Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om man bør anta fravær fra jobb pga hysteroskopi? Ut over noen dager liksom. Vurderer sterkt å ta en undersøkelse privat. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Neutral90 skrev:

Er det noen som vet om man bør anta fravær fra jobb pga hysteroskopi? Ut over noen dager liksom. Vurderer sterkt å ta en undersøkelse privat. 

Jeg var borte fra jobb dagen etterpå, men var egentlig mest sliten, ikke vond. Hadde nok orket å gå på jobb, om jeg ikke hadde vært ute i miljøet med brukere. Helt fin etter det😉

• Liker 1
Skrevet (endret)
41 minutter siden, Neutral90 skrev:

Jeg gikk rett på jobb etterpå. Har ikke en fysisk jobb. Tror det var kranglete å komme til, livmorhalsen var bakovervendt eller noe sånt, så det ble satt bedøvelse. Må være ærlig å si at jeg er en av de som synes det var utrolig ubehagelig, verre enn uttak, som jeg ikke har problemer med. Det var ikke særlig vondt etterpå, ble litt sliten. 

Er usikker på om det jeg gjorde er under selve definisjonen hysteroskopi, det var en scanning av eggledere og livmorhule, med kontrastvæske. Noen som vet? 

Endret av Fiiol
  • Liker 1
Skrevet

Skal ta blodprøver i morgen! Sikkert får ikke sovet i natt 😬 Magefølelse sier -negativ. 

Skrevet
19 minutter siden, Neutral90 skrev:

Takk for svar @bondekoneog @Fiiol 👍

Bare hyggelig! Og du, det var ikke direkte vondt. Mest ubehagelig fordi det presset så mye på. Jeg følte meg uvel, og at jeg måtte på do. 🤭

Skrevet
18 minutter siden, Dii skrev:

Skal ta blodprøver i morgen! Sikkert får ikke sovet i natt 😬 Magefølelse sier -negativ. 

Håper for deg. Lykke til! ❤️

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Fiiol skrev:

Masse lykke til❤️

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Fiiol skrev:

7 minutter siden, Bell skrev:

Masse lykke til❤️

Tusen takk! ❤️  

Skrevet

Fantastiske nyheter @Aaa08!! Unner deg dette så utrolig mye, etter alt du har vært gjennom. Masse lykke til videre, håper alt går smertefritt herfra hele veien til mål. 🥳

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Neutral90 skrev:

Jeg tok det en tirsdag og ble faktisk hjemme resten av uka. Tok det i full narkose, og hadde egentlig ikke vondt, men var også bare så sliten i flere dager etterpå. Nå blir jeg veldig sliten av narkose, måtte bli over på sykehuset en døgn ekstra etter laparaskopi fordi jeg var så slapp/sliten. 

Skrevet
1 time siden, Fiiol skrev:

Jeg gikk rett på jobb etterpå. Har ikke en fysisk jobb. Tror det var kranglete å komme til, livmorhalsen var bakovervendt eller noe sånt, så det ble satt bedøvelse. Må være ærlig å si at jeg er en av de som synes det var utrolig ubehagelig, verre enn uttak, som jeg ikke har problemer med. Det var ikke særlig vondt etterpå, ble litt sliten. 

Er usikker på om det jeg gjorde er under selve definisjonen hysteroskopi, det var en scanning av eggledere og livmorhule, med kontrastvæske. Noen som vet? 

På innkallingen min sto det hysteroskopi, det var på sykehuset i full narkose. De trodde jeg hadde myomer/muskelknuter eller polypper, men alt så bra ut. Hadde de sett noe hadde det blitt fjerna. Jeg fikk henvisning til hysteroskopi etter en vannskanning (sprøyte vann i livmoren for lettere å se etter problemer i livmoren), da trodde de altså at jeg hadde myomer som kan hindre graviditet, men det hadde jeg ikke. 

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Jeg er i gang med eggløsningstester mens vi venter på neste runde neste måned. Uansett, Clearblue sin blinker med smilefjes, mens Babyplan sin er så negativ som det går an. Ikke engang en svak stripe. Fikk dere eggløsning i det hele tatt måneden etter IVF? 

Gjest Geirfuglen
Skrevet
10 timer siden, Dii skrev:

Så spennende, lykke til ❤️

Gjest Geirfuglen
Skrevet

Tror det vurderer veldig hvor dårlig man blir etter den undersøkelsen. Jeg trengte en dag til å komme meg. 

Skrevet
12 timer siden, Neutral90 skrev:

Jeg var glad jeg ikke skulle på kveldsvakt, for jeg fikk en del menstruasjonslignende kramper utover kvelden. Utover det kunne jeg fint ha gått på jobb dagen etter :)

Anonymkode: 9108f...1dc

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Geirfuglen skrev:

Jeg er i gang med eggløsningstester mens vi venter på neste runde neste måned. Uansett, Clearblue sin blinker med smilefjes, mens Babyplan sin er så negativ som det går an. Ikke engang en svak stripe. Fikk dere eggløsning i det hele tatt måneden etter IVF? 

Jeg stoler ikke på de digitale testene lenger.. venter på første ivf-forsøk så kan ikke si noe ifht det, men har sluttet å bruke digitale tester. Brukte CB digital forrige stim.forsøk med letrozol og ble fulgt opp med ultralyd underveis. Testen viste EL, noe det ikke var antydning til på UL verken den uka eller uka etter🙄 skikkelig nedtur der altså. Testet med babyplan sine strimler i tillegg for å se hva som ga positivt utslag på digi.test, men de var absolutt ikke positive når digitaltesten fikk konstant smiley.  

Skrevet

Blødning i dag, testdag om 2 dager (onsdag). Noen som har fått positiv test tross lett blødning? Trenger litt håp.. 

Skrevet
28 minutter siden, Snekkerfruen skrev:

Blødning i dag, testdag om 2 dager (onsdag). Noen som har fått positiv test tross lett blødning? Trenger litt håp.. 

Ville tatt en test nå, er du gravid vil den mest sannsynlig slå ut. 

Anonymkode: 61d73...4a7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...