Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga

Fremhevede innlegg

Skrevet
Denrosakon skrev (På 9.4.2026 den 23.54):

Siden alle spekulerer i om hun er gravid eller ei, så synes jeg det er totalt sjukt hvor lite Jon inkluderer henne på snap lenger. Det er kun bil og overdådighet for tiden.

Sjeldent man ser henne på snappen hans nå. Hun selv er jo helt vekk fra Snap slik jeg kan se. Personlig synes jeg det hadde vært best om dem ikke fikk barn, for logistikken ville vært grusom. Men det er bare mitt synspunkt.

Husk at dem er offentlige personer og det kan være noe som har skjedd i relasjonen deres uansett om dem ser så glade ut.

Tviler på de. Hun har funnet seg sitt livs kjærlighet ( tøffelhelt), de har ikke problemer tipper jeg sterkt😅

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun bare har ett ønske om å trekke seg tilbake? Om så må det respekteres, ikke spekuleres.

• Liker 3
Skrevet
Denrosakon skrev (På 9.4.2026 den 22.54):

Siden alle spekulerer i om hun er gravid eller ei, så synes jeg det er totalt sjukt hvor lite Jon inkluderer henne på snap lenger. Det er kun bil og overdådighet for tiden.

Sjeldent man ser henne på snappen hans nå. Hun selv er jo helt vekk fra Snap slik jeg kan se. Personlig synes jeg det hadde vært best om dem ikke fikk barn, for logistikken ville vært grusom. Men det er bare mitt synspunkt.

Husk at dem er offentlige personer og det kan være noe som har skjedd i relasjonen deres uansett om dem ser så glade ut.

Helt sikkert fra eget ønske

• Liker 1
Skrevet
Lissy456 skrev (12 timer siden):

Kanskje hun bare har ett ønske om å trekke seg tilbake? Om så må det respekteres, ikke spekuleres.

Det kan godt hende at hun bare vil trekke seg tilbake, og jeg skal prøve å ikke spekulere i hvorfor. Jeg bare syns det er rart at det skjer så brått og uten forvarsel. Samtidig ikke noe hinting i etterkant, dukker ikke opp på Jon sin YT og har bare gått "cold turkey" av sosiale medier. Jon la ut et bilde på IG-story tidligere i uka av huset på Kolbotn, så forhåpentligvis betyr det at alt går bra.

Det er bare så uvant med en influenser som ikke melker fraværet for alt det er verdt. Og jeg antar at det er bra, samtidig som det etterlater rom for mye spekulasjoner. 

• Liker 4
Skrevet

Hvis hun bare ønsket å trekke seg tilbake hadde det jo vært fint å legge ut et innlegg om det. Hun har jo mange følgere som har fulgt henne lenge. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Syns dette begynner å bli meget spesielt.

• Liker 9
Skrevet
Ellie25 skrev (På 1.5.2026 den 10.04):

Hvis hun bare ønsket å trekke seg tilbake hadde det jo vært fint å legge ut et innlegg om det. Hun har jo mange følgere som har fulgt henne lenge. 

Hun har da ingen meldeplikt..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lissy456 skrev (13 minutter siden):

Det er det ingen som har hevdet heller. 

• Liker 5
Skrevet

Håper ikke fraværet skyldes alvorlig sykdom.. tiden etter hun fjernet prevensjon var hun jo så slapp, sliten og svimmel, og trodde det kunne være graviditet flere ganger. Litt rart og kanskje usannsynlig (?) å gå fra å nesten ta graviditetstest direkte på snapstory og så være så lenge borte fra some hvis det skyldes graviditet. Mannen hennes som også poster mye og lever av dette er jo også nesten som sunket i jorden nå🥺

• Liker 2
Skrevet
shnuppah skrev (2 timer siden):

Håper ikke fraværet skyldes alvorlig sykdom.. tiden etter hun fjernet prevensjon var hun jo så slapp, sliten og svimmel, og trodde det kunne være graviditet flere ganger. Litt rart og kanskje usannsynlig (?) å gå fra å nesten ta graviditetstest direkte på snapstory og så være så lenge borte fra some hvis det skyldes graviditet. Mannen hennes som også poster mye og lever av dette er jo også nesten som sunket i jorden nå🥺

Han lever vel ikke av dette. 

Skrevet
Justlooking skrev (4 timer siden):

Han lever vel ikke av dette. 

Er ikke jobben til mannen YouTube og sosiale medier? Han har gått fra å poste vlogs på YouTube minst hver uke til å ikke ha postet noe på over en mnd

Skrevet
shnuppah skrev (4 timer siden):

Er ikke jobben til mannen YouTube og sosiale medier? Han har gått fra å poste vlogs på YouTube minst hver uke til å ikke ha postet noe på over en mnd

Hørt om det vellykkede firmaet douchebag?

https://dbjourney.com/pages/douchebags

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (3 timer siden):

Ser ikke ut som han har noen rolle i det firmaet i dag. Ei heller noe eierskap, med mindre navnet hans skjuler seg bak de utallige selskapene som står oppført som eiere. Trolig solgt seg ut på et tidspunkt.

Skrevet
Lissy456 skrev (På 30.5.2026 den 23.54):

Nei? Hvor skriver jeg det?

Skrevet

Med tanke på hvor aktive de var på sine sosiale medier rundt bryllupet/bryllupsreisen i fjor, så er det slik det er nå en veldig stor kontrast..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jon har lagt ut en ny video på YouTube. Spol til 7.20, han snakker om at hun har tatt en frivillig pause fra some. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (På 31.5.2026 den 13.26):

Han har solgt seg ut av DB som han var med på å starte. Det samme gjelder Yniq og Ce’ est normal som han startet med Janni. Fikk også med meg at hun har tatt en frivillig pause fra sosiale medier i jons siste video, men stusser veldig over det. Hvorfor i all verden skulle hun det når hun lever av det?

Skrevet

Sa de noe om hvorfor, eller ble det gitt null detaljer? Jeg har ikke mulighet til å se videoen akkurat nå. 

Skrevet
California skrev (15 timer siden):

Jon har lagt ut en ny video på YouTube. Spol til 7.20, han snakker om at hun har tatt en frivillig pause fra some. 

Det var litt komisk at han sa alle freaker ut fordi hun har tatt pause, tror ingen hadde reagert om hun hadde sagt hun tar en pause. Poenget er vel at følgere hun har hatt i årevis har tenkt at det er noe galt. Men bra alt står bra til da. 

• Liker 9
Skrevet
Flovef skrev (Akkurat nå):

Det var litt komisk at han sa alle freaker ut fordi hun har tatt pause, tror ingen hadde reagert om hun hadde sagt hun tar en pause. Poenget er vel at følgere hun har hatt i årevis har tenkt at det er noe galt. Men bra alt står bra til da. 

Sist gang det skjedde så var det vel skilsmissen med Emil? Ikke rart folk reagerer da…

• Liker 9
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...