Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nora kritiserer Ida, for å ikke være åpen og ærlig..men selv går hun rett til Ådne når hun skjønner hun vil miste Eskild. Plutselig var han veldig interessant 🙈 Og Ådne ditcher Iselin så fort han får mulighet såklart. Håper det kommer inn en flott fyr til Iselin! Syns Ali virker som den beste fyren til nå.

Anonymkode: 74c47...961

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nora kritiserer Ida, for å ikke være åpen og ærlig..men selv går hun rett til Ådne når hun skjønner hun vil miste Eskild. Plutselig var han veldig interessant 🙈 Og Ådne ditcher Iselin så fort han får mulighet såklart. Håper det kommer inn en flott fyr til Iselin! Syns Ali virker som den beste fyren til nå.

Anonymkode: 74c47...961

Enig, og Iselin er min favoritt blant jentene (og Oda)

Anonymkode: b0215...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et makkverk, og samling av helt grusomme personer. Stakkars Morten, må være så nedtur, han gledet seg jo. 

Anonymkode: 9de45...2a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For et makkverk, og samling av helt grusomme personer. Stakkars Morten, må være så nedtur, han gledet seg jo. 

Anonymkode: 9de45...2a0

Synes det er ganske «tv-vennlige» mennesker med i år. Drama, følelser, tårer etc. De byr på seg selv. Det var jo det hele fjorårets sesong manglet, da turte jo menneskene såvidt å snakke sammen. Tror Morten er fornøyd jeg! 

Anonymkode: 4b26a...59d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange slanger det er i villaen

Anonymkode: b0215...9df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så mange slanger det er i villaen

Anonymkode: b0215...9df

Jeg syns alle jentene virker reale, mens flere av gutta bare tenker taktikk og dropper jentene raskt som bare fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror noen der kommer noen bifile inn i huset etterhvert og at det plutselig er noen av deltagerne som alt er inne som viser seg å være bifil ?

Thammy sa noe som at hun nå husket hvorfor hun ikke datet menn lengre? Eller hørte jeg feil? Trenger jo ikke bety hun er bifil da men. Hva tror dere ? 

Anonymkode: fc1db...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Johannes minner litt om en ung Petter Stordalen.

Anonymkode: 5ec2d...d62

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt komisk, det er masse pene og fine jenter der, men så og si alle guttene kretser og sikler rundt Nora. Hun er absolutt pen, men utrolig sutrete måte å prate på, og litt drama allerede. Sånn synes jeg ofte det er i det virkelige liv også. Åsså klager guttene/mennene over at damer er sååå dramaqueens, ja kan det være fordi det er sånne damer alle vil ha og velger. Liker Oda til nå jeg da. 

Anonymkode: 3bf68...679

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes Johannes minner litt om en ung Petter Stordalen.

Anonymkode: 5ec2d...d62

Enig!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora får så sykt mye TV-tid i forhold til de andre

Anonymkode: 4b26a...59d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager snakker Thammy engelsk blandet med norsken? Samme som Nate. Hallo, det høres helt fjernt ut.

Denne gjengen virker så utrolig umoden.

Anonymkode: 9c3af...5f7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager snakker Thammy engelsk blandet med norsken? Samme som Nate. Hallo, det høres helt fjernt ut.

Denne gjengen virker så utrolig umoden.

Anonymkode: 9c3af...5f7

Mrs international vettu som har bodd litt i utlandet 😂

Anonymkode: 4b26a...59d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.1.2020 den 21.42, Emmaa90 skrev:

Før første episode skrev Morten på sin instagram at «mange etterlyser flere kroppsfasonger, legninger (...) i Love Island skal du få se alle typer folk».

Enn så lenge ser jeg bare tynne jenter med langt hår og muskuløse gutter? For all del, de er pene alle sammen. Det blir bare litt ensformig når dette er normen i de fleste realityshow. 

Jeg synes ikke jentene er spesielt tynne, de er slanke og helt normale. Det er vel ikke uvanlig å se sånn ut som ung jente.  

Anonymkode: 6092a...2aa

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, dainty skrev:

De folkene er jo ikke fine en gang. Alt er falskt

Jeg synes faktisk ikke de ser særlig falske ut jeg 🤭 

Anonymkode: 4b26a...59d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har de implantater? 

kvinner med sånn kropp har ikke jobbet for den. det er falsk reklamering og bør ikke være på markedet.

Endret av dainty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, dainty skrev:

har de implantater? 

kvinner med sånn kropp har ikke jobben for den. det er falsk reklamering og bør ikke være på markedet.

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmaa90
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke jentene er spesielt tynne, de er slanke og helt normale. Det er vel ikke uvanlig å se sånn ut som ung jente.  

Anonymkode: 6092a...2aa

Sa ikke at de var «spesielt tynne», bare at de var tynne jente, eller ja slanke om du vill bruke det ordet. Sa aldri at det var noe uvanlig med dem? Synes det er pene jenter. 

Poenget mitt var at Morten «reklamerte» for at man skulle få se alle typer kroppsfasonger, men har til nå bare sett jenter jeg tipper bruker S i klær. Dvs. ikke alle typer kroppsfasonger... Men det er enda tidlig i sesongen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, dainty skrev:

har de implantater? 

kvinner med sånn kropp har ikke jobbet for den. det er falsk reklamering og bør ikke være på markedet.

Det står jo at programmer inneholder produktplassering 😂

Anonymkode: fc1db...2aa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...