Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Geirfuglen
21 timer siden, TiiBii skrev:

Innsett gjennomført og jeg er offisielt ruger av en blastocyst.

Egget er sterkt,fint og klarte opptiningen så det vil si vi har fortsatt 2 eskimoer på frys 💙

Nå nyter jeg øyeblikket🥰💞

9E14822D-7854-470C-9E23-63F460AB85ED.jpeg

Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg også ruger med test dato 31.01. 😊

Er litt forvirret av en ting - legen sa at jeg ikke skal ha samleie nå etter insett. Men forrige gang så sa en annen lege at det går helt fint (både var fryseforsøk).

Lurer på hvem av de har rett nå. Noen som vet her?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Avianna skrev:

Nå er jeg også ruger med test dato 31.01. 😊

Er litt forvirret av en ting - legen sa at jeg ikke skal ha samleie nå etter insett. Men forrige gang så sa en annen lege at det går helt fint (både var fryseforsøk).

Lurer på hvem av de har rett nå. Noen som vet her?

Har fått beskjed om ikke sameie her også tidligere så ville ha hørt på siste lege.  Glemte årsaken til hvorfor, men bedre å være på den sikre siden. 😌

Lykke til med ruginga alle rugere!! ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Geirfuglen
1 time siden, TiiBii skrev:

Dette er en spennende tid,jenter💞

Hvor mange av oss ruger nå?

Er det @Avianna, @Geirfuglen og 2 anonyme? Få dere et nick a🥰

@Fiiol Hvordan har det gått med ditt fryseforsøk?🥶🤞🏼

Ja, jeg ruger, men har fått to negative til nå, så det spørs nok 😕 Masse lykke til alle sammen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TiiBii skrev:

Dette er en spennende tid,jenter💞

Hvor mange av oss ruger nå?

Er det @Avianna, @Geirfuglen og 2 anonyme? Få dere et nick a🥰

@Fiiol Hvordan har det gått med ditt fryseforsøk?🥶🤞🏼

Det gikk fint takk ❤️ Enda en perfekt blasto er nå på plass. Strever litt i disse dager, prøver alt jeg kan å være glad, men det er 7. innsett, og 3 av de har jeg mistet. 

Håper for oss alle. Det er så utrolig fortjent å komme i mål. Gratulerer alle ❤️ Håper på mange vårspirer som vokser seg store og sterke helt til høsten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Ja, jeg ruger, men har fått to negative til nå, så det spørs nok 😕 Masse lykke til alle sammen! ❤️

❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Fiiol skrev:

Det gikk fint takk ❤️ Enda en perfekt blasto er nå på plass. Strever litt i disse dager, prøver alt jeg kan å være glad, men det er 7. innsett, og 3 av de har jeg mistet. 

Håper for oss alle. Det er så utrolig fortjent å komme i mål. Gratulerer alle ❤️ Håper på mange vårspirer som vokser seg store og sterke helt til høsten.

Så bra, var så spent på om det gikk bra med deg siden vi fikk samme dato og begge hadde egg på frys🥰

Jeg lever normalt, tar dagen med ro og holder stressnivået nede. Ikke så lett med 12 3-åringer på jobben (bhg) men det går😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har startet med primolutt for å sette igang med nytt uttak. Har fått alle papirene, men kan ikke se at progynova er satt på papirene. 

Kan ikke huske om jeg tok progynova ved første ferskforsøk (altfor lenge siden) men kan huske ved fryseforsøkene på første mensdag. 

Noen her som har tatt progynova med ferskforsøk? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Deseo skrev:

Har startet med primolutt for å sette igang med nytt uttak. Har fått alle papirene, men kan ikke se at progynova er satt på papirene. 

Kan ikke huske om jeg tok progynova ved første ferskforsøk (altfor lenge siden) men kan huske ved fryseforsøkene på første mensdag. 

Noen her som har tatt progynova med ferskforsøk? 😁

Hva er progynova? Og primolut?

Anonymkode: 4e108...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er progynova? Og primolut?

Anonymkode: 4e108...925

Primolutt er hormontilskudd for å fremkalle mens. 

Progynova er østrogen De bygger opp livmorslimhinna slik at den blir tykk nok til å sette inn egg, og hindrer at kroppen modner eget egg(at folikler vokser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Deseo skrev:

Har startet med primolutt for å sette igang med nytt uttak. Har fått alle papirene, men kan ikke se at progynova er satt på papirene. 

Kan ikke huske om jeg tok progynova ved første ferskforsøk (altfor lenge siden) men kan huske ved fryseforsøkene på første mensdag. 

Noen her som har tatt progynova med ferskforsøk? 😁

Nei, aldri tatt progynova ved ferskforsøk :) jeg brukte progynova ved frys for å få god nok slimhinne. Har du slitt med slimhinna ved ferskforsøk? Progynova er ikke vanlig ved ferskforsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det uttak for meg på tirsdag 🎉 hadde sårt ønska onsdag for da får vi blasto, men heller en tirsdag enn ikke et uttak i det hele tatt, om dere skjønner. 

Er i fare for OHSS pga mange follikler, så håper også at det ikke er egg i alle posene og det blir innsett om en uke fra i dag :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Neutral90 skrev:

Nei, aldri tatt progynova ved ferskforsøk :) jeg brukte progynova ved frys for å få god nok slimhinne. Har du slitt med slimhinna ved ferskforsøk? Progynova er ikke vanlig ved ferskforsøk :)

Takk for svar 😁 nei har ikke fått beskjed om det tidligere. Så da regner jeg med at det er korrekt at progynova ikke tas i denne omgang. 

Prøvde å Google litt og så at noen tok det ved ferskforsøk, men da er det vel en årsak til det. 

Ble bare så utrolig usikker 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Neutral90 skrev:

Da blir det uttak for meg på tirsdag 🎉 hadde sårt ønska onsdag for da får vi blasto, men heller en tirsdag enn ikke et uttak i det hele tatt, om dere skjønner. 

Er i fare for OHSS pga mange follikler, så håper også at det ikke er egg i alle posene og det blir innsett om en uke fra i dag :)

Så gøy! Ja absolutt bedre med uttak enn ikke 😁 

Krysser fingrene for at du får mange fine egg og at gullegget er blant de ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...