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anthony virker litt for pågående. Spørs om ikke det frastøter flere enn det tiltrekker.

Anonymkode: a8ca9...371

Litt sånn som kompisen Jon Andre. Det blir for mye av det gode, for fort. Jeg syns selv at det er magisk med oppmerksomhet, men ikke for mye med en gang. Da virker det som at de prøver for hardt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ekkelt å høre på hvordan han snakker om å velge mellom Alex og Aranja - som om han har dem begge rundt lillefingeren. Synes egentlig mest det virker som de begge har fått litt nok av ham, i alle fall ut fra den lille teaseren for neste episode å dømme.

Anonymkode: a8ca9...371

• Liker 8
Skrevet
Spoiler

Jeg likte ikke måten Ali gikk til Johannes og bad ham forsvare valget mellom seg og Ida. For det første så må folk få velge fritt, og for det andre så tar han for gitt at det er gutta i forholdet som bestemmer. Slik som Nora kalte ham slange og freste mot ham, så skulle han ikke bli overrasket over å bli stemt ut. Hadde han blitt stemt ut av samtlige, så ville ikke det vært noen overraskelse. Eneste grunnen til at han fikk bli, var at Aranja ville beholde sin eneste støttespiller der inne: Alexandra.

Nye gutter blir tatt godt i mot. Men Aranja og Alexandra har ikke blitt inkludert av de andre jentene. Den eneste som har vært grei mot dem er Ida, som nå er ute.

Apropos Ida, jeg tror hun ble lettet over å bli stemt ut. Det har vært nesten så mange ganger, at det var nok litt godt når det endelig skjedde.

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uk versjonen er mye bedre... nuf said.

Ja, nuf said. Jeg er i grunnen lei av å lese om uk-versjonen. Denne tråden er om den norske Love Island. Med så mye uk-spoiling, er det ikke noen vits i å se den.

• Liker 10
Skrevet
41 minutter siden, Hulderen skrev:

Ja, nuf said. Jeg er i grunnen lei av å lese om uk-versjonen. Denne tråden er om den norske Love Island. Med så mye uk-spoiling, er det ikke noen vits i å se den.

Tro meg; den er verdt å se! Både denne og forrige sesong!!! 😄 

Anonymkode: a4c24...b22

• Liker 1
Skrevet

Synes det er synd Ida røyk, likte så godt hennes sprudlende personlighet 💛 

Anonymkode: fc1db...2aa

• Liker 1
Skrevet
Spoiler

Når Mie og Ali sto og kysset i regnet var de faktisk veldig skjønne❤️🌧️Alle kan jo gjøre feil, og det er en spesiell setting.

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, Hulderen skrev:
  Skjul innhold

(...)

Nye gutter blir tatt godt i mot. Men Aranja og Alexandra har ikke blitt inkludert av de andre jentene. Den eneste som har vært grei mot dem er Ida, som nå er ute.

(...)

Ja, veldig ofte er jenter slik. Hvorfor egentlig? Mens gutter ofte er motsatt. 

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Når Mie og Ali sto og kysset i regnet var de faktisk veldig skjønne❤️🌧️Alle kan jo gjøre feil, og det er en spesiell setting.

Nei synes ikke de var skjønne. Trist å se at hun ikke har høyere standard.

Anonymkode: 62d56...c43

• Liker 21
Skrevet
Spoiler

Mie og Ali i regnværet....mest patetiske jeg har sett til nå. Der trengs det mer prating enn å leke kjærester som småunger. Lov å være desperat, men de må se til å snakke sammen. Ali kommer til å slange seg videre rundt...........

Anonymkode: d79a0...e6a

• Liker 6
Skrevet

Mie kommer til å bli skuffa igjen, og igjen og igjen... Har ikke et snev av sans for Ali lenger, så kunstig type. Fysj! 

Anonymkode: f9b85...7be

• Liker 18
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mie kommer til å bli skuffa igjen, og igjen og igjen... Har ikke et snev av sans for Ali lenger, så kunstig type. Fysj! 

Anonymkode: f9b85...7be

Fysj? Er ikke det en veldig stygg ting å si om Ali?

Anonymkode: 29738...774

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert av Jon André. Det eneste han gjør er å klage over at ingen av jentene har vist interesse for han og at han ikke har fått en sjanse av noen av jentene. I forrige uke kom det inn 3 nye jenter, der hvor en av dem, Alexandra, viste mye interesse for han og til og med spurte om å sove i samme seng som han og han avviste henne jo! Han har sagt at han er vant med at jentene kommer til han og at han ikke må "jakte" etter dem, og derfor er det så vanskelig for han der inne. Altså hallo???  Jeg blir oppgitt over mannfolk som han.

Anonymkode: 94a8d...8e1

Poenget var jo at han ikke var interessert i Alexandra. De som han er interessert i, Ida og Mie, har ikke vist noen interesse for ham.

Anonymkode: 29738...774

• Liker 4
Skrevet
Spoiler

Ali får Mie og starter drama med en gang. Johannes og Nora måtte jo ta et valg de også. Så ubehagelig når han konfronterte de. Null sympati for at Ida måtte ryke. Kunne ønske vi fikk vite mer om hva deltagerne faktisk tenker om at Mie har gått tilbake til Ali.

Anthony blir den nye Ådne. Vinglepetter.

Så kvalmt når de kyssa i regnet. Jeg orker ikke. De får ikke min stemme ved neste favoritt-valg. De har det kanskje «fint» nå, men jeg har null tro på de. 

Anonymkode: 056e9...490

• Liker 9
Skrevet

Syns det er så teit at de ikke åpner «privat rommet» oftere.. 2 par bare har vært der til nå... 

• Liker 3
Skrevet

Er det bare meg som synes J A høres ut som Hellstrøm?😂

Anonymkode: 71d29...b3c

• Liker 4
Gjest blåbærpike
Skrevet
4 timer siden, Hulderen skrev:
  Skjul innhold

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veldig ofte er jenter slik. Hvorfor egentlig? Mens gutter ofte er motsatt. 

Jeg tror det har sammenheng med at jentene fikk et negativt førsteinntrykk av og kom skjevt ut med Aranja, på grunn av fadesen med Ali. Alexandra og Andrea ble med i dragsuget, som støttespillerne til Aranja. Med tanke på hva som har skjedd (selv om dette er Love Island), er de mer inkludert enn jeg trodde de kom til å bli. Umiddelbart virket det jo som at det lå an til total utfrysning. Hadde ikke Mie hatt empati med Aranja, hadde lett Nora og Thammy fått det som de ville.. 

Skrevet
6 minutter siden, blåbærpike skrev:

Jeg tror det har sammenheng med at jentene fikk et negativt førsteinntrykk av og kom skjevt ut med Aranja, på grunn av fadesen med Ali. Alexandra og Andrea ble med i dragsuget, som støttespillerne til Aranja. Med tanke på hva som har skjedd (selv om dette er Love Island), er de mer inkludert enn jeg trodde de kom til å bli. Umiddelbart virket det jo som at det lå an til total utfrysning. Hadde ikke Mie hatt empati med Aranja, hadde lett Nora og Thammy fått det som de ville.. 

Synes ikke jentene nødvendigvis var så negative til Arjana, kunne blitt værre 🙈

men på en generell basis er jenter ofte litt mer «klikkete». Skjønner ikke hvorfor egentlig..

• Liker 1
Skrevet
På 5.2.2020 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Mye parvalg og utstemminger på tekstmelding. Snakk om tafatt opplegg. Morten er fraværende. Why? Han er jo der nede! Har han tatt ut egenmeldingsdager eller er han sykemeldt ettersom han ikke er en del av showet? Eller er dette en ferierur for han? 

Anonymkode: 8d2b8...62c

https://www.tv2.no/underholdning/11193858/

Anonymkode: ecf32...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...