Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo at programmer inneholder produktplassering 😂

Anonymkode: fc1db...2aa

oja jeg ser ikke på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke min type program, men kjenner en av deltagerne , så da må vi følge med. Heia ALI ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, morhjertegod skrev:

Ikke min type program, men kjenner en av deltagerne , så da må vi følge med. Heia ALI ! 

Jeg synes Ali er så kjekk, men han er en hyggelig fyr også? Får skikkelig cocky player fuck boy følelse av han basert på utseendet. 🤣 

Anonymkode: e973b...bcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Ali er så kjekk, men han er en hyggelig fyr også? Får skikkelig cocky player fuck boy følelse av han basert på utseendet. 🤣 

Anonymkode: e973b...bcd

Får litt den følelsen av alle guttenes utseende haha 

Anonymkode: fc1db...2aa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Ali er så kjekk, men han er en hyggelig fyr også? Får skikkelig cocky player fuck boy følelse av han basert på utseendet. 🤣 

Anonymkode: e973b...bcd

Hvordan han er på byn kan ikke jeg uttale meg om, men han er utrolig hyggelig og super sjarmerende, arbeidsom, streber og alltid et ja hos han.  Fin fyr, jovial og hyggelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes får jeg skikkelig dårlige vibber av. Glatt fuckboy. Tror ikke på han i det hele tatt, tror han kun er med for å få «vist seg fram», evnt vinne penger. 
 

Tror dere det blir noe av de som er «paret» hittil? Det er liksom ingen jeg har en god følelse på enda. Thammy tror jeg kan lage litt drama, samme med Oda og kanskje Mie. Iselin er kjempesøt, virker som ei bra dame, om enn noe ubesluttsom. Nora er sykt pen, men tror Johannes kommer til å dumpe henne raskt hvis det kommer noe «bedre».

Anonymkode: 2dbad...74a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer med at Thammy og Nate blander inn engelske setninger og ord? Fyf så kleint.

Anonymkode: caba6...88f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når thammy klikker neglene mot hverandre så grøsser det langt nedover ryggen min. 

Anonymkode: 3a756...f78

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga dette en sjanse men jeg syntes faktisk det er skikkelig kjedelig. Har ikke sett de andre sesongene, bruker det å ta seg opp?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Når thammy klikker neglene mot hverandre så grøsser det langt nedover ryggen min. 

Anonymkode: 3a756...f78

Blir litt facinert av lengden på dem. Hvordan klarer hun å gjøre praktiske ting?

Anonymkode: 70ff8...2f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig troa på Mie og Ali. Ser ut som de oppriktig er betatt av hverandre 🤭

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongens ekleste: Thammys negler. 
Sesongens mest brukte ord: Liksom. Jeg går helt i klikk, vedder en tusenlapp på at det ble brukt over 200 ganger bare i løpet av sendingen i kveld. 

Dette er virkelig det verste jeg har sett på TV på lenge. Og reality er min guilty pleasure (når det nå først er så populært å blande engelsk og norsk). Dette orker jeg ikke se på mer. Ingen av dem er ute etter kjærlighet, det virker helt åpenbart. Er flere der som virker som å mene de er med på PH. Ref Ådne «Vi kan bli det sterkeste paret her» osv..... Øh, glemt intensjonen til programmet, eller? 

Anonymkode: b643f...479

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei virker ikke som noen er ute etter kjærlighet egentlig..

Anonymkode: fc1db...2aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud Thammy NEEEI 😅 Det er gøy når ho hele tida skal snakke engelsk, men grammatikken hennes er helt, helt feil 🤣🙈 Når ho blir overivrig og skal snakke engelsk fort, så begynner ho å slite og må bytte over til norsk 🙈🙈 Jeg må ha puta klar hver gang ho snakker 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Skjønner du hva jeg mener, liksom?»

Anonymkode: a97a2...56c

Ja liksom 

Anonymkode: b0215...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nora er så sinnsykt mye penere enn Ådne. Skjønner ikke hvordan han tror han har sjans på henne. Han er ikke kjekk!

Anonymkode: f3cf4...90d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nora er så sinnsykt mye penere enn Ådne. Skjønner ikke hvordan han tror han har sjans på henne. Han er ikke kjekk!

Anonymkode: f3cf4...90d

Jeg personlig synes han er kjekk. Og det er avleggs å tenke at pene mennesker ikke velger "stygge" mennesker. Hollywood er fullt av mennesker som gjerne velger motsatt av seg selv. 

Mitt problem er at Ådne prøver for hardt å bli likt, så han svinger innom personligheter. Så langt liker jeg humoren hans. 

Og Nora er nydelig. Men så langt er hennes energi veldig lav. Vet ikke hvor jeg har henne. Hun er opptatt av kjemi osv, men svinger så mye mellom gutta som er der. Kanskje dårlig selvtillit, selv om hun er pen og alt det der? Da har man en tendens til å like de som gir en oppmerksomhet. 

Jeg tror Nora og Ådne er en god match i det lange løp. De utfyller hverandre på en god måte. Han får henne til å le, hun får han til å tenke og få kontakt med seg selv. 

Anonymkode: 70b8d...dc2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig synes han er kjekk. Og det er avleggs å tenke at pene mennesker ikke velger "stygge" mennesker. Hollywood er fullt av mennesker som gjerne velger motsatt av seg selv. 

Mitt problem er at Ådne prøver for hardt å bli likt, så han svinger innom personligheter. Så langt liker jeg humoren hans. 

Og Nora er nydelig. Men så langt er hennes energi veldig lav. Vet ikke hvor jeg har henne. Hun er opptatt av kjemi osv, men svinger så mye mellom gutta som er der. Kanskje dårlig selvtillit, selv om hun er pen og alt det der? Da har man en tendens til å like de som gir en oppmerksomhet. 

Jeg tror Nora og Ådne er en god match i det lange løp. De utfyller hverandre på en god måte. Han får henne til å le, hun får han til å tenke og få kontakt med seg selv. 

Anonymkode: 70b8d...dc2

De passer helt sikkert personlighetsmessig godt sammen. Men, Nora er i en helt annen liga enn Ådne. Ådne er helt ok, men han er ikke noe man snur seg etter mildt sagt. Eskild og Nora er mer like utsendsmessig.

Anonymkode: f3cf4...90d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De passer helt sikkert personlighetsmessig godt sammen. Men, Nora er i en helt annen liga enn Ådne. Ådne er helt ok, men han er ikke noe man snur seg etter mildt sagt. Eskild og Nora er mer like utsendsmessig.

Anonymkode: f3cf4...90d

Eskild og Nora er veldig tamme personligheter synes jeg

Anonymkode: b0215...9df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...