Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Akkurat nå, Flein skrev:

Få sexpartnere som trodd. 😉

Nei, det er bare du som har hatt veldig mange ;) 

Endret av Stylish24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Stylish24 skrev:

Nei, det er bare du som har hatt mange ;)

Og det gjør meg ingenting. Har hatt mange deilige opplevelser.

Skrevet

50-60 stk. Jente 28 år. Masse deilig sex og erfaring 😄

Anonymkode: bd5b0...54e

• Liker 5
Skrevet

Ser man det, ser man det. Her har vi jammen meg et innlegg fra en fortvilet mor som har en datter som "liker å ha flere menn rundt seg". 

Hva er resultatet? Hun er utro med kjæresten som prøver å ta selvmord. Hva vil dere si? Ja, men det er jo ett enkelt tilfelle. Vi er ikke sånn. Jaja. Be warned, menn på kvinneguiden. Støter du på Flein og kvinner med like høyt antall partnere, så tar dere beina fatt og løper til helvete vekk. 

Skrevet
6 minutter siden, Stylish24 skrev:

Ser man det, ser man det. Her har vi jammen meg et innlegg fra en fortvilet mor som har en datter som "liker å ha flere menn rundt seg". 

Hva er resultatet? Hun er utro med kjæresten som prøver å ta selvmord. Hva vil dere si? Ja, men det er jo ett enkelt tilfelle. Vi er ikke sånn. Jaja. Be warned, menn på kvinneguiden. Støter du på Flein og kvinner med like høyt antall partnere, så tar dere beina fatt og løper til helvete vekk. 

Det er jo tydelig bare et troll da. Et par kommentarer ned har du den kommentaren som har fått flest pluss i den tråden. Det er en grunn til at den har fått det. Den har gjennomskuet noe.

Anonymkode: 19cbc...9f2

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

50-60 stk. Jente 28 år. Masse deilig sex og erfaring 😄

Man kan fint ha masse deilig sex og mye erfaring med noen få. Jeg er i 40-årene og har hatt 7 stk. Og vært gjennom det meste. 

Anonymkode: ffe7d...ec8

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan fint ha masse deilig sex og mye erfaring med noen få. Jeg er i 40-årene og har hatt 7 stk. Og vært gjennom det meste. 

Aldri sagt noe annet heller 😄 gleder meg til å oppleve flere, deilige menn med forskjellig erfaring, fantasier osv. Har vært gjennom det meste selv, men er ikke 'mett' enda ;)

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, Stylish24 skrev:

Jeg har partner, og i alle forhold jeg har vært har det aldri vært et diskusjonstema engang om hvor mange en har hatt sex med. For meg er det totalt uinteressant da jeg ikke ser på sex som noe "hellig". 

Sex er spennende og deilig - og man tilegner seg litt erfaringer på det området også. 

Skrevet

K/27

Anonymkode: 26e02...4f7

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig i det!

Hun som jeg husker best hadde bare hatt en partner fra før. Men du verden så deilig og nysgjerrig hun var. Hun skulket skolen for å ha sex, og ble etterhvert nesten umettelig. I dag er hun fremdeles min venninne, og har sikkert hatt over 50++ og er lykkelig gift med en mann som tror hun har vært i 5 forhold.

Skrevet

Kvinne 22, med 18 partnere bak meg, et par av de kunne jeg vært for uten, men synes det er et fint antall. Synes det er noe spesielt med de som sier de ser ned på oss som har mer enn de kan telle på en hånd. Har hvertfall lært meg å se an hvem som gir meg noe og hvem som kommer til å være dødt kjøtt. 

Anonymkode: cfd9b...ec3

• Liker 6
Skrevet

Etter i år har jeg vel hatt sex med omlag 60 stk. Jeg er 32. Og btw, har aldri vært utro. ;) I faste forhold får jeg jo den aller beste sexen.

• Liker 2
Skrevet

Er så rart å se hvor mange menn her som hadde ghostet eller dumpa dama for å ha for mange partnere. Jeg har faktisk aldri opplevd det, er det noe nytt hos de aller yngste eller bare på KG?

Anonymkode: 4edb1...5bf

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så rart å se hvor mange menn her som hadde ghostet eller dumpa dama for å ha for mange partnere. Jeg har faktisk aldri opplevd det, er det noe nytt hos de aller yngste eller bare på KG?

Anonymkode: 4edb1...5bf

Nei, slik har det nok vært til alle tider, menn liker ikke at andre menn har klådd på damen. Men det er ikke sosialt akseptert å si det høyt. Vet ikke hvilken generasjon du tilhører, men hvis din erfaring er med den myke feminist-generasjonen, så er det utenkelig for slike menn å si noe som kan tolkes som undertrykkelse av kvinnens seksualitet. "Hun må da så klart få leve ut sine lyster på lik linje med med menn!" Ja da ...

Endret av Horten Market
  • Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

og har sikkert hatt over 50++ og er lykkelig gift med en mann som tror hun har vært i 5 forhold.

Merkelig litt det der at man må lyve om det der. Hva hadde skjedd hvis hun sa det riktige tallet nå? 

Min samboer på over 40 har vært sammen med 5 stk og sa han ikke ville vært sammen med ei dame som hadde hatt over 10. Så ei som hadde hatt 50+ eller 50-60 eller enda mer hadde vært totalt utelukket. Jeg ville ikke hatt en slik mann heller, for jeg hadde aldri følt meg trygg på at han kun ville ha hatt meg. 

• Liker 2
Skrevet

36 og har hatt sex med 6 stk.

Skulle gjerne hatt alle bortsett fra 2 stk ugjort. For med ene eksen var jeg bare ett hull å tømme meg i, min nytelse var aldri i fokus. De 3 var på fylla hvor jeg hadde blackout mesteparten av tiden så husker bare bruddstykker, så fikk ikke noe ut av opplevelsene bortsett fra skam etterpå. Men slik går det når man er 17 år og kommer ut fra ett voldelig forhold og tror det eneste positive med seg selv er kroppen sin.

Men heldigvis fikk jeg snudd på tankegangen og fant selvrespekten min igjen Og eksen og nåværende ektemann har vært og er menn som fortjente meg.

Anonymkode: c9534...679

Skrevet
På 11.12.2019 den 22.39, Stylish24 skrev:

Det er ikke holdninger. Det er instinkter.

Håper alle som er like løs vil ghoste. Så jeg kan fortsette å ligge med felleshølene og ikke forplikte meg til de. Samtidig så stikker de når jeg spør om antallet partnere. Problemene løser seg selv. Livet er heeerlig dere! 🤣😎

På måten du skriver høres du ut som en felleskuk selv, så det at du har en standard for deg selv og en annen for kvinner er skikkelig hyklersk. Og hadde du ærlig med de du ser på som verdige om ditt kvinnesyn og dobbelmoral så kan du regne med å bli ghostet av flere enn de du ønsker.

Anonymkode: c9534...679

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig litt det der at man må lyve om det der. Hva hadde skjedd hvis hun sa det riktige tallet nå? 

Hun følte nok litt på skammen av å være så slutty. Noen ganger kan det nok være lurt å holde kjeft om sin fortid, og det er alt etter på hvem man treffer. Min tidligere ex visste jo om min fortid etter dag 1, og det kom ikke som noe sjokk. Hun var mere opptatt av at jeg var trofast og snill.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min samboer på over 40 har vært sammen med 5 stk og sa han ikke ville vært sammen med ei dame som hadde hatt over 10. Så ei som hadde hatt 50+ eller 50-60 eller enda mer hadde vært totalt utelukket. Jeg ville ikke hatt en slik mann heller, for jeg hadde aldri følt meg trygg på at han kun ville ha hatt meg. 

Det samme sier jeg. Hadde sannheten kommet frem så er det et bevis på at troverdigheten blir brutt. Hva annet lyver du om også for å tilegne deg de goder du IKKE har krav på?

Kynismen ingen ende tar. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde hatt 2 sexpartnere, da jeg var utro mot en langvarig kjæreste. Nå har jeg hatt 11, og det er ikke i tankene mine å være utro. 

Så antall sexpartnere har ikke noe å si på om man er utro. Imo

Anonymkode: 1d059...861

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...