Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg heier på Iselin! Synes reaksjonen til Omid på det hun sa til Marius i konkurransen var så absurd at jeg begyndte å tenke på om det var staget av produksjonen. 

Nora har vokst på meg, og hun virker bare som et hærlig menneske.

Ali må ut. Jeg håper virkelig at Mie droppen den gutten.

Når det er sagt har jeg vurdert å slutte å se programmet selv, da casten er så vanvittig dårlig nå. Synes de som startet var bra, men de nye som har kommet inn er innmari kjedelige!!

Anonymkode: 74270...099

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må folk kommentere utseende til deltakerne?.. Hold dere til å diskutere programmet Love Island, ikke hvordan deltakerne ser ut, hvem som er penest og hvem som er stygg osv. Det er så jævelig kvalmt å lese det noen av dere skriver!

• Liker 25
Skrevet

Nå er jeg fryktelig spent på Jon A. I kjent stil kommer vel han til å avvise den nye, og prøve å spleise henne med noen andre. Samtidig som han syter over at ingen er interessert i han, og at han må jobbe så for tilbakemeldingene fra damene. 😴

Anonymkode: 8d2b8...62c

• Liker 3
Skrevet

Spennende klipp i Love Island appen nå 😛

Anonymkode: f91d6...e7e

• Liker 1
Skrevet

Kommer de klippene på TV, eller vises de bare i appen?

Anonymkode: a8ca9...371

Gjest thejohan
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer de klippene på TV, eller vises de bare i appen?

Det er vel en sneakpeak fra dagen episode som blir vist

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spennende klipp i Love Island appen nå 😛

Anonymkode: f91d6...e7e

Spoiler

Litt av en reaksjon fra Ali. Skulle tro han aldri hadde møtt noen som er bifil eller lesbisk før.

• Liker 4
Skrevet

Kjedelig at det kommer inn bare snille hyggelige mennsker. Trenger en skikkelig frekk person man bare kan hate som lager drama der inne

nå er alt så forutsigbart..

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, mjaus skrev:

Kjedelig at det kommer inn bare snille hyggelige mennsker. Trenger en skikkelig frekk person man bare kan hate som lager drama der inne

nå er alt så forutsigbart..

Jeg har ikke så sort hatsbehov. Det at folk er greie er hovedgrunnen til at jeg følger Love Island men ikke Paradise Hotel og Ex on the beach.

• Liker 6
Skrevet

Herregud, Sofie er helt nydelig! For en utrolig karismatisk jente! En sånn type menneske man føler man matcher godt med, omtrent uansett hvordan man selv er. Det er ikke tilfeldig at alle føler at praten går så lett med henne. Det er en ekstremt god egenskap å ha. Det er ikke ofte jeg blir så «blown away», i alle fall ikke gjennom TV-skjermen, men... Wow!

• Liker 5
Skrevet

Men, en ting jeg lurer på?? Hva er den klumpen Jon André har inni øret? Er det betent eller hva er det?😂

Anonymkode: 4e453...143

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, en ting jeg lurer på?? Hva er den klumpen Jon André har inni øret? Er det betent eller hva er det?😂

Lurer på det samme. Har tenkt at enten er det en piercing, eller så er det en body modification/implantat. Eller et merkelig høreapparat? 🙈

Anonymkode: fc1db...2aa

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en ganske vanlig arrdannelse som man ofte kan få rundt en helixpiercing dersom det oppstår betennelse/infeksjon, tror det kalles en keloid.

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig kommentar om folks utseende!

Anonymkode: 0a6f7...345

For så vidt, men Omid ser litt rar ut, på den måten at han er asymmetrisk trent, og hodet «passer» liksom ikke til kroppen.

Men det spiller nå ikke så stor rolle, han er kjekk nok for mange damer, han. Dog er det noe rart med selve personen, virker så utrolig usikker og sjalu når det kommer til stykket. En dealbreaker for mange, og meget mulig, eller sannsynligvis, etter hvert for Iselin. Følelser forsvinner fort når man opplever slike syke innfall for sånne småting.

Anonymkode: 29738...774

• Liker 2
Skrevet

Jon andre eeeeer så kjedelig. Til og med toneleiet er kjedelig. Heier på Victor og nye jenta! Greit med god selvtillit, men Jon André er bare irriterende selvsikker. 

• Liker 12
Skrevet

Jeg har skikkelig sansen for Victor!Han virker som en skikkelig god og snill type med masse godt humør og energi.Herlig personlighet!Han virker også veldig fin å prate med og morsom uten at han prøver for hardt.Også virker han veldig reflektert,ydmyk og moden.At han er litt «klumsete» av og til når det gjelder flørting er egentlig bare sjarmerende.Synes ikke han trenger noen flørte-tips ,og bør bare fortsette å være seg selv.Håper han bare kjører på og får opp troen på seg selv.Tror bare han ikke har funnet riktige kjemien med noen av jentene enda ..før Sofie kom inn nå da☺️Heier på Sofie og Victor, og håper hun ser hvor flott og god han er!

• Liker 13
Skrevet

Husker dere Magnhild fra forrige sesong? Ei sånn ei sku de ha fått inn nå! Var liv i leiren da😁

Anonymkode: 09353...1e9

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Shoco90 skrev:

Jon andre eeeeer så kjedelig. Til og med toneleiet er kjedelig. Heier på Victor og nye jenta! Greit med god selvtillit, men Jon André er bare irriterende selvsikker. 

Haha, han er jo det motsatte av selvsikker.

Anonymkode: 29738...774

• Liker 6
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Husker dere Magnhild fra forrige sesong? Ei sånn ei sku de ha fått inn nå! Var liv i leiren da😁

Anonymkode: 09353...1e9

Magnhild var min favoritt. Synd hun ble behandlet så dårlig:(

• Liker 4
Skrevet

Har tatt igjen de tre siste episodene nå, men herregud så kjedelig det er for tiden. De er jo så «trauste», og det er lite action. 
Får skikkelig dårlige vibber av Nate, det er noe med han som gjør at jeg tror han bare er der for å vinne.  Ikke noe fan av Thammy heller akkurat, men hun tror jeg faktisk er mer oppriktig og faktisk har følelser. Kjenner de to irriterer meg for tiden, på tide å dra hjem, tror ikke de vinner uansett.

Har likt Iselin og Omid fra starten, men den sjalusien sin bør han jobbe med! Iselin er superskjønn, men nå håper jeg hun finner seg noe bedre enn den sutrekoppen. 

Nå er det kun Nora og Johannes jeg har trua på. Hun har vokst på meg! Hun virker faktisk oppriktig god, og jeg tror de er en bra match!

På tide å avslutte nå og kåre en vinner!

Anonymkode: 2dbad...74a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...