Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville tatt en test nå, er du gravid vil den mest sannsynlig slå ut. 

Anonymkode: 61d73...4a7

Tok i går, negativ..  Tenker håpet er ute.. Har du tilfeldigvis erfaring med fryseforsøk? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, Snekkerfruen skrev:

Tok i går, negativ..  Tenker håpet er ute.. Har du tilfeldigvis erfaring med fryseforsøk? 

Så kjedelig 😓 Nei, har bare erfaring med ferskforsøk. 

Anonymkode: 61d73...4a7

Skrevet

Fikk litt blødning rett før jeg skulle dra til riksen og nettop fikk telefon at svar er negativ. 😢 Fryseforsøk i mars.  

Skrevet

Tatt blodprøve i dag, rett etterpå kom mensen. Ikke overrasket. 7. innsett rett i dass det også. 

Skrevet
40 minutter siden, Dii skrev:

Fikk litt blødning rett før jeg skulle dra til riksen og nettop fikk telefon at svar er negativ. 😢 Fryseforsøk i mars.  

33 minutter siden, Fiiol skrev:

Tatt blodprøve i dag, rett etterpå kom mensen. Ikke overrasket. 7. innsett rett i dass det også. 

Så kjedelig med negative forsøk ❤️😢 Stor klem!

• Liker 2
Gjest Lillefrøkenfrue90
Skrevet

Hei, jeg henger meg på her, bedre sent enn aldri 🙂

29 år, PCOS og tette eggledere

Hadde første forsøk på Riksen nå i desember. Negativt. 27 egg ut, overstimulert, men fikk sette inn. 7 embryo på frys. 

Holder på med første fryseforsøk nå, har forhåpentligvis innsett i morgen hvis de overlever. 

Skrevet

Jeg har fått ett inntrykk av at det er forferdelig mange som har negativ forsøk hos riksen?

Anonymkode: 4e108...925

Gjest Lillefrøkenfrue90
Skrevet

Forresten, noen erfaringer med Progynova her? Jeg er nesten blitt deprmert på dem, har null overskudd og fungerer ikke så veldig godt i hverdagen. Pleier ikke reagere så voldsomt på hormoner som jeg har gjort med disse. 

Skrevet
2 minutter siden, Lillefrøkenfrue90 skrev:

Forresten, noen erfaringer med Progynova her? Jeg er nesten blitt deprmert på dem, har null overskudd og fungerer ikke så veldig godt i hverdagen. Pleier ikke reagere så voldsomt på hormoner som jeg har gjort med disse. 

Jeg har brukt progynova ved tre forsøk. Vet det er andre her inne som reagerer de ( @Neutral90?), men jeg har aldri reagert på de :) 

Skrevet
9 minutter siden, Lillefrøkenfrue90 skrev:

Jeg har heller ikke reagert noe som helst på de😊

Skrevet (endret)
27 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg har brukt progynova ved tre forsøk. Vet det er andre her inne som reagerer de ( @Neutral90?), men jeg har aldri reagert på de :) 

Ja det er riktig det. Jeg ble sykt nedstemt, på grensa til suicidal. En del hetetokter også, men det er nå greit nok. Det er nok verst  tenkelig altså @Lillefrøkenfrue90@lillefrøkenfrue for de aller fleste går det bra :)

For meg var det så ekstremt at jeg faktisk skal til lege for å vurdere antidepressiva før oppstart i mars. Dessverre er El på mandager, så jeg må ha styrt syklus. 

Endret av Neutral90
Gjest Lillefrøkenfrue90
Skrevet
3 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ja det er riktig det. Jeg ble sykt nedstemt, på grensa til suicidal. En del hetetokter også, men det er nå greit nok. Det er nok verst  tenkelig altså @lillefrøkenfrue, for de aller fleste går det bra :)

For meg var det så ekstremt at jeg faktisk skal til lege for å vurdere antidepressiva før oppstart i mars. Dessverre er El på mandager, så jeg må ha styrt syklus. 

Takk for svar. Det hørtes ikke noe kult ut. Jeg gleder meg sånn til å slutte på de. Klarte du å jobbe når du var sånn? Jeg jobber fullt, men når jeg kommer hjem har jeg ikke ork til å gjøre noe mer den dagen. 

Skrevet
Akkurat nå, Lillefrøkenfrue90 skrev:

Takk for svar. Det hørtes ikke noe kult ut. Jeg gleder meg sånn til å slutte på de. Klarte du å jobbe når du var sånn? Jeg jobber fullt, men når jeg kommer hjem har jeg ikke ork til å gjøre noe mer den dagen. 

Ja, det blir liksom så mye fravær uansett, så jeg kjempet meg gjennom det. Innser i ettertid at det var mye verre enn det føltes ut der og da, jeg var helt skall med bare tomt inni meg. Ingen personlighet.

Og så ble det negativt forsøk da, så jeg gikk bare på de i snaue 3 uker, blir kanskje annet om det blir 10 hele uker :)

Hvor lenge har du stått på de? Jeg ville vurdert å gått til lege altså, spesielt om du har positiv test og må gå lenge på dem. Livet skal være verdt å leve også ❤️

Gjest Lillefrøkenfrue90
Skrevet
6 minutter siden, Neutral90 skrev:

Ja, det blir liksom så mye fravær uansett, så jeg kjempet meg gjennom det. Innser i ettertid at det var mye verre enn det føltes ut der og da, jeg var helt skall med bare tomt inni meg. Ingen personlighet.

Og så ble det negativt forsøk da, så jeg gikk bare på de i snaue 3 uker, blir kanskje annet om det blir 10 hele uker :)

Hvor lenge har du stått på de? Jeg ville vurdert å gått til lege altså, spesielt om du har positiv test og må gå lenge på dem. Livet skal være verdt å leve også ❤️

Jeg håper jo selvsagt det blir 10 uker for jeg vil jo bli gravid, men hjelp det er lenge. Jeg har brukt de i vel to uker nå. Skal ha innsett i morgen hvis alt går etter planen. 

Skrevet
9 minutter siden, Lillefrøkenfrue90 skrev:

Jeg håper jo selvsagt det blir 10 uker for jeg vil jo bli gravid, men hjelp det er lenge. Jeg har brukt de i vel to uker nå. Skal ha innsett i morgen hvis alt går etter planen. 

Lykke til 🤞

Skrevet (endret)
2 timer siden, Fiiol skrev:

:( klem fra meg 🌼 @Diiogså, kjempeleit.

Endret av Neutral90
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vært på første ultralyd idag og det var veldig nedslående svar å få... Det var veldig lite eggutvikling, de hadde forventet mye mer for en på min alder og amh. Skal på ny ultralyd onsdag, og det er godt mulig jeg må velge å bruke opp dette forsøket på nesten ingenting eller at vi skal prøve selv denne runden istedet fikk jeg beskjed om. Altså, kan det skje så mye utvikling på 2 dager til med stimulering da? Jeg er så utrolig skuffa nå, det var et mareritt å gå tilbake til jobb etterpå.. 😩 Og synes jeg har så mye symptomer/bivirkninger nå, at hvordan skal det bli når man faktisk utvikler mange egg? Dette er jo bare bagatell i forhold til dere som nettopp har fått beskjed om negativt resultat, det var trist lesning ❤️

Skrevet
4 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Jeg har vært på første ultralyd idag og det var veldig nedslående svar å få... Det var veldig lite eggutvikling, de hadde forventet mye mer for en på min alder og amh. Skal på ny ultralyd onsdag, og det er godt mulig jeg må velge å bruke opp dette forsøket på nesten ingenting eller at vi skal prøve selv denne runden istedet fikk jeg beskjed om. Altså, kan det skje så mye utvikling på 2 dager til med stimulering da? Jeg er så utrolig skuffa nå, det var et mareritt å gå tilbake til jobb etterpå.. 😩 Og synes jeg har så mye symptomer/bivirkninger nå, at hvordan skal det bli når man faktisk utvikler mange egg? Dette er jo bare bagatell i forhold til dere som nettopp har fått beskjed om negativt resultat, det var trist lesning ❤️

Mye kan skje på to dager altså ☺️ Selv om legen kanskje ikke ville oppmuntre deg for mye... på forsøk 2 gikk jeg fra noe ala 3-4 eggposer i ok str pr side til å ha 9 i god str på en side.

Men tror det bare skjer hvis de øker dosen. Gjorde de det? Hvor mange eggposer såg de? 

Skrevet
6 minutter siden, Neutral90 skrev:

Mye kan skje på to dager altså ☺️ Selv om legen kanskje ikke ville oppmuntre deg for mye... på forsøk 2 gikk jeg fra noe ala 3-4 eggposer i ok str pr side til å ha 9 i god str på en side.

Men tror det bare skjer hvis de øker dosen. Gjorde de det? Hvor mange eggposer såg de? 

Hun ville øke dosen til 225, men så snakket hun med en annen lege på telefon og fant ut at jeg skulle ha samme dosering likevel.. Hun snakket ekstremt fort, så det var vanskelig å få med seg alt. Men venstre side hadde vel et par eggposer på rundt 15mm, men høyre hadde bare mange små. Hun virket så stresset og jeg ble litt satt ut av det dårlige svaret, så jeg klarte ikke spørre om noe som helst 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...