Alvida Skrevet 5. desember 2020 #3141 Del Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Joda, min hcg var 99 ti dgr etter blastocysttransfer.😊Tok ikke flere. Dette viste seg å være tvillinger! Din Hcg ser veldig fin ut! Anonymkode: 5ffb6...f79 Åå❤🙏 tusen takk 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 7. desember 2020 #3142 Del Skrevet 7. desember 2020 @Alvida jeg hadde hcg 76 på 15 dpo med sønnen min, og nå hcg 453 på 16 dpo med ny graviditet. Kan variere altså. Siste graviditet er eggdonasjon, men vet ikke om det har noe å si for hcg-nivået. Dine verdier er fine👍Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvida Skrevet 7. desember 2020 #3143 Del Skrevet 7. desember 2020 Waldfee skrev (2 timer siden): @Alvida jeg hadde hcg 76 på 15 dpo med sønnen min, og nå hcg 453 på 16 dpo med ny graviditet. Kan variere altså. Siste graviditet er eggdonasjon, men vet ikke om det har noe å si for hcg-nivået. Dine verdier er fine👍Gratulerer! Tusen takk ❤😊 Gratulerer til deg også ❤👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3144 Del Skrevet 7. desember 2020 Noen dom har fått prednisolon på Riksen? Anonymkode: 1df65...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsprøvene Skrevet 7. desember 2020 #3145 Del Skrevet 7. desember 2020 Melie skrev (På 5.12.2020 den 11.36): 21 egg ut. 14 befruktet. Og ingen på frys..😞skulle ikke vært lov. Burde vel være glad for å ha satt inn noe i det hele tatt, men har vondt for å tro at denne er noe bedre enn de andre. Typisk at når vi blir for positive og fulle av håp, så kommer virkeligheten og slår oss i bakken. Huffameg. Et håp når du fikk satt inn i det minste 🙃🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #3146 Del Skrevet 7. desember 2020 15 dpo, rugedag 10. Pleier å ha lutealfase på 13 dager. Testet negativt fredag og i går. Tempen min er nå 36,47, en del høyere enn vanlig. Mensmurringer i går og i dag. Har ingen tro på at jeg er gravid.. Er andre gangen jeg går på cyclogest, men hadde kjemisk/mistet 5+1 forrige gang. Får dere forsinket mens av cyclogest? Anonymkode: a3e97...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 8. desember 2020 #3147 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): 15 dpo, rugedag 10. Pleier å ha lutealfase på 13 dager. Testet negativt fredag og i går. Tempen min er nå 36,47, en del høyere enn vanlig. Mensmurringer i går og i dag. Har ingen tro på at jeg er gravid.. Er andre gangen jeg går på cyclogest, men hadde kjemisk/mistet 5+1 forrige gang. Får dere forsinket mens av cyclogest? Anonymkode: a3e97...111 Ja, mens forsinker (som oftest) mensen og gjør at tempen holder seg høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3148 Del Skrevet 8. desember 2020 Neutral90 skrev (2 timer siden): Ja, mens forsinker (som oftest) mensen og gjør at tempen holder seg høy Takk for svar! Kjedelig... Bedre å få den og bli ferdig med det 😅 Anonymkode: a3e97...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dansken Skrevet 8. desember 2020 #3149 Del Skrevet 8. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): 15 dpo, rugedag 10. Pleier å ha lutealfase på 13 dager. Testet negativt fredag og i går. Tempen min er nå 36,47, en del høyere enn vanlig. Mensmurringer i går og i dag. Har ingen tro på at jeg er gravid.. Er andre gangen jeg går på cyclogest, men hadde kjemisk/mistet 5+1 forrige gang. Får dere forsinket mens av cyclogest? Anonymkode: a3e97...111 Jeg testet positiv på lørdag rugedag 10. Testet igjen søndag med både strimmel og digital, begge positive men strimmelen svakere enn på lørdag. Strimmeltest i går var negativ og blodprøve likeså. Angrer på at jeg testet før blodprøve testdagen, men kanskje greit å vite at egget faktisk hang seg fast lite granne? (Dette er vårt første IVF forsøk og etter snart 2 år med prøving har jeg aldri sett en positiv graviditetstest før, så litt gøy var det jo). Uansett, tok siste cyklogest i går og har fortsatt ikke fått mensen selvom jeg har hatt murringer. Tenker at den kanskje kan bli ytterligere forsinket av at hcg Nivå faktisk har vært økt? Andre bivirkninger som jeg ikke vet om er cyklogest eller graviditetstegn er større og spente pupper og et par tre dager med lett kvalme og hodepine. Endret 8. desember 2020 av Dansken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dansken Skrevet 8. desember 2020 #3150 Del Skrevet 8. desember 2020 En annen ting: beregner dere DPO som dager etter innsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3151 Del Skrevet 8. desember 2020 Dansken skrev (36 minutter siden): En annen ting: beregner dere DPO som dager etter innsett? Dpo skal vel være fra uttak ? Var iallefall slik de regnet når jeg skulle ta g-test etter prøverør. skulle ta g-test 14 dager etter uttak Anonymkode: 6b30e...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dansken Skrevet 8. desember 2020 #3152 Del Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dpo skal vel være fra uttak ? Var iallefall slik de regnet når jeg skulle ta g-test etter prøverør. skulle ta g-test 14 dager etter uttak Anonymkode: 6b30e...4b3 Hmm jeg skulle ta blodprøvetest 18 dager etter uttak/13 dager etter innsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvida Skrevet 8. desember 2020 #3153 Del Skrevet 8. desember 2020 Dansken skrev (1 time siden): En annen ting: beregner dere DPO som dager etter innsett? Dager etter uttak 👍 5dp5dt - 10dpo 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dansken Skrevet 8. desember 2020 #3154 Del Skrevet 8. desember 2020 Alvida skrev (18 minutter siden): Dager etter uttak 👍 5dp5dt - 10dpo 🙂 Hva betyr dp/dt? Sorry jeg er helt ny på dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvida Skrevet 8. desember 2020 #3155 Del Skrevet 8. desember 2020 Dansken skrev (2 timer siden): Hva betyr dp/dt? Sorry jeg er helt ny på dette... 5 days past 5 day transfer 🙂 Så 5 dager etter innsett av 5 dages embryo/blastocyst👍🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3156 Del Skrevet 8. desember 2020 Dansken skrev (5 timer siden): Jeg testet positiv på lørdag rugedag 10. Testet igjen søndag med både strimmel og digital, begge positive men strimmelen svakere enn på lørdag. Strimmeltest i går var negativ og blodprøve likeså. Angrer på at jeg testet før blodprøve testdagen, men kanskje greit å vite at egget faktisk hang seg fast lite granne? (Dette er vårt første IVF forsøk og etter snart 2 år med prøving har jeg aldri sett en positiv graviditetstest før, så litt gøy var det jo). Uansett, tok siste cyklogest i går og har fortsatt ikke fått mensen selvom jeg har hatt murringer. Tenker at den kanskje kan bli ytterligere forsinket av at hcg Nivå faktisk har vært økt? Andre bivirkninger som jeg ikke vet om er cyklogest eller graviditetstegn er større og spente pupper og et par tre dager med lett kvalme og hodepine. Spennende med positiv test ja, en ambivalens der... Vi har prøvd siden starten av 2016, en kjemisk i 2018. Begynte med prøverør i år. Har selv hatt 3 fryseforsøk, første med letrozol, og de to siste med cyclogest. Forrige gang testet jeg positivt 5 dager etter innsett, og testet hver dag fremover. Visste om «graviditeten» i nesten to uker før det tok slutt 😔 Hadde veldig svak stigning, så var ganske usikker hele veien, men var likevel en litt fin periode også. Anonymkode: a3e97...111 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3157 Del Skrevet 8. desember 2020 En positiv test er alltid veldig positivt i IVF sirkuset! Det gir håp og viser at det kan gå🤞🏻 Min tredje positive test og den laveste HCG blodprøven viste seg å være min baby❤️ De to andre positive endte i MA som ble oppdaget på TUL. Anonymkode: 5ffb6...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dansken Skrevet 8. desember 2020 #3158 Del Skrevet 8. desember 2020 Alvida skrev (7 timer siden): 5 days past 5 day transfer 🙂 Så 5 dager etter innsett av 5 dages embryo/blastocyst👍🙂 Takk for forklaring 😊 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Spennende med positiv test ja, en ambivalens der... Vi har prøvd siden starten av 2016, en kjemisk i 2018. Begynte med prøverør i år. Har selv hatt 3 fryseforsøk, første med letrozol, og de to siste med cyclogest. Forrige gang testet jeg positivt 5 dager etter innsett, og testet hver dag fremover. Visste om «graviditeten» i nesten to uker før det tok slutt 😔 Hadde veldig svak stigning, så var ganske usikker hele veien, men var likevel en litt fin periode også. Anonymkode: a3e97...111 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En positiv test er alltid veldig positivt i IVF sirkuset! Det gir håp og viser at det kan gå🤞🏻 Min tredje positive test og den laveste HCG blodprøven viste seg å være min baby❤️ De to andre positive endte i MA som ble oppdaget på TUL. Anonymkode: 5ffb6...f79 Jeg har tenkt litt på om man alltid vil få positiv test etter innsett? Siden man jo booster med progesteron og lurer kroppen til å tro man er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvida Skrevet 8. desember 2020 #3159 Del Skrevet 8. desember 2020 Hei🙂 Da har jeg svar på min 3. hcg blodprøve👍 Hcg nr1 - 106 - 8dp5dt - 13dpo Hcg nr2 - 204 - 10dp5dt - 15dpo Hcg nr3 - 1163 - 14dp5dt - 19dpo Vi er veldig fornøyd med stigningen og tallene👍🥰 Håper det går bra denne gangen ❤🙏💙 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 8. desember 2020 #3160 Del Skrevet 8. desember 2020 Dansken skrev (57 minutter siden): Takk for forklaring 😊 Jeg har tenkt litt på om man alltid vil få positiv test etter innsett? Siden man jo booster med progesteron og lurer kroppen til å tro man er gravid? Nei, det tror jeg ikke, ikke etter at Ovitrelle'n er helt ute av kroppen. Progesteron gir vel ikke økt hcg, som jo er det graviditetstester slår ut på? Jeg fikk i alle fall negativ test etter mitt første innsett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå