AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #81 Skrevet 11. januar 2020 Ble så overrasket over det lille bassenget jeg... Anonymkode: cb2f2...54b 12
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #82 Skrevet 11. januar 2020 Jeg skjønner at Love Island foregår NÅ, men jeg skjønner ikke hvordan de håndterer den pausen som er mellom episode på torsdag og episode som kommer søndag. Kanskje opplagt for andre, men ikke for meg🙈 Anonymkode: 19d4e...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #83 Skrevet 11. januar 2020 Er forøvrig helt hekta på han som kommenterer, komisk type 🤣 Anonymkode: 19d4e...fc4 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #84 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er forøvrig helt hekta på han som kommenterer, komisk type 🤣 Anonymkode: 19d4e...fc4 kommentarene er jo bare utrolig kleine,teite og er overhodet ikke morsomme! Anonymkode: afa30...d73 16
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #85 Skrevet 12. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner at Love Island foregår NÅ, men jeg skjønner ikke hvordan de håndterer den pausen som er mellom episode på torsdag og episode som kommer søndag. Kanskje opplagt for andre, men ikke for meg🙈 Anonymkode: 19d4e...fc4 Lurer jeg også på! Har de en fridag kanskje? Komprimerer de to-tre dager til en sending? Ser ut som om de har kuttet ut den oppsumeringsepisoden i det minste, det var kjedelige greier. Anonymkode: 2dbad...74a 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #86 Skrevet 12. januar 2020 Tanker om første mann ut? Jeg ble ganske skuffet over valget.. Anonymkode: 056e9...490 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #87 Skrevet 12. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tanker om første mann ut? Jeg ble ganske skuffet over valget.. Anonymkode: 056e9...490 Var vel som forventet. Er ikke bare gutter som tenker med «feil hode». Tror valget til Ida var rent utseendebasert. Tror Emilio hadde vært et bedre valg i det lange løp. Anonymkode: 2dbad...74a 11
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #88 Skrevet 12. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var vel som forventet. Er ikke bare gutter som tenker med «feil hode». Tror valget til Ida var rent utseendebasert. Tror Emilio hadde vært et bedre valg i det lange løp. Anonymkode: 2dbad...74a Emilio virket så sympatisk. Hvorfor sorterte nesten alle jentene han på siste plass? Var han for ufarlig, for snill og ukomplisert for jentene? Fordi disse jentene er så unge og han er tynn i håret? Det er faktisk litt vanskelig å forstå hvorfor ingen ville ha han når de ville ha Johannes og Ådne..... Anonymkode: 10d75...151 12
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #89 Skrevet 12. januar 2020 Thammy virker ikke som den enkleste dama, spent på fortsettelsen. Nate virker som en gladlaks, mens hun er ganske sur syns jeg. Anonymkode: a02bc...907 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #90 Skrevet 12. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Emilio virket så sympatisk. Hvorfor sorterte nesten alle jentene han på siste plass? Var han for ufarlig, for snill og ukomplisert for jentene? Fordi disse jentene er så unge og han er tynn i håret? Det er faktisk litt vanskelig å forstå hvorfor ingen ville ha han når de ville ha Johannes og Ådne..... Anonymkode: 10d75...151 Det skjønner ikke jeg heller. Kanskje han fremsto litt kjedelig, men tror absolutt han hadde vært et bedre valg enn mange av de andre gutta. Anonymkode: a02bc...907 3
Wera1 Skrevet 12. januar 2020 #91 Skrevet 12. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Tanker om første mann ut? Jeg ble ganske skuffet over valget.. Anonymkode: 056e9...490 Ble også litt skuffet. Eskild virker så utrolig kjedelig og tiltaksløs ut i fra det vi ser på TV. Litt cocky også. 11
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #92 Skrevet 12. januar 2020 2 timer siden, Wera1 skrev: Ble også litt skuffet. Eskild virker så utrolig kjedelig og tiltaksløs ut i fra det vi ser på TV. Litt cocky også. Når han sa at han ikke vare noe som helst redd for å ryke ut 🙄 Anonymkode: fc1db...2aa 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2020 #93 Skrevet 12. januar 2020 På 11.1.2020 den 20.08, AnonymBruker skrev: De passer helt sikkert personlighetsmessig godt sammen. Men, Nora er i en helt annen liga enn Ådne. Ådne er helt ok, men han er ikke noe man snur seg etter mildt sagt. Eskild og Nora er mer like utsendsmessig. Anonymkode: f3cf4...90d Det er vell litt overfladisk å skal plassere to mennesker ilag i ett forhold på bakgrunn av om de er like pene. Utseende er jo til en viss grad subjektiv også da. Jeg synes Ådne er kjekkere en Eskild jeg da. Synes alle jentene er utrolig pene da 😍 Anonymkode: fc1db...2aa 6
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #94 Skrevet 13. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vell litt overfladisk å skal plassere to mennesker ilag i ett forhold på bakgrunn av om de er like pene. Utseende er jo til en viss grad subjektiv også da. Jeg synes Ådne er kjekkere en Eskild jeg da. Synes alle jentene er utrolig pene da 😍 Anonymkode: fc1db...2aa Helt enig. Dette med å sortere etter utseende er faktisk veldig avleggs. Det nytter ikke å være pen, når du har en personlighet som ikke klikker med den du dater. However, så synes jeg det er for lite forskjellige personligheter der inne. Nesten alle fikk Nate på første eller andre plass når det gjalt personlighetstesten. Det må vel tilsi at jentene har minst en ting til felles. Thammy sin sjalusi er med rette tror jeg. Tror ikke de kommer til å holde ut. Hun er for usikker på gutta, og stoler ikke på jentene heller. Anonymkode: 70b8d...dc2 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #95 Skrevet 13. januar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Dette med å sortere etter utseende er faktisk veldig avleggs. Det nytter ikke å være pen, når du har en personlighet som ikke klikker med den du dater. However, så synes jeg det er for lite forskjellige personligheter der inne. Nesten alle fikk Nate på første eller andre plass når det gjalt personlighetstesten. Det må vel tilsi at jentene har minst en ting til felles. Thammy sin sjalusi er med rette tror jeg. Tror ikke de kommer til å holde ut. Hun er for usikker på gutta, og stoler ikke på jentene heller. Anonymkode: 70b8d...dc2 Etter dagens episode (mandag), må jeg si at jeg synes kanskje ikke noen av parrene virker som en bra match? Ja det var litt spesielt at nesten alle jentene fikk Nate på første plass! Veldig mange virker også veldig kontrollerende?? Slik som Ali blir sur på Mie fordi hun sa at en av de andre gutten var kjekk.. Eller i søndagens episode når Thammy ble sur på Nate for han satt framoverlent når han snakker med Oda! Og så skulle hun «sette henne på plass». Anonymkode: fc1db...2aa 3
Tapas Skrevet 13. januar 2020 #96 Skrevet 13. januar 2020 Jeg tror Mie og Eskild hadde passet veldig godt sammen. Mie virker jordnær og moden. Ali er for usikker og sensitiv. Håper han Skjerper seg 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #97 Skrevet 13. januar 2020 Nora ligner jo på Erlend Elias.. Anonymkode: de642...429 28
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #98 Skrevet 13. januar 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nora ligner jo på Erlend Elias.. Anonymkode: de642...429 Det sa samboeren min også! Uten at jeg sa noe så ploppet det ut av han. Anonymkode: d6bfd...943 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #99 Skrevet 13. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sa samboeren min også! Uten at jeg sa noe så ploppet det ut av han. Anonymkode: d6bfd...943 Hahaha. Anonymkode: de642...429
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #100 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nora ligner jo på Erlend Elias.. Anonymkode: de642...429 Det syntes jeg også Anonymkode: 9c3af...5f7 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå