Gå til innhold

Hemmeligheten du ikke sier til noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid kjent på en liten sorg at det i 9/10 tilfeller er jeg som må ta initiativ til å finne på noe med min sosiale omgangskrets. Det har siden jeg var liten hørt med til sjeldenhetene at jeg får en melding «vil du finne på noe på xxxdag?» Selv i voksent liv så er det ofte jeg som må ta initiativ, skulle ønske det gikk litt mer andre veien også... 

Anonymkode: 54c9d...286

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes min førstefødte er en bortskjemt dritt unge, akkurat som sine storesøsken. Skulle ønske jeg hadde oppdratt han uten biologisk far involvert

Anonymkode: a2439...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid kjent på en liten sorg at det i 9/10 tilfeller er jeg som må ta initiativ til å finne på noe med min sosiale omgangskrets. Det har siden jeg var liten hørt med til sjeldenhetene at jeg får en melding «vil du finne på noe på xxxdag?» Selv i voksent liv så er det ofte jeg som må ta initiativ, skulle ønske det gikk litt mer andre veien også... 

Anonymkode: 54c9d...286

Slik har jeg det og🤭❤️ Har MANGE bekjente og en god hånd med veldig gode venner. Men alltid jeg som må ringe rundt for å prøve få ha litt sosialtliv. Ene venninnen min spør en skjelden gang.

Har bare funnet meg i at det bare er slik. Er trist, men.

Anonymkode: 82657...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2019 den 14.16, bullehurk skrev:

Dette skjedde mens jeg var gift. (Ex)Mannen min skulle bare visst at jeg da var utro med sønnen til kusina hans. Han er/var en råtøff Mc/AmCar-type, som bare virket som en magnet på meg. Beina bare skled fra hverandre når han så på meg.

Bor heldigvis ikke i hjembyen lenger.

Æsj 

Anonymkode: b382d...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Samme her, fasinerende hvor vanskelig det er å gå videre, selv om det er bortimot håpløst.

Anonymkode: 21b8e...23d

Jeg har samme problem..eller egentlig verre fordi jeg er gift selv. Kollegaen har samboer men gir meg så miksete signaler. Har aldri sagt noe til han men jeg tenker det må være umulig å ikke legge merke til at noen så forelsket i deg. Jeg er ganske god til å skjule ting. Prøver å unngå han men med en gang vi snakker sammen så blir jeg å stirre dypt inn i øynene hans og da har jeg glemt alt om å komme meg videre.. glemme..osv.  Det er en helt jævlig hemmelighet å bære på. Ingen man kan snakke med om det. 

Anonymkode: 86864...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina1975
På 15.1.2020 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Har alltid kjent på en liten sorg at det i 9/10 tilfeller er jeg som må ta initiativ til å finne på noe med min sosiale omgangskrets. Det har siden jeg var liten hørt med til sjeldenhetene at jeg får en melding «vil du finne på noe på xxxdag?» Selv i voksent liv så er det ofte jeg som må ta initiativ, skulle ønske det gikk litt mer andre veien også... 

Anonymkode: 54c9d...286

Sånn har/hadde jeg det også. Kun jeg som tok initiativ, til slutt så sluttet jeg å spørre, da mistet jeg nesten alle «vennene» mine.... Det var helt grusomt, vennene hadde jeg hatt i 20 år, følte hele barndommen og ungdomstiden bare forsvant. Jeg sørget i mange, mange år.

Nå tenker jeg at initiativet skal være ca 50/50 ellers dropper jeg de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.12.2019 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er så glad og lykkelig over at tidligere «beste»venninne, det fæleste levende vesenet jeg har møtt i hele mitt liv endelig er ute av livet mitt for godt. Hun er stygg fra innerst i den sorte sjela si og til utsiden av det motbydelige feite amøbe trynet sitt som har så mye flesk at haka har forsvunnet. Hun har heller ALDRI fortjent tittelen bestevenn selv ikke på liksom. ( jeg kutta henne ut for ikke lenge siden, da hadde jeg fått nok av det selvopptatte egoet hennes) Og at dette er min ærlige mening om henne.

Anonymkode: ab8d6...e49

Godt dere ikke er bestevenner lengre da, om dette er din ærlige mening om henne.

Anonymkode: b8687...f28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sex med en fremgangsrik businessmann. Vi begge bor i et lite tettsted hvor alle kjenner alle. Hatt sex med han fra og til når jeg har vært singel i 6 år. Jeg er mye yngre enn han. Han er gift og har to barn med kona. Smiler innvendig når han legger ut lykkelige bilder av seg og sin familie når jeg egentlig vet hvordan lunta er. Han har vært forelsket i meg (ifølge han selv) hele tiden. 
Er heldigvis ikke forelsket i han, men nyter oppmerksomheten når jeg er singel. 
 

Anonymkode: 94ecc...2eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei barndomsvenninne av meg dro inn meg og søsteren min inn i en sexlek over lengre tid. I ettertid har jeg lurt på om hun ble utsatt for overgrep selv, med tanke på kunnskapen hun hadde. Vi har ingen kontakt i dag, men jeg vet hun slet mye psykisk i ungdomstiden. Tror det heldigvis går bra med henne nå. 

Anonymkode: b8687...f28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen hemmelighet er at jeg aldri helt har klart å glemme en mann jeg møtte for 7-8 år siden. Han er stadig i tankene mine. Problemet er at jeg fant ut at han hadde dame og unge. Da kuttet jeg ut det fysiske forholdet vi hadde med han. Selv hvor vondt det gjorde, og hvor mye jeg hadde lyst til å gi etter når han prøvde seg. Vi skrev derimot noen meldinger til hverandre innimellom i noen år i etterkant. Men til slutt kuttet jeg han ut på alle plattformer, for å klare å glemme han.

Jeg klarer likevel ikke å glemme han helt. Og innimellom snoker jeg på facebooken hans. Uheldigvis har han åpen profil, for min del burde den vært lukket. Det er vondt å se at han fremdeles er sammen med samme dame og har fått et barn til. Innerst inne håper jeg at det blir slutt mellom dem, at de blir helt ferdig med hverandre. Selv om det er ekstremt egoistisk av meg, med tanke på barna de har. 
 

Men jeg tror at han var den eneste ene for meg. Jeg har vært sammen med andre menn i etterkant, men jeg klarer ikke å glemme han. Det er heller ingen andre menn jeg har holdt på med før eller siden denne mannen, som jeg fremdeles tenker på og føler slik sorg over å ha mistet.

Anonymkode: b8687...f28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger med en gift kollega som er 30 år eldre enn meg.

Anonymkode: c3c88...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ligger med en gift kollega som er 30 år eldre enn meg.

Anonymkode: c3c88...7be

Du er ikke alene, vet om ei på 21 som ligger med en sambo mann på 60.  (sorry for avsporing)

Anonymkode: 15f86...c25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ga bort i "gave" en rotten kyllingfilet som hadde ligget i flere uker i klesskapet til en venninne. Den var pakket inn i pent papir med sløyfe og hele pakka. Skrev fint kort så det skulle virke som gaven var fra en hemmelig beundrer.

Ga den til en jente som hadde oppført seg utrolig ekkelt mot meg hele barneskolen og over på ungdomskolen, så jeg og venninnen min fant på denne "hevnen" 🤭

Anonymkode: 3426b...e34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg misliker to av barna mine og hvordan de har blitt. 

At jeg steriliserte meg under keisersnittet sist uten at mannen min vet det. Han vil ha fler barn og tror vi prøver. 

Anonymkode: a9945...0e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke alene, vet om ei på 21 som ligger med en sambo mann på 60.  (sorry for avsporing)

Anonymkode: 15f86...c25

 

lovely-interested-teen-schoolgirl-listening-story-book-which-reading-her-intelligent-senior-bearded-grandfather-163481579.jpg

Anonymkode: be762...1b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ga bort i "gave" en rotten kyllingfilet som hadde ligget i flere uker i klesskapet til en venninne. Den var pakket inn i pent papir med sløyfe og hele pakka. Skrev fint kort så det skulle virke som gaven var fra en hemmelig beundrer.

Ga den til en jente som hadde oppført seg utrolig ekkelt mot meg hele barneskolen og over på ungdomskolen, så jeg og venninnen min fant på denne "hevnen" 🤭

Anonymkode: 3426b...e34

Herregud så barnslig, hvor gamle er dere ?

Anonymkode: 15f86...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tenkt til å gå fra samboeren og far til barnet mitt. 

Anonymkode: 4b1a6...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er single mann på 30, ligger med sjefen min som er kvinne på 52år.

Burde stoppe det, men klarer ikke. Hun er dødsgod i senga.

Gir meg også fordeler på jobben pga dette.

Anonymkode: 32f58...462

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sex med en fremgangsrik businessmann. Vi begge bor i et lite tettsted hvor alle kjenner alle. Hatt sex med han fra og til når jeg har vært singel i 6 år. Jeg er mye yngre enn han. Han er gift og har to barn med kona. Smiler innvendig når han legger ut lykkelige bilder av seg og sin familie når jeg egentlig vet hvordan lunta er. Han har vært forelsket i meg (ifølge han selv) hele tiden. 
Er heldigvis ikke forelsket i han, men nyter oppmerksomheten når jeg er singel. 
 

Anonymkode: 94ecc...2eb

Hæ? Smiler du av det? Du høres jo syk ut. Et normalt menneske ville nok fått litt dårlig samvittighet av en slik handling,  selv om de ikke var forelsket. Spesielt når det er barn i bildet.

Anonymkode: aa4ff...5c9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 2.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er mer glad i dyrene mine enn de fleste menneskene i mitt liv.

Anonymkode: b6008...03b

Jeg og! Absolutt!

Anonymkode: 394d2...f4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...