ikkevoksen Skrevet 13. februar 2020 #661 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Disney prinsesser? 😂 Synes de er helt vanlige pene norske jenter om enn litt tynne noen av dem. De som har fiksa på ansiktet med Restylane o l hadde vært penere naturlig. Anonymkode: 62d56...c43 Ikke for å krangle, men synes du alle jentene som er med i år ser helt ordinære ut så burde du kanskje gått til Specsavers. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #662 Skrevet 13. februar 2020 5 minutter siden, ikkevoksen skrev: Ikke for å krangle, men synes du alle jentene som er med i år ser helt ordinære ut så burde du kanskje gått til Specsavers. Ikke ordinær men vanlig pene jenter, som hadde vært enda penere uten kosmetiske inngrep. Anonymkode: 62d56...c43 6
rebony Skrevet 13. februar 2020 #663 Skrevet 13. februar 2020 38 minutter siden, ikkevoksen said: Man ser aldri at de trener heller, utenom Sofie og Ida som nevnte at de trener. Kan noen fortelle meg hva hemmeligheten er? Lurer på om noen av de er opererte eller bare har vunnet det genetiske lotteriet😵 Jeg er enig i at de er utrolig fine alle sammen, men man trenger faktisk ikke å trene noe særlig for å ha en slik kropp, de er helt normale, ikke undervektig, ikke mye muskler osv. Det kommer av et godt kosthold og en god livsstil, og er absolutt ingen hemmelighet. Dersom man spiser riktig mat og er i normal hverdagslig aktivitet trenger man ikke bruke flere timer på treningssenteret i uka. De sitter jo ikke akkurat å stapper i seg McDonalds, potetgull og sjokolade hver dag, ser jo at det de spiser er veldig sunt med mye frukt og annet grønt. Jeg blir litt redd når folk tror at man enten må ha vunnet et "genetisk lotteri" eller ha operert for å se slik ut, for de er faktisk normale, veldig pene og veldig normale. 4
ikkevoksen Skrevet 13. februar 2020 #664 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke ordinær men vanlig pene jenter, som hadde vært enda penere uten kosmetiske inngrep. Anonymkode: 62d56...c43 Okei 2
ikkevoksen Skrevet 13. februar 2020 #665 Skrevet 13. februar 2020 Hvorfor blir dere trigget av at jeg sier at jentene er pene? Om Aranja og Mie ikke kvalifiseres som over middels pene, så vet ikke jeg altså. 10
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #666 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, ikkevoksen said: Hvorfor blir dere trigget av at jeg sier at jentene er pene? Om Aranja og Mie ikke kvalifiseres som over middels pene, så vet ikke jeg altså. Du stilte jo et spørsmål og lurte på hva hemmeligheten til at de hadde så fine kropper var, du lurte på om de hadde operert fordi du aldri hadde sett de trene... Vi svarer deg, så om noen blir trigget er det deg selv. Anonymkode: d1d5f...d18 5
ikkevoksen Skrevet 13. februar 2020 #667 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du stilte jo et spørsmål og lurte på hva hemmeligheten til at de hadde så fine kropper var, du lurte på om de hadde operert fordi du aldri hadde sett de trene... Vi svarer deg, så om noen blir trigget er det deg selv. Anonymkode: d1d5f...d18 Dere svarer jo ikke på hvorfor de er så pene, med "nei, de er ikke pene og hadde vært finere utenom ditt og datt". Det er noe ikke særlig positivt å si om noen. 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #668 Skrevet 13. februar 2020 Mie-Silikon Aranja-Silikon Alexandra - Silikon Dette er jo med på at kroppene blir finere proposjonert. Syns det er litt dumt at så unge jenter tar silikon. Bare se på Nora og Iselin begge de har ganske små pupper, men de er vakre selv om 😊 Anonymkode: 5ff00...231 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #669 Skrevet 13. februar 2020 25 minutter siden, ikkevoksen skrev: Ikke for å krangle, men synes du alle jentene som er med i år ser helt ordinære ut så burde du kanskje gått til Specsavers. Enig med deg. Det er noen oppsiktsvekkende flotte damer der inne. Jeg kan ikke si at noen ikke er attraktiv, heller tvert imot så er alle det. Det beste med dem vil jeg at dem ikke er fulle av botox og silikon, som jeg har lagt merke til. Noen har fillers. Men ikke i overdrevent grad (duckface), slik man ofte ser. Og dem er jo så snille og gode hele gjengen. Flotte folk! Anonymkode: 8d2b8...62c 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #670 Skrevet 13. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig med deg. Det er noen oppsiktsvekkende flotte damer der inne. Jeg kan ikke si at noen ikke er attraktiv, heller tvert imot så er alle det. Det beste med dem vil jeg at dem ikke er fulle av botox og silikon, som jeg har lagt merke til. Noen har fillers. Men ikke i overdrevent grad (duckface), slik man ofte ser. Og dem er jo så snille og gode hele gjengen. Flotte folk! Anonymkode: 8d2b8...62c 3 av jentene har silikon og flere har fillers Anonymkode: 5ff00...231 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #671 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 av jentene har silikon og flere har fillers Anonymkode: 5ff00...231 Og det vet du fordi? Anonymkode: 8d2b8...62c 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #672 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 av jentene har silikon og flere har fillers Anonymkode: 5ff00...231 Hvem av dem har fillers? Anonymkode: 5711e...882 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #673 Skrevet 13. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det vet du fordi? Anonymkode: 8d2b8...62c Du ser at Mie har det, samt Aranja og Alexandra. Man kan se om pupper er silikon. De er mye fastere enn normale pupper som regel Anonymkode: 5ff00...231 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #674 Skrevet 13. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det vet du fordi? Anonymkode: 8d2b8...62c Du ser at Mie har det, samt Aranja og Alexandra. Man kan se om pupper er silikon. De er mye fastere enn normale pupper som regel 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem av dem har fillers? Anonymkode: 5711e...882 Mie har i leppene og Tror Nora har fikset leppene også. Anonymkode: 5ff00...231
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #675 Skrevet 13. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det vet du fordi? Anonymkode: 8d2b8...62c Du ser at Mie har det, samt Aranja og Alexandra. Man kan se om pupper er silikon. De er mye fastere enn normale pupper som regel Anonymkode: 5ff00...231 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #676 Skrevet 13. februar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser at Mie har det, samt Aranja og Alexandra. Man kan se om pupper er silikon. De er mye fastere enn normale pupper som regel Anonymkode: 5ff00...231 Sjekke ut insta til Aranja. Kan se ut som jeg tok feil der, i så fall er hun sykt heldig med de puppene om de er naturlige. Anonymkode: 5ff00...231
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #677 Skrevet 13. februar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser at Mie har det, samt Aranja og Alexandra. Man kan se om pupper er silikon. De er mye fastere enn normale pupper som regel Mie har i leppene og Tror Nora har fikset leppene også. Anonymkode: 5ff00...231 Altså de leppene til Nora er så kunstige at om noen tviler på om det er ekte må jeg le 😂 Men hun virker som en hyggelig dame, særlig nå som hun føler seg trygg med Johannes, men virket mer sjalu og usikker tidligere i programmet. Mie sine lepper ser også sprengfylte ut og hadde vært mye penere om det ikke stakk sånn ut. Men hun virker som en utrolig god og snill jente, bare synd hun ikke klarte å stå i mot Alis manipulering. Håper hun tar til fornuft! håper ellers at Johannes og Nora vinner de er trofaste og liker at Johannes er i mot alkohol og røyk, bra forbilde synes også Omid er morsom selv om Iselin og Omid er umodne. jon andre hva skal man si, går litt vondt av han, virker usikker på seg selv og trekker seg fort om han tror han risikerer å bli såret. Får også litt høyrevridd vinner av Stilen hans? Anonymkode: 62d56...c43 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #678 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså de leppene til Nora er så kunstige at om noen tviler på om det er ekte må jeg le 😂 Men hun virker som en hyggelig dame, særlig nå som hun føler seg trygg med Johannes, men virket mer sjalu og usikker tidligere i programmet. Mie sine lepper ser også sprengfylte ut og hadde vært mye penere om det ikke stakk sånn ut. Men hun virker som en utrolig god og snill jente, bare synd hun ikke klarte å stå i mot Alis manipulering. Håper hun tar til fornuft! håper ellers at Johannes og Nora vinner de er trofaste og liker at Johannes er i mot alkohol og røyk, bra forbilde synes også Omid er morsom selv om Iselin og Omid er umodne. jon andre hva skal man si, går litt vondt av han, virker usikker på seg selv og trekker seg fort om han tror han risikerer å bli såret. Får også litt høyrevridd vinner av Stilen hans? Anonymkode: 62d56...c43 Vinner= vibber Anonymkode: 62d56...c43
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #679 Skrevet 13. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Må bare få sagt en ting: Aranja er så SINNSYKT sexy. Tror knapt jeg har sett en så tiltrekkende kvinne som ikke er vulgær på tv før. Rett før jeg blir bifil og melder meg på love island. She is on FIRE. Anonymkode: bcb56...63d Hun er jo både kjedelig og vulgær. Stikke rumpa si opp i alle mennene der, er jo vulgært! Flere av mennene måtte beskytte seg mot hennes oppførsel. Hun var grovest av alle jentene. Ikke rart pulsen gikk opp på mennene da. Anonymkode: e04c3...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #680 Skrevet 13. februar 2020 Det må være spesielle mennesker som blir med på Love island som tar slike oppdrag på strak arm. Skulle tro de hadde erfaring med dette fra før av. Tøft gjort da å underholde og vise så mye av seg selv på tv. Her måtte intimbarberingen være på plass, for man så mye unntatt kjønnsorganene. Synes nesten synd på jentene jeg da, men jeg er vel gammeldags. Anonymkode: e04c3...bb7 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå