Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga


Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Har sett både Emil og Anette har sluttet å følge Thea (eksen). Trenger ikke ha noen sammenheng, men litt rart og plutselig unfollow. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Micron skrev:

Har sett både Emil og Anette har sluttet å følge Thea (eksen). Trenger ikke ha noen sammenheng, men litt rart og plutselig unfollow. 

Veldig rart. Skjønner ikke hvilken sammenheng det skulle ha hatt med overdragelsen, men det virker spesielt.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står registrert på adresse i Lillestrøm nå i hvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hobbykokken skrev:

Veldig rart. Skjønner ikke hvilken sammenheng det skulle ha hatt med overdragelsen, men det virker spesielt.. 

Men jeg fikk følelsen av at det var noe rart mellom de tre en gang når jeg hørte podcasten.. om hun var imot utlevering av sønnen kanskje? who knows.. Det virket som de ikke "kunne" podde lenger av flere årsaker.

Tidligere har jo Thea kommentert masse på Annette sine bilder på Instagram også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emkj11 skrev:

Men jeg fikk følelsen av at det var noe rart mellom de tre en gang når jeg hørte podcasten.. om hun var imot utlevering av sønnen kanskje? who knows.. Det virket som de ikke "kunne" podde lenger av flere årsaker.

Tidligere har jo Thea kommentert masse på Annette sine bilder på Instagram også

Hva har hun kommentert?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 19.23, Jolanda skrev:

Lurer også på hvordan det går. Hun har knapt delt noe i SoMe siden de sluttet med podcasten. Det ble nok litt tøffere enn forventet med to tette også. 

Men det virket som om hun taklet småbarnsmorrollen mye bedre enn de fleste mtp.alle reisene og sosiale sammenkomstene hun var med på - som de aller færreste med små barn har ork til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Bollis skrev:

Men det virket som om hun taklet småbarnsmorrollen mye bedre enn de fleste mtp.alle reisene og sosiale sammenkomstene hun var med på - som de aller færreste med små barn har ork til.

Jeg tror første barn var skikkelig sovebaby i starten, så kom nr. 2 samtidig som eldste ble mer mobil og sov dårligere. Har inntrykk av at det ble 10x mer hektisk for de i løpet av sommeren i fjor. Men jeg er enig i at det virket som om begge taklet det relativt fint ut ifra hvordan de snakket om det i podcasten. Men bloggen ble tydelig nedprioritert fra sommeren av, flere måneder før podcasten ble lagt ned. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Han står registrert på adresse i Lillestrøm nå i hvertfall.

:(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Han står registrert på adresse i Lillestrøm nå i hvertfall.

I følge Gulesider bor han i Oslo. Men sånt kan jo henge igjen fra tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det går bra for de. Og sånn sett veldig fint at de holder seg unna det å utbrodere eventuelle samlivsproblemer i sosiale medier, tenker jeg. Til motsetning til mange andre influencere. De virker jo som fine og fornuftige mennesker begge to ❤️ Krevende å få to tette barn, starte podd, ha bonusfamilie osv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, BlomsterMaja skrev:

Han står registrert på adresse i Lillestrøm nå i hvertfall.

 

2 timer siden, Jolanda skrev:

I følge Gulesider bor han i Oslo. Men sånt kan jo henge igjen fra tidligere. 

Adressene i telefonkataloger skal tas med en stor klype salt av flere årsaker: De inneholder ofte foreldet informasjon, og / eller adressen kan tilhøre firmaet vedkommende er ansatt i og får dekket mobilregningen av. 

Endret av baldrian
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2020 den 11.10, Pastels skrev:

Krysser fingrene for at det går bra for de. Og sånn sett veldig fint at de holder seg unna det å utbrodere eventuelle samlivsproblemer i sosiale medier, tenker jeg. Til motsetning til mange andre influencere. De virker jo som fine og fornuftige mennesker begge to ❤️ Krevende å få to tette barn, starte podd, ha bonusfamilie osv. 

Så sant

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med samlivsbrudd i en fase med to barn under 2 år. Det er en slags unntakstilstand og man burde virkelig tenke over hvilke forventninger man har til både forhold og egenentid. Håper de har det bra...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.3.2020 den 12.41, baldrian skrev:

 

Adressene i telefonkataloger skal tas med en stor klype salt av flere årsaker: De inneholder ofte foreldet informasjon, og / eller adressen kan tilhøre firmaet vedkommende er ansatt i og får dekket mobilregningen av. 

Ja, det var blant annet det jeg skrev. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, hobbykokken skrev:

Ingenting nytt?? 

Guri meg... Snakk om å være nysgjerrig på noe du ikke har noe med! Andre innlegget på to uker der du spør. Kan du ikke ringe henne? Si at du er desperat etter å vite...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Ast skrev:

https://shared.jodel.com/brXbOgTGG5
 

får ikke lagt inn bilde, men Emil bekrefter at de fortsatt er sammen i denne tråden med et bilde av seg selv

  Skjul innhold

 

Godt at det tilsynelatende går godt med de! Synes bare det er rart at begge har forsvunnet totalt fra internett siden november.. Og ingen forklaring, heads up eller lignende. Mener ikke nødvendigvis at de "skylder" noen det, men når nettenestea ser at mange tusen er innom bloggen i uka, kunne hun jo kanskje sagt ifra at det ikke kommer noe mer innhold for en stund.. Jeg hadde i alle fall satt pris på å slutte å sjekke. Men skjønner jo at det kanskje er noe psykisk bak som gjør det vanskelig.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...