Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
57 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du setter fingeren på noe riktig her. 

Folk rundt meg spurte om hvorfor hun aldri var med ut sammen med meg og barna. Folk spurte om hvordan jeg hadde det. Jeg kunne ikke fortelle det fordi folk ville tro jeg var gal. Akkurat som her inne. Jeg har flere korte forhold bak meg i ettertid som jeg kom meg utav i en fryktelig fart. De hadde samme syn og fremgangsmåte som min to lange forhold har vært. Alle har ulik bakgrunn, men likevel så lik i oppførsel. 

Ja jeg liker kos. Jeg liker å diske opp og stelle istand til dem med middag på bordet og blomster når de kommer hjem sliten etter jobb eller en reise. Jeg henter dem på togstasjonen eller flyplassen. Det var ikke så viktig det. Fordi når de kom hjem så var det rett på sofaen eller i senga. Så maten måtte jeg pakke bort og spise selv senere. 

Når jeg kom hjem etter turer eller lange jobbdager eller når vi pusset opp huset så var det ingenting på bordet. Måtte enten gå eller ta buss fra tog eller flystasjonen. Det hendte at jeg ble møtt i døra med et lite nuss på munnen og spørsmålet om hvordan jeg hadde hatt det på turen, men gikk på do eller fant på andre ting før jeg rakk å svare. Så viktig var det. 

Ja jeg er skikkelig brent. Det sa hun siste jeg datet også. Men hun syntes jeg var så fin fyr og fikk meg egentlig til å blomstre litt igjen. Hun satte pris på middagen på bordet sammen med lyset og noen blomster i en krok. Hun ville være med å gjøre ting som betydde litt for meg også det samme som jeg naturligvis gjorde for henne også. Vi holdt på å bli kjærester. Det varte noen mnd, men som nevnt før så kreves det litt logistikk når det er jobb, barn og 40 mil imellom. Må fikse barnevakt for hennes del. Ja et slikt forhold i 10 år fremover der vi ser hverandre noen helger her og der blir liksom ikke det store. Jeg er ute etter den dama jeg kan stå opp sammen med jeg. Hun som vil finne på ting sammen med meg. Ei som vil være der for meg og ikke mot meg. Ei som har lyst til å være med meg og ikke bare gjør det av plikt. Men det er for mye å be om. 

Det er ikke for mye å be om, men du virker traumatisert etter eksen din. Snakker om henne som om alt skjedde i går. Jeg har hatt jævlige ekser jeg også - inludert ei som etter bruddet sa rett ut at grunnen til at jeg sjelden fikk oralsex var at det ikke var godt. Ikke alle folk og forhold  er flotte. Men jeg blir skremt av å lese det du skriver- og vi ligger ikke en gang sammen. 

Anonymkode: d7237...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg er direkte, men orker ikke slike forhold jeg har hatt hittil. Der har mine interesser ikke vært tema i det hele tatt. Aldri. Jeg har satt henne høyest gjort hva som helst. Hvis jeg fikk en blowjob så ble det gjort på en slik demostrativ måte at det var helt klart at dette betydde ingenting for henne. Men slikkes mus skulle det.

I det daglige var det fint lite jeg ikke gjorde. Byggde et helt hus selv uten hjelp. Passet barna var det jeg som gjorde også. Var med på hennes ting var jeg også veldig ofte, men mine ting var uinteresant. Ikke en eneste gang ble hun med meg å gjorde noe sammen med meg etter vi ble samboere. Dette gjelder forøvrig begge de lange samboerforholdene mine. Akkurat likedan. Var det noe som skulle betales så stillte de seg slik at de kom unna hver gang. De gikk aldri på butikken heller. Det måtte jeg eller barna gjøre med mine penger selvfølgelig. De ble aldri med på noe sammen med barna ute i marka eller parken slik andre familier har gjort. 

Mulig jeg er direkte, men orker som sagt ikke flere slike damer i mitt liv. 

Da har du virkelig vært uheldig i de 2 siste forholdene. Alle damer er ikke sånn. Du må bare gi det en sjanse. Du virke som en hyggelig og ikke minst flott mann å ha som fortjene å bli behandlet deretter🙂😃

Anonymkode: c32da...c2a

• Liker 1
Skrevet

Oi oi oi, litt av et ambush på en koselig tur i parken på date nr 3! Ikke rart hun ble litt forfjamset. Men det er ikke lov, sagt er sagt, og dømt er dømt. Tror nok hun er glad for det.

Hva tror du hun tolket situasjonen som, og vil fortelle sin bestevenninne?

"Du, jeg hadde verdens merkeligste date idag! Vi gikk en koselig tur i parken, lo og småpratet og så på fugler. Plutselig snur han seg mot meg, gravalvorlig, og jeg tror han forventer blowjob hver dag, morgen, middag og kveld.. ellers er ikke partneren hans glad nok i ham. Jeg skjønte ikke helt greia, det var ingen foranledning. Jeg vet ikke om jeg orker en fyr som har så høye forventninger altså. Noen dager vil man jo være i fred, noen dager er travle og slitne. Blir jo som en jobb det der! Hva skjedde med å bare kose seg sammen, la ting falle litt naturlig?"

Anonymkode: 7147d...cfe

• Liker 9
Skrevet
8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg har datet ei dame et par ganger og i går så var jeg på ny date med henne. Det er ganske enkle dater der vi rusler i parken å bare prater å ser på dyr egentlig. Hun begynte med noen fremstøt om at jeg var en flott fyr osv. Jo jeg er en ærlig kansje litt for direkte enkelte ganger, men prøver å være grei med dem som fortjener det. Vi ble stående å se hverandre inn i øynene. Jo dette er ei skikkelig flott dame på mange måter. Veldig søte øyne. Jeg fikk et lite kyss på munnen før jeg tok hendene hennes og holdt de. Da spurte jeg henne rett ut et spørsmål jeg ikke lenger venter med. Er så dritt lei damer som ikke sier sannheten. Så jeg spurte om hun like å gi oralsex? Jo det gjorde hun. Så spør jeg, gjør du det for at vil eller bare fordi du må og svar meg helt ærlig? Hun skjønte liksom ikke spørsmålet helt. Så jeg gjentok det. Gir du oralsex til mannen din fordi du ønsker og elsker å gi eller gjør du det fordi du føler du må? Jeg gir jo hvis jeg får tilbake sier hun.

Ok sier jeg da. Vet du noe sier jeg. Jeg gir oralsex gjerne morgen, middag og kveld jeg til dama mi uten å få det tilbake. Dette gjør jeg fordi jeg virkelig legger hele mitt hjerte og invisterer hele meg i deg for at du skal ha det bra sammen med meg. Du driver med handel av varer. Jeg kan ikke fortsette dette når vi har to helt ulike forutsetninger som skal inn i samme forhold. Det har jeg gjort to ganger før og det funker ikke. Jeg vil bare bli såret og lei meg. For meg er det ganske stor avstand på kjærlighet og handelvarer. Hun kikket på meg og var åpenbart i villrede, men fikk sagt at det var ikke sånn hun mente det og at det var ikke helt slik. Mulig det sier jeg, men det var slik du sa det. Dette var også et ganske enkelt ja nei spørsmål så missforstå det virker litt rart. Så jeg avslutter dette her og nå før vi drar flere følelser inn i dette sa jeg.

Desverre og beklager. Så gikk jeg min vei.

🤣

Du ser henne i øynene og tenker på oralsex. Spør om hun gir det ( hadde reagert veldig på dette ) og så kommer du med den selvgode preken om at du invisterer sjæla di i oralsex morgen middag og kveld. 

Nei jeg sier som radio rock,, Ta deg sammen!!!!!!

Anonymkode: 9b598...97f

• Liker 10
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi oi oi, litt av et ambush på en koselig tur i parken på date nr 3! Ikke rart hun ble litt forfjamset. Men det er ikke lov, sagt er sagt, og dømt er dømt. Tror nok hun er glad for det.

"Du, jeg hadde verdens merkeligste date idag! Vi gikk en koselig tur i parken, lo og småpratet og så på fugler. Plutselig snur han seg mot meg, gravalvorlig, og jeg tror han forventer blowjob hver dag, morgen, middag og kveld.. ellers er ikke partneren hans glad nok i ham. Jeg skjønte ikke helt greia, det var ingen foranledning. Jeg vet ikke om jeg orker en fyr som har så høye forventninger altså. Noen dager vil man jo være i fred, noen dager er travle og slitne. Blir jo som en jobb det der! Hva skjedde med å bare kose seg sammen, la ting falle litt naturlig?"

Jeg hadde sagt;

"hadde en mega weird date i dag..tror han rett og slett mista vettet jeg."

Anonymkode: 9b598...97f

• Liker 8
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Du, jeg hadde verdens merkeligste date idag! Vi gikk en koselig tur i parken, lo og småpratet og så på fugler. Plutselig snur han seg mot meg, gravalvorlig, og jeg tror han forventer blowjob hver dag, morgen, middag og kveld.. ellers er ikke partneren hans glad nok i ham. Jeg skjønte ikke helt greia, det var ingen foranledning. 

👍

Skrevet

Oppførselen din er helt bak mål! De damene du gjerne vil tiltrekke deg, ser varsellampene lyse lang vei. De damene du helst ikke vil ende opp med godtar de raritetene der.

Du må virkelig skaffe deg mer filter i hva du sier. Men jeg syns uansett det hadde vært greit å se det tidlig.

• Liker 6
Skrevet
3 hours ago, Hr. Aktiv said:

De begynner ganske bra, men det går raskt over. 

Med alle du treffer? Da er du kanskje fellesnevneren?

Anonymkode: 8dd93...a15

• Liker 3
Skrevet
10 hours ago, Hr. Aktiv said:

Du setter fingeren på noe riktig her. 

Folk rundt meg spurte om hvorfor hun aldri var med ut sammen med meg og barna. Folk spurte om hvordan jeg hadde det. Jeg kunne ikke fortelle det fordi folk ville tro jeg var gal. Akkurat som her inne. Jeg har flere korte forhold bak meg i ettertid som jeg kom meg utav i en fryktelig fart. De hadde samme syn og fremgangsmåte som min to lange forhold har vært. Alle har ulik bakgrunn, men likevel så lik i oppførsel. 

Ja jeg liker kos. Jeg liker å diske opp og stelle istand til dem med middag på bordet og blomster når de kommer hjem sliten etter jobb eller en reise. Jeg henter dem på togstasjonen eller flyplassen. Det var ikke så viktig det. Fordi når de kom hjem så var det rett på sofaen eller i senga. Så maten måtte jeg pakke bort og spise selv senere. 

Når jeg kom hjem etter turer eller lange jobbdager eller når vi pusset opp huset så var det ingenting på bordet. Måtte enten gå eller ta buss fra tog eller flystasjonen. Det hendte at jeg ble møtt i døra med et lite nuss på munnen og spørsmålet om hvordan jeg hadde hatt det på turen, men gikk på do eller fant på andre ting før jeg rakk å svare. Så viktig var det. 

Ja jeg er skikkelig brent. Det sa hun siste jeg datet også. Men hun syntes jeg var så fin fyr og fikk meg egentlig til å blomstre litt igjen. Hun satte pris på middagen på bordet sammen med lyset og noen blomster i en krok. Hun ville være med å gjøre ting som betydde litt for meg også det samme som jeg naturligvis gjorde for henne også. Vi holdt på å bli kjærester. Det varte noen mnd, men som nevnt før så kreves det litt logistikk når det er jobb, barn og 40 mil imellom. Må fikse barnevakt for hennes del. Ja et slikt forhold i 10 år fremover der vi ser hverandre noen helger her og der blir liksom ikke det store. Jeg er ute etter den dama jeg kan stå opp sammen med jeg. Hun som vil finne på ting sammen med meg. Ei som vil være der for meg og ikke mot meg. Ei som har lyst til å være med meg og ikke bare gjør det av plikt. Men det er for mye å be om. 

Jeg har dessverre akkurat samme erfaring der også :( Meg og barnet. Naboene kjente henne ikke og la ikke merke til at hun ble borte før jeg til slutt fortalte dem lenge etterpå.

Meget mulig det er vi som rett og slett går for "feil" type. Jeg liker typiske "tomboys". Litt bein i nesa og trives best i mannlig selskap. Lurer på om de rett og slett ikke er kompatible i lengden.

Er ei over som skrev at sex er 2%, men jeg er ekstremt uenig. Sex er en kjempestor del av samlivet, og det blander seg med nærhet, intimitet, lidenskap, kos, spenning, flørt osv. Det meste av samlivet som ikke er rent praktisk, så rett og slett kjærligheten. Jeg er som deg, liker mye kos. Holder rundt, sover inntil, tett i sofaen, masse kyss og kjærtegn. Jeg liker å terge og bli terget, selv om det ikke er direkte framstøt mot sex. Ser på det som krydder i hverdagen. Klyp i rompa, stryking, kosing, tukling, oralsex. Dette kan skje ganske ofte en uke uten at det blir noe mer. Uten noen form for gjengivelse, eller initiativ, så dør sakte men sikkert disse delene av meg, og jeg blir en person jeg ikke vil være. 

Jeg er også veldig opptatt av at man er to som har ansvar for å opprettholde en lidenskapelig hverdag. Sørger for ny spenning og et dynamisk parliv. Står sammen for å stadig fornye hverandres positive lagre, slik at man er rustet for de vonde dagene, for de kommer de også, før eller siden.

Jeg trenger en raus kvinne, med et genuint ønske om å være god for meg, slik jeg vil være god for henne. Ei som fornyer seg og investerer i oss og de som er nærest. Ei som bruker energien sin der det teller. Det tror jeg du trenger også, derfor er du direkte og alltid 100% åpen og ærlig med alle du møter. Blir det for mye så er hun ikke verdt å satse på, for du trenger noen som er 100% tilbake og ganske lik. 

Kanskje er det utopisk og vi forblir bitre og ensomme, men det får bare være for min del ihvertfall. Jeg er rett og slett sliten av å bli utnyttet og vil heller bruke energien på barnet mitt og/eller andre som fortjener min energi mer enn utakknemlige kvinner. 

Anonymkode: 532f5...12b

Skrevet

Dette tror jeg ikke noe på. Hvis du ikke er gal da. 

Det er nok du som har misforstått hvordan det er å være i et forhold. Man gir og tar. Slutter man å få så slutter man å gi. Det skjer bare av seg selv. 

Anonymkode: 453c3...d0c

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det oftere er slik at menn mangler noe vesentlig og det er selvinnsikt. Har de vært i dårlige forhold så fremstilles dama som et monster, mens de selv er rene helgenen. Så forstår de ikke at et forhold består av to personer og at de også spiller en rolle i hvordan ting ble som de ble og de forstår heller ikke at de selv valgte å bli sammen med disse damene. 

Nå snakker jeg ikke om forhold der det foregår misbruk og lignende, men helt vanlige forhold det ting går skeis. Det skjer med de fleste opp til flere ganger i livet. 

Som nevnt tidligere, så synes jeg at du her oppførte deg dårlig, men du ser ikke ut til å forstå at du gjorde det, men unnskylder deg med at du er direkte osv. Det er ikke det som er problemet, men at du tar med deg det dårlige forholdet du hadde til eksen inn i alle nye relasjoner. Om du klarer å se det og jobbe med å bearbeide forholdet og ikke bare se på henne, men også deg selv så tror jeg at du vil møte damer på en helt annen måte. 

Anonymkode: f31e7...ebc

• Liker 7
Skrevet

Tror dama skal være glad for at du avslørte deg selv som for øyeblikket litt koko :haar:

Du er sikkert en fin fyr, men du har tydeligvis noen issues du bør jobbe med før du går inn i ett nytt forhold. Du må også prøve å slutte fred med måten du er blitt behandlet tidligere og forstå at nye partnere ikke bærer ansvar for dette. Både for sin egen del og kommende partneres del. 

Men altså mat på bordet, blomster i krokene, oralsex flere ganger om dagen. Forstår du forskjell på hushjelp, sexdukke og partner. 

Anonymkode: 72f82...423

• Liker 6
Skrevet
19 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Kansje det. Jeg ligger gjerne å koser med ei dame 16 timer jeg. Stryker, nusser og koser oss. Gjør alt for dama, men får veldig lite tilbake desverre. 

Er du pen fra en skala fra 1-10? Hvor gammel er du?

Blir nesten litt tent her jeg sitter... en mann som liker å kose, hvor finner man de? 

Anonymkode: 32f2f...fe4

Skrevet (endret)
21 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Jeg er direkte, men orker ikke slike forhold jeg har hatt hittil. Der har mine interesser ikke vært tema i det hele tatt. Aldri. Jeg har satt henne høyest gjort hva som helst. Hvis jeg fikk en blowjob så ble det gjort på en slik demostrativ måte at det var helt klart at dette betydde ingenting for henne. Men slikkes mus skulle det.

I det daglige var det fint lite jeg ikke gjorde. Byggde et helt hus selv uten hjelp. Passet barna var det jeg som gjorde også. Var med på hennes ting var jeg også veldig ofte, men mine ting var uinteresant. Ikke en eneste gang ble hun med meg å gjorde noe sammen med meg etter vi ble samboere. Dette gjelder forøvrig begge de lange samboerforholdene mine. Akkurat likedan. Var det noe som skulle betales så stillte de seg slik at de kom unna hver gang. De gikk aldri på butikken heller. Det måtte jeg eller barna gjøre med mine penger selvfølgelig. De ble aldri med på noe sammen med barna ute i marka eller parken slik andre familier har gjort. 

Mulig jeg er direkte, men orker som sagt ikke flere slike damer i mitt liv. 

Man kan fint være både ærlig og direkte uten å deaktivere de sosiale antennene fullstendig 😏 Jeg tolker det du skriver som at du fortsatt sliter med en del negative opplevelser fra ditt tidligere forhold, og jeg tror kanskje du bør jobbe med å legge dette bak deg før du begynner å date og evt. går inn i et nytt forhold. Det blir helt feil for en date/evt. ny partner at du skal projisere eksens dårlige egenskaper over på henne - for det er på sett og vis det du gjør. "Nydama" har ikke behov for å vite alt som var galt i ditt tidligere forhold, et nytt forhod bør få starte på "ny frisk" både for din og en ny partners skyld.

Det er helt innafor å ha forventninger og ønsker til datens egenskaper, men å begynne å gnåle om oralsex på 3. date på den måten du gjorde, er både elendig timing og feil måte å gjøre det på. Du må faktisk være villig til å investere litt tid og innsats for å bli kjent med en potensiell ny partner, og jeg skal gi deg et hint: Direkte spørsmål er IKKE den beste måten å finne ut av en persons egenskaper på! Det er derimot å tilbringe tid sammen med dem og se hvordan dere samspiller i ulike situasjoner og gjøre ulike aktiviteter sammen. Det beste av alt er at hvis du tar deg tid til å gjøre disse tingene, så kan det bli en ganske ok opplevelse selv om det ikke blir dere to.

Du beskyldte daten for å "drive med handel av varer", men har du reflektert over hva du selv gjør når du begynner å stille nærgående spørsmål tidlig i datingfasen fordi du ikke gidder å bruke tid på å bli ordentlig kjent med henne du dater? Du "tester en vare"! Er det så mye bedre? 

Jeg skjønner at du er skuffet over eksen din, men du må klare å differensiere mellom din dårlige opplevelse og damer generelt. Den daten din skremte du jo bort på eget initiativ, du ga henne egentlig ikke en sjanse, slik jeg ser det.

Endret av Roci
  • Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du pen fra en skala fra 1-10? Hvor gammel er du?

Blir nesten litt tent her jeg sitter... en mann som liker å kose, hvor finner man de? 

Anonymkode: 32f2f...fe4

Har ikke peiling på sånn jeg. Tror jeg normal ut. Trent kropp da så jeg stikker meg litt ut der det ikke er så mye klær (en bivirkning på fritidssyslene jeg har. Nei ingen doping. Blir testet regelmessig ;)). Noen få år til nå så har jeg voksne barn.

Skrevet

Men altså, folkens, dere må jo lese åpningsinnlegget med en smule tolkning og prøve å legge litt godvilje til. Kanskje litt humor også. Jeg regner med de hadde en åpen tone allerede og nok hadde snakket litt om sex og preferanser før. De fleste gjør det i disse dager, ihvertfall når man er godt voksen, for å finne ut hvor kompatible man er.

Jeg ble spurt rett ut på date 3 om jeg kunne pule ei anna dame mens hun så på. Noe nølende sp svarte jeg at tja, det kunne kanskje skje hvis vi var trygge på hverandre og det ikke ødela noe mellom oss. Da ble JEG dumpa for å være for lite spennende.

De fleste utfører oralsex og har ikke noe problem å snakke litt om det og andre ting. Regner med Hr. Aktiv la dette fram på en måte som ikke skremte henne særlig innledningsvis. Oppfølgingsspørsmålet gjorde henne nok litt paff, og svar skyldig, noe som jo også er poenget her. Hadde Hr. Aktiv fått samme spørsmålet hadde han nok straks og uten å nøle svart "fordi jeg digger å kjenne at jeg gir deg glede" eller noe i den duren. Denne dama tenker ikke slik - for henne er det en handel eller en rutine eller et nødvendig onde eller noe slikt.

Det er ihvertfall MIN tolkning.

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Roci skrev:

Man kan fint være både ærlig og direkte uten å deaktivere de sosiale antennene fullstendig 😏 Jeg tolker det du skriver som at du fortsatt sliter med en del negative opplevelser fra ditt tidligere forhold, og jeg tror kanskje du bør jobbe med å legge dette bak deg før du begynner å date og evt. går inn i et nytt forhold. Det blir helt feil for en date/evt. ny partner at du skal projisere eksens dårlige egenskaper over på henne - for det er på sett og vis det du gjør. "Nydama" har ikke behov for å vite alt som var galt i ditt tidligere forhold, et nytt forhod bør få starte på "ny frisk" både for din og en ny partners skyld.

Det er helt innafor å ha forventninger og ønsker til datens egenskaper, men å begynne å gnåle om oralsex på 3. date på den måten du gjorde, er både elendig timing og feil måte å gjøre det på. Du må faktisk være villig til å investere litt tid og innsats for å bli kjent med en potensiell ny partner, og jeg skal gi deg et hint: Direkte spørsmål er IKKE den beste måten å finne ut av en persons egenskaper på! Det er derimot å tilbringe tid sammen med dem og se hvordan dere samspiller i ulike situasjoner og gjøre ulike aktiviteter sammen. Det beste av alt er at hvis du tar deg tid til å gjøre disse tingene, så kan det bli en ganske ok opplevelse selv om det ikke blir dere to.

Du beskyldte daten for å "drive med handel av varer", men har du reflektert over hva du selv gjør når du begynner å stille nærgående spørsmål tidlig i datingfasen fordi du ikke gidder å bruke tid på å bli ordentlig kjent med henne du dater? Du "tester en vare"! Er det så mye bedre? 

Jeg skjønner at du er skuffet over eksen din, men du må klare å differensiere mellom din dårlige opplevelse og damer generelt. Den daten din skremte du jo bort på eget initiativ, du ga henne egentlig ikke en sjanse, slik jeg ser det.

Jeg ser jo at dette kan bli feil og jeg at en del missforstår meg her også.

Prøver på ingen måte å rettferdiggjøre mine handlinger for det står jeg for og har alltid gjort. 

Men jeg er litt lei og forvirret når de sier at de liker det, men når vi kommer til stykket så liker de det ikke likevel. Det kunne gå år imellom at jeg fikk det jeg hadde lyst til mens de skulle ha det hver gang. Dette er vanlige ting i hverdagen også.

Damer er også veldig opptatte med å telle at ting blir likt. Nå ha jeg gjort ting for deg 3 ganger så nå skal du gjøre det for meg 3 ganger ellers blir det ikke noe mere. I et forhold må man gi og ta litt innimellom. Noen ganger gir man og andre ganger tar man. Slik bør det også være synes jeg. Hvis man er interessert i samarbeide så skal dette gå bra.

Synes også det er veldig vanskelig å holde en dialog der det bare jeg som snakker. Dette gjelder veldig mange damer. De tier istedet for å si ting slik de er. Når man er i et forhold så må man kommunisere. Damer later til å klare telepati noe vi menn ikke kan eller mestrer. Så tydde de til et veldig raseri istedet for å ta den diskusjonen når de da ikke klarte å unnslippe. Det kunne det bli bare av det at jeg ikke hadde tid til å dra på butikken. Jeg etterlyste den daglige kommunikasjonen om oss og vår familie, men fikk stort sett bare høre det som var negativt på jobben deres. Det var stort sett bare negativt på jobb vissnok. Jeg foreslo et bytte, men det ble feil. Bare mnd. før bruddet kom det et tilbud om giftemål. Jeg bare fikk formelig sjokk. Jeg fikk summet meg og spurte om hun egentlig visste hvordan forholdet vårt var? Det er vel bra det sier hun. Bra ja sier jeg. Vi kommuniserer ikke på ting som er viktige for oss. Vi kommuniserer ikke på ting som omhandler det rundt oss. Du er ikke med på å deltar på noen verdens ting som har med vår familie å gjøre. Du finner ingen positiv ting med meg og så har vi et helt dødt sexliv. Du får tenke litt over det sier jeg. Fikk aldri noe svar annet enn at en venn av meg hadde fulgt litt med på hun hadde gjort. Han mente noe i stemte og han fikk rett. Hun var utro med en annen "bekjent" og dette hadde pågått over tid. Jeg spurte ikke noe mere om dette annet enn at det var spikeren i kista for min del. Burde sikkert ha gjort dette lenge før, men sånn er det. Ikke like enkelt bestandig dette livet. 

Det er sikkert for tidlig å se etter andre damer nå, men jeg må prøve å komme meg over dette ellers blir dette spøkelset værende er jeg redd. Kjenner det knyter seg inni meg når ei dame sier akkurat det samme som mine exer sa. Ubevisst havner de også i samme gruppe. Mulig det er ufortjent, men jeg prøver da i det minste.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, folkens, dere må jo lese åpningsinnlegget med en smule tolkning og prøve å legge litt godvilje til. Kanskje litt humor også. Jeg regner med de hadde en åpen tone allerede og nok hadde snakket litt om sex og preferanser før. De fleste gjør det i disse dager, ihvertfall når man er godt voksen, for å finne ut hvor kompatible man er.

Jeg ble spurt rett ut på date 3 om jeg kunne pule ei anna dame mens hun så på. Noe nølende sp svarte jeg at tja, det kunne kanskje skje hvis vi var trygge på hverandre og det ikke ødela noe mellom oss. Da ble JEG dumpa for å være for lite spennende.

De fleste utfører oralsex og har ikke noe problem å snakke litt om det og andre ting. Regner med Hr. Aktiv la dette fram på en måte som ikke skremte henne særlig innledningsvis. Oppfølgingsspørsmålet gjorde henne nok litt paff, og svar skyldig, noe som jo også er poenget her. Hadde Hr. Aktiv fått samme spørsmålet hadde han nok straks og uten å nøle svart "fordi jeg digger å kjenne at jeg gir deg glede" eller noe i den duren. Denne dama tenker ikke slik - for henne er det en handel eller en rutine eller et nødvendig onde eller noe slikt.

Det er ihvertfall MIN tolkning.

Veldig sær tolkning. Man skal svare ordrett det den andre tenkte for å svare "riktig"? Bare ei sånn holdning synes jeg er veldig avtennende.

Man tenker jo f.eks ikke på at hvis man selv har issues fra eksen, så har kanskje den andre det også. Og føler seg pirka i og ikke verdsatt. Å gå til en ny date og sier man antar masse om deres fortidige og framtidige oralsexvaner er bare pussig. 

Man vet jo uansett strengt tatt ingenting om sine "preferanser", alt man vet er hvordan ting funka med eksen (eller på ons hvis man har det). Dette er ting man må finne ut av sammen. Og da må man våge å satse litt selv før men vet alt om den andre. Jeg har ikke hatt identisk sex med alle mine kjærester. Hver person bringer fram noe nytt- fra seg og i meg. 

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke du hadde fått alt for mye pepper om du hadde kommet med forhistorien før Hi. Det du sier er jo at du har hatt litt uheldige erfaringer med damer som liker å få, og som gjengjelder, men som ikke har et iboende ønske om å gi for at partneren skal ha det bra. Derfor har du heller ikke opplevd å være med en dame som liker å gi like mye som du gjør. 

Når du var på date med denne damen, satt du med en følelse av hun var av typen som likte å få, og som gjengjeldte. Leser man hi får man inntrykk av at bj-spørsmålet kom ut av det blå. Det gjorde det i grunn også, men spørsmålet kom fordi du allerede hadde dannet et inntrykk av henne. For deg ble inntrykket bekreftet når hun sa at hun gir hvis hun får tilbake. Jeg synes ikke svaret hennes var så hakkende gale egentlig. Helt normalt å ikke gi til en som aldri gir. Det hadde ikke jeg gjort heller. Hvorvidt du hadde riktig om at hun er typen som ikke gir er kanskje ikke så lett å svare på så tidlig i relasjonen som det dere var. Kanskje det er noe som ikke nødvendigvis kommer med en gang for alle? Kanskje damen trenger å se at mannen faktisk er interessert, og ikke bare vil ha sex for eksempel.

Jeg synes ikke du gjør feil i å dumpe damer som ikke gir, men vet ikke om det var riktig å avskrive henne så fort som du gjorde i akkurat dette tilfelle. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Hun kan være lykkelig får at hun slapp unna deg. Ikke sikkert neste dame er like heldig.

Anonymkode: b50c4...fdc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...