TiiBii Skrevet 26. januar 2020 Forfatter #421 Skrevet 26. januar 2020 4 timer siden, Geirfuglen skrev: Takk, men det var mensen Varm klem og gode tanker sendes til deg💞 Hvordan har du det?
Prover91 Skrevet 26. januar 2020 #422 Skrevet 26. januar 2020 Mensen kom idag 😕 2 blastocyster holdt ikke denne gang selvom jeg hadde troa
Neutral90 Skrevet 26. januar 2020 #423 Skrevet 26. januar 2020 13 minutter siden, Prover91 skrev: Mensen kom idag 😕 2 blastocyster holdt ikke denne gang selvom jeg hadde troa 💔😢 Så leit... God klem til deg. Har du flere på frys?
Prover91 Skrevet 26. januar 2020 #424 Skrevet 26. januar 2020 4 minutter siden, Neutral90 skrev: 💔😢 Så leit... God klem til deg. Har du flere på frys? Takk Nei, jeg har ikke fått noen på frys på noen av mine uttak 😕
Neutral90 Skrevet 26. januar 2020 #425 Skrevet 26. januar 2020 10 minutter siden, Prover91 skrev: Takk Nei, jeg har ikke fått noen på frys på noen av mine uttak 😕 Æsj, kjedelig 😞 jeg har vært i samme situasjon og det er kjipt når det ikke går og vi vet vi må begynne på et helt nytt forsøk igjen 😤 håper det går bra med deg.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #426 Skrevet 26. januar 2020 1 time siden, Neutral90 skrev: Æsj, kjedelig 😞 jeg har vært i samme situasjon og det er kjipt når det ikke går og vi vet vi må begynne på et helt nytt forsøk igjen 😤 håper det går bra med deg. Ja det er utrolig tøfft. Hele livet handler om dette med å ønske å bli gravid når man holder på med ivf. Man legger om hele livsstilen i prøvetiden. Også går man helt i kjelleren når det ikke funker. Jeg for min del mister bare mer og mer lysten på livet 😕 ønsket om å bli gravid har vært å sterkt i så mange år nå og hele dagene går i å gjøre ting som kan gjøre det lettere å bli gravid. Dem som klarer å bli gravid naturlig skulle bare vist hvor heldige dem er. Anonymkode: 4e108...925 1
Avianna Skrevet 26. januar 2020 #427 Skrevet 26. januar 2020 7 timer siden, Geirfuglen skrev: Takk, men det var mensen Klem fra meg også ❤😔
Avianna Skrevet 26. januar 2020 #428 Skrevet 26. januar 2020 2 timer siden, Prover91 skrev: Mensen kom idag 😕 2 blastocyster holdt ikke denne gang selvom jeg hadde troa 🙁 så leit, klem ❤
Gjest Geirfuglen Skrevet 26. januar 2020 #429 Skrevet 26. januar 2020 3 timer siden, TiiBii skrev: Varm klem og gode tanker sendes til deg💞 Hvordan har du det? Takk! ❤️ Jeg har av en eller annen grunn greid å beskytte meg selv ganske bra. Skuffa med en gang, men det går greit nå. 2 timer siden, Prover91 skrev: Mensen kom idag 😕 2 blastocyster holdt ikke denne gang selvom jeg hadde troa Så trist Du hadde satt inn to? 33 minutter siden, Avianna skrev: Klem fra meg også ❤😔 Tusen takk ❤️
Brigid Skrevet 27. januar 2020 #430 Skrevet 27. januar 2020 21 timer siden, Prover91 skrev: Mensen kom idag 😕 2 blastocyster holdt ikke denne gang selvom jeg hadde troa 💔😢
Aaa08 Skrevet 27. januar 2020 #431 Skrevet 27. januar 2020 Hei. Tester 02.02.2020 dette er mitt 8 forsøk, og nok siste.. Orker ikke flere uttak og hele denne prosessen... Fikk blasto bare 1 gang av alle 8 ivf, det var på 7 forsøk, men ikke super kvalitet. Testet så klart negativ.... Legene sier det er mest sannsynlig endometriose som ødelegger eggene mine, selv om vi får alltid mange egg ut.... Har gjort histeroskopi med implantation cuts i oktober, prøvd masse medisiner og antibiotika kurer. Denne gangen satt vi inn 2 perfekte 3 dagers embryo. Men litr håp på at dette går bra denne gangen heller. 3
Wiley Skrevet 27. januar 2020 #432 Skrevet 27. januar 2020 1 hour ago, Aaa08 said: Hei. Tester 02.02.2020 dette er mitt 8 forsøk, og nok siste.. Orker ikke flere uttak og hele denne prosessen... Fikk blasto bare 1 gang av alle 8 ivf, det var på 7 forsøk, men ikke super kvalitet. Testet så klart negativ.... Legene sier det er mest sannsynlig endometriose som ødelegger eggene mine, selv om vi får alltid mange egg ut.... Har gjort histeroskopi med implantation cuts i oktober, prøvd masse medisiner og antibiotika kurer. Denne gangen satt vi inn 2 perfekte 3 dagers embryo. Men litr håp på at dette går bra denne gangen heller. Krysser alt jeg har for deg, det har vært en lang og tung reise for dere altså. Unner deg virkelig gode nyheter denne gangen men skjønner veldig godt at dere setter en strek. Uansett tenker jeg det kan være lurt med en pause fra forsøk etter dette og bruke litt tid på å finne ut av hva dere vil videre om det ikke funker nå. 💙 3
prøverpåny Skrevet 27. januar 2020 #433 Skrevet 27. januar 2020 (endret) 4 timer siden, Aaa08 skrev: Hei. Tester 02.02.2020 dette er mitt 8 forsøk, og nok siste.. Orker ikke flere uttak og hele denne prosessen... Fikk blasto bare 1 gang av alle 8 ivf, det var på 7 forsøk, men ikke super kvalitet. Testet så klart negativ.... Legene sier det er mest sannsynlig endometriose som ødelegger eggene mine, selv om vi får alltid mange egg ut.... Har gjort histeroskopi med implantation cuts i oktober, prøvd masse medisiner og antibiotika kurer. Denne gangen satt vi inn 2 perfekte 3 dagers embryo. Men litr håp på at dette går bra denne gangen heller. Får vondt langt inn i hjerterota av tanken om at det ikke skal gå bra! Tror det er få her jeg unner å lyktes så mye som deg etter alle forsøkene dere har gått gjennom ❤️ Noen lange dager til test nå da... Hvor mange RD/DPO er du da? Endret 27. januar 2020 av prøverpåny Skrivefeil 2
Brigid Skrevet 27. januar 2020 #434 Skrevet 27. januar 2020 1 time siden, Aaa08 skrev: Hei. Tester 02.02.2020 dette er mitt 8 forsøk, og nok siste.. Orker ikke flere uttak og hele denne prosessen... Fikk blasto bare 1 gang av alle 8 ivf, det var på 7 forsøk, men ikke super kvalitet. Testet så klart negativ.... Legene sier det er mest sannsynlig endometriose som ødelegger eggene mine, selv om vi får alltid mange egg ut.... Har gjort histeroskopi med implantation cuts i oktober, prøvd masse medisiner og antibiotika kurer. Denne gangen satt vi inn 2 perfekte 3 dagers embryo. Men litr håp på at dette går bra denne gangen heller. Sender en hel haug med gode tanker og ønsker for dere! 💜 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #435 Skrevet 27. januar 2020 Hvordan mener legene at endometriosen gjør eggene dårlig? Jeg har selv endometriose men ifølge legene har ikke denne noe å si for at jeg skal bli gravid da endometriosen ikke ligger på egglederne Anonymkode: 4e108...925
Aaa08 Skrevet 27. januar 2020 #436 Skrevet 27. januar 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan mener legene at endometriosen gjør eggene dårlig? Jeg har selv endometriose men ifølge legene har ikke denne noe å si for at jeg skal bli gravid da endometriosen ikke ligger på egglederne Anonymkode: 4e108...925 Alle andre prøvene mine er fine, bare endometriose som er problemet. Og trenger ikke å ha det på egglederne.. Den kan være hvor som helst og påvirke egg kvaliteten... Endometriose gir bettenelse Jeg hadde den ikke på egglederne. Endret 27. januar 2020 av Aaa08
Aaa08 Skrevet 27. januar 2020 #437 Skrevet 27. januar 2020 3 timer siden, prøverpåny skrev: Får vondt langt inn i hjerterota av tanken om at det ikke skal gå bra! Gror det er få her jeg unner å lyktes så mye som deg etter alle forsøkene dere har gått gjennom ❤️ Noen lange dager til test nå da... Hvor mange RD/DPO er du da? 7 dager etter innsett I dag...
Neutral90 Skrevet 27. januar 2020 #438 Skrevet 27. januar 2020 Håper håper og krysser alt som er for dere @Aaa08🙏 har du fått for eksempel prednisolon for å dempe betennelse før og under stimulering og forsøk? 1
Aaa08 Skrevet 27. januar 2020 #439 Skrevet 27. januar 2020 29 minutter siden, Neutral90 skrev: Håper håper og krysser alt som er for dere @Aaa08🙏 har du fått for eksempel prednisolon for å dempe betennelse før og under stimulering og forsøk? De 2 siste forsøk har vi gjort i Hellas. Fikk ikke prednisolon, men noe som heter celebrex mellom forsøkene og antibiotika. Og intralipids ved uttak 2
Dii Skrevet 28. januar 2020 #440 Skrevet 28. januar 2020 Hei! 🌸 32år, vi prøver 4 år. 2017 spontan abort i uke 6 November/ 2018 gravid utenfor livmor, ble operert. Fjernet venstre eggledd og fikk beskjed at høyre side ser frisk og fin ut... januar/2019 gravid utenfor livmor høyre side. Fikk operasjon og henvisning til IVF August/2019 startet første forsøk, 10egg , 7befruktet, men negativ. November/2019 TIN forsøk negativ Januar/2020 Nytt forsøk. Fikk 21egg, 17befruktet. Skal ta blodprøver på mandag! 🤩 Håper å få positiv svar 🌸 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå