Gå til innhold

Hemmeligheten du ikke sier til noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sex med min lege nå og da.

Anonymkode: 60526...216

Du bet han vil miste autorisasjonen sin for det?

Anonymkode: d4763...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bet han vil miste autorisasjonen sin for det?

Anonymkode: d4763...641

ikke så lenge det ikke blir oppdaget :)

Anonymkode: ff22d...f7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattet på sykehus etter operasjon, ble runket av ei som gikk nattevakt.

Anonymkode: 32f58...462

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen
På 10.12.2019 den 0.16, Påkrevd skrev:

Har hatt sex med mor og datter. 

Forskjellig tid og sted, og fant det ut ved en tilfeldighet på et senere tidspunkt, og de vet ikke om det, men alikavæl🙈😅

Enda godt det ikke var samtidig da😂 Kanskje en fantasi, men når man virkelig tenker over det blir det ganske ekkelt😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens dårligste på kildesortering. Har blitt SÅ mye fokus på dette at jeg faktisk lyver om temaet kommer opp. Sannheten er at dersom restavfallsdunken er full, så trer jeg en matavfallspose over plastposen og kaster alt i matavfall.. 

Anonymkode: ee490...14b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et overgrep fra en nær slektning som jeg har et veldig godt forhold til i dag. Det skjedde bare en gang, men var traumatisk. Det har plaget meg mye siden, men er samtidig altfor glad i personen og redd for alt bråket og splittelsen i familien det ville ført til å si noe. Han ville blitt knust, selv av at jeg konfronterte ham på tomannshånd. 

Anonymkode: 799d0...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder på å sprenges innvendig på grunn av følelser som ikke er besvart. Personen er rundt meg hele tiden, men jeg kan ikke si noe, røre noe eller la noe synes. Jeg er i helvete.

Jeg trenger ikke sex engang, bare la meg være nær han litt. Klemme, stryke kinnet, holde rundt. Bare til det går over. 

Anonymkode: 2c525...0bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 år og har aldri vært forelsket. 

Jeg er sosial ellers. Har mange venner og et stort nettverk. Er også en person som har lett for å like andre. Men har aldri klart å bli forelsket. Har vært utsatt for omfattende overgrep fra jeg var veldig liten og sliter derfor veldig til tider pga det. 

Det  å ikke å ha vært forelsket er et  stort tabu for meg og så sårt at jeg aldri har klart å si det til noen. Er redd jeg skal bli oppfattes som unormal. 

Anonymkode: 4393c...1e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke føler meg spesielt knyttet til familien min, tror jeg fint kunne kuttet all kontakt..

Anonymkode: 5f6c5...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hekta på en kollega. Fullstendig. Fyren har samboer så ingen sjanse for at det skal bli noe. Hadde det noenlunde under kontroll helt til nylig, på'an igjen... Er egentlig lut lei situasjonen. 

Anonymkode: 083b0...382

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Dersom eg hadde vunnet en stor pengesum i Lotto.  hadde eg holdt tett om det .

Bra regel, jeg ble arbeidsledig for ca 1år siden. Går enda på dagpenger, vant 2,55mill. Ingen vet dette i min omkrets, Ikke familie heller, når dagpengene går ut kommer jeg til å reise og leve for pengene jeg vant uten å sifra.

Anonymkode: 32f58...462

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et søskenbarn med downs syndrom, og jeg liker ikke å tilbringe tid med hen. Hen er så intens og masete, drar av seg genseren i hytt og pine, snakker om puppene til folk. Hen klarer ikke å fokusere i en samtale, og skifter humør ganske raskt. Resten av slekta går etter personens fløyte, jeg er den eneste som sier "jeg snakker ikke med deg før du har kledd på deg igjen" f.eks. Antar hen hadde vært bedre i sosiale settinger hvis det ble mer tilsnakk, mistenker at alle kosemoser pga syndromet. Men det kan jeg ikke si sikkert. Er veldig glad i personen da, hen kan jo selvfølgelig ikke for det.

Anonymkode: 97fb9...d97

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er helt alene 😢 Ingen venner, singel og ikke særlig kontakt med familie😢 

Dersom jeg hadde vunnet i lotto hadde jeg leid ut leiligheten, solgt bilen og reist til et annet land og begynt på nytt😢 Hverdagen er ikke annet en blytung for meg😢

Utad kan man ikke se noe, tar meg alltid godt ut og er leder for en stor avdeling😢

Anonymkode: 23170...1d7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 0.32, AnonymBruker skrev:

Kong Olav og dronning Martha var søskenbarn. 

Anonymkode: db5d0...757

Kronprinsesse Märtha. Hun ble ikke dronning, siden hun døde før Olav ble konge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.1.2020 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Har sex med min lege nå og da.

Anonymkode: 60526...216

På kontoret eller et annet sted? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Overnattet på sykehus etter operasjon, ble runket av ei som gikk nattevakt.

Anonymkode: 32f58...462

What! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 0.05, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å sprenges innvendig på grunn av følelser som ikke er besvart. Personen er rundt meg hele tiden, men jeg kan ikke si noe, røre noe eller la noe synes. Jeg er i helvete.

Jeg trenger ikke sex engang, bare la meg være nær han litt. Klemme, stryke kinnet, holde rundt. Bare til det går over. 

Anonymkode: 2c525...0bc

Kjenner følelsen❣️

Anonymkode: 21b8e...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Helt hekta på en kollega. Fullstendig. Fyren har samboer så ingen sjanse for at det skal bli noe. Hadde det noenlunde under kontroll helt til nylig, på'an igjen... Er egentlig lut lei situasjonen. 

Anonymkode: 083b0...382

Samme her, fasinerende hvor vanskelig det er å gå videre, selv om det er bortimot håpløst.

Anonymkode: 21b8e...23d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...