Wera1 Skrevet 13. desember 2020 #561 Del Skrevet 13. desember 2020 Masse lykke til med testing imorgen! Håper, håper 😍❣️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. desember 2020 #562 Del Skrevet 13. desember 2020 Veldig veldig spennende hos deg nå! Krysser ALT jeg har for at det går veien for deg nå og du kan legge prøving bak deg. Er det noen som fortjener det nå så er det deg Men skulle det mot all formodning ikke gå, så er det greit å tenke på at du kanskje legger bak deg "vanskelig" prøving. At de store problemene kanskje er over. Håper at ting er stabilisert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 13. desember 2020 Forfatter #563 Del Skrevet 13. desember 2020 @vegasus @Wera1 Tusen takk! Håper jeg har gode nyheter i morgen😍 @Amatariel Jeg håper du har rett i det hvis testen er negativt, at jeg forhåpentligvis er forbi den vanskeligste delen😇🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 13. desember 2020 #564 Del Skrevet 13. desember 2020 Lykke til! 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymapekatt Skrevet 13. desember 2020 #565 Del Skrevet 13. desember 2020 Lykke til med testing i morgen! Håper det endelig er din tur nå! 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 13. desember 2020 #566 Del Skrevet 13. desember 2020 lykke til ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #567 Del Skrevet 14. desember 2020 @Noddi @Anonymapekatt @babycodex tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #568 Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg vet ikke hva jeg skal si engang. Dette har virkelig ikke gått opp for meg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 14. desember 2020 #569 Del Skrevet 14. desember 2020 HURRA!!! Gratulerer! Så fantastisk 🤩👏🏻 Dette gjorde dagen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 14. desember 2020 #570 Del Skrevet 14. desember 2020 Jaaa!!! 🤩🤩🤩 Hurraa!! Jeg visste at de symptomene du beskrev måtte bety noe positivt! Gratulerer så mye! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #571 Del Skrevet 14. desember 2020 Sovia skrev (30 minutter siden): HURRA!!! Gratulerer! Så fantastisk 🤩👏🏻 Dette gjorde dagen min! SUPERMIRI skrev (19 minutter siden): Jaaa!!! 🤩🤩🤩 Hurraa!! Jeg visste at de symptomene du beskrev måtte bety noe positivt! Gratulerer så mye! ❤️ Tusen takk😍😭😍 Jeg er bare i sjokk tror jeg, vet ikke hva jeg skal tenke eller gjøre akkurat nå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noddi Skrevet 14. desember 2020 #572 Del Skrevet 14. desember 2020 Gratulerer!!!!!🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 14. desember 2020 #573 Del Skrevet 14. desember 2020 Fantastisk!! Gratulerer så mye!! 🥰🥳👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 14. desember 2020 #574 Del Skrevet 14. desember 2020 Ååååh!! Nå fikk jeg frysninger! Herlighet! Gratulerer! Det var som jeg sa, at når du endelig nå, etter så mye om og men fikk den etterlengtede eggløsningen, og når du enda ikke hadde fått spotting, så krysset jeg alt av fingre for at det lå noe i det! 💖 Så gøy!! 😄😄😄🎉🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #575 Del Skrevet 14. desember 2020 Noddi skrev (34 minutter siden): Gratulerer!!!!!🥳🥳🥳🥳 Lallana skrev (22 minutter siden): Fantastisk!! Gratulerer så mye!! 🥰🥳👏🏻👏🏻 Niny skrev (17 minutter siden): Ååååh!! Nå fikk jeg frysninger! Herlighet! Gratulerer! Det var som jeg sa, at når du endelig nå, etter så mye om og men fikk den etterlengtede eggløsningen, og når du enda ikke hadde fått spotting, så krysset jeg alt av fingre for at det lå noe i det! 💖 Så gøy!! 😄😄😄🎉🎉 Tusen takk dere 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 14. desember 2020 #576 Del Skrevet 14. desember 2020 Åååå gratulerer kjære deg 😍❤️💕🌟❤️ Nå fikk jeg virkelig gledestårer i øynene! Så utrolig koselig!! 😭❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. desember 2020 #577 Del Skrevet 14. desember 2020 Jaaaa!!!!! HURRA! Dette var verdens beste nyhet å logge inn til! Gratulerer så mye kjære Noldi! SÅ velfortjent. Det var virkelig din tur *rørt* Ca. ett år siden du sluttet på prevensjon nå ja? Blir fantastisk å gå inn i det nye året med denne magehemmeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. desember 2020 Forfatter #578 Del Skrevet 14. desember 2020 vegasus skrev (9 minutter siden): Åååå gratulerer kjære deg 😍❤️💕🌟❤️ Nå fikk jeg virkelig gledestårer i øynene! Så utrolig koselig!! 😭❤️ Tusen takk😍😭😍 Jeg var sikker på at jeg kom til å hylgrine når jeg først fikk en positiv test, men jeg klarer egentlig ikke gjøre noe annet enn å stirre på testen og tenke at denne dagen kommer til å bli dritlang før mannen kommer hjem!😅😶😍 Amatariel skrev (8 minutter siden): Jaaaa!!!!! HURRA! Dette var verdens beste nyhet å logge inn til! Gratulerer så mye kjære Noldi! SÅ velfortjent. Det var virkelig din tur *rørt* Ca. ett år siden du sluttet på prevensjon nå ja? Blir fantastisk å gå inn i det nye året med denne magehemmeligheten Tusen takk!! Jeg var nesten sikker på at det aldri skulle bli min tur så jeg er helt sjokkert nå😂😍 helt uvirkelig at det er en spire i magen min😱😍 Jeg sluttet på prevensjon i en av sommermånedene i 2018, men vil vel ikke si at virkestoffet var ute av kroppen før august i år, det var først da jeg fikk mensen😁 Nå blir det forhåpentligvis 9 måneder til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 14. desember 2020 #579 Del Skrevet 14. desember 2020 Nei gud nå fikk jeg litt sjokk og ble så glad på dine vegne ❤️ Men slike murringer er virkelig et godt tegn ja. Krysser fingrene for at alt går bra og at du går inn i en fin juletid. Du slipper også endel symptomer i julen så timingen er jo veldig god og du kan bare nyte. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 14. desember 2020 #580 Del Skrevet 14. desember 2020 Wææh, gratulerer!!! 😍❤️ Nyt tiden fremover nå. Dette er tidenes beste førjulsgave! Lykke til med å fortelle det til mannen ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå