Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

1

Og slik skal det forbli.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 27 og vil tippe et sted mellom 10 og 20. Hvem holder telling på slikt? Man har sex om man vil ha sex.

Anonymkode: 71d8f...92d

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Husholdning1 skrev:

1

Og slik skal det forbli.

Hvorfor sette slike begrensninger for seg selv? Du vet aldri hva fremtiden bringer.

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sette slike begrensninger for seg selv? Du vet aldri hva fremtiden bringer.

Hvorfor ikke sette slike begrensninger for seg selv? Det kan jo tenkes at fremtiden blir som man ser for seg.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Hvorfor ikke sette slike begrensninger for seg selv? Det kan jo tenkes at fremtiden blir som man ser for seg.

Jo for all del. Men du virket bestemt.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo for all del. Men du virket bestemt.

Jeg er bestemt.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er 25 og har hatt sex med 6 personer.  Aldri vært i noe forhold, så har i gjennomsnitt hatt sex en gang i året fra da jeg startet som 20-åring.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Jeg er bestemt.

Da satser vi på at partneren din er like enig.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da satser vi på at partneren din er like enig.

"Vi" satser ikke på noen verdens ting.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Husholdning1 skrev:

"Vi" satser ikke på noen verdens ting.

Ønsker DEG lykke til da. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo virkelig en begrensning å ha som mål å ha et lykkelig ekteskap som varer livet ut. For en begrensning 🙄

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, Baleine skrev:

Ja, det er jo virkelig en begrensning å ha som mål å ha et lykkelig ekteskap som varer livet ut. For en begrensning 🙄

Absolutt ikke. Synes bare det er merkelig å bastant påstå at "slik forblir det". Litt mer voksent å tanke "satser på at det forblir slik".

Vil legge til at jeg har null respekt for ekteskap. Forhold er bra, men gifte-pisset kan folk stappe en viss plass.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke. Synes bare det er merkelig å bastant påstå at "slik forblir det". Litt mer voksent å tanke "satser på at det forblir slik".

Vil legge til at jeg har null respekt for ekteskap. Forhold er bra, men gifte-pisset kan folk stappe en viss plass.

Å satse på at slik blir det er absolutt ikke voksent, vil heller si at det er veldig umodent. Akkurat som om man selv ikke har noe ansvar for hvordan forholdet og fremtiden blir.

Slik forblir det derimot, det vitner om at man har valgt sin mann på godt og vondt, og man har valgt en mann som har valgt deg på godt og vondt - altså, man får det til å fungere, man vil hverandres beste og man skjønner at ikke hver eneste dag er perfekt, men man er likevel tro. 

Til siste avsnitt, deg om det, totalt urelevant til det som diskuteres. 

• Liker 7
Skrevet

21, 4 partnere

Anonymkode: c17b2...7e7

Skrevet

Antallet vil jeg ikke si, sist gang jeg nevnte det ble jeg stemplet som sexgal, creepy og løgner! Reaksjonen kom vel fra misunnerlige uten sexdrive, eller noen som er så pertentlige at sex føles som skam.

Antallet ser jeg ikke på som erobringsevne, jeg kaller det heller for kjærlighet og erfaring😉

• Liker 3
Skrevet

24 år K

6 stk

Anonymkode: ec3f4...9d6

Skrevet
58 minutter siden, Baleine skrev:

Å satse på at slik blir det er absolutt ikke voksent, vil heller si at det er veldig umodent. Akkurat som om man selv ikke har noe ansvar for hvordan forholdet og fremtiden blir.

Slik forblir det derimot, det vitner om at man har valgt sin mann på godt og vondt, og man har valgt en mann som har valgt deg på godt og vondt - altså, man får det til å fungere, man vil hverandres beste og man skjønner at ikke hver eneste dag er perfekt, men man er likevel tro. 

Til siste avsnitt, deg om det, totalt urelevant til det som diskuteres. 

Vil tro vil alle har utviklet seg og vært igjennom ulike faser i livet. Er absolutt ikke sikkert man går samme vei... å tviholde på noe dødt er ikke smart

Gjest Candycane
Skrevet

Jeg er 27 og vært sammen med 4 menn (inkluderte min nåværende ektemann)

Skrevet
14 hours ago, Bamseklemmer said:

Antallet vil jeg ikke si, sist gang jeg nevnte det ble jeg stemplet som sexgal, creepy og løgner! Reaksjonen kom vel fra misunnerlige uten sexdrive, eller noen som er så pertentlige at sex føles som skam.

Antallet ser jeg ikke på som erobringsevne, jeg kaller det heller for kjærlighet og erfaring😉

Kan det også ha noe å gjøre med avataren din? Den er ganske forstyrrende.

Anonymkode: f4d46...528

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...