AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #741 Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, bens skrev: Hvaa sier du? Hva i all verden har Metoo at Jon Andre liker å kose med jenta han liker/er glad i? Er ikke rart at mennesker i dag må på TV for å finne kjærligheten med slike holdninger Om hun ikke ønsker kosingen/tafsingen velkommen, så er det vel ikke ok? Anonymkode: 29738...774 10
bens Skrevet 14. februar 2020 #742 Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om hun ikke ønsker kosingen/tafsingen velkommen, så er det vel ikke ok? Anonymkode: 29738...774 selvfølgelig ikke, men han har aldri presset seg på. Han flyttet seg jo ut i utesenga for å la henne være i fred. 2
bens Skrevet 14. februar 2020 #743 Skrevet 14. februar 2020 16 timer siden, Tears in heaven skrev: Jon Andre skremmer damene med å være sykt creepy. Jeg får frysninger av fyren,han vil forbli singel i villaen lol, creepy ja. Han har jo virket grei og rolig for det meste som jeg har sett. Hvorfor gir han deg frysninger? 2
bens Skrevet 14. februar 2020 #744 Skrevet 14. februar 2020 15 timer siden, Djækklåsst skrev: Victor har blomstret en del etter at han ble kvitt denne andre fyren han kom inn sammen med, led nok av at han ble satt i bås med ham. Interessant taktikk nå for å holde muligheten åpen for den nyankomne modellen. Jon Andre fremstår som tidenes merkeligste skrue, har et helt utrolig dårlig grep om damer, noe som man ikke skulle tro ut fra utseendet. Kanskje alderen spiller inn, han er vel bare 22 (?), og tydeligvis veldig umoden og uten så mye erfaring. Altfor pågående og direkte når han liker noen, først overfor Ida i aller første samtale, og så overfor Mie den korte stunden de var et «par», men dette med Sofie tar kaka. En skjønn ung dame kom inn for å treffe ham og han presterer å skremme henne bort før det har gått et døgn, og gjør det enda verre for seg selv gjennom «alvorspraten», stempler seg selv som patetisk overfor Sofie. Ikke rart hun ble skremt. Så det der greide han å legge dødt rimelig kjapt. Enig, han er jo så dønn seriøs hele tiden. Kan ikke noen fortelle han der inne om å løsne snippen litt og le mer sammen med damene. Skal jo være gøy å flørte og bli forelsket. 6
bens Skrevet 14. februar 2020 #745 Skrevet 14. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke Nate er forelska i Thammy men valgte vel å bli i par for det var sikkert kort og sjanse til å vinne. Det virker bare ikke genuint. Og Hun er jo bare usikker og irriterende, hun lukter vel lunta. Nå har han fått nok og tenker sikkert å prøve seg på hun nye. Anonymkode: 62d56...c43 tror nok han likte henne godt i starten, men han ble nok mer og mer lei hennes negative humør som nok har slitt vekk forelskelsen hans. Det var jo litt dumt, for de så jo ut som er godt par sammen 2
bens Skrevet 14. februar 2020 #746 Skrevet 14. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva driver Nate med? Sier til hun nye at 'en vet aldri' og sier ikke nei til om at hun har sjanse på han.. Etter at hun ganske direkte spør.. Så etterpå syter og klager på Thammy for at hun ikke stoler på han... Altså.. Anonymkode: bb0ba...539 hehe, jeg reagerte også på dette. Tenker at han selvfølgelig vil være trofast mot sin kjære, men samtidig lusker tankene i bakhodet om, hvor lenge vil han kunne takle hennes nedbrytende humør. Så da måtte han sette døra biittelitt på gløtt. 6
bens Skrevet 14. februar 2020 #747 Skrevet 14. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: De hadde i hvert fall aldri vunnet 😂 Makan til lite utstråling og sjarm fra Thammy altså. Har helt siden starten følt at hun har vært negativ og sløv. Alltid tenkt at de ikke passer sammen, virket mer som venner. Aldri forstått helt hvorfor Nate var med henne, men som du går innpå så hadde de jo ikke akkurat så mye å velge i heller. Og hun som er den eldste jenta der, på 28 (?) år er jo den mest usikre og sjalue personligheten av alle. Håper hun får det godt med seg selv! Ikke bra å ha det slikt... Får vondt av henne samtidig som jeg ikke liker oppførselen hennes. Anonymkode: d6bfd...943 bra sagt
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #748 Skrevet 14. februar 2020 17 timer siden, Giselle skrev: Lov er det vel, men ikke særlig moralsk? Hvorfor skal ikke mennene danse for damene? Skal ikke damene også få et show tilbake? Er det bare damene som skal stresse over mennene sine puls? På tide at mennene får vite hvilken jente som får opp pulsen av dem. Hvorfor skal ikke damene danse for mennene? Er så lei dette feminist pratet. Finn deg et annet program dersom du ikke tåler at jentene der inne byr på seg selv. I tillegg må jeg si at jeg som kvinne synes det er mye mer tiltrekkende å se kvinner danse slik enn menn. Anonymkode: bcb56...63d 3
Gjest Giselle Skrevet 14. februar 2020 #749 Skrevet 14. februar 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal ikke damene danse for mennene? Er så lei dette feminist pratet. Finn deg et annet program dersom du ikke tåler at jentene der inne byr på seg selv. I tillegg må jeg si at jeg som kvinne synes det er mye mer tiltrekkende å se kvinner danse slik enn menn. Anonymkode: bcb56...63d De gjorde jo det?? Jeg har da ingen problem med å se damene by på seg selv? Det handler ikke om hva som er mest tiltrekkende eller ikke. Dansingen er ikke ment for å tenne seerne hjemme, men for å kartlegge hvem der inne som får opp pulsen på hvem og da burde det testes begge veier. Endret 14. februar 2020 av Giselle
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #750 Skrevet 14. februar 2020 15 minutter siden, Giselle skrev: De gjorde jo det?? Jeg har da ingen problem med å se damene by på seg selv? Det handler ikke om hva som er mest tiltrekkende eller ikke. Dansingen er ikke ment for å tenne seerne hjemme, men for å kartlegge hvem der inne som får opp pulsen på hvem og da burde det testes begge veier. Det er jo også ment for at seerene skal ha noe underholdende å se på, og da er kvinner mer underholdende enn menn. Anonymkode: bcb56...63d 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #751 Skrevet 14. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo også ment for at seerene skal ha noe underholdende å se på, og da er kvinner mer underholdende enn menn. Anonymkode: bcb56...63d Har du sett på appen, synes igrunn guttene er mer underholdne når de danser 😂 mens jentene var sexy Anonymkode: fc1db...2aa 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #752 Skrevet 14. februar 2020 6 timer siden, Stine85 skrev: Mulig jeg er helt på jordet, men jeg synes det ser ut som at Mie er med i Nicolai Ramms musikkvideo til «Raske briller» 😊 Du er ikke på jordet 😎😎😎 Anonymkode: dccd9...6fe
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #753 Skrevet 14. februar 2020 Pengepremien til LI er på 300.000kr om jeg har skjønt rett? Har prøvd å google men ble ikke klok. MÅ paret som vinner dele denne, eller er det en slags twist hvor den ene kan lure den andre for så å stikke av med hele premien alene ? Anonymkode: fc1db...2aa
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #754 Skrevet 14. februar 2020 Hvor lenge igjen er det av denne sesongen egentlig? Anonymkode: 8d2b8...62c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #755 Skrevet 14. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pengepremien til LI er på 300.000kr om jeg har skjønt rett? Har prøvd å google men ble ikke klok. MÅ paret som vinner dele denne, eller er det en slags twist hvor den ene kan lure den andre for så å stikke av med hele premien alene ? Anonymkode: fc1db...2aa Den ene kan velge å beholde alt eller dele med partneren. Det er "tilfeldig" hvem som får valget/trekker. Anonymkode: 8e459...bb2 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #756 Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene kan velge å beholde alt eller dele med partneren. Det er "tilfeldig" hvem som får valget/trekker. Anonymkode: 8e459...bb2 På hvilken måte er det tilfeldig hvem som får velge? (har ikke sett tidligere/utenlandske sesonger) Anonymkode: fc1db...2aa
Hulderen Skrevet 14. februar 2020 #757 Skrevet 14. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pengepremien til LI er på 300.000kr om jeg har skjønt rett? Har prøvd å google men ble ikke klok. MÅ paret som vinner dele denne, eller er det en slags twist hvor den ene kan lure den andre for så å stikke av med hele premien alene ? Anonymkode: fc1db...2aa Du har rett i at pengepremien er på 300.000. Noe som er betraktelig mindre enn i første sesong. Da var den på hele 500.000.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #758 Skrevet 14. februar 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge igjen er det av denne sesongen egentlig? Anonymkode: 8d2b8...62c Det er 35 episoder totalt, den engelske versjonen har noe og femti. Anonymkode: f91d6...e7e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #759 Skrevet 14. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er 35 episoder totalt, den engelske versjonen har noe og femti. Anonymkode: f91d6...e7e Stopper det på 35? Det har jo blitt lagt til flere og flere hele veien. Først 22, så 25, så 28, så 32, og nå står det 35. Er det faktisk slutt da? Anonymkode: a8ca9...371
Gjest middagshøyden Skrevet 14. februar 2020 #760 Skrevet 14. februar 2020 (endret) ... Endret 20. mars 2020 av middagshøyden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå