Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga


Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Hun har vel lagt ut på Story etter det? Er ikke lenge siden jeg så Story’en hennes, mener jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Jeg syns fortsatt det er ubegripelig at denne influenceren havner under radaren år etter år og slipper unna berettiget kritikk. Hun har like lav engasjementsrate som Caroline Berg Eriksen som den dag i dag har den lengste og mest aktive tråden her på rampelys, men hun fortjener kritikk på minst like mange områder. Hun er en av verstingene når gjelder eksponering av barn og bruk av barn i reklame. I tillegg har hun i alle år vist en forkjærlighet for undervektig kropp, og denne sommeren har det eksplodert. I dagens story forteller hun (igjen) om at barna er syke og slår denne teksten sammen med et bilde av kroppen sin i speilselfie der hun står i en unaturlig og anstrengt positur for å fremstå enda tynnere. Det er under enhver kritikk. For ikke å nevne at hun bidrar til et enormt forbruk ved å vise frem nye klær, vesker, sko etc. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (2 timer siden):

Jeg syns fortsatt det er ubegripelig at denne influenceren havner under radaren år etter år og slipper unna berettiget kritikk. Hun har like lav engasjementsrate som Caroline Berg Eriksen som den dag i dag har den lengste og mest aktive tråden her på rampelys, men hun fortjener kritikk på minst like mange områder. Hun er en av verstingene når gjelder eksponering av barn og bruk av barn i reklame. I tillegg har hun i alle år vist en forkjærlighet for undervektig kropp, og denne sommeren har det eksplodert. I dagens story forteller hun (igjen) om at barna er syke og slår denne teksten sammen med et bilde av kroppen sin i speilselfie der hun står i en unaturlig og anstrengt positur for å fremstå enda tynnere. Det er under enhver kritikk. For ikke å nevne at hun bidrar til et enormt forbruk ved å vise frem nye klær, vesker, sko etc. 

Helt enig! Det pøses ut bilder av barna og de brukes i reklame, og hun har brettet ut masse informasjon om dem. Ikke greit. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (1 minutt siden):

Helt enig! Det pøses ut bilder av barna og de brukes i reklame, og hun har brettet ut masse informasjon om dem. Ikke greit. 

Det er nettopp dette som gjør henne til en av verstingene i sharenting. Hun deler sensitive opplysninger om barna og har både filmet de og tatt bilder av de i situasjoner som er private og absolutt ikke for offentligheten. Hver gang de er syke deler hun det på SoMe og vi får i tillegg høre hva som feiler de. I forsøk på å være morsom har hun filmet de uten at er klar over det, bl.a når de har vært sinte og slitne. 
 

Hun er en som har sanket utrolig mye creds fra den tiden hun faktisk var genuin og morsom. Nå er hun bare tåpelig. Og dette sykelige fokuset på kropp er både skadelig og usmakelig. 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (3 timer siden):

Det er nettopp dette som gjør henne til en av verstingene i sharenting. Hun deler sensitive opplysninger om barna og har både filmet de og tatt bilder av de i situasjoner som er private og absolutt ikke for offentligheten. Hver gang de er syke deler hun det på SoMe og vi får i tillegg høre hva som feiler de. I forsøk på å være morsom har hun filmet de uten at er klar over det, bl.a når de har vært sinte og slitne. 
 

Hun er en som har sanket utrolig mye creds fra den tiden hun faktisk var genuin og morsom. Nå er hun bare tåpelig. Og dette sykelige fokuset på kropp er både skadelig og usmakelig. 

Hun hadde også en Podcast (som ble slettet da hun og E ble skilt) hvor hun fortalte masse private ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hun har mistet det litt nå som hun plutselig spiller så mye på kropp og festing. Syns hun virka veldig nedpå og jordnær før, men nå er det bare fyll og klaging over hvor syke og slitsomme barna er. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fizzypo skrev (På 23.8.2022 den 12.47):

Jeg syns fortsatt det er ubegripelig at denne influenceren havner under radaren år etter år og slipper unna berettiget kritikk. Hun har like lav engasjementsrate som Caroline Berg Eriksen som den dag i dag har den lengste og mest aktive tråden her på rampelys, men hun fortjener kritikk på minst like mange områder. Hun er en av verstingene når gjelder eksponering av barn og bruk av barn i reklame. I tillegg har hun i alle år vist en forkjærlighet for undervektig kropp, og denne sommeren har det eksplodert. I dagens story forteller hun (igjen) om at barna er syke og slår denne teksten sammen med et bilde av kroppen sin i speilselfie der hun står i en unaturlig og anstrengt positur for å fremstå enda tynnere. Det er under enhver kritikk. For ikke å nevne at hun bidrar til et enormt forbruk ved å vise frem nye klær, vesker, sko etc. 

100% enig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
6 hours ago, CMHuser said:

Hva er det hun har gjort med ansiktet? Hun var jo så pen! Kan det være sykdom?

Ser ganske ut som botox i ansiktet og fillers i leppene. Men syns fremdeles hun er veldig pen jeg da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flovef skrev (17 timer siden):

Ser ganske ut som botox i ansiktet og fillers i leppene. Men syns fremdeles hun er veldig pen jeg da

Det er jeg enig i 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hva er det som skjer med henne? Utrolig lettkledde bilder på Instagram. Ser nesten rett hjem. Hva gjør man ikke for å tjene penger ser det ut som. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (19 timer siden):

Hva er det som skjer med henne? Utrolig lettkledde bilder på Instagram. Ser nesten rett hjem. Hva gjør man ikke for å tjene penger ser det ut som. 

Det er pinlig, rett og slett… Men fordi hun er «influencer» så er det liksom ok. Jeg har en bekjent som driver å legger ut slike bilder, hun er ikke influencer for å si det slik. Disse bildene har ført til store problemer for hennes tenåringsbarn. Ikke greit…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nye lettkledde bilder, og hun må da jaggu meg ha fylt på silikonen også🤯

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Gresshoppa said:

Nye lettkledde bilder, og hun må da jaggu meg ha fylt på silikonen også🤯

Nydelig dame, men ser hun ser annerledes ut enn før, ser ut som mer silikon ja

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flovef skrev (4 timer siden):

Nydelig dame, men ser hun ser annerledes ut enn før, ser ut som mer silikon ja

Har ikke sett bilder men ofte er det bedre å legge inn litt, som mange gjør, enn å pøse på ….. Vet om et par stykker som har lagt inn litt og det ser naturlig ut under klærne …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Justlooking said:

Har ikke sett bilder men ofte er det bedre å legge inn litt, som mange gjør, enn å pøse på ….. Vet om et par stykker som har lagt inn litt og det ser naturlig ut under klærne …

Ja, vet og om et par man ikke kan se det på. Men syns blant kjendiser og influensere at det ofte starter slik så blir det brått større 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

21 hours ago, henob said:

Virker som hun dater Jon Olsson, stadig i Stockholm og la akkurat ut story på insta fra båten hans 🤍 for et vakkert par! 

Han så kjekk ut, har han en halvbror i Norge tro 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også tenkt det samme den siste tiden. Syns hun er en utrolig flott dame, men vært veldig mye deling av ungene i kombinasjon med bilder som lar lite være igjen til fantasien, for meg gir den kombinasjonen veldig lite sense.
 

Jeg er like gammel som Annette og har en tenåringsgutt. Hadde aldri falt meg inn å legge ut sånne bilder av meg selv (overhodet), men i hvert fall ikke i kombinasjon med bursdagshilsen til tenåringen i neste post.. 😬

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

henob skrev (På 14.9.2023 den 15.16):

 

 

Pastels skrev (6 timer siden):

 

Jeg er like gammel som Annette og har en tenåringsgutt. Hadde aldri falt meg inn å legge ut sånne bilder av meg selv (overhodet), men i hvert fall ikke i kombinasjon med bursdagshilsen til tenåringen i neste post.. 😬

Har Annette en tenåring? Føler det spiller inn litt. 

Penga går dit hvor kvinner som helhet velger å klikke. Det er enkelt matte og dere kvinner gjør disse bertene rike. 

Ikkje bra i min bok.

Endret av totti_1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...