Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 13.12.2019 den 23.07, AnonymBruker skrev:

K46.

Har hatt sex med rundt 80. Et langt forhold med min første kjæreste, så hadde jeg masse gøy da jeg studerte, i en annen by og også i utlandet. Har prøvd det meste, sex med jenter, trekant, ménage á quatre, ONS, fuckfriends, litt kink. Dette over en periode på 4 år. Så fikk jeg fast jobb og etter en stund traff jeg mannen min. Vært sammen i 20 år, gift i 15. Han aner ingenting, riktignok har han aldri spurt men jeg skjønte fort at han var noen å satse på, så vi hadde ikke sex før date nr 5. Playing hard to get, han likte å jakte. Sikkert derfor han tror jeg er så ordentlig. Jeg har aldri vært utro.

Menn kan si hva de vil, en dame som er "løs" vil de gjerne pule men ikke innlede et forhold til. Da er det best å ikke la dem vite. Jeg hadde lyvet uten dårlig samvittighet, for i grunn angår det ikke ham. Jeg har ingen kjønnsykdom og den eneste følge for ham er en dame som er bra i senga.

Anonymkode: 62b11...34a

Hvor stor er sjansen for at du er lik de andre som farer rundt?

Hvorfor er jeg den som er verdt satse på og ikke en av de du legger ned for trofeet sin del? Du har jo jaktet trofeer før og har mange av dem.

Jeg vet hvordan det er å leve med damer som er utro og de har hatt langt mindre tall av nedlagte menn, men fremdeles var trangen der om å legge ned nytt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært seksuelt aktiv i ca 35 år, og har vel hatt rundt 35-40 ulike sexpartnere. Holder ikke helt telling. De fleste av dem lå jeg med i ungdommen, og svært få av dem var særlig minneverdige, så jeg vet ikke eksakt antall. Har vært i sju "ordentlige" forhold i løpet av livet, og hadde jo mye mer sex med de enn med 30-ish andre jeg har vært bortpå. 

Har aldri opplevd at en kjæreste har spurt hvor mange jeg har hatt sex med. Er det vanlig, altså? Hva skal man med den informasjonen? 

Anonymkode: 9d611...622

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd at en kjæreste har spurt hvor mange jeg har hatt sex med. Er det vanlig, altså? Hva skal man med den informasjonen? 

Anonymkode: 9d611...622

Enig. Ikke opplevd det selv heller. Enkelte partnere jeg har hatt synes det er latterlig at en spør hverandre om slikt - er helt utenfor vår interesseområde, samtidig som det er helt irrelevant. 

Skrevet

Frem til jeg var 35 år så var det et par og tjue tenker jeg. Nå har jeg ikke hatt sex på 5 år og kommer til å ta igjen for tapt tid. 😈

Anonymkode: 5328c...1f9

• Liker 1
Gjest UngMann1986
Skrevet

Er 33 år, mener det er 19 eller 20 stykker.

Skrevet

Mann på 33 år, og har hatt 2 seksualpartnere.

Anonymkode: 0b6f3...cee

• Liker 2
Skrevet

Kvinne 33 år, 19 stk.

Anonymkode: 92ebe...479

Skrevet
20 hours ago, Rævtekt said:

Ser ut til at fordelingen i antall blant kvinner her i landet er stor, de fleste har få, mens noen få har veldig mange. Det betyr at det er de samme felles-horene "alle" ligger med når de plukket opp noen på byen eller Tinder.

Det er nok litt det samme som for menn, bare ikke like ekstremt. Kvinner flest har noe flere partnere, mens det er færre helt ekstreme tilfeller, mens menn flest har noe færre partnere mens noen få ligger med så mange at de antagelig er livsfarlige. Jeg antar at disse av begge kjønn som ligger med veldig mange hovedsakelig ligger med hverandre.

Anonymkode: 292bd...305

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner flest har noe flere partnere, mens det er færre helt ekstreme tilfeller

Anonymkode: 292bd...305

Det må være rart å ha ligget med så mange at man begynner å glemme hvem de er. Spesielt hvis det er i samme by. Når de går på kjøpesenteret eller på butikken kan de aldri vite om de treffer folk de har ligget med. Se, han har jeg ligget med, han tror jeg at jeg lå med i fjor. For ikke å snakke om det med kjønnssykdommer, selv ved perfekt kondombruk må man regne med noen sprekk når tallet overstiger 100 partnere.

Skrevet

25-åring her, kvinne, og ligget med 44stk. 41 hvis vi bare teller menn. 
Har ikke opplevd antall som noen «hindring» om en partner ønsker å vite. Hatt klamydia 1 gang, men det fikk jeg av en utro kjæreste og det var før tallet gikk over 10stk.🧐 Ellers bare hatt det gøy og kost meg når jeg har vært singel. Noe jeg har vært en del :) 

Anonymkode: 63d50...f60

• Liker 3
Skrevet

5 stk (forhold). 3 menn og 2 kvinner. Kvinne, 27 år. 

Anonymkode: a4eec...973

Gjest Alterego666
Skrevet

M52 som har vært i langvarige forhold halve livet stykket opp med noen ekstremt aktive mellomperioder. Tipper jeg har vært med 35-40 stykker. Er åpen med partner om dette, og hun ligger tilfeldigvis på omtrent samme nummer. Dette har vært en helt casual samtale blant mange samtaler om sex.

Skrevet

Er 45, har hatt 3 stk. 

Anonymkode: 2b39c...110

• Liker 1
Skrevet

Kvinne på 29 år. Har hatt 20 sexpartner. Vært seksuelt aktiv siden jeg var 15 år. Synes egentlig ikke det er så innmari mye. Hatt et parr ons etter fest/byen, noen elskere og noen misslykkede flørter før jeg endelig traff drømmemannen.

Skulle jeg bli singel igjen kommer jeg ikke til å ha ons igjen da, eller ha sex med menn like fort som jeg hadde da jeg var ung. 

Anonymkode: 59ff1...c4b

Skrevet

Kvinne, 46 år, 10.

Tre lange forhold. Fem som jeg hadde et kort forhold med, og to som ikke ble mer enn one-night.
Føler ikke at tidligere seksuelle erfaringer, har noe å si i et forhold. Det viktige er å finne en partner som er ærlig og trofast. Alle finner ikke den rette, på første forsøk.

Anonymkode: 30833...e75

Skrevet

Fram til ca. 23 var det ca. 17.. Så pause til jeg var midt i trettiårene (langt forhold) - så nytt langt forhold som varer ennå, så satser på tallet 18 totalt:)) Helt greit.. angrer kun på et par.

• 1 måned senere...
Skrevet

37 rundt 300 debuterte som 13 åring amgrer på en del 

Skrevet

K, slutten av 30 årene. 

frem til for 5-6 år siden - to. 

siste 5-6 årene - 10-15 stykk? 

Anonymkode: ea993...de6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...