Gå til innhold

Hemmeligheten du ikke sier til noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noen bevis for at dette skjedde, blir jo ord mot ord. annet enn at jeg psykisk er skadet for livet og har levd et liv preget av flykt fra disse mørke sidene. Men noe fysiske bevis vil jeg aldri kunne vise til noen. Og foreldrene mine ville fint klart og lagt dette over på at jeg ikke mentalt stabil da jeg i dag er tett på å være bipolar, uten å ha eller få diagnosen. Slik at dette vil nok bare skade meg å blinge det frem i lyset. 

Anonymkode: b178c...749

Hva du vil snakke om og ikke, er helt opp til deg selv. Men har du noen sunne interesser og hobbyer å bruke tiden din på? Og venner? Det er ihvertfall veldig viktig. 

Anonymkode: b382d...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg tenker mye på døden og har prøvd å ta livet mitt tidligere. Jeg har ingen planer om å gjennomføre noe sånt nå lengre, men tankene vil nok alltid være der. Jeg forteller heller ingen at jeg er selvskader. Det ville uansett vært vanskelig å oppdage da jeg ikke har noen samboer, venner eller familie. Ikke engang psykologen min vet at jeg holder på sånn og har prøvd å dø tidligere. 

Anonymkode: 5c5c3...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg egentlig er forelsket i en tidligere elsker. Men etter han giftet jeg meg og startet familie. Jeg klarer ikke å bryte av all kontakt med han, men har aldri gått over streken eller sagt hva jeg føler for han. 

Anonymkode: 52419...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 0.28, AnonymBruker skrev:

Men de ville jo ditt beste; selvmord er en definitiv løsning på et midlertidig problem. Har du fått/søkt hjelp? Har de som reddet deg hjulpet deg siden? Ingen skal ha det så vondt så lenge at de ikke vil leve...selv om det dessverre skjer. Klem fra en fremmed 

Anonymkode: db5d0...757

Jeg forstår det.
Men jeg ville virkelig dø. 

Klem tilbake

Anonymkode: b6008...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om en ex veldig ofte, selv om jeg er i et langvarig forhold. Selv om jeg ikke tenker på han til daglig dukker han opp i drømmene mine regelmessig og det er ganske vivide og sterke drømmer. Jeg er så tiltrukket av hele han enda og klarer ikke å slutte å lengte etter det...

Anonymkode: b6008...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått bearbeidet dette.. tror jeg. Det preger fortsatt sexlivet med mannen min. Gikk aldri til psykolog, holdt det hemmelig. Det er over 10 år siden. Fortalte det til mannen fordi sex var vanskelig.

Anonymkode: a40b8...7c4

Jeg forstår deg fullstendig, og jeg er veldig lei meg for at dette skjedde med deg. Som en person du trenger å glede deg over sexlivet ditt med din mannen, det som skjedde fortjener ikke å ha mer makt over livet ditt.
Det ville være bra å besøke en psykolog. Jeg er sikker på at dette vil hjelpe deg å se veien 😊❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver eneste dag tviler jeg på forholdet til mannen min. Distanserer meg fra problemene, orker ikke ta opp noe eller snakke med han. Vi lever to separate liv, i samme bolig. 

Anonymkode: 5d9bb...b65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/2/2020 at 2:58 AM, AnonymBruker said:

At jeg alltid føler meg utelatt i vennegjengen. Føler jeg bare er en "bakgrunnsperson". Er involvert flere ganger, men med en gang noen gjør noe uten meg så blir jeg lei meg. Og at jeg er den siste som får vite noe. 

Anonymkode: 6ffbb...2ce

Kjenner meg igjen :(

Anonymkode: 6ea8d...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har hatt sex med en 16 år eldre mann, gift og da 3 barn som er godt kjent og respektert her vi bor. Har nå fått kontakt med han igjen etter 3-4 år med stillhet. Vi har begge fått flere barn og er i stabile forhold, men det er noe med den spenningen / connection oss imellom som vi ikke kan ignorere. 

Anonymkode: b53a1...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste 1000mg Oxycontin for et par uker siden, null toleranse. Våknet opp med hodepine. Awkward.

Anonymkode: 10309...09f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hver eneste dag tviler jeg på forholdet til mannen min. Distanserer meg fra problemene, orker ikke ta opp noe eller snakke med han. Vi lever to separate liv, i samme bolig. 

Anonymkode: 5d9bb...b65

Same! 🤚

Anonymkode: b6008...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så ukul rundt folk. I grupper drukner jeg. Jeg prøver å inkludere meg selv, delta i samtalen og jeg er vanligvis veldig morsom og omgjengelig. Men i grupper blir jeg ikke hørt eller sett. Ikke engang i ei jævla snapchat-gruppe, fant jeg nylig ut... 

Anonymkode: b6008...03b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Same! 🤚

Anonymkode: b6008...03b

Da er vi tre🙃

Anonymkode: 05d36...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tør ikke å fortelle han at jeg er forelsket i han, og vil ha han. Redd for å bli avvist, og redd for reaksjoner fra andre hvis vi blir et par. 

Anonymkode: 630da...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er vi tre🙃

Anonymkode: 05d36...2b3

Vi burde starte en støttechat sammen 😁

Anonymkode: b6008...03b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forelsket i fuckfrienden min. Det var en del av avtalen at det ikke skulle være følelser involvert, og at det skulle stoppe om en av oss fikk følelser. Jeg har hatt følelser i mange mnd. Tørr ikke å si det til han (eller noen andre)... redd jeg aldri ser han igjen. Han er ganske klar på at han ikke ønsker et forhold. 
I natt gråt jeg mens han sov ved siden av meg. 

Vi er 28 år begge to.

Anonymkode: 22c4d...67c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil det hjelpe nå, så mange år senere. Det vil bare rippe opp og skape spørsmål og konflikter jeg ikke tørr å stå i. Det vil ikke gi retferdighet. Kun elendighet. 

Anonymkode: b178c...749

For å bearbeide, du sliter jo tydeligvis psykisk. Du må ikke nødvendigvis anmelde, men skaff deg hjelp.

Anonymkode: b8687...f28

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nakenbilder av hun som sendte bilder til typen min. Elskerinner som sender bilder bør tenke litt. Tenk om jeg blir ustabil....?

Anonymkode: 02ef6...c8d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget med to tremenninger og var ganske forelsket i begge to. De vet om hverandre (at jeg har ligget med dem), han ene ville egentlig bli sammen med meg da vi holdt på, sa han. Det hadde ikke gått an tenkte jeg. Ingen andre i familien vet det og det hadde vært en stor skam om det ble kjent. 

Anonymkode: 688e9...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker at eksen min skal vite hvor flott menneske jeg har blitt kontra den jeg engang var.

Vil ikke ha eksen tilbake, vil bare at hen skal vite.

Anonymkode: 648ed...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...