AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #41 Skrevet 27. november 2019 Jeg er ikke lenger seksuelt aktiv, men da jeg var det, hatet jeg begge deler. Både og gi og få. Det hadde jeg vært helt ærlig om, på et slikt spørsmål. En ekkel eks, som var ganske ekstrem, kunne vært ærlig om sine drømmer og fantasier fra dag en, så hadde vi sluppet å kaste bort flere år, og jeg hadde fått enda mer fred til studiene mine. Dette handlet om noe ganske annet, men poenget er dette. Han forventet at alt han ville, skulle jeg være med på, uavhengig av om jeg syntes det var ekkelt eller ikke. Jeg fikk også den samme følelsen som du her nevner, om kjøp av varer. Jeg ville ikke gjøre motbydelige ting, fordi han tok seg av meg på andre måter i hverdagen. Disse lystene hadde han undertrykt i flere år, og da han først delte dem, ble jeg dårlig. Prøvde å fortsette forholdet likevel, men jeg ville ikke gjøre disse tingene. Så mer på det som leking og grising, og absolutt ingenting annet. Jeg nektet, forholdet tok slutt, og han fant seg ei ny ei å plage. Anonymkode: 46fdb...36c 1
Duftavsommerregn Skrevet 27. november 2019 #42 Skrevet 27. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For en utrolig merkelig samtale. Hvem i all verden snakker om oralsex mens de går tur i parken? Akkurat! Når jeg gikk på turer med min dame som jeg var så heldig traff meg? Vi snakket om alt annet en sex, genuint interessert i hverandre og snakket om alt mellom himmel og jord, var bare stille sammen også. Begynne å snakke om Oralsex liksom! Hva pokker er det som feiler folk? Eier ikke klasse eller noen form for respekt for å ta ting steg for steg. Alt til sin tid, men slike krav er uansett helt på trynet å sette frem uansett. Det er ikke mulig å finne en dame som sier at dette er ok gjennom et langt forhold hele tiden heller. Så bringe det opp på en date? Verden er syk! 11
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #43 Skrevet 27. november 2019 15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er bare at jeg orker ikke bruke ett år på å finne ut at jeg har tatt feil nok en gang. Som jeg skrev til deg i stad: Du har mye å jobbe med, men du begynner på helt feil sted. Ta det til deg! Har hatt sansen for noen av innleggene dine før, men nå får jeg bare creepy incel-vibber, egentlig. Anonymkode: 281c7...659 7
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #44 Skrevet 27. november 2019 3 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Kansje det. Jeg ligger gjerne å koser med ei dame 16 timer jeg. Stryker, nusser og koser oss. Gjør alt for dama, men får veldig lite tilbake desverre. Ikke så mye som en matbit når jeg kommer inn på natta etter å ha jobbet på huset vårt. Fikser jo noen brødskiver selv også, men bare det å fått den bittelille biten. Trenger ikke å ha likt maten en gang. Bare det at hun hadde lagt litt tanke i det hadde betydd så veldig mye. Istedet lå hun i senga å sov. Hvis hun våknet kunne hun hinte om sex da jeg kom dødssliten igjennom døra nydusjet og fin. Selv hadde hun ikke dusjet for brukte hun på morgenkvisten. En ting hun startet med da vi flyttet sammen. Da hodet mitt fant puta var jeg borte. 6 timer senere skulle jeg opp for å rekke over morgenstellet til barna og jobb etter jeg har levert dem på skole og barnehage. Etter jobben barn, lekser og daglige gjøremål hjemme. Når jeg har lagt barna etter kveldsstellet så var det å begynne på huset igjen. Jobbet der i 4 nye timer så natta. Hun orket ikke å delta. Hun kunne ikke snekkere sa hun. Barna kunne du ha tatt sier jeg, men de sier jo de heller vil være med deg så da får du lov til å holde på med dem. Romantikken prøvde jeg å beholde så godt jeg kunne, men ble avvist hver eneste gang. Skulle jeg bare holde rundt for en klem gikk hun. Aldri opplevd damer gå forbi meg å stryke meg på rumpa annet enn på byen da av fremmede damer. Aldri et lite kyss i forbifarten i daglige stresset. Det lille der hadde gjort så ufattelig mye å vært så stort. Bare den siste dama jeg hadde et forhold med nå for ikke lenge siden viste meg hvordan jeg blir elsket. Hun viste meg en verden jeg aldri hadde opplevd før. Hun likte til og med å suge pikk. Men ingen av oss er flyttbare da vi har barn og det er 40 mil imellom oss så vi avviklet det. Men det var vondt. Synes det er merkelig at du bare har vært borti damer som ikke liker å suge. Mange damer liker å gjøre det. Du bør tenke på hvilke damer du kommer borti. Du virker forøvrig som unnskyld meg ei pingle hvis distansen 40 mil (Bergen-Oslo) er nok til å senke et forhold. Vi snakker ikke akkurat Oslo-Honolulu). Anonymkode: d7237...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #45 Skrevet 27. november 2019 4 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg vet jeg kan kløne litt innimellom og jeg er direkte til folk. For det blir jeg både elsket og hatet. Finner ingen imellom der, men de jeg har nærmest kommer alltid til meg når de vil ha svar. Jeg prøver på ingen måte å være ekkel eller ufin heller, men brente barn skyr ilden blir det sagt. Ja jeg er åpen og ærlig med satsing innen idrett og mine barn når jeg får se dem. Så ja jeg får sterke følelser for den dama jeg henger med og gjør hva som helst for henne. Men føler jeg får ingenting igjen desverre. Du overfører dine tidligere negative erfaringer over på henne. Det er ikke hennes feil at exen din var ei ego dame. Du kommer til å fucke opp mange potensielle bra forhold med denne taktikken din. Kvinner liker romantikk, ikke spørsmål om hvor mange blow jobs de ønsker å få. Det var du som gjorde det til en transaksjon av varer, ikke henne. Anonymkode: 46d2c...0e6 15
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #46 Skrevet 27. november 2019 Dersom TS faktisk likte å gi uten å få hadde han aldri stilt dette spørsmålet. Sorry, men det var du som lanserte seksuelle tjenester som en byttedeal, også dumper du dama fordi hun er enig. Håper du forstår hvorfor du er singel. Anonymkode: 4ef93...dbb 15
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #47 Skrevet 27. november 2019 9 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Akkurat! Når jeg gikk på turer med min dame som jeg var så heldig traff meg? Vi snakket om alt annet en sex, genuint interessert i hverandre og snakket om alt mellom himmel og jord, var bare stille sammen også. Begynne å snakke om Oralsex liksom! Hva pokker er det som feiler folk? Eier ikke klasse eller noen form for respekt for å ta ting steg for steg. Alt til sin tid, men slike krav er uansett helt på trynet å sette frem uansett. Det er ikke mulig å finne en dame som sier at dette er ok gjennom et langt forhold hele tiden heller. Så bringe det opp på en date? Verden er syk! Veldig enig med deg. Virker nesten som sex er hele forholdet for noen. For de som har sex hver dag, er det faktisk ikke mer enn 2% av tida sammen, og ingen har det hele samlivet. For min del, tror jeg ikke jeg vil satse på en mann igjen. Tror jeg gjør meg selv en stor tjeneste, med å velge å være alene. For meg er ikke denne siden av livet det viktigste uansett. Anonymkode: 46fdb...36c
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #48 Skrevet 27. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er ikke denne siden av livet det viktigste uansett. Anonymkode: 46fdb...36c Sex er viktig og derfor må man prate fint sammen om det. Ikke dra inn eksene og være sur før forholdet har begynt. Anonymkode: d7237...c9a 2
Duftavsommerregn Skrevet 27. november 2019 #49 Skrevet 27. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig enig med deg. Virker nesten som sex er hele forholdet for noen. For de som har sex hver dag, er det faktisk ikke mer enn 2% av tida sammen, og ingen har det hele samlivet. For min del, tror jeg ikke jeg vil satse på en mann igjen. Tror jeg gjør meg selv en stor tjeneste, med å velge å være alene. For meg er ikke denne siden av livet det viktigste uansett. Det er ikke det viktigste for veldig mange menn heller! Det å se sin partner som sin beste venn, en støttespiller er langt mer viktig. En som man kan stole på, en som man kan lene seg på når de vanskelige tidene kommer. Tro meg det er mange slike menn og kvinner der ute. Men det er å finne de, sile de ut og så ha tillit til hverandre. Da er slike idiotiske spørsmål som TS stiller det som må kategoriseres som "røde flagg" lenge før man kommer til faktisk sex i et forhold. Ikke gi dette ti alle, ikke gi det til noen før et "forhold" er etablert. Bruke tid er viktig, og fokusere på felles interesser og verdier i stedet for å være naiv. Det er ikke noe som jeg velger å la meg knekke på ovenfor en jeg treffer iallefall. Fordi man gir opp håpet og la tungsinnet overta Det er iallefall helt håpløst. Den rette er der ute for de aller fleste normale mennesker. 3
Duftavsommerregn Skrevet 27. november 2019 #50 Skrevet 27. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex er viktig og derfor må man prate fint sammen om det. Joda bevares, men stille et krav som er helt udiskutabelt som det eneste rette hver gang vil aldri gå i noe forhold! Det er så vanvittig at det ikke kan settes ord på! Noen gang skjer en ting under sex, andre ganger noe helt annet. Alt etter humør og tenning der og da. Stille et spesifikt krav som skal skje hver gang er å drepe alt som heter lyst og kjærlighet. Det er begjær dette TS starter med som et problem, og bare det! Umulig å bygge et forhold på over tid. 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #51 Skrevet 27. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sex er viktig og derfor må man prate fint sammen om det. Ikke dra inn eksene og være sur før forholdet har begynt. Anonymkode: d7237...c9a Du misforstod. Og nei, man drar selvfølgelig ikke inn historier om ekser i et nytt forhold. 3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Joda bevares, men stille et krav som er helt udiskutabelt som det eneste rette hver gang vil aldri gå i noe forhold! Det er så vanvittig at det ikke kan settes ord på! Noen gang skjer en ting under sex, andre ganger noe helt annet. Alt etter humør og tenning der og da. Stille et spesifikt krav som skal skje hver gang er å drepe alt som heter lyst og kjærlighet. Det er begjær dette TS starter med som et problem, og bare det! Umulig å bygge et forhold på over tid. Finnes nok normale menn der ute ja, men det er blitt vanskelig å finne i dag. Syns også det er motbydelig å forvente av partner å være med på ting han/hun ikke er komfortabel med. Det er ikke kjærlighet. Det er begjær. Jeg har uansett slått meg til ro med at jeg ikke må ha en mann. Det går fint an å være alene også Anonymkode: 46fdb...36c 1
youcancallmejune Skrevet 27. november 2019 #52 Skrevet 27. november 2019 For en liten prins du er da. Ærlig talt, hun strekker seg lenger enn deg her. Du gjør det fordi du liker det. Hun gjør det til tross for at det ikke virker å være favorittsysselen hennes. Hun gjør det for deg om du gjør det for henne, og du gjør det med glede. Jeg skjønner ikke hva som er problemet?
Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2019 Forfatter #53 Skrevet 27. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flere ganger her inne tenkt at du er veldig lik meg, og det stoppet ikke nå, for å si det slik. Jeg skjønner deg godt. Er rundt 40 nå og har et langt ekteskap bak meg der jeg gav alt og ble belønnet med et utroskap fra helvete og liv snudd på hodet. Jeg lette et par år etter ny gnist med ei kvinne og fant til slutt ei som var like ødelagt som meg selv. Det var flott ei stund, men så innså jeg akkurat det du her avslørte, at det mangler en form for godhet, et ønske om å gjøre den andre glad, på mange måter. Du brukte oralsex som eksempel, og det irriterer jo selvfølgelig på seg mange her inne, men ser absolutt poenget. Jeg gir og gir selv på alle måter, og har en personlighet som rett og slett liker å være god, gavmild og til og med skjemme bort. Jeg har også gravd nesa mi nedi der hundrevis av ganger de siste to åra, og digger å gi og føle at hun digger å få. Ikke har jeg tenkt så mye på å få tilbake heller, for det har rett og slett vært så mye bedre enn det jeg var vant til at jeg lenge var veldig tilfreds. Sakte men sikkert så begynner jeg å merke at det er bare jeg som tar initiativ, at hele sexlivet og resten av hverdagen kun går opp om jeg rett og slett bare fortsetter å skjemme bort. Og det er akkurat det som skjer - de blir bortskjemte. Har de hatt en givende personlighet så hadde begge/ingen blitt bortskjemt - da hadde man rett og slett bare hatt det bra og vært gode for hverandre. Her går det bare nedover nå. Jeg mister mer og mer selvtillit, føler meg mindre og mindre verdsatt, og til tross for mange lange samtaler og terapi, så skjønner hun ikke noe. Jeg kommer aldri til å oppleve at hun tar pikken i munnen og digger at jeg digger det, ei heller noe annet ikke-seksuellt, bare for min skyld - det er bare ikke i hennes natur. Så skjønner deg godt. Om/når dette går til helvete, så skal jeg bruke "lakmus" - testen din og sørge for at jeg finner ei med samme type givende personlighet som meg selv - for jeg er lei av å føle at jeg bare blir utnyttet. Kanskje er det som noen sier, at vi har vært uheldige, men det har satt sine arr. Er ikke sikkert jeg orker å forsøke igjen en gang. Anonymkode: 532f5...12b Du setter fingeren på noe riktig her. Folk rundt meg spurte om hvorfor hun aldri var med ut sammen med meg og barna. Folk spurte om hvordan jeg hadde det. Jeg kunne ikke fortelle det fordi folk ville tro jeg var gal. Akkurat som her inne. Jeg har flere korte forhold bak meg i ettertid som jeg kom meg utav i en fryktelig fart. De hadde samme syn og fremgangsmåte som min to lange forhold har vært. Alle har ulik bakgrunn, men likevel så lik i oppførsel. Ja jeg liker kos. Jeg liker å diske opp og stelle istand til dem med middag på bordet og blomster når de kommer hjem sliten etter jobb eller en reise. Jeg henter dem på togstasjonen eller flyplassen. Det var ikke så viktig det. Fordi når de kom hjem så var det rett på sofaen eller i senga. Så maten måtte jeg pakke bort og spise selv senere. Når jeg kom hjem etter turer eller lange jobbdager eller når vi pusset opp huset så var det ingenting på bordet. Måtte enten gå eller ta buss fra tog eller flystasjonen. Det hendte at jeg ble møtt i døra med et lite nuss på munnen og spørsmålet om hvordan jeg hadde hatt det på turen, men gikk på do eller fant på andre ting før jeg rakk å svare. Så viktig var det. Ja jeg er skikkelig brent. Det sa hun siste jeg datet også. Men hun syntes jeg var så fin fyr og fikk meg egentlig til å blomstre litt igjen. Hun satte pris på middagen på bordet sammen med lyset og noen blomster i en krok. Hun ville være med å gjøre ting som betydde litt for meg også det samme som jeg naturligvis gjorde for henne også. Vi holdt på å bli kjærester. Det varte noen mnd, men som nevnt før så kreves det litt logistikk når det er jobb, barn og 40 mil imellom. Må fikse barnevakt for hennes del. Ja et slikt forhold i 10 år fremover der vi ser hverandre noen helger her og der blir liksom ikke det store. Jeg er ute etter den dama jeg kan stå opp sammen med jeg. Hun som vil finne på ting sammen med meg. Ei som vil være der for meg og ikke mot meg. Ei som har lyst til å være med meg og ikke bare gjør det av plikt. Men det er for mye å be om.
Måneskinn Skrevet 27. november 2019 #54 Skrevet 27. november 2019 Du verden, dette var dagens. Selv jeg, som elsker å gi bj til en mann, ble litt satt ut av dette. Hadde en jeg hadde datet noen få ganger spurt meg det hadde jeg nok trukket meg stille og rolig tilbake - eller sagt at dette får vi ta på et senere tidspunkt når følelsene er mer på plass og sex begynner å bli et ordentlig samtaleemne. Det er nok av menn der ute som bare vil ha, det har jeg erfart altfor mange ganger. Menns ego på dette området kan være enormt! Jeg skjønner deg ts, at dette er viktig for deg, men det er - etter å ha lest litt andre ting du har skrevet og, ikke bare i senga du savner tiltak og initiativ sånn jeg forstår det. Det er altså noe med din utvelgelsesprosess og damene du velger, og ikke om de vil suge deg "non-stop" som er viktig å tenke på. Du fremstod nok for henne som en som kun tenker på sex og det er ikke det en kvinne vil ha. En ordentlig kvinne,ei som liker deg og er i ferd med å bli forelsket i deg er interessert i DEG. Og hva kan du tilby henne av personlighet, sjarm, intellekt og stabilitet ikke minst. Når de tingene er på plass skal du se at sex og bj kommer på plass som perler på en snor Det du bør søke etter, er en kvinne som er stabil klar for et ordentlig samliv og som har de gode kvalifikasjonene. Og da tenker jeg du må se etter hva du har som kjærlighetsspråk. (Om du ikke vet hva det er, google it ) og finn deg noen som kan matche deg på det du ønsker deg. Så tar du praten om nedentil-livet når du kommer litt lenger inn i datingen. Hastverk er lastverk, som bestemor alltid sa.. 6
Duftavsommerregn Skrevet 27. november 2019 #55 Skrevet 27. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes nok normale menn der ute ja, men det er blitt vanskelig å finne i dag. Syns også det er motbydelig å forvente av partner å være med på ting han/hun ikke er komfortabel med. Det er ikke kjærlighet. Det er begjær. Jeg har uansett slått meg til ro med at jeg ikke må ha en mann. Det går fint an å være alene også Ingenting er å må ha! Det er ikke det vi diskuterer! Det går fint å være alene helt klart! Har prøvd det også i lang tid. Men det å treffe den rette, vente og gi det tid! Ja det er bedre en å være singel alle dager i livet. Alt annet er å lure seg selv. Men å hoppe på ting helt ukritisk er å legge opp til å skade seg selv. Så er det slik i livet at man må tørre når den rette står der rett fremfor deg, klare å se det og da slippe alle de fordommene man faktisk har. Alle menn er ikke drittsekker, alle kvinner er det heller ikke. Det er bare å finne den rette og bruke tid på akkurat det. Da begynner man ikke med å stille krav om munnsex resten av forholdet Må bare le av det egentlig for det er så vanvittig absurd! 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #56 Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev: Ingenting er å må ha! Det er ikke det vi diskuterer! Det går fint å være alene helt klart! Har prøvd det også i lang tid. Men det å treffe den rette, vente og gi det tid! Ja det er bedre en å være singel alle dager i livet. Alt annet er å lure seg selv. Men å hoppe på ting helt ukritisk er å legge opp til å skade seg selv. Så er det slik i livet at man må tørre når den rette står der rett fremfor deg, klare å se det og da slippe alle de fordommene man faktisk har. Alle menn er ikke drittsekker, alle kvinner er det heller ikke. Det er bare å finne den rette og bruke tid på akkurat det. Da begynner man ikke med å stille krav om munnsex resten av forholdet Må bare le av det egentlig for det er så vanvittig absurd! Haha. Det har du helt rett i 😂 Anonymkode: 46fdb...36c
Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2019 Forfatter #57 Skrevet 27. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jamen så ta henne med til sengs da. Det er jo der du finner ut sånt 😅 Anonymkode: d7237...c9a De begynner ganske bra, men det går raskt over.
Elaine Marley Skrevet 27. november 2019 #58 Skrevet 27. november 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #59 Skrevet 27. november 2019 36 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du setter fingeren på noe riktig her. Folk rundt meg spurte om hvorfor hun aldri var med ut sammen med meg og barna. Folk spurte om hvordan jeg hadde det. Jeg kunne ikke fortelle det fordi folk ville tro jeg var gal. Akkurat som her inne. Jeg har flere korte forhold bak meg i ettertid som jeg kom meg utav i en fryktelig fart. De hadde samme syn og fremgangsmåte som min to lange forhold har vært. Alle har ulik bakgrunn, men likevel så lik i oppførsel. Ja jeg liker kos. Jeg liker å diske opp og stelle istand til dem med middag på bordet og blomster når de kommer hjem sliten etter jobb eller en reise. Jeg henter dem på togstasjonen eller flyplassen. Det var ikke så viktig det. Fordi når de kom hjem så var det rett på sofaen eller i senga. Så maten måtte jeg pakke bort og spise selv senere. Når jeg kom hjem etter turer eller lange jobbdager eller når vi pusset opp huset så var det ingenting på bordet. Måtte enten gå eller ta buss fra tog eller flystasjonen. Det hendte at jeg ble møtt i døra med et lite nuss på munnen og spørsmålet om hvordan jeg hadde hatt det på turen, men gikk på do eller fant på andre ting før jeg rakk å svare. Så viktig var det. Ja jeg er skikkelig brent. Det sa hun siste jeg datet også. Men hun syntes jeg var så fin fyr og fikk meg egentlig til å blomstre litt igjen. Hun satte pris på middagen på bordet sammen med lyset og noen blomster i en krok. Hun ville være med å gjøre ting som betydde litt for meg også det samme som jeg naturligvis gjorde for henne også. Vi holdt på å bli kjærester. Det varte noen mnd, men som nevnt før så kreves det litt logistikk når det er jobb, barn og 40 mil imellom. Må fikse barnevakt for hennes del. Ja et slikt forhold i 10 år fremover der vi ser hverandre noen helger her og der blir liksom ikke det store. Jeg er ute etter den dama jeg kan stå opp sammen med jeg. Hun som vil finne på ting sammen med meg. Ei som vil være der for meg og ikke mot meg. Ei som har lyst til å være med meg og ikke bare gjør det av plikt. Men det er for mye å be om. Igjen, alt som kommer fra deg er «buhu, sutre sutre, stakkars meg som gjorde alt så bra og ikke fikk noe igjen for det». Men vet du hva? Ingen sånne damer som du vil ha gidder å være sammen med et selvmedlidende lite offer som deg. Harde ord? Ja! Men du må jo ristes, for det går åpenbart ikke inn. Du har latt deg overkjøre! Du! Selv! På eget ansvar! Og du kan ikke starte utviklingen av din nye personlighet med å stille en dame du knapt kjenner, som aldri har gjort deg noen ting, til veggs med bisarre oralsexkrav på en date i parken, med mindre du går for å utvikle en enda verre en. Anonymkode: 281c7...659 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #60 Skrevet 27. november 2019 Du er jo som tatt rett ut av Parterapi du Hr. Aktiv. Som en blanding av Ulrik og Kjell Simen. Du er både litt tøffel, og en som blir meget lett snurt/fornærmet. Ingen kan kreve oralsex, og selv noen som virkelig liker å utføre det, hadde blitt skremt vekk av det som skjedde på den gåturen du forteller om. Anonymkode: 1a073...d64 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå