Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga


Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet hvor hun har tatt veien? Hun har ikke oppdatert bloggen på måneder. Greit nok at hun nå har to barn og en podkast, men... bloggen er kjekkere enn podkasten! 😕

*venter på neste blogginnlegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun oppdatere på insta av og til :) barna våre er like gamle så gøy å lese innleggene hennes, kjenner meg igjen i småbarnslivet hehe..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes podcasten deres var skikkelig koselig. Og morsom! Lo faktisk høyt da de utfordret hverandre til å gjøre/si flaue og rare ting i offentlighet og hadde opptak av det. Jeg hadde aldri i livet klart det, så creds til dem. Håper de ikke har gitt seg for godt, det hadde vært synd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke veldig tett, men føler for å berømme henne for å (slik jeg har sett) gi et ærlig og ekte innblikk i hverdagen med to små. Jeg ønsket to ganske tette men hennes uttalelser og oppdateringer gjorde at jeg fort kom På andre tanker. 

føler med henne som med to små måtte operere i julestria 😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Giselle
På 21.12.2019 den 23.32, SansaS skrev:

Jeg følger ikke veldig tett, men føler for å berømme henne for å (slik jeg har sett) gi et ærlig og ekte innblikk i hverdagen med to små. Jeg ønsket to ganske tette men hennes uttalelser og oppdateringer gjorde at jeg fort kom På andre tanker. 

føler med henne som med to små måtte operere i julestria 😬

operere som i håndtere julestria eller operere som i kirurgi? 

Endret av Giselle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Giselle skrev:

operere som i håndtere julestria eller operere som i kirurgi? 

Hun opererte pga nyrestein. Var innlagt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Giselle skrev:

Å? Hvor står det om det? 😕

Hun la det ut på instastory da det skjedde 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 14.12.2019 den 18.59, Giselle skrev:

Hei. Noen som vet hvor hun har tatt veien? Hun har ikke oppdatert bloggen på måneder. Greit nok at hun nå har to barn og en podkast, men... bloggen er kjekkere enn podkasten! 😕

*venter på neste blogginnlegg*

 

Endret av AnnetteO
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lever hun av bloggen da? Hun er vel i permisjon, sånn jeg har forstått det er bloggen noe hun tok opp igjen som noe hun hadde lyst til, ikke som jobb. Hun har jo to barn under to år. Hun har sikkert nok å holde fingrene i. 🤔 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnnetteO skrev:

Det er noe som skurrer:/

Av en som lever av/har en jobb som blogger, influenser osv så forsvinner man ikke i så lang tid. Etter et inngrep av gallestein eller nyrestein blir man sendt hjem samme dagen. 
Bloggen tok slutt i oktober , podcasten ble satt på vent og kun et par triste bilder på Instagram. Hva skjer? Savner henne 😭

Hmm. Uff, håper det ikke er det jeg tror du sikter til

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun hadde vel en vanlig jobb før hun ble gravid, og lever ikke av bloggen? Mener det ble sagt også at de sover dårlig og lite og at de måtte prioritere seg selv og familien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska

Jeg synes det er fint jeg at hun har droppet blogg, Instagram og podkast. Fint fordi det er et sunt og riktig valg for henne og familien. Hun viser at hun prioriterer de, og det er jo de som er livet hennes- ikke alle følgerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jolanda skrev:

Hun hadde vel en vanlig jobb før hun ble gravid, og lever ikke av bloggen? Mener det ble sagt også at de sover dårlig og lite og at de måtte prioritere seg selv og familien. 

Slik jeg har skjønt det så ble den jobben lagt ned mens hun var i permisjon med den første sønnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...