Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å herregud 😂 Man føler seg virkelig spesielt og utvalgt når man er nummer 40 i rekken... Greit hvis det er snakk om moro, men for et seriøst forhold er det jo utelukket.

Anonymkode: a90bb...20a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i starten av 30-årene og har vært gift i 11 år. Opplevde dessverre en voldekt i mine yngre dager, som gjorde at jeg hadde null grenser og selvrespet som ung. Hatt sex med rundt 150 dessverre. Jeg ville vente med sex, men ble tatt fra den «gleden». Så da hadde jeg sex med alt og alle en periode. 

Det fører ikke noe godt med seg å fortelle han det,jeg var ung og langt nede. Han tror det er 5 stk.

Anonymkode: 00252...c58

Skrevet
12 hours ago, Stylish24 said:

Det er ikke holdninger. Det er instinkter.

Håper alle som er like løs vil ghoste. Så jeg kan fortsette å ligge med felleshølene og ikke forplikte meg til de. Samtidig så stikker de når jeg spør om antallet partnere. Problemene løser seg selv. Livet er heeerlig dere! 🤣😎

Høres ut som du har et bra høyt antall selv. Kanskje adskillig høyere enn dem du ikke vil "forplikte" deg til?

Anonymkode: f4d46...528

• Liker 6
Skrevet
13 timer siden, Stylish24 skrev:

Dere kvinner som har hatt 20-30+ partnere, kunne dere sagt antallet til en mann dere dater? 

Jeg dater ikke menn som fokuserer på tidligere partnere, da dette uten unntak har vært menn som er giftige og kontrollerende. Selv min aller første sexpartner greide å lage et lite helvete, fordi jeg fortalte han at jeg hadde vært forelska i andre før han, og klint med noen av dem, så dette er jo ikke rasjonelt. 

Nå er jeg 40+ og har hatt kanskje rundt 100 partnere, både menn, kvinner og ikke-binære. Bortsett fra det siste året har jeg vært nesten sammenhengende i forhold siden slutten av tenåra, men da åpent/swinger/poly store deler av tida. Utad fremstår jeg som søt, sjenert og uerfaren, så de fleste behandler meg som slags skjult skatt som gir dem noe helt spesielt, når de knekker koden og slipper inn bak skallet mitt. Dater kun uttalt sex-positive mennesker, og de blir det heldigvis flere og flere av, desto eldre jeg blir. 

Anonymkode: 0882b...699

• Liker 6
Skrevet

6 stk, alle kjærester. Nå er jeg gift og er glad for at det ikke blir flere, av en eller annen grunn har det alltid vært viktig for meg og ikke være løs. Jeg er ikke kristen eller noe, jeg bare klarer ikke og være sånn. Kvinne 38.

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er mere horete. Det ser man i denne tråden😂 Ikke rart menn og noen kvinner drømmer om en som er jomfru. Er kvalmt. Skulle tro noen hadde jobbet i sexindustrien. 

Anonymkode: 63d3d...827

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke. Det har aldri falt meg inn å lage hakk i sengestolpen. Skjønner ikke engang hvordan andre husker alle de har ligget med etter 20+ år som seksuelt aktiv..

Anonymkode: 28330...8c6

• Liker 1
Skrevet

Mann 37 her. Jeg har kun hatt sex med 4 damer inkl. one night stands. Men om man teller alle damene jeg har knullet på swingersklubber og doggingtreff er vel antallet nærmere 15-20. Litt vanskelig å estimere eksakt antall da jeg har vært ganske drita på et par av gangbangene.

Anonymkode: 9cbba...ee3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er mere horete. Det ser man i denne tråden😂 Ikke rart menn og noen kvinner drømmer om en som er jomfru. Er kvalmt. Skulle tro noen hadde jobbet i sexindustrien. 

Nei, det betyr det motsatte. Det betyr at menn ikke får like mange tilbud som kvinner får, fordi kvinner ikke er like seksuelt pågående. Altså er de mindre horete enn menn. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann 37 her. Jeg har kun hatt sex med 4 damer inkl. one night stands. Men om man teller alle damene jeg har knullet på swingersklubber og doggingtreff er vel antallet nærmere 15-20. Litt vanskelig å estimere eksakt antall da jeg har vært ganske drita på et par av gangbangene.

Anonymkode: 9cbba...ee3

Sex og knullet er to sider av samme sak.

Anonymkode: f4d46...528

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det betyr det motsatte. Det betyr at menn ikke får like mange tilbud som kvinner får, fordi kvinner ikke er like seksuelt pågående. Altså er de mindre horete enn menn. 

Jeg får tilbud fra kvinner hele tiden som jeg takker nei til. Liker ikke sex uten forhold og vil ikke ha noe ludder. Merker så lett hvem som er billige, og de er det mange av.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prostitusjon er ikke et tema i denne tråden. 
Dette handler om seksuelle drifter.

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får tilbud fra kvinner hele tiden som jeg takker nei til. Liker ikke sex uten forhold og vil ikke ha noe ludder. Merker så lett hvem som er billige, og de er det mange av.

Og det tror du ikke kvinner gjør? Pene kvinner hadde vært meget travel om de skulle takket ja til alle tilbud de fikk. Hadde hatt fulltidsjobb+overtid.

Nei, dere menn aner ikke hvilke kvinner som er hva. Dere tror at frigide kvinner som hater sex er en bra catch og bruker resten av livet på å sutre over lite sex i forholdene deres.  

• Liker 6
Skrevet
12 timer siden, Stylish24 skrev:

Det er ikke holdninger. Det er instinkter.

Håper alle som er like løs vil ghoste. Så jeg kan fortsette å ligge med felleshølene og ikke forplikte meg til de. Samtidig så stikker de når jeg spør om antallet partnere. Problemene løser seg selv. Livet er heeerlig dere! 🤣😎

Det er ikke bare de som er løse som vil ghoste. Jeg er K41 og har hatt sex med 2 menn. Jeg har vært med samme mann i årevis og har ingen planer om å bryte, men hvis jeg hadde vært enslig tror jeg at jeg hadde vært skeptisk til en mann som spurte om noe sånt.

Anonymkode: 2b652...1a4

• Liker 2
Skrevet

2 stk, debuterte da jeg var 27år.

Er 35år nå, er singel og har ikke behov nå for flere seksuelle partnere.

Skrevet

16 stk, 24 år kvinne.

En gang for et par år siden opplevde jeg noe rart. Hadde en ff, da han spurte meg om hvor mange sexpartnere jeg hadde hatt. Svarte 8, og han syns det var mye «for å være jente». Så spurte jeg han, og han hadde også hatt 8. Greide ikke si noe da, men tenkte i ettertid, NOE SÅ TEIT Å REAGERE PÅ? Hvorfor er det mye for en kvinne, men ikke for en mann? Blir oppgitt av å tenke på det

Anonymkode: 03676...0b0

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

16 stk, 24 år kvinne.

En gang for et par år siden opplevde jeg noe rart. Hadde en ff, da han spurte meg om hvor mange sexpartnere jeg hadde hatt. Svarte 8, og han syns det var mye «for å være jente». Så spurte jeg han, og han hadde også hatt 8. Greide ikke si noe da, men tenkte i ettertid, NOE SÅ TEIT Å REAGERE PÅ? Hvorfor er det mye for en kvinne, men ikke for en mann? Blir oppgitt av å tenke på det

Anonymkode: 03676...0b0

Det krever en god nøkkel for å åpne mange låser, og en dårlig lås lar seg åpne av mange nøkler. Biologien er sånn at menn skal spre genene sine, mens kvinner må være forsiktig med hvem de ligger med. Det er nok mye av forklaringen på hvorfor menn kan ha sex med ei som er løssluppen men i samme åndedrag aldri kunne tenkt seg forhold med henne. 

Er derfor så mange jenter blir ghostet fordi de spredte bena på første date. Da tenker mannen at hun ikke er noe å sattse på.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det krever en god nøkkel for å åpne mange låser, og en dårlig lås lar seg åpne av mange nøkler. Biologien er sånn at menn skal spre genene sine, mens kvinner må være forsiktig med hvem de ligger med. Det er nok mye av forklaringen på hvorfor menn kan ha sex med ei som er løssluppen men i samme åndedrag aldri kunne tenkt seg forhold med henne. 

Er derfor så mange jenter blir ghostet fordi de spredte bena på første date. Da tenker mannen at hun ikke er noe å sattse på.

Et øre som er renset av mange q-tips er et rent øre.
En q-tips som har renset mange ører er en q-tips få vil ta i.

Anonymkode: 19cbc...9f2

• Liker 7
Skrevet

22 år gammel. Teller i utgangspunktet ikke, men har vel hatt rundt trevde stykk. 

Anonymkode: 7dce9...8c9

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av oss kvinner er kun ute etter sex - så om man blir såkalt ghostet (hva nå enn det betyr), så gjør ikke det noe for mitt vedkommende iallfall da jeg ikke er ute etter noe mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...