Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Lerke987 skrev:

De har vel et rom med bare en seng også? 

Men meningen med programmet er jo å finne kjærligheten, ikke ha tilfeldig sex på tv? 😛 

Skjønner jo det. Men jeg tenker det hadde blitt mer kjærlighet utav å ha et rom for seg selv. Var ikke sexen jeg var så opptatt av, men privatliv. Det er noe annet å kose foran 6 andre par, kontra å ligge å kose alene. Men men. Jeg hadde visst den oppfatningen alene, og det er greit. ;) 

Håper det blir mer action etterhvert enn hva det har vært nå. Skulle ønske det kom inn en mann av outstanding kaliber nå, en som bryter opp parene og skaper litt liv og røre. ;) For underholdningens del! 

Anonymkode: 8d2b8...62c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner jo det. Men jeg tenker det hadde blitt mer kjærlighet utav å ha et rom for seg selv. Var ikke sexen jeg var så opptatt av, men privatliv. Det er noe annet å kose foran 6 andre par, kontra å ligge å kose alene. Men men. Jeg hadde visst den oppfatningen alene, og det er greit. ;) 

Håper det blir mer action etterhvert enn hva det har vært nå. Skulle ønske det kom inn en mann av outstanding kaliber nå, en som bryter opp parene og skaper litt liv og røre. ;) For underholdningens del! 

Anonymkode: 8d2b8...62c

De har jo ett smosh-room (sexrom om du vil).

Men det blir nevnt av programleder og produksjon flere ganger at HVIS deltagerne er intime,blir det ikke vist på tv.

 

Grunnen til "sovesalen" er jo opplagt - hvis X ditcher W for Y,så blir det mer drama av at W må se/overhøre evt kosing/bonding etc på fellesarialet.

Anonymkode: de642...429

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[23.55 SPOILER IKKE LES OM DU IKKE SER PÅ SERIEN]

 

Trist at Tanja røk. Kunne ønske hun fikk mer kameratid. Hadde likt å se henne bli kjent med han nye som sjekker inn. 

Tror guttene får konkurranse nå 😛

Endret av detvardet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, detvardet skrev:

Trist at Tanja røk.

Det hadde vært fint om dere la slikt inn som under spoiler, slik at man ikke ufrivillig leser det. Det går på Sumo (man ser det til ulik tid), samt sent på kvelden på TV2. 

Anonymkode: 8d2b8...62c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde vært fint om dere la slikt inn som under spoiler, slik at man ikke ufrivillig leser det. Det går på Sumo (man ser det til ulik tid), samt sent på kvelden på TV2. 

Anonymkode: 8d2b8...62c

Enig! Jeg har ikke sumo, så må følge TV kanalen sin tid og det er ikke før 21.30 i kveld.

Anonymkode: d53a6...43d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så en amerikansk versjon av Love Island, og der hadde dem ikke det. 

Men hva er poenget med fellesrom? Hva prøver dem å oppnå, eventuelt prøver å hindre med det? Jeg skjønner ikke hvorfor dem har det. 

Anonymkode: 8d2b8...62c

I den britiske og den australske versjonen så er det fellesrom. Ikke uvanlig i det hele tatt.

Anonymkode: 09bd3...fbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, detvardet skrev:

Trist at Tanja røk. Kunne ønske hun fikk mer kameratid. Hadde likt å se henne bli kjent med han nye som sjekker inn. 

Tror guttene får konkurranse nå 😛

Synd at du spoiler, er ikke alle som ser på sumo. :( 

Endret av Fotballmamma
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Det hadde vært fint om dere la slikt inn som under spoiler, slik at man ikke ufrivillig leser det. Det går på Sumo (man ser det til ulik tid), samt sent på kvelden på TV2. 

Anonymkode: 8d2b8...62c

 

4 hours ago, AnonymBruker said:

Enig! Jeg har ikke sumo, så må følge TV kanalen sin tid og det er ikke før 21.30 i kveld.

Anonymkode: d53a6...43d

Hvorfor leser dere i tråden når dere vet at episoden kommer tidligere på sumo? Hvordan merker man ting som spoiler?

3 hours ago, Fotballmamma said:

Synd at du spoiler, er ikke alle som ser på sumo. :( 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2020 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Mie har mye fillers. 

Anonymkode: c1e3b...bde

Kikket på bilder av henne på hennes Instagram. Leppene er hvertfall proppet full av fillers. Såg helt annerledes ut før, og mye penere  uten gakkgakk lepper. 

Anonymkode: b5ab9...7a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, detvardet skrev:

 

Hvorfor leser dere i tråden når dere vet at episoden kommer tidligere på sumo? Hvordan merker man ting som spoiler?

 

Fordi det er en tråd om love Island?

Vet ikke hvordan man lager det. Men kanskje man burde hatt en spoilertråd og en vanlig tråd? 

Anonymkode: d53a6...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Dette er en test på spoiler

For å lage skjult tekst: Trykk på symbolet av et øye, og skriv teksten som skal være skjult inne i tekstboksen som kommer opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jens skrev:

Falt av Love Island. Syns ikke det var gøy nok. Har det tatt seg opp? Hva syns dere?

Jeg følger fortsatt med, så det betyr at Love Island er verdt å følge for meg 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns Ali virker litt kontrollerende ovenfor Mie 🤒

Anonymkode: f91d6...e7e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns Ali virker litt kontrollerende ovenfor Mie 🤒

Anonymkode: f91d6...e7e

Mie virker jo helt blåst..

Anonymkode: de642...429

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mie virker jo helt blåst..

Anonymkode: de642...429

Synes hun er skikkelig søt, jeg 🙂 

Anonymkode: a4c24...b22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mie virker jo helt blåst..

Anonymkode: de642...429

Slutt å tull. Mie virker veldig oppegående, men hun er konfliktsky og kanskje litt beskjeden. Man er ikke blåst pga det! Hun er by far den flotteste så langt. Men jeg tipper hun ville sett enda bedre ut hadde hun ikke hatt plastic fantastic i leppene. Det trekker såpass ned at jeg kun sidestiller henne med et par andre. 

Anonymkode: 8d2b8...62c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å tull. Mie virker veldig oppegående, men hun er konfliktsky og kanskje litt beskjeden. Man er ikke blåst pga det! Hun er by far den flotteste så langt. Men jeg tipper hun ville sett enda bedre ut hadde hun ikke hatt plastic fantastic i leppene. Det trekker såpass ned at jeg kun sidestiller henne med et par andre. 

Anonymkode: 8d2b8...62c

Hva DU mener om henne,påvirker ikke MIN mening om henne.

Anonymkode: de642...429

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tenkt over hvor lik stemme Mie og Thammy har? Særlig i sync

Anonymkode: 0d593...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Mie virker flott, og liker at hun reagerer negativt når Ali sier at han ikke liker at hun snakker om sex osv. Det er vanskelig å vite helt sikkert hva som skjer pga. klippingen - MEN det man får inntrykk av er jo at Ali er litt kontrollerende. Han liker ikke at Mie drikker, at hun snakker om sex, prater med andre gutter etc. I forrige uke hadde de jo en diskusjon fordi Mie hadde sagt at En av de andre guttene var kjekk (husker ikke hvem hun sa det om).  

Anonymkode: fc1db...2aa

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...