Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga


Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Gjest Giselle
På 26.1.2020 den 14.43, Tulleruska skrev:

Jeg synes det er fint jeg at hun har droppet blogg, Instagram og podkast. Fint fordi det er et sunt og riktig valg for henne og familien. Hun viser at hun prioriterer de, og det er jo de som er livet hennes- ikke alle følgerne. 

Ja det er jo bra sånn sett men jeg trodde at hun var helt avhengig av å blogge mtp inntekt? Håper uansett at hun får tid og energi til å komme tilbake ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Lurer sånn på hvordan det går med dem! Syns hun og Emil er supersøte sammen, men de hakket også masse på hverandre og virket som de var veldig irriterte på hverandre. Spent på hvordan det går med dem! 
 

to så små barn er jo utrolig krevende, så bra at hun prioriterer familien sin. Foreldrene hennes er vel rike, så hun klarer seg vel en stund uten blogginntektene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Merksi skrev:

Lurer sånn på hvordan det går med dem! Syns hun og Emil er supersøte sammen, men de hakket også masse på hverandre og virket som de var veldig irriterte på hverandre. Spent på hvordan det går med dem! 
 

to så små barn er jo utrolig krevende, så bra at hun prioriterer familien sin. Foreldrene hennes er vel rike, så hun klarer seg vel en stund uten blogginntektene.

Ja, det la jeg og merke til. Kanskje podden fikk opp endel grums dem i mellom som gjorde at det var lurt å legge det litt på is. 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvordan det går. Hun har knapt delt noe i SoMe siden de sluttet med podcasten. Det ble nok litt tøffere enn forventet med to tette også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I siste poddepisoden sa Annette ang. poddpausen at "grunnen til det er at både du og jeg har ting som gjør at vi må ha fokus på et annet sted enn podd akkurat nå".. lurer på hva som skjer. . Savner bloggen og podden! Håper alt er bra med henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen la ut dette på Jodel. Satser på at det er lov å poste her, siden det tross alt er offentlig informasjon.

 

IMG_3709.PNG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Llise skrev:

Så noen la ut dette på Jodel. Satser på at det er lov å poste her, siden det tross alt er offentlig informasjon.

 

IMG_3709.PNG

Hva betyr det egentlig? Det er jo ikke halvparten av boligprisen? Men kanskje ho gikk inn med mer enn han da, også har han overdratt det til ho? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tinglyst før de siste episodene av podcasten og de feiret jul sammen, så tipper det er en annen forklarer på denne overdragelsen. Håper det går fint med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Zokutine skrev:

Hva betyr det egentlig? Det er jo ikke halvparten av boligprisen? Men kanskje ho gikk inn med mer enn han da, også har han overdratt det til ho? 

Kanskje han gikk inn med mer EK enn henne ved kjøp, og dermed startet med høyere eierandel. Og så er det tid for endring til 50/50 nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, acna skrev:

Kanskje han gikk inn med mer EK enn henne ved kjøp, og dermed startet med høyere eierandel. Og så er det tid for endring til 50/50 nå? 

Akkurat når de legger ned podd / slutter å være aktiv på SOME? Ut i fra det jeg har lest (og hennes tidligere boligkjøp) så tror jeg ikke han gikk inn med mer EK enn henne. Tipper hun kjøper han ut. At hun gikk inn med 75% og han 25%, mens hun nå overtar hele huset. Kan være jeg tar helt feil 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo trist lesning om det ikke går bra med dem. Er ikke så uvanlig at det skjer noe på privaten når bloggere/folk flest slutter å oppdatere Some om de vanligvis er aktive. Syns Annette virker som en veldig flotr jente og håper hun har det bra ❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig ikke det er slik det ser ut til, men om han skulle kjøpe seg inn 50/50 ville vel ikke hun overtatt den andelen han allerede hadde? Liker begge to veldig godt så håper det går bra med dem!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, hobbykokken skrev:

Håper virkelig ikke det er slik det ser ut til, men om han skulle kjøpe seg inn 50/50 ville vel ikke hun overtatt den andelen han allerede hadde? Liker begge to veldig godt så håper det går bra med dem!

Nei, det er ikke logisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jolanda skrev:

Nei, det er ikke logisk. 

Så da er det kanskje brudd da :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, hobbykokken skrev:

Så da er det kanskje brudd da :(

Om det stemmer, så er det veldig trist... 😔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ballongen skrev:

Om det stemmer, så er det veldig trist... 😔

Absolutt! Liker de to der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hobbykokken skrev:

Absolutt! Liker de to der. 

Samme her! Vi får krysse fingrene for at det er en helt annen, mindre dramatisk grunn for at det er stille fra den kanten 🤞🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...