Gå til innhold

Love Island Norge 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Hulderen skrev:

Utfra måten Iselin behandlet Omid på i Love Island, så skulle det neppe store saken til før Iselin ville kalle det et svik. Kanskje han snakket med en annen jente uten å følge manuset til Iselin.

Da har vi ulik mening om det. Tror ikke Iselin hadde vært så såret fordi han sendte mld med en annen jente

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Noen som vet hva som skjedde mellom Mie og Ali? De har slettet bilder av hverandre på IG og følger ikke hverandre lengre... Også diffus hinting om brudd i Mie sine stories i det siste

Anonymkode: eddbf...009

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Noen som vet hva som skjedde mellom Mie og Ali? De har slettet bilder av hverandre på IG og følger ikke hverandre lengre... Også diffus hinting om brudd i Mie sine stories i det siste

Anonymkode: eddbf...009

For en katastrofe! Tipper Ali angrer på at han ikke valgte Aranja likevel, da.

Anonymkode: 29738...774

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 18.10):

Noen som vet hva som skjedde mellom Mie og Ali? De har slettet bilder av hverandre på IG og følger ikke hverandre lengre... Også diffus hinting om brudd i Mie sine stories i det siste

Anonymkode: eddbf...009

Jeg ser at begge svarer «Mind your buisniss» når de får spørsmål på Insta om det er slutt. Så de har nok blitt enige om å svare på den måten. Men si meg, heter det ikke «mind your OWN buisniss»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (29 minutter siden):

Jeg ser at begge svarer «Mind your buisniss» når de får spørsmål på Insta om det er slutt. Så de har nok blitt enige om å svare på den måten. Men si meg, heter det ikke «mind your OWN buisniss»?

Eventuelt "Mind your own business". Når man først skal pirke liksom.

Anonymkode: 92e90...20a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Eventuelt "Mind your own business". Når man først skal pirke liksom.

Anonymkode: 92e90...20a

Stavingen min av business var sikkert gal. Men er du enig at de skulle tatt med «own»? Poenget mitt var at mangelen på det ordet hos begge tyder på at setningen er avtalt.

Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som vet hvorfor de gjorde det slutt? Nate har jo virkelig blitt kjendis 😊 herlig type!

Anonymkode: f9b85...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Noen som vet hvorfor de gjorde det slutt? Nate har jo virkelig blitt kjendis 😊 herlig type!

Anonymkode: f9b85...7be

Nate ble kjendis etter deltakelsen i Skal vi danse der TV2 sørga for at han kom seg helt til finalen😉 I ettertid vet vi hvorfor han måtte komme langt og det var fordi han skulle lage reportasjer for TV2...og litt kjedelig hvis han røyk ut tidlig i SVD for da hadde nesten ingen visst hvem han var😂😂

Nate virker ålreit han altså, men han meldte seg nok ikke på Love Island for å finne seg kjæreste, men heller som et første steg mot det virkelige målet som er å bli ‘kjendis’ 😉 så neste steget ble deltakelsen i SVD og merkelig nok så var han allerede ansatt i TV2 da🤔 men han trengte fortsatt å bli mer allment kjent...😇 Veldig gjennomskuelig denne tv bransjen egentlig..🤔🤪

 

Anonymkode: 5cd3a...143

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...