Gå til innhold

Hvor mange partnere har du hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er selv i 40 årene, uten et helt nøyaktig tall, men en plass mellom 15-20 stk. Var «aktiv» og kall det gjerne kynisk i tidlig alder til jeg kom i et fast forhold, fra da har det kun vært den ene😘 Fordelen med å ha hatt flere for min del er at jeg har ein viss peiling på hva som er der ute, har opplevd en hel del, og vet hva jeg har nå. Så utforsker trangen til å prøve nye er helt borte etter jeg kom i et fast forhold😍 Er super fornøyd med hun jeg er sammen med. 

Anonymkode: fd3f0...8b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann 22, har har vært i forhold i 4 år, hun er min første og eneste. Tenker noen ganger på å oppleve andre, men vil ikke risikere forholdet 

Anonymkode: 7a45d...4ec

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann 22, har har vært i forhold i 4 år, hun er min første og eneste. Tenker noen ganger på å oppleve andre, men vil ikke risikere forholdet 

Kjempesmart mann! Hold kølla i boxern, det er egentlig ikke så stor forskjell på damene, det er bare opplevelsene som er forskjellige. Opplev mye med din kjæreste, prøv nye ting, nye steder. Får du din elskede med på dette, da har du mest sannsynlig funnet din kjæreste for livet💚

• Liker 6
Skrevet

54 år og 31 stk. Kvinne. 

Anonymkode: 2f972...8bf

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt 7. Er 37. Tre lange forhold. Resten fwb eller ons. De siste tretten årene har jeg kun hatt to. Begge lange forhold.

Anonymkode: 33c71...f5d

Skrevet

Sikkert 80-100. K46 

Altfor mange, ja. Men gud så mye morro har opplevd. Kunne vært foruten 5-6 bare 

Anonymkode: d8e0b...97a

• Liker 6
Skrevet

Dere kvinner som har hatt 20-30+ partnere, kunne dere sagt antallet til en mann dere dater? 

• Liker 2
Skrevet

Ca 20+ stk gjennom drøye 30 år. 

Kvinne 50+

Anonymkode: 134a3...cb2

Skrevet
19 minutter siden, Stylish24 said:

Dere kvinner som har hatt 20-30+ partnere, kunne dere sagt antallet til en mann dere dater? 

Det håper jeg nesten ikke. Jeg hadde følt meg brukt hadde jeg visst at jeg kun var en så liten flis i høvleriet.

Anonymkode: 292bd...305

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Stylish24 skrev:

Nei. Hvis en mann spør så svarer jeg et tall mellom 3-5. Men uansett så er det et stort rødt flagg hvis en mann spør om det.

Anonymkode: 19cbc...9f2

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hvis en mann spør så svarer jeg et tall mellom 3-5. Men uansett så er det et stort rødt flagg hvis en mann spør om det.

Hvorfor er det et stort rødt flagg? Og vil du virkelig basere forholdet på en løgn? 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Stylish24 skrev:

Hvorfor er det et stort rødt flagg? Og vil du virkelig basere forholdet på en løgn? 

Fordi det sier noe om hans holdninger hvis han spør en om det. Dårlige holdninger.

Nei, jeg ville ikke hatt noe forhold med en jeg datet som spurte meg om det. Jeg ville ha ghostet han.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke holdninger. Det er instinkter.

Håper alle som er like løs vil ghoste. Så jeg kan fortsette å ligge med felleshølene og ikke forplikte meg til de. Samtidig så stikker de når jeg spør om antallet partnere. Problemene løser seg selv. Livet er heeerlig dere! 🤣😎

Skrevet

Mellom 60 og 70 i løpet av snaue 20 år som seksuelt aktiv.

Anonymkode: 981bb...911

• Liker 3
Skrevet
På 8.12.2019 den 20.01, AnonymBruker skrev:

Hvor mange sexpartnere er «mange, i en alder av 40? Jeg har hatt kanskje 20 partnere, og det har gjort at jeg bare vil oppleve mer

Anonymkode: 32c77...3d3

Noen har sterke drifter og noen ikke , selv har jeg veldig sterke drifter som har resultert i 73 mannlige og kvinnelige  partnere fra jeg debuterte som 13 åring og fram til i dag. Er nå 26 og kvinne.

Anonymkode: ad394...158

• Liker 4
Skrevet

2 stk, er 29 år gammel. Første var et forhold på litt over 1 år, andre har jeg vært sammen med i rett over 10 år. Håper ikke det blir flere, for jeg har det VELDIG bra nå.

Anonymkode: ceac9...d90

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altfor mange, ja. Men gud så mye morro har opplevd. Kunne vært foruten 5-6 bare 

Pytt pytt, noe gøy må vi jo fortelle på gamlehjemmet også😂

Skrevet
13 timer siden, Stylish24 skrev:

Jeg har sagt det når det har vært på 20-30. Etter det trakk jeg fra et par, og nå sier jeg at jeg ikke forteller slikt. Skjønner godt at de ikke vil føle seg som "en i rekken".

Anonymkode: b53c4...517

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Absurdah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...