Gå til innhold

Anbefaler alle å se denne videoen. For å lære om hva narissisme faktisk er, og for å kunne identifisere deg og beskytte deg i fremtiden.


ansvarlig_borger

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker bare at hvis det tikker inn en melding fra han på FB, så kan jeg blokkere han der, så han ikke kan skrive, for så og blokkere meg igjen. Hvis jeg får blokkert han, så har jeg hvertfall kontroll over at det ikke er noen kommunikasjon der. Så han ikke får styre showet der, da vil jeg alltid vente på noe ifra han. 

Og det blir det samme om igjen og om igjen, jeg vet😫, og man lar seg gå i samme fella hele tiden. Jeg brukte 8 år på en mann jeg trodde skulle være med meg livet ut og ville stifte familie med meg. Han har brukt det og få barn mot meg, ikke få barn osv. Idag er takknemlig for at vi ikke har barn sammen. Det barnet ville jo vokst opp i et helvette, kunne blitt utsatt for vold, ja det er mange grusomme scenarioer. Men her er det jeg som er gal og ansvarsløs, var hans grunn for ikke og få barn feks, med en haug andre grunner. 

Men tenker du mindre på han nå, etter så mange uker med NK? Føler du veldig behov for kontakt, eller har det roet seg for deg etter disse ukene? 

Jeg lå mye i senga første uke etter bruddet, da hadde vi faktisk ikke noe kontakt, husker ikke hvem av oss som tok kontakt først, men siden da har det vært av og på. Det går maks 2 dager uten kontakt, helt ærlig så kan det være jeg som også har tatt kontakt da. For jeg lurer jo sånn, har du glemt meg, tenker du ikke på meg i det hele tatt, etter så mange år må han vel savne meg eller er han helt følelsesløs? 

En venninne av meg har vært sammen med en P. Hun sa "han har sikkert hat føelselser for deg, på en måte". Jeg tror ikke hun tørr og være dønn ærlig, for hun vet hvor langt nede jeg blir hun er den eneste jeg har fortalt alt til, men merker at hun ikke orker mer snakk om det. 

BTW har jeg enda ikke hørt noe, jeg gir en update så fort han er blokkert. 

Det er veldig fint at det er så mange som snakker i denne tråden det er fint og lese andre sine historier, selv om historiene ikke er positive, så er ser man så mange likheter, og alle sier NK, det er ikke noe annet som fungerer.

 

Anonymkode: 44b79...c57

Det er bra å høre at du tenker å blokkere han så fort han unblokkerer deg, for det kommer han til å gjøre. De klarer ikke la være å ikke ha kontroll og elsker tanken på at du sitter å lengter etter han. 

Jeg tenker mindre på han ja, men jeg tenker på han hver dag det skal jeg innrømme. NK var nok det som reddet meg fra å ikke bryte helt sammen og bli gal av endeløs manipulering, hoovering, lovebombing, stonewalling, som hadde fortsatt om jeg hadde svart han etter jeg dro fra han for siste gang. 

Jeg bruker mindre tid hver dag på å tenke på han, men de første ca 7-8 ukene var verst. Da følte jeg meg nummen, jeg gråt ikke engang den første uka fordi jeg var så psyket ned at jeg enda ikke forsto at jeg ikke skulle se han igjen. Jeg bare lå i sengen å stirret på ingenting og klarte ikke spise. Er først de 3 siste ukene det har begynt å gå opp for meg at jeg er mye sterkere enn jeg trodde og at jeg har mennesker i livet mitt som bryr seg masse om meg i forhold til han som brukte meg og behandlet meg som en rotte. 

Så ja jeg vil si nullkontakt har reddet meg. 

Anonymkode: f4525...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det viktige her, er at man skal gjøre det slutt for egen del, og drite fullstendig i den andres reaksjoner, om han/hun får NF av det eller ikke er revnende likegyldig så lenge du blir fri og gjennomfører det konsekvent

Anonymkode: 83d5e...bc4

Ja det er derfor jeg sier at det funker for noen og andre ikke? Jeg forteller bare at min erfaring om absolutt nullkontakt funket for meg uten en avsluttende melding..

Anonymkode: f4525...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er derfor jeg sier at det funker for noen og andre ikke? Jeg forteller bare at min erfaring om absolutt nullkontakt funket for meg uten en avsluttende melding..

Anonymkode: f4525...1db

Ja, forsto det😊. Var bare tilleggsrefleksjoner fra meg, ikke MOT det du skrev

Anonymkode: 83d5e...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jo ikke noe om han blokkerer igjen hvis du ikke vil ha kontakt og vil blokkere selv...see? Tankegangen din viser at du er traumebundet og fiksert. Det er helt forståelig og veldig vondt. 

Til det du skriver om pausene under: Da kan du gå for å blokkere. Og hvis det glipper og du avblokkerer, så tren deg da heller opp på å drite i at han nyter det, og på å ikke gi opp. Blokker igjen og igjen helt til det sitter som spikret. Du får da samtidig god erfaring med pausene blokkeringene gir deg og du blir til slutt motivert til å aldri avblokkere igjen og kutte alle bånd. Håper jo selvsagt at du aldri avblokkerer han noen gang, men ikke vær for streng mot deg selv om du ikke får til alt med en gang. Det er mye verre om du ikke foretar deg NOE grunnet frykt for ikke å få det til. 

Anonymkode: 83d5e...bc4

Jeg føler bare han bruker blokkeringeringen som makt. 

Hvis jeg blokkerer og opphever, og det skulle tikke inn meldinger, og jeg ikke svarer, så er jeg hvertfall ett steg i riktig retning. Men jeg vet jo at det må NK til, det er det alle her sier og råder meg til. Det er vel ikke 100% NK hvis han kan skrive til meg? Selv om jeg da hypotetisk sett skulle være sterk nok til ikke og svare han? 

Fra og være irritert og frustrert isted, er jeg lei meg meg nå. Men jeg slapper litt mer av. Det hjelper meg så utrolig mye og kunne skrive til dere her på KG ♥ 

Jeg har jo vært ganske streng mot meg selv, jeg har blokkert han 1 gang og opphevet den igjen da fikk jeg meldinger relativt fort og jeg ble så utrolig skuffet over meg selv og jeg blir skuffet, irritert, fristet og til slutt lei meg etter kontakt med han. Jeg hater virkelig at jeg har møtt et sånt menneske og brukt så mange år av livet mitt på han, når jeg sitter igjen med så mye vondt. Jeg må bare se på det som lærdom. 

Og jeg håper jeg en dag møter en fantastisk mann, om jeg ikke forblir singel resten av livet. 

Anonymkode: 44b79...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Glemte også og nevnte det til hun jeg siterte over her.

Jeg blokkerer ikke han da for at han skal få bli irritert, det er for min egen del. Så jeg skal slippe og sitte som et nervevrak som jeg gjør nå. Jeg merker så stor forskjell på dagene vi har kontakt og ikke. 

Jeg er ikke like opphengt de dagene vi ikke snakker, jeg har klødd i fingrene etter og ta kontakt, klart og la være, så har jeg endt opp med og ta kontakt rundt denne tiden her feks da, hvis han ikke har tatt kontakt først. 

De dagene vi ikke har kontakt, kan jeg få noen øyeblikk ila dagen hvor jeg føler for og gråte, tenker på hva han gjør feks. 

Anonymkode: 44b79...c57

Jeg formulerte meg kanskje feil, men at han mater egoet sitt og gleder seg over at du svarer med en avsluttende setning er en type narsissist. Det jeg skulle frem til var at hvis eksen din er typen som feeder av å få en avsluttende melding og ikke tror på at det er siste melding uansett og fortsetter å trakassere og kontakte deg så er alternativet bedre å bare ikke sende "vi er over, ikke kontakt meg" i hele tatt. Det finnes en type som godtar det, og andre som feeder på det, som jeg refererte til at min eks gjør. Selvsagt er jeg enig at man skal få lov til å gjøre hva enn man vil, men jeg ville bare hjelpe deg hvem enn du er som skriver om at hvis typen din er, skal vi si narsissist type 2 som elsker tanken på at du skriver en avsluttende melding å feeder på det så er det ingen vits i at du sender uansett - nettopp fordi han tar det som at du enda trenger han. 

Ja så klart du skal blokkere for din egen skyld og ikke for å irritere han og hevn, men hele poenget er jo at du får makten over dette. Du lar ikke han få plage deg med kontakt om du blokkerer og aldri svarer igjen - altså du får makten over deg selv. 

Veldig vanskelig å formulere dette merker jeg når jeg får en følelse av at dere antar jeg sier du skal blokkere for irritasjons og hevn grunner?  Jeg er midt oppe i dette selv, jeg har så klart ikke blokkert min eks for hevnen sin skyld, men for min egen psykes skyld og for å komme meg videre med livet mitt og bli lykkelig igjen.... 

Anonymkode: f4525...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg formulerte meg kanskje feil, men at han mater egoet sitt og gleder seg over at du svarer med en avsluttende setning er en type narsissist. Det jeg skulle frem til var at hvis eksen din er typen som feeder av å få en avsluttende melding og ikke tror på at det er siste melding uansett og fortsetter å trakassere og kontakte deg så er alternativet bedre å bare ikke sende "vi er over, ikke kontakt meg" i hele tatt. Det finnes en type som godtar det, og andre som feeder på det, som jeg refererte til at min eks gjør. Selvsagt er jeg enig at man skal få lov til å gjøre hva enn man vil, men jeg ville bare hjelpe deg hvem enn du er som skriver om at hvis typen din er, skal vi si narsissist type 2 som elsker tanken på at du skriver en avsluttende melding å feeder på det så er det ingen vits i at du sender uansett - nettopp fordi han tar det som at du enda trenger han. 

Ja så klart du skal blokkere for din egen skyld og ikke for å irritere han og hevn, men hele poenget er jo at du får makten over dette. Du lar ikke han få plage deg med kontakt om du blokkerer og aldri svarer igjen - altså du får makten over deg selv. 

Veldig vanskelig å formulere dette merker jeg når jeg får en følelse av at dere antar jeg sier du skal blokkere for irritasjons og hevn grunner?  Jeg er midt oppe i dette selv, jeg har så klart ikke blokkert min eks for hevnen sin skyld, men for min egen psykes skyld og for å komme meg videre med livet mitt og bli lykkelig igjen.... 

Anonymkode: f4525...1db

Vet ikke om jeg forstår det siste du skriver. Hvis du sikter til blant annet meg, var det ikke deg, men hun andre jeg henviste til. Hun skrev selv at hun var irritert og det var henne jeg da svarte😊

Anonymkode: 83d5e...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg formulerte meg kanskje feil, men at han mater egoet sitt og gleder seg over at du svarer med en avsluttende setning er en type narsissist. Det jeg skulle frem til var at hvis eksen din er typen som feeder av å få en avsluttende melding og ikke tror på at det er siste melding uansett og fortsetter å trakassere og kontakte deg så er alternativet bedre å bare ikke sende "vi er over, ikke kontakt meg" i hele tatt. Det finnes en type som godtar det, og andre som feeder på det, som jeg refererte til at min eks gjør. Selvsagt er jeg enig at man skal få lov til å gjøre hva enn man vil, men jeg ville bare hjelpe deg hvem enn du er som skriver om at hvis typen din er, skal vi si narsissist type 2 som elsker tanken på at du skriver en avsluttende melding å feeder på det så er det ingen vits i at du sender uansett - nettopp fordi han tar det som at du enda trenger han. 

Ja så klart du skal blokkere for din egen skyld og ikke for å irritere han og hevn, men hele poenget er jo at du får makten over dette. Du lar ikke han få plage deg med kontakt om du blokkerer og aldri svarer igjen - altså du får makten over deg selv. 

Veldig vanskelig å formulere dette merker jeg når jeg får en følelse av at dere antar jeg sier du skal blokkere for irritasjons og hevn grunner?  Jeg er midt oppe i dette selv, jeg har så klart ikke blokkert min eks for hevnen sin skyld, men for min egen psykes skyld og for å komme meg videre med livet mitt og bli lykkelig igjen.... 

Anonymkode: f4525...1db

Det kan være han gleder seg over at jeg sier at jeg avslutter og ikke ønsker noe kontakt for jeg vet ikke hvor mange ganger begge to har sagt det. Han har sagt han er ferdig med meg for så og sende melding noen timer senere. Jeg har sagt 2 ganger at jeg avslutter og ikke ønsker noe kontakt, men da klarer han og fyre meg opp. Også ignorere han meg. 

Jeg har jo også som sagt flyttet ifra han et parr ganger før men alltid kommet tilbake, vi har aldri vært så lenge bort fra hverandre som nå, og jeg tror også han faktisk kanskje selv vet at jeg ikke flytter sammen med han igjen om det kan være med på og trigge den oppførselen han gir nå ift til de andre gangene. Jeg har fått så mye lovnader før at jeg alltid har kommet tilbake. Denne gangen tillater jeg ikke meg selv og bo med han. Jeg vet ikke hva han tenker om det, om han da mister den han har makt over og driver med dette hyggelig, drittsekk, hyggelig, ignorer og blokker. Jeg vet ikke om det har en sammenheng. 

Nei, tar det ikke som at du tror jeg vil blokkere for og irritere, jeg vet jo at det er for min egen skyld så jeg slipper og forholde meg til alt det turbulente som er. Når jeg vet så veldig godt at jeg har det litt bedre med meg selv når vi ikke snakker sammen. Om det så har gått 2 dager kjenner jeg at jeg har en bedre følelse selv om jeg sterkt ønsker og høre ifra han, hvis det gir noen mening? 

Var det du som hadde hat NK i 11 uker nå? Er så mange som skriver her😅

Jeg setter uansett udendelig stor pris på alle svar, råd og alt fra alle ♥ det hjelper meg så utrolig mye. 

Anonymkode: 44b79...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg forstår det siste du skriver. Hvis du sikter til blant annet meg, var det ikke deg, men hun andre jeg henviste til. Hun skrev selv at hun var irritert og det var henne jeg da svarte😊

Anonymkode: 83d5e...bc4

Sikkert meg😅, jeg har jo tatt over denne tråden siden igår kveld, hehe. Jeg var veldig irritert isted og frustrert. Er mer lei meg nå, men slapper litt mer av. Det hjelper så utrolig mye og kunne skrive her 

Anonymkode: 44b79...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg forstår det siste du skriver. Hvis du sikter til blant annet meg, var det ikke deg, men hun andre jeg henviste til. Hun skrev selv at hun var irritert og det var henne jeg da svarte😊

Anonymkode: 83d5e...bc4

Du svarte på det jeg skrev, tror jeg(?) er så mange som skriver nå, så antok at du rettet det mot meg? Men som sagt jeg formulerte meg dårlig og ville heller aldri tenkt at å blokkere noen for hevnen sin skyld er motivet bak å blokkere en narsissistisk eks. 

Anonymkode: f4525...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er mange som skriver nå.

Og jeg ville ikke blokkert min eks fordi jeg tror han blir irritert, det er for og slippe alt dette han driver med, så jeg kan få det bedre med meg selv. 

Kanskje vi må kalle oss anonym, 1,2,3 😂 😛. Jeg er ikke så flink til og sjekke hvem anonym jeg svarer, kanskje litt dumt. Men jeg gir respons på ALLE rådene jeg får, det gjør jeg. For alt hjelper 

Anonymkode: 44b79...c57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte på det jeg skrev, tror jeg(?) er så mange som skriver nå, så antok at du rettet det mot meg? Men som sagt jeg formulerte meg dårlig og ville heller aldri tenkt at å blokkere noen for hevnen sin skyld er motivet bak å blokkere en narsissistisk eks. 

Anonymkode: f4525...1db

Nei, har ikke tenkt det om deg i det hele tatt. Nevnte det til hun over deg som skrev hun var irritert. Men hun har jo svart på den igjen etterpå. Blir fort mye kål med mange anonymkoder😅

Anonymkode: 83d5e...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være han gleder seg over at jeg sier at jeg avslutter og ikke ønsker noe kontakt for jeg vet ikke hvor mange ganger begge to har sagt det. Han har sagt han er ferdig med meg for så og sende melding noen timer senere. Jeg har sagt 2 ganger at jeg avslutter og ikke ønsker noe kontakt, men da klarer han og fyre meg opp. Også ignorere han meg. 

Jeg har jo også som sagt flyttet ifra han et parr ganger før men alltid kommet tilbake, vi har aldri vært så lenge bort fra hverandre som nå, og jeg tror også han faktisk kanskje selv vet at jeg ikke flytter sammen med han igjen om det kan være med på og trigge den oppførselen han gir nå ift til de andre gangene. Jeg har fått så mye lovnader før at jeg alltid har kommet tilbake. Denne gangen tillater jeg ikke meg selv og bo med han. Jeg vet ikke hva han tenker om det, om han da mister den han har makt over og driver med dette hyggelig, drittsekk, hyggelig, ignorer og blokker. Jeg vet ikke om det har en sammenheng. 

Nei, tar det ikke som at du tror jeg vil blokkere for og irritere, jeg vet jo at det er for min egen skyld så jeg slipper og forholde meg til alt det turbulente som er. Når jeg vet så veldig godt at jeg har det litt bedre med meg selv når vi ikke snakker sammen. Om det så har gått 2 dager kjenner jeg at jeg har en bedre følelse selv om jeg sterkt ønsker og høre ifra han, hvis det gir noen mening? 

Var det du som hadde hat NK i 11 uker nå? Er så mange som skriver her😅

Jeg setter uansett udendelig stor pris på alle svar, råd og alt fra alle ♥ det hjelper meg så utrolig mye. 

Anonymkode: 44b79...c57

Ja jeg med NK i 11 uker. Sorry ble litt misforståelser, er vanskelig å holde styr og kjenner jeg blir litt oversensitiv av å snakke om alt det her og vil bare ikke at noen skal tolke det jeg skriver feil. Jeg mener alt jeg skriver godt i hvert fall fordi jeg vet så godt hvordan du har det akkurat nå. 

Eksen din høres helt ut som min,  kastet meg ut av leiligheten også var det inn igjen, også hyggelig, drittsekk, stonewalling og blokkert. Et evig kaos uten ende. De lover gull og grønne skoger også kan det gå en uke og helvete er i gang. 

Anonymkode: f4525...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, har ikke tenkt det om deg i det hele tatt. Nevnte det til hun over deg som skrev hun var irritert. Men hun har jo svart på den igjen etterpå. Blir fort mye kål med mange anonymkoder😅

Anonymkode: 83d5e...bc4

Ja jeg vet, sorry! Burde ha skrevet uten å være anonym,men jeg får helt angst av det :bond:

Anonymkode: f4525...1db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert meg😅, jeg har jo tatt over denne tråden siden igår kveld, hehe. Jeg var veldig irritert isted og frustrert. Er mer lei meg nå, men slapper litt mer av. Det hjelper så utrolig mye og kunne skrive her 

Anonymkode: 44b79...c57

Det er vondt. Hans blokkering er jo silent treatment og silent treatment er mishandling. Da er det lov å være lei seg. Husk at det har ingenting med deg å gjøre. De gjør det mot alle uansett hvor flott man er. 

Anonymkode: 83d5e...bc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg med NK i 11 uker. Sorry ble litt misforståelser, er vanskelig å holde styr og kjenner jeg blir litt oversensitiv av å snakke om alt det her og vil bare ikke at noen skal tolke det jeg skriver feil. Jeg mener alt jeg skriver godt i hvert fall fordi jeg vet så godt hvordan du har det akkurat nå. 

Eksen din høres helt ut som min,  kastet meg ut av leiligheten også var det inn igjen, også hyggelig, drittsekk, stonewalling og blokkert. Et evig kaos uten ende. De lover gull og grønne skoger også kan det gå en uke og helvete er i gang. 

Anonymkode: f4525...1db

Tar ikke noe av det folk skriver som feil. Jeg spør om hjelp og prøver og forklare så godt jeg kan, uten og skulle bli gjenkjent. 

Ja sånn var det for oss også gikk minst 1 uke maks 2, før helvette var tilbake. Så derfor er jeg fast bestemt på og ikke bo med han igjen. Han har jo tilbudt meg det, men jeg avslo.

Så vet som sagt ikke om det har noe og si siden han gjør ting anderledes nå enn tidligere. Fordi han vet jeg sklir unna🤷🏼‍♀️. Har fått de kjærlighetserklæringene tidligere, ikke vært så mange av de nå bare i det små. Men fortsatt anderledes som sagt. 

Situasjonen vi og flere sitter i er jo helt forjævlig. 

Anonymkode: 44b79...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vondt. Hans blokkering er jo silent treatment og silent treatment er mishandling. Da er det lov å være lei seg. Husk at det har ingenting med deg å gjøre. De gjør det mot alle uansett hvor flott man er. 

Anonymkode: 83d5e...bc4

Ja det er sant. Jeg vet at han faktisk har gjort det mot andre også når jeg tenker meg om. Jeg fikk ikke silent treatment før siste året i forholdet, jeg ble gal av det. Det er også grunnen for at jeg dro. Jeg orker ikke det mer. Og hadde lest litt om N/P og så så mye som jeg kjente igjen i han. Prøvde og lære meg mønstrene men da fant han alltid på noe nytt. 

Anonymkode: 44b79...c57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg med NK i 11 uker. Sorry ble litt misforståelser, er vanskelig å holde styr og kjenner jeg blir litt oversensitiv av å snakke om alt det her og vil bare ikke at noen skal tolke det jeg skriver feil. Jeg mener alt jeg skriver godt i hvert fall fordi jeg vet så godt hvordan du har det akkurat nå. 

Eksen din høres helt ut som min,  kastet meg ut av leiligheten også var det inn igjen, også hyggelig, drittsekk, stonewalling og blokkert. Et evig kaos uten ende. De lover gull og grønne skoger også kan det gå en uke og helvete er i gang. 

Anonymkode: f4525...1db

Natta til alle dere fine ❤

Anonymkode: 83d5e...bc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The power of silence:pirat:

 

A quiet man is a thinking man...

A Quiet woman is

fuckin pissed!

 

There is nothing 

stronger than

the power of

SILENCE

 

You are most powerful when 

you are most silent. People never expect silence.

They expect words, motion, defense.

Silence? No.

 

Those who know do not speak.

Those who speak do not know.

 

Anonymkode: 6c946...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må minne oss selv på hvem det er vi savner. Hver dag, hele dagen. 

Vi savner er menneske som ikke er i stand til å elske noen andre enn seg selv.

Vi savner en person som leker med oss.

Vi savner en person som vil ødelegge oss, kun for å få det bra selv. 

Vi savner, og de savner ikke noe fra oss, annet enn påfyll for ego. De liker oss ikke. 

Vi savner noen som er på jakt etter en ny, for siden vi har sett hvordan de er, vil de egentlig bort fra oss. Men de kommer ikke til å la oss være før de har funnet en ny å suge livskraften utav. 

Den dagen de finner en ny, blir ting vanskeligere for oss om vi ikke klarer NK. For den dagen kommer de til å smøre ut over sosiale medier hvor lykkelige de er, at de har møtt verdens beste osv osv... et nytt offer, som de kan tømme. 

Jeg har barn med min eks. Og han ELSKER dette. For jeg kan ikke gå NK, og han får meg fortsatt til å gråte med ondskapen sin. Klarer han å få meg til å gråte, kan jeg se at han vokser. Han smiler og koser seg. 

Han har ødelagt meg så mye, at noen dager er jeg overbevist om at det er jeg som er gal. Som ikke ser meg selv. Han har sagt mange ganger... «jeg (han) er en fantastisk person, som alle liker, men du har vært så kjip mot meg, så du har fått meg til å bli sånn» 

Sier jeg noen ganger at jeg vil snakke med nav eller familievernkontoret for å lage en bedre samværsplan (for han kommer å går som han vil) svarer han «gjør det, du er så gal at drar du dit å klager på meg, kommer de til å ta i fra deg barnet vårt» trussel på trussel på trussel. Så mange trusler...

Er du ikke grei, finner jeg en ny, jeg kan finne så mye bedre enn deg, så hvorfor skal jeg holde ut med en som deg? 

Alt dette startet da jeg ble gravid. Han var verdens beste før det (når jeg ser tilbake nå, ser jeg at dette ikke er sant, men jeg var blind)  Så dere som ikke har barn. LØP! Narsissismen vokser til de grader når de har «bundet deg» med en graviditet, ekteskap el...

Jeg hater at jeg kunne bli lurt av han, at jeg ikke så hvem han var, men nå må jeg leve med dette og håpe jeg har lært.

Jeg vil ringe han hver dag, mange ganger om dagen, jeg savner han natt og dag, jeg sliter SÅ mye. Mest sliter jeg med at jeg faktisk savner dette monsteret. Som om noen har feilstilt hodet mitt, og jeg ikke klarer å tenke rasjonelt. Jeg ser jo alt, jeg vet at han er et dårlig menneske. Men inni meg ligger det lille håpet... hva om? Kanskje det var min feil? Kanskje jeg må forandre meg? Kanskje det er jeg som er et dårlig menneske... jeg tviler mange ganger om dagen. Han var mitt alt, han lovet meg alt, han var så utrolig fin og god, han elsket meg som ingen andre noen gang har gjort, han så meg, han hørte på meg og han var verdens tryggeste... trodde jeg.

Han har alt nå... mange venner, god jobb, stor leilighet, et godt liv. Jeg har mistet alt. Men jeg har barnet vårt, som er det beste som har skjedd meg, og jeg vet at vi to skal få det fint. 

Min største frykt er at eks skal finne seg en ny, samtidig som dette hadde vært bra, for da tror jeg han lar meg være... og jeg trenger det nå. 

Vi må gå videre dere. Vi må lukke alle de dørene vi kan lukke og aldri se oss tilbake.

En ny dag med NK (i den grad jeg kan ha NK) og vi skal klare det!❤️

 

 

Anonymkode: b9e94...11a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære AB: 44b79...c57:

Du HAR oppnådd noe. Du er ute av et destruktivt forhold. Det er mye lenger enn mange som er fanget i et forhold i flere 10år sammen. Som er fanget pga barn og redsel for hva som vil skje ved et brudd.

Uansett hva du skriver, så vil det komme psykedelisk svada tilbake. Uansett. Du må ikke bruke en kalori på å prøve å formulere deg riktig. Det vil ikke gjøre noen forskjell, det er ikke du som gjør feil. Du skal være glad for at du ikke forstår hvorfor han skriver slik. Jeg tror man må være gal for å forstå. Det er ikke noe å forstå. Han gjør det for å forvirre og ødelegge deg. Ikke svar!! Du gir han bare mer bensin til å fortsette!

Null kontakt er dessverre ikke kun å ikke skrive/snakke til han. Null kontakt er også å ikke sjekke om du har fått meldinger, om han har ringt. Null kontakt er å ikke sjekke på sosiale medier hva han driver med. Null kontakt er å ikke høre med felles kjente hva han driver med. Null kontakt er å ikke fantasere om hvor fælt han har det når du ignorerer han. Null kontakt er å ikke gå rundt og lure på om han vil ha deg tilbake, hva om? Hva hvis? Hva mente han med det? Null kontakt er når du klarer å late som han ikke eksisterer. Det er få av oss som klarer det. Det vil nok ta en del år. Men vi må prøve. Faller vi av, så må vi ikke gi opp, bare komme oss fort som fy ut av giftsuppa igjen!!

Anonymkode: 189c5...562

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...