Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga


Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Gresshoppa skrev (47 minutter siden):

Hvis du hadde blitt flau av Annette, så vil jeg på det sterkeste anbefale en viss eks av en norsk fotballspiller, som selger seg selv på Only Fans. DA kan vi snakke en smule flau, da.

Influencere generelt er til å bli flau av

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, Gresshoppa said:

Hvis du hadde blitt flau av Annette, så vil jeg på det sterkeste anbefale en viss eks av en norsk fotballspiller, som selger seg selv på Only Fans. DA kan vi snakke en smule flau, da.

Enig med det, prostitusjon på onlyfans hadde jeg og følt veldig ekkelt, men det Annette legger ut er da helt innafor. Man er fremdeles et individ selv om man har barn, synd noen mener mødre skal kneppe igjen blusen og gjemme bort all sensualitet. Sikker på at de samme syns fedre i baris er drithotte 😅

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (På 23.8.2021 den 10.13):

Enig i at hun ikke skal kritiseres på bakgrunn av at barna hennes kan bli flau over å se bildene. Imidlertid har jeg mange ganger tenkt over hvor billig hun slipper unna kritikk som andre influencere rives i fillebiter for. Det er egentlig smått utrolig med tanke på alt hun deler. Det er ikke fordi andre influencere er verre enn henne, men fordi deres personligheter utvilsomt provoserer mer som gjør at andre automatisk mener mer om dem enn de gjør om AH. Imens deler hun en massiv mengde bilder og videoer av barna med sine 80 000+ følgere. Hun gjør t.o.m noe av det som frarådes mest - å vise sine barn i sårbare situasjoner der de er sinte, gråter, krangler eller maser. 
 

En annen ting som er kritikkverdig er hvordan hun bidrar til å promotere økt forbruk ved å være en levende reklameplakat for Høyer. Alt dette er godt blandet med promotering av klær og sko fra billigere kjeder som gjør det desto mer tilgjengelig og fristende å kjøpe for andre. 

👏🏻👏🏻

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Tok en kikk på instaen hennes, må si jeg syns hun er på sitt peak nå altså, aldri sett henne så pen og strålende før 😃

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flovef skrev (3 timer siden):

Tok en kikk på instaen hennes, må si jeg syns hun er på sitt peak nå altså, aldri sett henne så pen og strålende før 😃

Enig! Syns hun er imponerende. Mye alene med to små, en ordentlig jobb, sosialliv, og hele pakken. Alt kvinner kan klare! 💪

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, MissCoverdale said:

Enig! Syns hun er imponerende. Mye alene med to små, en ordentlig jobb, sosialliv, og hele pakken. Alt kvinner kan klare! 💪

Ja, er selv mye alene med barn, på hennes alder og i full jobb, så føler vi har litt til felles og får inspirasjon av kontoen hennes😊 Hun var veldig pen med det lyse håret, nydelig jente. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flovef skrev (22 timer siden):

Tok en kikk på instaen hennes, må si jeg syns hun er på sitt peak nå altså, aldri sett henne så pen og strålende før 😃

Enig - hun er strålende vakker :rodmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så at Annette har lagt ut på instastory at den verste tiden i hennes liv var høsten 2019 til sommeren 2020. At hun da bare levde på autopilot og følte at livet var ødelagt… 

Fikk helt vondt når jeg leste det. Har selv som tidligere nevnt to små barn og kan ikke se for meg hvor grusomt det måtte ha vært å gått igjennom en skilsmisse med to små, når man egentlig helst vil være en familie. 
 

Men.., kom på at podkasten hennes med Emil var vel spilt inn høsten 2019, når livet var så forferdelig? Klarer ikke helt å forstå, for de virket jo veldig lykkelige på podkasten da? 
 

Jeg lurer så veldig på hva som skjedde. Var det noe som skjedde en spesifikk dag? Eller var det dårlig stemning over lang tid? Prøde de parterapi? Har liksom ikke fått vite noen verdens ting. 
 

Hadde vært fint om du Annette ville delt med oss lesere litt, for vi sitter liksom på sidelinja og lever litt med deg når du deler hverdagen din.. Trenger jo ikke alle detaljene selvsagt, men jeg personlig kunne vært fall trengt en liten «closure» 😅 og så tror jeg det kan hjelpe mange andre i en lignende situasjon, som kanskje er ulykkelig i forholdet sitt, men som ikke tør å ta steget ut. 
 

Er forøvrig veldig imponert over hvordan du virker til å ha det nå. Ser ut som du stråler nå 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giselle skrev (4 timer siden):

Så at Annette har lagt ut på instastory at den verste tiden i hennes liv var høsten 2019 til sommeren 2020. At hun da bare levde på autopilot og følte at livet var ødelagt… 

Fikk helt vondt når jeg leste det. Har selv som tidligere nevnt to små barn og kan ikke se for meg hvor grusomt det måtte ha vært å gått igjennom en skilsmisse med to små, når man egentlig helst vil være en familie. 
 

Men.., kom på at podkasten hennes med Emil var vel spilt inn høsten 2019, når livet var så forferdelig? Klarer ikke helt å forstå, for de virket jo veldig lykkelige på podkasten da? 
 

Jeg lurer så veldig på hva som skjedde. Var det noe som skjedde en spesifikk dag? Eller var det dårlig stemning over lang tid? Prøde de parterapi? Har liksom ikke fått vite noen verdens ting. 
 

Hadde vært fint om du Annette ville delt med oss lesere litt, for vi sitter liksom på sidelinja og lever litt med deg når du deler hverdagen din.. Trenger jo ikke alle detaljene selvsagt, men jeg personlig kunne vært fall trengt en liten «closure» 😅 og så tror jeg det kan hjelpe mange andre i en lignende situasjon, som kanskje er ulykkelig i forholdet sitt, men som ikke tør å ta steget ut. 
 

Er forøvrig veldig imponert over hvordan du virker til å ha det nå. Ser ut som du stråler nå 😊

Dette er privat og ikke noe vi har noe med. Hvorfor er dette av interesse for andre. Man trenger ikke vite alt om andre og ingen andre enn henne selv har rett på noe som helst closure. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (6 timer siden):

Dette er privat og ikke noe vi har noe med. Hvorfor er dette av interesse for andre. Man trenger ikke vite alt om andre og ingen andre enn henne selv har rett på noe som helst closure. 

Hvorfor dette bruddet er av interesse? Jo, vi følgerne har fulgt med på livet hennes fra sidelinjen i flere år. Annette har selv valgt å være en offentlig person med å dele livet sitt med oss. Da er det klart at når noe dramatisk i livet hennes skjer at vi lesere blir nyskjerrig på hva som har skjedd. Vi har fått sett og hørt alt fra bryllup, ferier og hverdagen deres. Det er helt naturlig å bli nyskjerrig. Det er vanlig i realityserier eller med offentlige personer at man får vite hvordan livet er, ikke bare på de gode dagene.

Jeg sa aldri at vi har rett på å vite noe og jeg sa aldri at vi må vite «alt». Men litt hadde jo vært fint i og med at vi har fulgt livet hennes i flere år. 
 

Endret av Giselle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giselle skrev (7 timer siden):

Hvorfor dette bruddet er av interesse? Jo, vi følgerne har fulgt med på livet hennes fra sidelinjen i flere år. Annette har selv valgt å være en offentlig person med å dele livet sitt med oss. Da er det klart at når noe dramatisk i livet hennes skjer at vi lesere blir nyskjerrig på hva som har skjedd. Vi har fått sett og hørt alt fra bryllup, ferier og hverdagen deres. Det er helt naturlig å bli nyskjerrig. Det er vanlig i realityserier eller med offentlige personer at man får vite hvordan livet er, ikke bare på de gode dagene.

Jeg sa aldri at vi har rett på å vite noe og jeg sa aldri at vi må vite «alt». Men litt hadde jo vært fint i og med at vi har fulgt livet hennes i flere år. 
 

Skjønner at det trigger nysgjerrighet, men hva hun vil dele eller ikke dele er faktisk helt og holdent opp til henne. Det er  lett å dele når alt går bra og tilsvarende vanskelig når det er humper i veien. Et brudd er nesten alltid traumatisk og det handler ikke bare om henne, men også om eksmann, barn og familie på begge sider. Jeg synes faktisk at det står respekt av at hun ikke bretter ut (den eventuelle)  skittentøyvasken. Godt det finnes influensere som har integritet og som har vett til å  beskytte både seg selv og sine nærmeste. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så utrolig fint at hun har valgt å holde det for seg selv! De er to semioffentlige personer som skal samarbeide om to barn og ha en relasjon til hverandre resten av livet. Å begynne å dele årsaken til bruddet vil kun være ødeleggende for dem og barna. Annette har generelt ikke pleid å dele noe fra bruddene sine. Hun er vel som folk flest: Det er lett og fint å dele når ting er bra, men når ting blir vanskelig bruker man sine aller nærmeste. Det er et sunnhetstegn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener som sagt ikke at hun burde brette ut i det vide og brede, men hun kunne vel sagt noen ord uten å tråkke familie eller barna på tærne, tenker jeg 😊 f.eks komikerfrue og mannen gikk nylig ut å sa de skulle skilles pga. forholdet var blitt mer vennskapelig osv. Synes ikke det var galt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Giselle skrev (1 time siden):

Jeg mener som sagt ikke at hun burde brette ut i det vide og brede, men hun kunne vel sagt noen ord uten å tråkke familie eller barna på tærne, tenker jeg 😊 f.eks komikerfrue og mannen gikk nylig ut å sa de skulle skilles pga. forholdet var blitt mer vennskapelig osv. Synes ikke det var galt? 

Og hvis forholdet er et rent lite helvete? Ikke for å spekulere for dette er rent hypotetisk. La henne være i fred. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor helvete kan det være når de startet podkasten sammen den høsten? 🤔 

Jaja.. synes det begynner å bli litt kjedelig å følge henne når vi får vite så lite om hva som skjer bak de «perfekte selfiene». 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Giselle skrev (På 21.12.2021 den 8.45):

Hvorfor dette bruddet er av interesse? Jo, vi følgerne har fulgt med på livet hennes fra sidelinjen i flere år. Annette har selv valgt å være en offentlig person med å dele livet sitt med oss. Da er det klart at når noe dramatisk i livet hennes skjer at vi lesere blir nyskjerrig på hva som har skjedd. Vi har fått sett og hørt alt fra bryllup, ferier og hverdagen deres. Det er helt naturlig å bli nyskjerrig. Det er vanlig i realityserier eller med offentlige personer at man får vite hvordan livet er, ikke bare på de gode dagene.

Jeg sa aldri at vi har rett på å vite noe og jeg sa aldri at vi må vite «alt». Men litt hadde jo vært fint i og med at vi har fulgt livet hennes i flere år. 
 

Igjen. Du som følger har fortsatt ikke noe med det uansett hvor mye du har fulgt med og fått vite om andre ting. Hun er ikke en nær venninne av deg, du har ikke noe med det. Dette er en privatsak. At du er nysgjerrig på andres privatlivet på det såreste er utrolig spesielt. Det er ikke normalt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Giselle skrev (På 21.12.2021 den 18.18):

Jeg mener som sagt ikke at hun burde brette ut i det vide og brede, men hun kunne vel sagt noen ord uten å tråkke familie eller barna på tærne, tenker jeg 😊 f.eks komikerfrue og mannen gikk nylig ut å sa de skulle skilles pga. forholdet var blitt mer vennskapelig osv. Synes ikke det var galt? 

Men, hun ønsker ikke det. Case closed. Respekter det! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulleplutt skrev (På 21.12.2021 den 17.11):

Skjønner at det trigger nysgjerrighet, men hva hun vil dele eller ikke dele er faktisk helt og holdent opp til henne. Det er  lett å dele når alt går bra og tilsvarende vanskelig når det er humper i veien. Et brudd er nesten alltid traumatisk og det handler ikke bare om henne, men også om eksmann, barn og familie på begge sider. Jeg synes faktisk at det står respekt av at hun ikke bretter ut (den eventuelle)  skittentøyvasken. Godt det finnes influensere som har integritet og som har vett til å  beskytte både seg selv og sine nærmeste. 

Dette! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giselle skrev (På 22.12.2021 den 8.59):

Hvor helvete kan det være når de startet podkasten sammen den høsten? 🤔 

Jaja.. synes det begynner å bli litt kjedelig å følge henne når vi får vite så lite om hva som skjer bak de «perfekte selfiene». 
 

Herregud, la henne være i fred.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...