Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke fulgt helt med, hva var det som skjedde med Thammy og Nate?

Anonymkode: fc91a...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thammy reagerte veldig på at Nate skulle på date med hun nye. I tillegg ble hun ble sur når han kom tilbake fra date, og laget bare dårlig stemning. Nate ble trøtt av det og gav beskjed om at han ikke orket mer.

Anonymkode: 0a125...165

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Thammy er sykt sjalu. Nate liker ikke folk som er sjalu.

Det har skjedd ting tidligere av mindre alvorlig karakter. Nå danset jentene i undertøy foran guttene, guttene hadde på seg pulsarmbånd. Etter at alle jentene hadde danset ferdig kom det inn en ny jente som danset. Denne jenta fikk opp pulsen til Nate mest og de dro på date. Den nye jenta spurte om hun hadde sjans på Nate og Nate sa at det alltid er en sjans.

Nate kommer tilbake etter daten og Thammy gir han attitude, hun er pissed. Sjalu. Hun hørte ikke hva han sa til den nye jenta på daten om at hun hadde sjans på han, og Nate prøver å si at Thammy ikke har noe å frykte. Nate orker ikke de dramagreiene og vurderer nå å slå opp.

Skrevet

Nate "slo opp" i mangel på bedre ord og Thammy truet med å reise, men ombestemte seg... faen at hun blir værende! 

Anonymkode: d79a0...e6a

• Liker 7
Skrevet

Tror ikke Nate er forelska i Thammy men valgte vel å bli i par for det var sikkert kort og sjanse til å vinne. Det virker bare ikke genuint. Og Hun er jo bare usikker og irriterende, hun lukter vel lunta. Nå har han fått nok og tenker sikkert å prøve seg på hun nye. 

Anonymkode: 62d56...c43

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker veldig godt at vi nå får stemme individuelt på de vi vil beholde, og ikke bare på par. Dessuten er det flott at vi bare skal stemme på de som er i faresonen, og ikke må «kaste» bort stemmer på de tryggeste. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Giselle skrev:

Lov er det vel, men ikke særlig moralsk? Hvorfor skal ikke mennene danse for damene? Skal ikke damene også få et show tilbake? Er det bare damene som skal stresse over mennene sine puls? På tide at mennene får vite hvilken jente som får opp pulsen av dem. 

Du finner videosnutten på guttas dans på tv2 videosidene. 

Anonymkode: e04c3...bb7

Skrevet
På 6.1.2020 den 6.24, AnonymBruker skrev:

Blir bare trist over disse overfladiske realityseriene som bare fremhever strøkne og deilige kropper og gir unge jenter og gutter vedvarende dårlig selvtillitt og selvbilde. Jeg vet hva jeg snakker om, jeg har dessverre på nært hold fått se hva dagens verden gjør med unge jenter og hvor ekstremt ødeleggende det er.

Hvis de først skal lage slike meningsløse realityserier, hvorfor kan de ikke ta inn deltakere som ikke bruker 2 timer om dagen i streningsstudio og deltakere som ikke har hadde kosmetiske inngrep, og heller vise normale mennesker med normale kropper?

Anonymkode: 06e76...6af

Når bikinimoten i dag er å vise fram rumpa og de senere i programmet må gjøre sexy lapdans foran gutta kan man ikke ha en dårlig kropp utseendemessig. Det sier seg selv. Kunne ønske jeg selv var like forfengelig, men orker ikke holde på slik. Men enig at det kan påvirke negativt. 

Anonymkode: e04c3...bb7

• Liker 2
Skrevet

Hva driver Nate med? Sier til hun nye at 'en vet aldri' og sier ikke nei til om at hun har sjanse på han.. Etter at hun ganske direkte spør.. 

Så etterpå syter og klager på Thammy for at hun ikke stoler på han... Altså.. 

Anonymkode: bb0ba...539

• Liker 14
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva driver Nate med? Sier til hun nye at 'en vet aldri' og sier ikke nei til om at hun har sjanse på han.. Etter at hun ganske direkte spør.. 

På tide at han gikk fra Thammy... 

• Liker 8
Skrevet
10 timer siden, 29_j skrev:

I de sin alder er det enkelt å holde seg så bra. Jeg har en slik type kropp selv, alltid vært slank. Men guud den kroppen må jeg jobbe mye hardere for nå skal jeg si deg. 😂 Etter 2 barn og 32år gammel.

Er jeg den eldste som ser på Love Island eller?🙈

Nei,jeg er 38😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Giselle skrev:

Aha. Var det så lite spennende at de ikke gadd å vise det på TV? 😅

Tror kanskje det ble litt too much for TV med dinglende understell i dansen osv😂🙈

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo ikke ærlig til Thammy i det hele tatt!

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva John Andre jobber med? 

Anonymkode: 00e4b...286

Tidligere jobbet han i klesbutikk, nå jobber han i barnehage. 

Anonymkode: 94146...a7e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Nate er forelska i Thammy men valgte vel å bli i par for det var sikkert kort og sjanse til å vinne. Det virker bare ikke genuint. Og Hun er jo bare usikker og irriterende, hun lukter vel lunta. Nå har han fått nok og tenker sikkert å prøve seg på hun nye. 

Anonymkode: 62d56...c43

De hadde i hvert fall aldri vunnet 😂 Makan til lite utstråling og sjarm fra Thammy altså. Har helt siden starten følt at hun har vært negativ og sløv. Alltid tenkt at de ikke passer sammen, virket mer som venner. Aldri forstått helt hvorfor Nate var med henne, men som du går innpå så hadde de jo ikke akkurat så mye å velge i heller. Og hun som er den eldste jenta der, på 28 (?) år er jo den mest usikre og sjalue personligheten av alle. Håper hun får det godt med seg selv! Ikke bra å ha det slikt... Får vondt av henne samtidig som jeg ikke liker oppførselen hennes. 

Anonymkode: d6bfd...943

• Liker 11
Skrevet
På 12.2.2020 den 16.22, AnonymBruker skrev:

Endelig, det tok seg opp i dagens episode 🔥🔥🔥 jentene er jo rå å danse, alle som en. Men ansiktet til Victor når Aranja danser sa vell alt 🔥🔥🔥

Så til ett tema på motsatt side av skalaen. Måten Johannes og Omid pratet på idag, tommel opp!! Det står respekt av Omid for at han ikke vil ha sex på TV, og jeg synes ingenting om at Iselin «presser» han. Han virket på gråten da han snakket med henne, og hun bare «fnøys» det vekk og sa hun skulle «dumpe» han neste uke.. huff.. Tenkt det dramaskriket hadde det vært en mann som presset en dame da 🙄 elsker at gutta bakka, og måten Johannes støttet Omid. Johannes fremstår som sykt reflektert og god. 

Anonymkode: fc1db...2aa

"Dramaskriket" xD that's funny.

Anonymkode: bd6a3...9e4

• Liker 3
Skrevet

Mulig jeg er helt på jordet, men jeg synes det ser ut som at Mie er med i Nicolai Ramms musikkvideo til «Raske briller» 😊

Gjest Mysticgirl
Skrevet
11 timer siden, Djækklåsst skrev:

Victor har blomstret en del etter at han ble kvitt denne andre fyren han kom inn sammen med, led nok av at han ble satt i bås med ham. Interessant taktikk nå for å holde muligheten åpen for den nyankomne modellen.

Jon Andre fremstår som tidenes merkeligste skrue, har et helt utrolig dårlig grep om damer, noe som man ikke skulle tro ut fra utseendet. Kanskje alderen spiller inn, han er vel bare 22 (?), og tydeligvis veldig umoden og uten så mye erfaring. Altfor pågående og direkte når han liker noen, først overfor Ida i aller første samtale, og så overfor Mie den korte stunden de var et «par», men dette med Sofie tar kaka. En skjønn ung dame kom inn for å treffe ham og han presterer å skremme henne bort før det har gått et døgn, og gjør det enda verre for seg selv gjennom «alvorspraten», stempler seg selv som patetisk overfor Sofie. Ikke rart hun ble skremt. Så det der greide han å legge dødt rimelig kjapt.

Ja tenkte det samme, han skremmer jo jentene bort med den oppførselen sin.

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når Jon Andre sier ar han merket at Sofie trakk seg litt unna andre natten, og der etter sier «men jeg klarer liksom ikke lavere å nusse og kose litt på deg og sånt, det er bare sånn jeg er» eller noe i den dur.... altså hvaaaa sa du? Får nesten me too vibber.

Anonymkode: 74270...099

Hvaa sier du?  Hva i all verden har Metoo at Jon Andre liker å kose med jenta han liker/er glad i?
Er ikke rart at mennesker i dag må på TV for å finne kjærligheten med slike holdninger

• Liker 2
Skrevet
På 13.2.2020 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Jeg håper bare Omid og Iselin holder ut der inne. Håper ikke Omid og hun nye som kom ikke igår blir noe ut av. Men har følelsen. 🤫🙈

Anonymkode: c1e3b...bde

Så fort forelskelsen avtar om 3 mnd, vil nok Iselin sitt kontroll behov vokse og trykke Omid sin lekne personlighet ned. Litt som med Thammy.  Desverre, tror jeg.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...