AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #101 Skrevet 12. desember 2019 17 timer siden, Stylish24 skrev: Dere kvinner som har hatt 20-30+ partnere, kunne dere sagt antallet til en mann dere dater? Ja, det er jo ikke mye. Har aldri interessert meg for hvor mange partnere en fyr har hatt, og hadde nylig en prat med en om at antall ikke er av interesse for noen av oss. Tror noen menn føler seg underlegen dersom kvinnen har hatt flere partnere, og har et behov for å hevde seg. Anonymkode: 7dce9...8c9 2
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2019 #102 Skrevet 12. desember 2019 Jeg spør partner om hvor mange hun har hatt, og hun svarer like naturlig. Samme andre vei. Vi er rett og slett for gamle og har for stor grad av selvfølelse til at vi lar andre dømme over vår seksualitet.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #103 Skrevet 12. desember 2019 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det krever en god nøkkel for å åpne mange låser, og en dårlig lås lar seg åpne av mange nøkler. Biologien er sånn at menn skal spre genene sine, mens kvinner må være forsiktig med hvem de ligger med. Det er nok mye av forklaringen på hvorfor menn kan ha sex med ei som er løssluppen men i samme åndedrag aldri kunne tenkt seg forhold med henne. Er derfor så mange jenter blir ghostet fordi de spredte bena på første date. Da tenker mannen at hun ikke er noe å sattse på. Anonymkode: 63d3d...827 Den der er gammel og oppbrukt. At du gidder. Anonymkode: f4d46...528 6
Bamseklemmer Skrevet 12. desember 2019 #104 Skrevet 12. desember 2019 Om ei jente har sagt at hun har hatt over 100 stykker, hadde jeg blitt litt sånn starstrucked og svimmel❤️🤪 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #105 Skrevet 12. desember 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det krever en god nøkkel for å åpne mange låser, og en dårlig lås lar seg åpne av mange nøkler. Biologien er sånn at menn skal spre genene sine, mens kvinner må være forsiktig med hvem de ligger med. Det er nok mye av forklaringen på hvorfor menn kan ha sex med ei som er løssluppen men i samme åndedrag aldri kunne tenkt seg forhold med henne. Er derfor så mange jenter blir ghostet fordi de spredte bena på første date. Da tenker mannen at hun ikke er noe å sattse på. Anonymkode: 63d3d...827 At terskelen for å ligge er lavere enn for forhold er da ikke unikt for menn, etter at prevensjon ble alment tilgjengelig. Anonymkode: 0882b...699 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #106 Skrevet 12. desember 2019 Ikke så mange.. 27 år, 12 stk Anonymkode: d63c9...ef1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #107 Skrevet 12. desember 2019 damer som er på tall over 15, ville jeg ikke innledet noe fast forhold til. Jeg anser de som har så mange sexpartnere som litt for lette på tråden......garantert mange som protesterer på det,men jeg vet at veeldig mange menn har samme mening,uten at de vil si det. Anonymkode: d4416...18e
Gjest Flein Skrevet 12. desember 2019 #108 Skrevet 12. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: damer som er på tall over 15, ville jeg ikke innledet noe fast forhold til. Jeg anser de som har så mange sexpartnere som litt for lette på tråden......garantert mange som protesterer på det,men jeg vet at veeldig mange menn har samme mening,uten at de vil si det. Anonymkode: d4416...18e Du kan aldri vite med sikkerhet om damen har hatt over 15 partnere. Hvorfor er 15 det magiske tallet? Regner med du har hatt rundt 15 selv?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #109 Skrevet 12. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: damer som er på tall over 15, ville jeg ikke innledet noe fast forhold til. Jeg anser de som har så mange sexpartnere som litt for lette på tråden......garantert mange som protesterer på det,men jeg vet at veeldig mange menn har samme mening,uten at de vil si det. Anonymkode: d4416...18e Er det virkelig vanlig å spørre om sånt? Går utifra at ditt tall er mye lavere da, siden du har disse meningene. Anonymkode: f4d46...528 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #110 Skrevet 12. desember 2019 19 år, fem stk. Men kun ett var ons, og ser for meg at den partneren jeg har hatt i to år, blir partneren min i en del år til. Anonymkode: 73e05...c84
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #111 Skrevet 12. desember 2019 Mann. Passert 50 år og har hatt 3 sexpartnere. Anonymkode: 4e66b...d00
Stylish24 Skrevet 12. desember 2019 #112 Skrevet 12. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du har et bra høyt antall selv. Kanskje adskillig høyere enn dem du ikke vil "forplikte" deg til? Anonymkode: f4d46...528 Jeg kunne aldri datet en dame som har mitt antall hva gjelder sexpartnere, men samtidig så er ikke en mann som ligger rundt og en dame som ligger rundt det samme.
Stylish24 Skrevet 12. desember 2019 #113 Skrevet 12. desember 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater ikke menn som fokuserer på tidligere partnere, da dette uten unntak har vært menn som er giftige og kontrollerende. Selv min aller første sexpartner greide å lage et lite helvete, fordi jeg fortalte han at jeg hadde vært forelska i andre før han, og klint med noen av dem, så dette er jo ikke rasjonelt. Nå er jeg 40+ og har hatt kanskje rundt 100 partnere, både menn, kvinner og ikke-binære. Bortsett fra det siste året har jeg vært nesten sammenhengende i forhold siden slutten av tenåra, men da åpent/swinger/poly store deler av tida. Utad fremstår jeg som søt, sjenert og uerfaren, så de fleste behandler meg som slags skjult skatt som gir dem noe helt spesielt, når de knekker koden og slipper inn bak skallet mitt. Dater kun uttalt sex-positive mennesker, og de blir det heldigvis flere og flere av, desto eldre jeg blir. Anonymkode: 0882b...699 Morsomt at du skal "shame" menn for å snakke deg ned på grunn av at du ligger rundt som kvinne. Alle vet at en kvinne med høyere N-count er av lavere markedsverdi enn en med færre partnere. Prøv å rasjonalisere det vekk med at menn som spør er "giftige" og kontrollerende. Jeg ville bare spurt om antallet og så fått til svar "100 stk". Etter det ville jeg ikke sendt flere meldinger. Ikke giftig, ikke kontrollerende. Du er bare ikke konemateriale. I MIN bok. Endret 12. desember 2019 av Stylish24
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #114 Skrevet 12. desember 2019 4 minutter siden, Stylish24 said: Jeg kunne aldri datet en dame som har mitt antall hva gjelder sexpartnere, men samtidig så er ikke en mann som ligger rundt og en dame som ligger rundt det samme. Hvor mange er det snakk om, og hvorfor er det ikke det samme? Anonymkode: f4d46...528 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #115 Skrevet 12. desember 2019 Kvinne 34år 2stk Anonymkode: 826c8...74e
Gjest Flein Skrevet 12. desember 2019 #116 Skrevet 12. desember 2019 (endret) 13 minutter siden, Stylish24 skrev: Jeg kunne aldri datet en dame som har mitt antall hva gjelder sexpartnere, men samtidig så er ikke en mann som ligger rundt og en dame som ligger rundt det samme. Du har nok ikke hatt mange sexpartnere, ellers ville det vært en helt ubetydelig ting for deg. Misunnelse. De fleste liker sex, og antall partnere er irrelevant og totalt uinteressant for meg og partneren. Endret 12. desember 2019 av Flein
Stylish24 Skrevet 12. desember 2019 #117 Skrevet 12. desember 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke bare de som er løse som vil ghoste. Jeg er K41 og har hatt sex med 2 menn. Jeg har vært med samme mann i årevis og har ingen planer om å bryte, men hvis jeg hadde vært enslig tror jeg at jeg hadde vært skeptisk til en mann som spurte om noe sånt. Anonymkode: 2b652...1a4 Det har jeg vanskelig for å forstå. En dame som hele tiden er vant til ny stimuli skal nå forholde seg til en partner. Meh, lite sannsynlig. Den evolusjonsmessige forankringen, og grunnen til at høy N-count frastøter menn, er at menn ikke kan vite at avkommet er hans med 100% sikkerhet. Kun moren kan. Ingen dame har født et barn, sett ned på barnet og stilt seg selv spørsmålet: "Er dette barnet mitt?". Har hun hatt maaaange partnere? Det øker sannsynligheten for at hun får et barn som ikke er ditt. Igjen, instinkter. Samtidig vil jeg komme dere i forkjøpet før dere klager på at "sånne holdninger er bare såååå utdaterte". Tenk på dere selv og høyde. Instinkter. Hvorfor skal mannen være høyere enn dere? Beskyttelsestankegang fra caveman-tiden. Men det er jo ikke noe behov for å ha en som beskytter dere i dagens samfunn. Behovet er hvertfall ikke stort. Vi lever jo i siviliserte samfunn. Likevel skal mannen være like høy eller litt høyere. Så ikke kom til meg og kall meg for "giftig eller kontrollerende" når vi alle er styrt av instinktene våre. Instinktene kommer bare til uttrykk på ulikt vis. 1
Stylish24 Skrevet 12. desember 2019 #118 Skrevet 12. desember 2019 3 minutter siden, Flein skrev: Du har nok ikke hatt mange sexpartnere, ellers ville det vært en helt ubetydelig ting for deg. Misunnelse. De fleste liker sex, og antall partnere er irrelevant og totalt uinteressant for meg og partneren. Spar meg for rasjonaliseringen og les innlegget mitt ovenfor. Jeg har hatt 30+ partnere. Majoriteten er ONS fra byn. Noen rett hjem fra tinder. Gøy i starten, men meningsløst nå. Kunne ikke vært sammen med en dame som har hatt mer enn 10+ stk. Ideelt sett ikke mer enn 5-6 partnere.
Stylish24 Skrevet 12. desember 2019 #119 Skrevet 12. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange er det snakk om, og hvorfor er det ikke det samme? Anonymkode: f4d46...528 Les innlegget jeg publiserte ovenfor. Det går også på hvordan kvinner og menn er styrt. Menn sin evolusjonsmessige agenda er å spre genene våre i så mange damer som vi kan. Derfor er menn langt mer kåte enn kvinner. Kvinner sin evolusjonsmessige agenda er å sikre den beste mannen hun kan få rent genetisk sett og som kan forsørge det barnet. Menn har jevnt over en større interesse av å ha flere partnere sammenlignet med kvinner. Kvinner flest har ikke det samme behovet.
Gjest Flein Skrevet 12. desember 2019 #120 Skrevet 12. desember 2019 1 minutt siden, Stylish24 skrev: Spar meg for rasjonaliseringen og les innlegget mitt ovenfor. Jeg har hatt 30+ partnere. Majoriteten er ONS fra byn. Noen rett hjem fra tinder. Gøy i starten, men meningsløst nå. Kunne ikke vært sammen med en dame som har hatt mer enn 10+ stk. Ideelt sett ikke mer enn 5-6 partnere. Få sexpartnere som trodd. 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå