Gå til innhold

Hemmeligheten du ikke sier til noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sier til "alle" at jeg ikke vil ha noen kjæreste, men sannheten er at jeg ikke tør fordi jeg har så mye forbrukslån. 🙄

Anonymkode: 7496a...80b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.1.2020 den 22.27, AnonymBruker skrev:
På 19.1.2020 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke å fortelle han at jeg er forelsket i han, og vil ha han. Redd for å bli avvist, og redd for reaksjoner fra andre hvis vi blir et par. 

Anonymkode: 630da...e4d

Jeg er i samme båt..  tør ikke gi et signal om at jeg ønsker kontakt.. hva skulle jeg liksom si..? Har mye å tape hvis det ikke er ektefølt gjensidig... men er dødsforelska enda..det går aldri over...  hun må nok gjøre det første moovet..

 

Anonymkode: 07699...f4d

Ord fra en gammel mann jeg kjente: Jeg har angret mer på ting jeg ikke har gjort i livet enn på ting jeg har gjort. 

Ta sjansen, gjør et fremstøt! Tenk om dere finner en partner for livet. Kanskje begge går og venter på at den andre skal gjøre et fremstøt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker ikke han jeg er gift med, men klarer ikke gå da han har ptsd og depresjon og jeg ikke vil være grunnen til at alt går til helvete for han.. Er glad i han og vi har det godt med oss og barna, men der er ikke kjærlighet.. 

Anonymkode: 3390e...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg blir utnyttet seksuelt, men jeg klarer ikke å slutte å la han gjøre det. Ødelegger meg selv psykisk, men jeg blir enda mer ødelagt om jeg ikke får oppmerksomheten han gir meg. 

Anonymkode: 2a141...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At jeg blir utnyttet seksuelt, men jeg klarer ikke å slutte å la han gjøre det. Ødelegger meg selv psykisk, men jeg blir enda mer ødelagt om jeg ikke får oppmerksomheten han gir meg. 

Anonymkode: 2a141...c11

Så utrolig trist å høre. Du blir mer ødelagt av dette enn av å bryte ut av det. Det lover jeg, selv om det ikke føles slik nå. Har du vurdert å snakke med en lege? 
 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en lang historie med spiseforstyrrelse. Noe alle vet. Vært «frisk» i 3-4 år. Nå er den i full fart på vei inn i hodet mitt igjen, og jeg er for flau og kjenner for mye skam til å skulle innrømme det for noen selv om de ser at jeg blir tynnere 

Anonymkode: 2f39e...6e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At jeg blir utnyttet seksuelt, men jeg klarer ikke å slutte å la han gjøre det. Ødelegger meg selv psykisk, men jeg blir enda mer ødelagt om jeg ikke får oppmerksomheten han gir meg. 

Anonymkode: 2a141...c11

Please snakk med lege. Det gjorde ikke jeg. Og nå er jeg midt i en sak der jeg har anmeldt han. Men jeg stør svakt for jeg ikke har sagt det til legen min. Hadde jeg sagt det hadde jeg hatt sterkere sak. 

Anonymkode: 82657...0ca

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At  jeg strøk på første forsøk på oppkjøring. 

At datteren vår ikke er et uhell, men et desperat forsøk på å hindre samboeren min fra å gå ifra meg. Og det funket. 

 

Anonymkode: cf92c...1d1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å ta ut tampongen i en meget stressende periode. Den var der inne i 4 uker. Oppdaget den ved at det begynte å lukte så fælt nedentil. Tenkte det først var sopp eller noe. Fikk sjokk når jeg innså at jeg hadde hatt den der inne så lenge, det er livsfarlig! Måtte på legevakten for å ta den ut og det var flaut! Nå sjekker jeg godt nedentil etter hver menstruasjon er over, haha.

Anonymkode: 0463b...fea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26år, forlovet med verdens herligste mann, vi planlegger å stifte familie snart, skal endelig ta fagprøven (I hvertfall skriftlig eksamen)

Men jeg sliter med å finne min plass i livet, igjen. Det føles ikke ut som at jeg spiller noen hovedrolle i mitt eget liv lengre og jeg føler meg helt mislykket. 

Og psykologen har "sparket meg" fordi jeg ikke har møtt til time, til tross for beskjed i forkant. Og hun som bare satt og duppet under timene våre.. 

Anonymkode: 49718...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Overnattet på sykehus etter operasjon, ble runket av ei som gikk nattevakt.

Anonymkode: 32f58...462

 

På 12.1.2020 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Har sex med min lege nå og da.

Anonymkode: 60526...216

What 😳

Anonymkode: f6205...573

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2020 den 10.44, Prøver18 skrev:

Nei utrolig nok men det er supernasty! Alle mine søskenbarn ligner på onkler/tanter eller mamma og pappa / brødrene mine. Ville aldri lugget med noen i familien. 🤢

I sånne tråder som dette burde det ikke vært lov å dømme.

Anonymkode: d4ca8...4b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2019 den 1.55, AnonymBruker skrev:

Så den siste er vel at jeg stjeler cash fra samboeren hver mnd hvor han ikke har hjulpet til med husvasken. Planlegger husvask hver uke men han løfter ikke en finger, så da tar jeg meg likegjerne betalt for å være hushjelpen hans. 

Anonymkode: 1292c...897

Jeg må bare si at jeg elsker denne hemmeligheten, og jeg håper du fortsetter med god samvittighet😂🙌

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for selvmordstanker.

Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre dere som sliter med disse tankene til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket en svart mann. Helt siden jeg var ung. Nå har jeg det, og tanken på å se en hvit penis gjør meg uvel. Sorry. 

Anonymkode: 5c07b...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At barnefar til gutten vår ikke er hans biologiske far.....

Anonymkode: 630ed...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den dagen politiet ringte på døra... (psykiatri) 

Anonymkode: f744f...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg daglig tenker på elskeren jeg hadde for sju år siden. Er egentlig veldig lykkelig med samboer og to små barn, men jeg hadde en kjemi med denne fyren som er vanskelig å glemme.

Anonymkode: 1f56e...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er skikkelig forelsket i en kollega, og fortløpende vurderer om jeg bør gjøre noe med det eller ikke. Har samboer og to barn. 

Anonymkode: 45434...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...