Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga


Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså JEG syntes det stakk litt i hjertet når bildene ble sletta. Jeg kan ikke engang tenke meg til hvordan det føles for dem. Alle de fine minnene de hadde er nå slettet og skjult. Jeg får faktisk så vondt av dem! Jeg håper det går bra og nå er jeg veldig glad for at de har drøyd det så lenge med å inkludere sosiale medier.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giselle

Ser at Emil tilsynelatende lever et «normalt» liv. Reiser på turer osv. som han legger ut på insta. Hører ingenting fra Annette, så virker som hun kanskje tar det tyngst? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Giselle skrev:

Ser at Emil tilsynelatende lever et «normalt» liv. Reiser på turer osv. som han legger ut på insta. Hører ingenting fra Annette, så virker som hun kanskje tar det tyngst? 😕

Hun har da lagt ut små glimt igår og idag, lek med unga og båttur. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giselle
10 minutter siden, Zokutine skrev:

Hun har da lagt ut små glimt igår og idag, lek med unga og båttur. 

Aha. Det hadde jeg ikke sett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Giselle skrev:

Aha. Det hadde jeg ikke sett 😊

Han virker hvertfall veldig opptatt av å vise at han ikke tar det så tungt... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Zokutine skrev:

Hun har da lagt ut små glimt igår og idag, lek med unga og båttur. 

Takk for info, ikke alle har insta og snap. Håper hun har det bra 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo trist med brudd. Men ungene er så små at de kommer jo aldri til å huske noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giselle
12 timer siden, Clara80 skrev:

Er jo trist med brudd. Men ungene er så små at de kommer jo aldri til å huske noe annet.

Oi, det er jo faktisk ganske trist å aldri huske at dem var ilag engang 😕 å bare kunne se gamle bryllupsbilder av de.. Veldig trist når slikt skjer nybakte foreldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Giselle skrev:

Oi, det er jo faktisk ganske trist å aldri huske at dem var ilag engang 😕 å bare kunne se gamle bryllupsbilder av de.. Veldig trist når slikt skjer nybakte foreldre. 

Enig. Når man tenker sånn på det så er det jo veldig trist. Kan jo si på en måte at det er til det beste at ungene er for små til å forstå, men samtidig så får de liksom aldri ta del i historien om at de en gang ble laget i kjærlighet. De har ho sikkert sine grunner til å gå fra hverandre, men håper det er mer alvorlig enn at småbarnslivet er tøft. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste at hun var redd for at folk skulle tro hun var en dårlig mor pga skilsmissen. Annette hvis du leser her: Du er selvfølgelig ingen dårlig mor fordi du skal skille deg :)

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Leste at hun var redd for at folk skulle tro hun var en dårlig mor pga skilsmissen. Annette hvis du leser her: Du er selvfølgelig ingen dårlig mor fordi du skal skille deg :)

Da er det mange dårlige mødre i såfall 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker de snakket om i en podepisode at de var to følelsesmennesker.  Kanskje de bare trenger litt tid hver for seg :) liker de som par og heier!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Giselle

Lurer litt på hvordan det går? Er selv like gammel som henne og har to tette barn slik som dem. Kjenner jeg blir kvalm av tanken hvis jeg og samboer skulle gjort det slutt i en slik fase i livet! 😕 Er nok utrolig kjipt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 20.59, Giselle skrev:

Lurer litt på hvordan det går? Er selv like gammel som henne og har to tette barn slik som dem. Kjenner jeg blir kvalm av tanken hvis jeg og samboer skulle gjort det slutt i en slik fase i livet! 😕 Er nok utrolig kjipt..

Hun la ut bilde av seg selv på insta. Ser smashing ut som alltid!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Gresshoppa skrev:

Håper hun er på restaurantbesøk og telttur med en ny flamme🥰

Det er hun! 🥰 ikke så vanskelig å finne ut på IG

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, rebus skrev:

Det er hun! 🥰 ikke så vanskelig å finne ut på IG

Det er i hvert fall en mann, ser litt av en mandig arm på det ene bildet😄 Så det er ikke spekulasjon☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Charminia skrev:

Det er i hvert fall en mann, ser litt av en mandig arm på det ene bildet😄 Så det er ikke spekulasjon☺️

Håper hun finner lykken igjen 👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...