AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #621 Skrevet 11. februar 2020 Bare jeg som synes hun nye, Sofie, ligner på Julia Stiles? Anonymkode: 0a6f7...345
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #622 Skrevet 12. februar 2020 Rene sosiologi-studiet dette. En mann som ditcher dama og deler seng med den første fristelsen -> Mannen blir tatt tilbake av eksdama når han kommer tilbake med halen mellom beina En mann som blir litt usikker når dama snakker overfor alle om hvor perfekt gamle-crushen er for henne -> Dama mister følelsene og ditcher han. Anonymkode: e863c...014 2
Hulderen Skrevet 12. februar 2020 #623 Skrevet 12. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann som blir litt usikker når dama snakker overfor alle om hvor perfekt gamle-crushen er for henne -> Dama mister følelsene og ditcher han. Nå har ikke Iselin droppet Omid enda. Og om hun gjør det, så kan grunnen like mye være at hun oppdager at hun faktisk har mye følelser for Victor, som at Omid ble sjalu. Dessuten viste jo klippet fra neste episode at hun føler seg avvist av Omid siden han gang på gang på gang sier nei til å ha sex med henne. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. februar 2020 #624 Skrevet 12. februar 2020 Hva er skjedd med Jon Andre, ? Først avviste han damer og nå er han klengete så det holder. Han står ikke i stil til utseendet iallefall, usikker og bare seriøs og er såå kjedelig. Heier på Victor og Sofie. Tror de passer mye bedre sammen
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #625 Skrevet 12. februar 2020 1 time siden, Mysticgirl skrev: Hva er skjedd med Jon Andre, ? Først avviste han damer og nå er han klengete så det holder. Han står ikke i stil til utseendet iallefall, usikker og bare seriøs og er såå kjedelig. Heier på Victor og Sofie. Tror de passer mye bedre sammen Må jo være lov å avvise noen man ikke føler kjemi/tiltrekning til? Og hva er egentlig sammenhengen mellom utseende og personlighet, er ikke det litt steriotypisk tankegang som vi kan droppe nå når vi er i ett nytt århundre Anonymkode: fc1db...2aa 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #626 Skrevet 12. februar 2020 Endelig, det tok seg opp i dagens episode 🔥🔥🔥 jentene er jo rå å danse, alle som en. Men ansiktet til Victor når Aranja danser sa vell alt 🔥🔥🔥 Så til ett tema på motsatt side av skalaen. Måten Johannes og Omid pratet på idag, tommel opp!! Det står respekt av Omid for at han ikke vil ha sex på TV, og jeg synes ingenting om at Iselin «presser» han. Han virket på gråten da han snakket med henne, og hun bare «fnøys» det vekk og sa hun skulle «dumpe» han neste uke.. huff.. Tenkt det dramaskriket hadde det vært en mann som presset en dame da 🙄 elsker at gutta bakka, og måten Johannes støttet Omid. Johannes fremstår som sykt reflektert og god. Anonymkode: fc1db...2aa 31
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #627 Skrevet 12. februar 2020 Spoiler Endelig skjer det ting på love island norge også!👏🏼 Hahah jeg lo så høyt når de sa at Ali fikk høyest puls på Aranja! Så den egentlig komme, men var fortsatt et fantastisk øyeblikk😂 Anonymkode: a107b...409 17
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #628 Skrevet 12. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hide contents Endelig skjer det ting på love island norge også!👏🏼 Hahah jeg lo så høyt når de sa at Ali fikk høyest puls på Aranja! Så den egentlig komme, men var fortsatt et fantastisk øyeblikk😂 Anonymkode: a107b...409 Spoiler Vi hadde heiarop i heimen!!! Wake up call for Mie!! Anonymkode: 056e9...490 9
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #629 Skrevet 12. februar 2020 Må bare få sagt en ting: Aranja er så SINNSYKT sexy. Tror knapt jeg har sett en så tiltrekkende kvinne som ikke er vulgær på tv før. Rett før jeg blir bifil og melder meg på love island. She is on FIRE. Anonymkode: bcb56...63d 24
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #630 Skrevet 12. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Må bare få sagt en ting: Aranja er så SINNSYKT sexy. Tror knapt jeg har sett en så tiltrekkende kvinne som ikke er vulgær på tv før. Rett før jeg blir bifil og melder meg på love island. She is on FIRE. Anonymkode: bcb56...63d Synes hun er så kjedelig jeg. Anonymkode: e973b...bcd 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #631 Skrevet 12. februar 2020 Dette blir bra! Tipper Ali får nye følelser nå https://www.tv2.no/underholdning/11204108/ Anonymkode: 8d2b8...62c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #632 Skrevet 12. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes hun er så kjedelig jeg. Anonymkode: e973b...bcd Kjedelig?? Den kroppen, nydelig ansikt og behagelig personlighet. Anonymkode: bcb56...63d 16
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #633 Skrevet 12. februar 2020 Jon Andre er så irriterende Anonymkode: 0f324...065 16
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #634 Skrevet 12. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig?? Den kroppen, nydelig ansikt og behagelig personlighet. Anonymkode: bcb56...63d Enig! Aranja er en av de mest soleklare 10'erne jeg vet om. Hun ser outstanding ut, men personligheten er minst like fantastisk! Anonymkode: 8d2b8...62c 13
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #635 Skrevet 12. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Aranja er en av de mest soleklare 10'erne jeg vet om. Hun ser outstanding ut, men personligheten er minst like fantastisk! Anonymkode: 8d2b8...62c Norges vakreste kvinne! I alle fall vakreste brunette. Anonymkode: bcb56...63d 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #636 Skrevet 12. februar 2020 Jeg er helt enig i at Aranja er utrolig pen, og virker som ei skikkelig herlig jente som bryr seg om folkene rundt seg! Men, det som kanskje blir litt glemt i mengden er jo den JÆVLIG kleine samtalen Jon André hadde med Victor og hun nye... Altså, seriøst, det tror jeg må være det kleineste og mest arrogante jeg har sett en person gjøre på reality. Jeg forstår hvor han kommer fra, men det får hvertfall mine varsellamper til å lyse. Ja, greit nok han er seriøst på å finne kjærligheten, men gjennom hele oppholdet hans har han virket utrolig selvsentrert, til tider manipulerende og nå bare klein. Jeg snakket med noen jeg kjenner i dag som kjenner til Jon André på utsiden, og de hadde ikke særlig positivt å si om han i måten han har behandlet tidligere kjærester. Så nei, han der får jeg bare dårlig vibes fra. Syns også det var sykt lættis at Ali fikk høyest puls av Aranja. Altså, Mie, hvor lav selvrespekt skal man få egentlig? Syns det er bra at Love Island tar seg litt opp nå, de må lese her på kvinneguiden 😂 Anonymkode: 9ca99...305 30
Svala Skrevet 12. februar 2020 #637 Skrevet 12. februar 2020 (endret) Har egentlig hatt medfølelse for Jon André og heid på han og Sofie, men nå begynner det å bli for mye fra han for min del også. Den samtalen mellom de tre var bare helt forferdelig, han kveler jo virkelig alt av flørt eller humor som kunne vært mellom han og Sofie. I tillegg føler jeg det er veldig arrogant å kreve en samling med noen man har kjent et par dager for så å skulle snakke uavbrutt om sine følelser, fint at han er seriøs men skjønner ikke hvordan Sofie skal kunne få den tullete delen på plass med han etter det. Håper Sofie finner tonen enda mer med Victor Ali sin puls var fantastisk, gleder meg til å se fortsettelsen og reaksjonen til Mie 😅😅 Endret 13. februar 2020 av Svala 14
Gjest Giselle Skrevet 12. februar 2020 #638 Skrevet 12. februar 2020 Mine bønner ble hørt! 😄 Endelig litt action ja.. Jeg har ikke sett de siste fire episodene, men når jeg i dag så reklame om dansing med pulsklokke måtte jeg se igjen! Spolte rett som det var forbi alt annet og så kun på dansingen. Spoiler Ali sin puls ble høyest med Aranja, ikke uventet i det hele tatt. Håper vi får se mennene danse nå, mens damene sitter med pulsmåler
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #639 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes hun er så kjedelig jeg. Anonymkode: e973b...bcd Nå får det være nok! Aranja er en superdigg kvinne! Anonymkode: 29738...774 6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #640 Skrevet 12. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jon Andre er så irriterende Anonymkode: 0f324...065 Enig, tenk at en sånn diger bamse kan være så veik til sinns. Anonymkode: 29738...774 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå