Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, SCW skrev:

Heier på deg jeg, Hr. Aktiv. En fornuftig mann med gode verdier og mye å gi, men har vært uheldig med damene.

Tror ikke du er bitter heller - bare mer gjennomtenkt nå. Finn ei som gir deg det du trenger og er god på kommunikasjon, så tror jeg dere får det bra, begge to.

Enig. Syns han får mye pepper her inne, men også gode råd som jeg håper han tar til seg.

Jeg leser en moden mann fortelle om hva han ser etter i en partner; kommunikasjon og troverdighet og integritet, noe som enhver av oss vektlegger hos en partner. Så jeg ser ikke hvorfor han skal korrigeres for å ønske det. 

Håper du en dag treffer dama for deg, ts, så du får oppleve det du søker

Anonymkode: 64399...702

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

pinar, adm. 

Skrevet
På 27.11.2019 den 13.46, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har datet ei dame et par ganger og i går så var jeg på ny date med henne. Det er ganske enkle dater der vi rusler i parken å bare prater å ser på dyr egentlig. Hun begynte med noen fremstøt om at jeg var en flott fyr osv. Jo jeg er en ærlig kansje litt for direkte enkelte ganger, men prøver å være grei med dem som fortjener det. Vi ble stående å se hverandre inn i øynene. Jo dette er ei skikkelig flott dame på mange måter. Veldig søte øyne. Jeg fikk et lite kyss på munnen før jeg tok hendene hennes og holdt de. Da spurte jeg henne rett ut et spørsmål jeg ikke lenger venter med. Er så dritt lei damer som ikke sier sannheten. Så jeg spurte om hun like å gi oralsex? Jo det gjorde hun. Så spør jeg, gjør du det for at vil eller bare fordi du må og svar meg helt ærlig? Hun skjønte liksom ikke spørsmålet helt. Så jeg gjentok det. Gir du oralsex til mannen din fordi du ønsker og elsker å gi eller gjør du det fordi du føler du må? Jeg gir jo hvis jeg får tilbake sier hun.

Ok sier jeg da. Vet du noe sier jeg. Jeg gir oralsex gjerne morgen, middag og kveld jeg til dama mi uten å få det tilbake. Dette gjør jeg fordi jeg virkelig legger hele mitt hjerte og invisterer hele meg i deg for at du skal ha det bra sammen med meg. Du driver med handel av varer. Jeg kan ikke fortsette dette når vi har to helt ulike forutsetninger som skal inn i samme forhold. Det har jeg gjort to ganger før og det funker ikke. Jeg vil bare bli såret og lei meg. For meg er det ganske stor avstand på kjærlighet og handelvarer. Hun kikket på meg og var åpenbart i villrede, men fikk sagt at det var ikke sånn hun mente det og at det var ikke helt slik. Mulig det sier jeg, men det var slik du sa det. Dette var også et ganske enkelt ja nei spørsmål så missforstå det virker litt rart. Så jeg avslutter dette her og nå før vi drar flere følelser inn i dette sa jeg.

Desverre og beklager. Så gikk jeg min vei.

Jeg har ikke lest alle svarene du har fått her, men utifra hovedinnlegget, så hadde jeg ikke hatt lyst til å date deg mer. 

Jeg er ei dame som får mer nytelse av å suge enn av å motta. Det er nok ikke selve sugingen jeg tenner på, men det å se at mannen nyter, det er det som tenner meg mest av alt her i verden. Jeg kan mer enn gjerne, (og har pleid å gjøre det, når jeg har vært i fast forhold) gi mannen en blowjob hver eneste dag, uten at jeg forventer noe i gjengjeld. 

Men utifra den måten du spurte om dette spørsmålet på, og spesielt timingen, så hadde det vært totalt turn off for meg. 

Jeg vil råde deg til å utvikle litt sosiale antenner. Det å vite når og hvor man skal ta opp et tema. 
Det er slettes ikke alltid det passer seg å ta opp en slik ting. 
om du fortsetter slik du har gjort nå, så er det nok svært få damer som vil forelske seg i deg. Usjarmerende og frastøtende, er ord som dekker det ganske bra. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...