Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kefalinia
bonsaijenta skrev (1 time siden):

Har hun begynt å jobbe for Høyer?

Ja, men bare deltid tror jeg... 

Slutt med han Jørgen fyren også ser jeg. Det varte jo ikke lenge.... Stakkars barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (6 timer siden):

Ja, men bare deltid tror jeg... 

Slutt med han Jørgen fyren også ser jeg. Det varte jo ikke lenge.... Stakkars barn. 

Hvorfor stakkars barn? Skal en enslig småbarnsmor fullstendig avstå fra å date?  Hva vet du om hvor mye barna involveres i en evt. ny kjæreste? Makan til moralisering! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
Gulleplutt skrev (2 timer siden):

Hvorfor stakkars barn? Skal en enslig småbarnsmor fullstendig avstå fra å date?  Hva vet du om hvor mye barna involveres i en evt. ny kjæreste? Makan til moralisering! 

Han har jo møtt barna opptil flere ganger. Barn bør ikke introduserer for mange ulike nye partnere i løpet av livet. Annette er jo en ung kvinne, så dette blir ikke siste mannen hun introduserer. Jeg vet om ei alenemor som tok med sønnen sin hver gang hun skulle på date med menn. Når gutten ble ungdom var han blitt usikker, hadde lav selvfølelse, og følte seg mye sint og ensom. 

https://www.klikk.no/foreldre/barnepsykolog-med-oppfordring-til-skilte-foreldre---vent-minst-et-ar-for-dere-introduserer-nye-partnere-for-barna-4628771

https://www.fremover.no/familieliv/samliv/barn-og-unge/vente-med-ny-kjareste/s/5-17-219109

https://www.nfft.no/media/1060/bodil-lervik-og-ella-kopperud.pdf

https://divorcedmoms.com/8-reasons-not-to-introduce-your-new-love-to-your-kidsyet-4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Kefalinia said:

Han har jo møtt barna opptil flere ganger. Barn bør ikke introduserer for mange ulike nye partnere i løpet av livet. Annette er jo en ung kvinne, så dette blir ikke siste mannen hun introduserer. Jeg vet om ei alenemor som tok med sønnen sin hver gang hun skulle på date med menn. Når gutten ble ungdom var han blitt usikker, hadde lav selvfølelse, og følte seg mye sint og ensom. 

https://www.klikk.no/foreldre/barnepsykolog-med-oppfordring-til-skilte-foreldre---vent-minst-et-ar-for-dere-introduserer-nye-partnere-for-barna-4628771

https://www.fremover.no/familieliv/samliv/barn-og-unge/vente-med-ny-kjareste/s/5-17-219109

https://www.nfft.no/media/1060/bodil-lervik-og-ella-kopperud.pdf

https://divorcedmoms.com/8-reasons-not-to-introduce-your-new-love-to-your-kidsyet-4

Huff, det er ganske sykt 😨Mitt barn har enda ikke møtt noen jeg har datet, men så har det aldri gått så langt at det har vært et seriøst forhold, mer seriøs dating bare. Traff en mann som inviterte meg på middag med han og sønnen på andre date, da sa jeg nei og ble smått sjokkert. Til Annettes forsvar trodde hun kanskje dette skulle vare i mange år 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fordommer der ute, ro ned alle krisemaksimerende low life kommentarene.

Ingen barn som har blitt møtt av mange ulike partnere i denne saken og det bør derfor vises respekt og litt dypere forståelse enn hva jeg observerer her inne.

Jeg lot min sønn møte min nye kjæreste etter en uke, det ble slutt etter noen måneder, var det lurt? NEI, lot jeg han møte andre menn jeg datet? NEI, men faren gjorde det i stor stil før han roet seg og møtte rette damen som han er gift med. Jeg forsvarer det ikke, men min sønn som nå er voksen  har ikke tatt skade av det, folk er forskjellige.

Mye fordommer her i Norge, Barns beste skal alltid være i fokus, men samtidig så synes jeg de siste innleggene bærer preg av forsøk på nedrakking over en flott dame som virker som en veldig GOD mor.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Gjesten29 said:

Mange fordommer der ute, ro ned alle krisemaksimerende low life kommentarene.

Ingen barn som har blitt møtt av mange ulike partnere i denne saken og det bør derfor vises respekt og litt dypere forståelse enn hva jeg observerer her inne.

Jeg lot min sønn møte min nye kjæreste etter en uke, det ble slutt etter noen måneder, var det lurt? NEI, lot jeg han møte andre menn jeg datet? NEI, men faren gjorde det i stor stil før han roet seg og møtte rette damen som han er gift med. Jeg forsvarer det ikke, men min sønn som nå er voksen  har ikke tatt skade av det, folk er forskjellige.

Mye fordommer her i Norge, Barns beste skal alltid være i fokus, men samtidig så synes jeg de siste innleggene bærer preg av forsøk på nedrakking over en flott dame som virker som en veldig GOD mor.

Ja, man skal være litt forsiktig med hva man skriver, for er det noe som er sårbart for en mor er det kritikk som omhandler morsrollen. Jeg tipper hun trodde han Jørgen skulle være lenge i livet hennes. Men jeg står fast ved at både mødre og fedre som stadig vekk (og det har ikke Annette gjort) introduserer barna for alle de dater må skjerpe seg, for slik uforutsigbarhet kan faktisk skape en varig utrygghet i barnets forhold til relasjoner.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flovef skrev (10 minutter siden):

Ja, man skal være litt forsiktig med hva man skriver, for er det noe som er sårbart for en mor er det kritikk som omhandler morsrollen. Jeg tipper hun trodde han Jørgen skulle være lenge i livet hennes. Men jeg står fast ved at både mødre og fedre som stadig vekk (og det har ikke Annette gjort) introduserer barna for alle de dater må skjerpe seg, for slik uforutsigbarhet kan faktisk skape en varig utrygghet i barnets forhold til relasjoner.  

Det er jeg enig i, og som du skriver så har ikke A gjort det, ber derfor om varsomhet og forståelse- ikke bare for henne men for alle enslige forsørgere der ute, mange av oss gjør så godt vi bare kan og veien blir til mens man går.🌺

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulleplutt skrev (19 timer siden):

Ingen som sier det, men man bør vente lenge før man introduserer barna, date kan man gjøre likevel. 
Har selv vært alenemor og det var ikke aktuelt for en flekk å la kjæreste møte barn på mange mnd

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke sikkert han ble introdusert som kjæreste heller da. For alt vi vet har hun sagt at han er en kollega eller venn. Så små barn som hennes kan man lett "lure". Jeg har en 4-åring som ikke hadde stusset på det i hvert fall. 

Vær litt greie! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Mekkapekka skrev (3 timer siden):

Mye hud og kropp i fokus for tiden…

Ja, det er sommer og har vært veldig varmt på Østlandet. Er det så fælt å vise litt hud?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jammen meg vist hud i sommervarmen de siste mnd jeg også. Håper alle viser seg frem stolt i bikini og kjole uansett fasong og vekt! Så syns jeg vi skal holde oss for god til å kommentere Annette omkring dette da det er lite konstruktivt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (7 timer siden):

Ja, det er sommer og har vært veldig varmt på Østlandet. Er det så fælt å vise litt hud?

Hadde min mor kledd seg slik og postet på insta så hadde jeg blitt en smule flau. Men men. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekkapekka skrev (1 time siden):

Hadde min mor kledd seg slik og postet på insta så hadde jeg blitt en smule flau. Men men. 

Momshaming i tillegg, ja. Om hun er mor eller ikke er vel helt urelevant. Jeg blir flau av sånne som deg, jeg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mekkapekka skrev (1 time siden):

Jeg syns ikke AH er spesielt seksualisert i sine poster. Det er naturlig å ikke ha på så mye klær når det er tredve grader ute 🤷🏼‍♀️ Hvis vi sammenlikner henne med Sophie Elise eller Caroline Berg Eriksen er jo AH rene amish-mom i forhold. Hun legger også mye tid i annonsene og innleggene sine, istedenfor å deige seg på brygger eller annet.

Jeg er kritisk til at hun deler så mye av barna sine, men å momshame henne for bilder i juli syns jeg blir feil. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billiebi skrev (2 timer siden):

Momshaming i tillegg, ja. Om hun er mor eller ikke er vel helt urelevant. Jeg blir flau av sånne som deg, jeg.

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

Jeg syns ikke AH er spesielt seksualisert i sine poster. Det er naturlig å ikke ha på så mye klær når det er tredve grader ute 🤷🏼‍♀️ Hvis vi sammenlikner henne med Sophie Elise eller Caroline Berg Eriksen er jo AH rene amish-mom i forhold. Hun legger også mye tid i annonsene og innleggene sine, istedenfor å deige seg på brygger eller annet.

Jeg er kritisk til at hun deler så mye av barna sine, men å momshame henne for bilder i juli syns jeg blir feil. 

Enig i at hun ikke skal kritiseres på bakgrunn av at barna hennes kan bli flau over å se bildene. Imidlertid har jeg mange ganger tenkt over hvor billig hun slipper unna kritikk som andre influencere rives i fillebiter for. Det er egentlig smått utrolig med tanke på alt hun deler. Det er ikke fordi andre influencere er verre enn henne, men fordi deres personligheter utvilsomt provoserer mer som gjør at andre automatisk mener mer om dem enn de gjør om AH. Imens deler hun en massiv mengde bilder og videoer av barna med sine 80 000+ følgere. Hun gjør t.o.m noe av det som frarådes mest - å vise sine barn i sårbare situasjoner der de er sinte, gråter, krangler eller maser. 

En annen ting som er kritikkverdig er hvordan hun bidrar til å promotere økt forbruk ved å være en levende reklameplakat for Høyer. Alt dette er godt blandet med promotering av klær og sko fra billigere kjeder som gjør det desto mer tilgjengelig og fristende å kjøpe for andre. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekkapekka skrev (9 timer siden):

Hvis du hadde blitt flau av Annette, så vil jeg på det sterkeste anbefale en viss eks av en norsk fotballspiller, som selger seg selv på Only Fans. DA kan vi snakke en smule flau, da.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...