Gå til innhold

Hemmeligheten du ikke sier til noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo endel jeg driver på med når jeg er alene da. For eksempel sitte her og skrive. Men det er kjedelig. Er/har vært ganske kjip overfor tre kompiser med damer som er min type, får en boost av bekreftelser på at de er tiltrukket av meg og har oppsøkt det litt vel aktivt. Akkurat det håper jeg forblir min hemmelige guilty pleasure.

Anonymkode: ae13b...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

At jeg er redd hver gang vi skal ha sex

Anonymkode: 2a141...c11

For hva?

Anonymkode: ae13b...cb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at han skal være hardhendt og finne på ting jeg ikke klarer å si nei til. 

Anonymkode: 2a141...c11

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg aldri har kommet over et til og fra forhold jeg hadde i totalt nesten 12 år. Sjelevenn, dyp, dyp forståelse og enorm fysisk tiltrekning. Å se at vedkommende har barn, og er gift, men en annen gjør fortsatt vondt. Hver gang.

Anonymkode: 567a9...1b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sikkert 30-40 slike hemmeligheter. Fra livet i mørke. hva som ble gjort mot meg, hva jeg gjorde mot meg selv og hva jeg gjorde mot andre.

 

Anonymkode: 54848...38f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2019 den 2.14, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med søskenbarnet mitt mens vi begge var rusa på alkohol og kola. Vi er ca. samme alder.

Anonymkode: 617b2...f50

Omfg! Blir du ikke kvalm av deg selv? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg har et forhold til en mann med samboer. Og jeg sliter litt med at jeg ikke har enda dårligere samvittighet 😕 

Anonymkode: 2e74a...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes egentlig menneskeheten er ganske dritt. og synes ikke det er så flott osv.

men det er ikke en hemmelighet, men det blir jo fort litt awkward om man sier noe sånt til venner/familie.

Anonymkode: 69517...655

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Hva?

Anonymkode: 4ffec...a58

Skulle til den som sa hen var redd for å finne ut om hen et bifil.

Anonymkode: b6008...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex og nærhet på 6-7 år og holder på å bli smårar. Har vært tilbud siste to åra men ikke vært rett. Var faretruende nært å ha det for 2,5 år siden med en jeg holdt på å bli kjent med. Har fortsatt lyst å ha sex med sistnevnte. Men tør ikke ta kontakt med han..Vi "ser" hverandre på en datingapp men tror han er skeptisk pga jeg var litt ubesluttsom sist vi hadde kontakt pga isolasjons angst.  Men trur vi kan ha det kjekt og fint og utforske ilag. Trur ikke han har sex ofte heller etter det blei slutt med eksen for snart 4 åt siden.

Anonymkode: 587a4...ad8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hatt sex og nærhet på 6-7 år og holder på å bli smårar. Har vært tilbud siste to åra men ikke vært rett. Var faretruende nært å ha det for 2,5 år siden med en jeg holdt på å bli kjent med. Har fortsatt lyst å ha sex med sistnevnte. Men tør ikke ta kontakt med han..Vi "ser" hverandre på en datingapp men tror han er skeptisk pga jeg var litt ubesluttsom sist vi hadde kontakt pga isolasjons angst.  Men trur vi kan ha det kjekt og fint og utforske ilag. Trur ikke han har sex ofte heller etter det blei slutt med eksen for snart 4 åt siden.

Anonymkode: 587a4...ad8

Do it!

Anonymkode: b6008...03b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Do it!

Anonymkode: b6008...03b

Er så redd for avvisning. Sendte en "Netflix&chill?" mld i juni, fikk aldri svar på den. Han sneik på meg i september men intet har skjedd. Han er ekstremt laid back og litt tafatt kan man si..Men man gidder ikke kun være den som tar initiativ..

Anonymkode: 587a4...ad8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så redd for avvisning. Sendte en "Netflix&chill?" mld i juni, fikk aldri svar på den. Han sneik på meg i september men intet har skjedd. Han er ekstremt laid back og litt tafatt kan man si..Men man gidder ikke kun være den som tar initiativ..

Anonymkode: 587a4...ad8

Han høres feig ut, ja. Men da ville jeg begynt å flørte med noen andre. Kanskje han blir sjalu og får finger'n ut av ræva?

Anonymkode: b6008...03b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til den som sa hen var redd for å finne ut om hen et bifil.

Anonymkode: b6008...03b

Greit. Takk for svar.

Anonymkode: 4ffec...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎22‎.‎12‎.‎2019 den 2.17, AnonymBruker skrev:

At jeg er på KG 🤣

Anonymkode: 19166...977

Der har du min hemmelighet også 😂

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et forhold til en gift mann i tre-fire år. Jobbet på skole/barnehage/sfo med barnet hans. Jeg tenker fortsatt på han, selv om jeg har samboer nå 😏

Anonymkode: 1734f...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forelsket i en 4-6 år eldre kollega men hun er gift og har 2 barn så det kommer hverken hun eller noen andre bekjente til å få vite. Får bare håpe at det gir seg ...

Anonymkode: df5e2...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er forelsket i en 4-6 år eldre kollega men hun er gift og har 2 barn så det kommer hverken hun eller noen andre bekjente til å få vite. Får bare håpe at det gir seg ...

Anonymkode: df5e2...e70

Samme her, bare motsatt ...

Anonymkode: 312ef...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...