Lillemy23 Skrevet 29. juni #681 Skrevet 29. juni Hirondelle skrev (På 10.6.2026 den 12.27): Nuvel. Annette har alltid hatt til "salt i grøten", hun kommer fra en velstående familie selv. Hun levde ikke et fattigmannsliv før Jon, så det er ikke bare han som er lyxigt. Hun er fra en ganske velstående familie, jo. Kolbotn er nok ikke like flashy og dyrt som Holmenkollen, men det er heller ikke gratis og det er slett ikke alle fraskilte noen og tyveåringer som bor alene med sine to små barn i en enebolig på Kolbotn. 2
Koskos Skrevet 11. juli #683 Skrevet 11. juli Cami9 skrev (På 9.7.2026 den 16.10): Når skal fillers og plastikk ta slutt i dette fjeset? Fillers? ser ingenting- det er utrolig stygt gjort det du gjorde her. Ber m slette det. Vakker dame, spre kjærlighet. 1
Fruus Skrevet 11. juli #684 Skrevet 11. juli Koskos skrev (27 minutter siden): Fillers? ser ingenting- det er utrolig stygt gjort det du gjorde her. Ber m slette det. Vakker dame, spre kjærlighet. Hvordan kan du ikke se det? 6
Koskos Skrevet 11. juli #685 Skrevet 11. juli Fruus skrev (54 minutter siden): Hvordan kan du ikke se det? 🤚
JessicaL Skrevet 11. juli #686 Skrevet 11. juli Koskos skrev (6 timer siden): Fillers? ser ingenting- det er utrolig stygt gjort det du gjorde her. Ber m slette det. Vakker dame, spre kjærlighet. Forsøker du å være ironisk?? Det er mer filler enn face nå og hun er dessuten åpen om bruk av fillers. 1 4
Fenomen Skrevet 16. juli #687 Skrevet 16. juli Lillemy23 skrev (På 29.6.2026 den 3.35): Hun er fra en ganske velstående familie, jo. Kolbotn er nok ikke like flashy og dyrt som Holmenkollen, men det er heller ikke gratis og det er slett ikke alle fraskilte noen og tyveåringer som bor alene med sine to små barn i en enebolig på Kolbotn. Det er jo det vedkommende du siterer sier? 1
suprise Skrevet 17. juli #688 Skrevet 17. juli Hirondelle skrev (På 3.6.2026 den 13.20): Sist gang det skjedde så var det vel skilsmissen med Emil? Ikke rart folk reagerer da… Hun trenger jo ikke på pengene hvertfall..Funnet seg en rik mann som i tillegg virker å være helt utrolig snill og en fantastisk far/stefar. Hun er nok en dame som bare har fått "alt" i livet. Mye grunnet et pent ytre og en del flaks tenker jeg. 3 1
annelis Skrevet 13. august #689 Skrevet 13. august Er Anette gravid? Viser ikke magen på siste bildene og på et bilde virker det som om hun har mage 👌 2
j23 Skrevet 13. august #690 Skrevet 13. august annelis skrev (6 timer siden): Er Anette gravid? Viser ikke magen på siste bildene og på et bilde virker det som om hun har mage 👌 Ja! Eller: jeg tror og gjetter det. Er ganske sikker, selv på tynt grunnlag, men var det allerede i juni😎 (Altså jeg var sikker i juni.) 2
Hermegåsa Skrevet 14. august #691 Skrevet 14. august Håper virkelig ikke hun ikke leser her inne og får med seg at dere følger med på kroppen hennes. 2
annelis Skrevet 14. august #692 Skrevet 14. august Hermegåsa skrev (12 timer siden): Håper virkelig ikke hun ikke leser her inne og får med seg at dere følger med på kroppen hennes. Følger med på kroppen? Du er bra paranoid som tror dette utifra en kommentar om at ei dame som alltid stiller opp i tettsittende klær begynte plutselig å skjule magen og bruke vide klær. 3
Hermegåsa Skrevet 16. august #693 Skrevet 16. august annelis skrev (På 14.8.2026 den 20.21): Følger med på kroppen? Du er bra paranoid som tror dette utifra en kommentar om at ei dame som alltid stiller opp i tettsittende klær begynte plutselig å skjule magen og bruke vide klær. Du trenger på ingen måte være frekk å kalle meg paranoid. Diskuter uten å være nedlatende, alltid mye mer fruktbart. For å være enda tydeligere: Jeg sier at jeg håper ikke hun leser her inne fordi dere antyder at hun er gravid fordi hun måtte ha lagt seg ut. «På siste bilde virker det som hun har mage» som en skriver ovenfor her. Assa WTF?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå