Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2019 #1 Skrevet 27. november 2019 Jeg har datet ei dame et par ganger og i går så var jeg på ny date med henne. Det er ganske enkle dater der vi rusler i parken å bare prater å ser på dyr egentlig. Hun begynte med noen fremstøt om at jeg var en flott fyr osv. Jo jeg er en ærlig kansje litt for direkte enkelte ganger, men prøver å være grei med dem som fortjener det. Vi ble stående å se hverandre inn i øynene. Jo dette er ei skikkelig flott dame på mange måter. Veldig søte øyne. Jeg fikk et lite kyss på munnen før jeg tok hendene hennes og holdt de. Da spurte jeg henne rett ut et spørsmål jeg ikke lenger venter med. Er så dritt lei damer som ikke sier sannheten. Så jeg spurte om hun like å gi oralsex? Jo det gjorde hun. Så spør jeg, gjør du det for at vil eller bare fordi du må og svar meg helt ærlig? Hun skjønte liksom ikke spørsmålet helt. Så jeg gjentok det. Gir du oralsex til mannen din fordi du ønsker og elsker å gi eller gjør du det fordi du føler du må? Jeg gir jo hvis jeg får tilbake sier hun. Ok sier jeg da. Vet du noe sier jeg. Jeg gir oralsex gjerne morgen, middag og kveld jeg til dama mi uten å få det tilbake. Dette gjør jeg fordi jeg virkelig legger hele mitt hjerte og invisterer hele meg i deg for at du skal ha det bra sammen med meg. Du driver med handel av varer. Jeg kan ikke fortsette dette når vi har to helt ulike forutsetninger som skal inn i samme forhold. Det har jeg gjort to ganger før og det funker ikke. Jeg vil bare bli såret og lei meg. For meg er det ganske stor avstand på kjærlighet og handelvarer. Hun kikket på meg og var åpenbart i villrede, men fikk sagt at det var ikke sånn hun mente det og at det var ikke helt slik. Mulig det sier jeg, men det var slik du sa det. Dette var også et ganske enkelt ja nei spørsmål så missforstå det virker litt rart. Så jeg avslutter dette her og nå før vi drar flere følelser inn i dette sa jeg. Desverre og beklager. Så gikk jeg min vei. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #2 Skrevet 27. november 2019 Dårlig trolling.. Du vet hvilke svar du vil få her på dette. Gå deg en tur ut og finn på noe annet. Anonymkode: 18c21...70e 32
ItchyBitchySpider Skrevet 27. november 2019 #3 Skrevet 27. november 2019 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg har datet ei dame et par ganger og i går så var jeg på ny date med henne. Det er ganske enkle dater der vi rusler i parken å bare prater å ser på dyr egentlig. Hun begynte med noen fremstøt om at jeg var en flott fyr osv. Jo jeg er en ærlig kansje litt for direkte enkelte ganger, men prøver å være grei med dem som fortjener det. Vi ble stående å se hverandre inn i øynene. Jo dette er ei skikkelig flott dame på mange måter. Veldig søte øyne. Jeg fikk et lite kyss på munnen før jeg tok hendene hennes og holdt de. Da spurte jeg henne rett ut et spørsmål jeg ikke lenger venter med. Er så dritt lei damer som ikke sier sannheten. Så jeg spurte om hun like å gi oralsex? Jo det gjorde hun. Så spør jeg, gjør du det for at vil eller bare fordi du må og svar meg helt ærlig? Hun skjønte liksom ikke spørsmålet helt. Så jeg gjentok det. Gir du oralsex til mannen din fordi du ønsker og elsker å gi eller gjør du det fordi du føler du må? Jeg gir jo hvis jeg får tilbake sier hun. Ok sier jeg da. Vet du noe sier jeg. Jeg gir oralsex gjerne morgen, middag og kveld jeg til dama mi uten å få det tilbake. Dette gjør jeg fordi jeg virkelig legger hele mitt hjerte og invisterer hele meg i deg for at du skal ha det bra sammen med meg. Du driver med handel av varer. Jeg kan ikke fortsette dette når vi har to helt ulike forutsetninger som skal inn i samme forhold. Det har jeg gjort to ganger før og det funker ikke. Jeg vil bare bli såret og lei meg. For meg er det ganske stor avstand på kjærlighet og handelvarer. Hun kikket på meg og var åpenbart i villrede, men fikk sagt at det var ikke sånn hun mente det og at det var ikke helt slik. Mulig det sier jeg, men det var slik du sa det. Dette var også et ganske enkelt ja nei spørsmål så missforstå det virker litt rart. Så jeg avslutter dette her og nå før vi drar flere følelser inn i dette sa jeg. Desverre og beklager. Så gikk jeg min vei. Det var ikke akkurat noe tap for henne for å si det slik. Selvfølgelig ønsker man ikke å gi når man aldri får. Har vært i et slikt forhold før og det er helt jævlig. Det har heller ingenting med handel å gjøre. 41
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #4 Skrevet 27. november 2019 5 minutter siden, Hr. Aktiv said: Så jeg avslutter dette her og nå før vi drar flere følelser inn i dette sa jeg. Det var hun nok bare glad for. Hjelpe meg! Anonymkode: 8dd93...a15 33
Callisto83 Skrevet 27. november 2019 #5 Skrevet 27. november 2019 Jeg tror det må være ei et sted som er "skuffa over menn" etter denne daten... Sett utenfra, du synes ikke dette var litt creepy ovenfor daten din? 43
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #6 Skrevet 27. november 2019 Skaff deg heller psykologhjelp enn å kaste bort andres tid med dette vaset her.. Anonymkode: 449b3...41a 21
SM30 Skrevet 27. november 2019 #7 Skrevet 27. november 2019 12 minutter siden, Hr. Aktiv said: Jeg har datet ei dame et par ganger og i går så var jeg på ny date med henne. Det er ganske enkle dater der vi rusler i parken å bare prater å ser på dyr egentlig. Hun begynte med noen fremstøt om at jeg var en flott fyr osv. Jo jeg er en ærlig kansje litt for direkte enkelte ganger, men prøver å være grei med dem som fortjener det. (Hvordan dømmer du hvem som fortjener det og ikke?) Vi ble stående å se hverandre inn i øynene. Jo dette er ei skikkelig flott dame på mange måter. Veldig søte øyne. Jeg fikk et lite kyss på munnen før jeg tok hendene hennes og holdt de. Da spurte jeg henne rett ut et spørsmål jeg ikke lenger venter med. Er så dritt lei damer som ikke sier sannheten. Så jeg spurte om hun like å gi oralsex? Jo det gjorde hun. Så spør jeg, gjør du det for at vil eller bare fordi du må og svar meg helt ærlig? Hun skjønte liksom ikke spørsmålet helt. Så jeg gjentok det. Gir du oralsex til mannen din fordi du ønsker og elsker å gi eller gjør du det fordi du føler du må? Jeg gir jo hvis jeg får tilbake sier hun. (Du er jo ikke interessert i damen som person, du har selv gjort om relasjonen til en transaksjon og dermed vil hun ikke la seg utnytte gratis - hadde hun kommet til å elske deg hadde hun også elsket å glede deg) Ok sier jeg da. Vet du noe sier jeg. Jeg gir oralsex gjerne morgen, middag og kveld jeg til dama mi uten å få det tilbake. Dette gjør jeg fordi jeg virkelig legger hele mitt hjerte og invisterer hele meg i deg for at du skal ha det bra sammen med meg. Du driver med handel av varer. (Hadde du bare gitt uten å forvente å få hadde du ikke stilt spørsmålet til å begynne med.) Jeg kan ikke fortsette dette når vi har to helt ulike forutsetninger som skal inn i samme forhold. Det har jeg gjort to ganger før og det funker ikke. Jeg vil bare bli såret og lei meg. For meg er det ganske stor avstand på kjærlighet og handelvarer. Hun kikket på meg og var åpenbart i villrede, men fikk sagt at det var ikke sånn hun mente det og at det var ikke helt slik. Mulig det sier jeg, men det var slik du sa det. Dette var også et ganske enkelt ja nei spørsmål så missforstå det virker litt rart. Så jeg avslutter dette her og nå før vi drar flere følelser inn i dette sa jeg. (Ikke rart hun var i villrede, du fremstår som en som kun ønsker å bli kjent med henne for å tilfredstille dine seksuelle lyster) Desverre og beklager. Så gikk jeg min vei. (det var nok best for dere begge) 38
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #8 Skrevet 27. november 2019 Ja man skal gje i kjærlighet til den man elsker. Jeg sjølv elsker å gi, forventer ikke tilbak. Om begge liker nytelsen av å gi, så er det den beste av alt. At man vil hverandre det beste. Så til Ts, jeg er glad hun slipper deg. Selv er eg skuffet av å vere mann når jeg leser noe slikt som du har klart å gjort mot ei dame.... Anonymkode: 928f8...2e7 10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #9 Skrevet 27. november 2019 Hadde jeg vært dama, så hadde jeg blitt skremt av det du sa så tidlig. Og jeg er en kvinne, som elsker å gi oral sex, så er ikke der det ligger. Anonymkode: 55a10...c0a 17
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #10 Skrevet 27. november 2019 Du lurer vel ikke på hvorfor du er singel vel.....🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: a54c6...17e 35
Horten Market Skrevet 27. november 2019 #11 Skrevet 27. november 2019 Høres sært ut dette, ja. Kunne dette skjedd i virkeligheten ...? Men skjønner hvor du vil. Du bommer dog en del i fremstillingen din. Selvsagt gir ikke du oralsex til henne fordi du "virkelig legger hele mitt hjerte og invisterer hele meg i deg for at du skal ha det bra sammen med meg". Du gjør det fordi du er kåt og har lyst. Kan du være ærlig om det? Damer flest er litt annerledes enn oss. Faktisk er det hun som her gjør noe for deg for at dere skal ha det bra sammen. Og det kaller du "handel med varer". 20
Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2019 Forfatter #12 Skrevet 27. november 2019 3 minutter siden, Callisto83 skrev: Jeg tror det må være ei et sted som er "skuffa over menn" etter denne daten... Sett utenfra, du synes ikke dette var litt creepy ovenfor daten din? Jeg er direkte, men orker ikke slike forhold jeg har hatt hittil. Der har mine interesser ikke vært tema i det hele tatt. Aldri. Jeg har satt henne høyest gjort hva som helst. Hvis jeg fikk en blowjob så ble det gjort på en slik demostrativ måte at det var helt klart at dette betydde ingenting for henne. Men slikkes mus skulle det. I det daglige var det fint lite jeg ikke gjorde. Byggde et helt hus selv uten hjelp. Passet barna var det jeg som gjorde også. Var med på hennes ting var jeg også veldig ofte, men mine ting var uinteresant. Ikke en eneste gang ble hun med meg å gjorde noe sammen med meg etter vi ble samboere. Dette gjelder forøvrig begge de lange samboerforholdene mine. Akkurat likedan. Var det noe som skulle betales så stillte de seg slik at de kom unna hver gang. De gikk aldri på butikken heller. Det måtte jeg eller barna gjøre med mine penger selvfølgelig. De ble aldri med på noe sammen med barna ute i marka eller parken slik andre familier har gjort. Mulig jeg er direkte, men orker som sagt ikke flere slike damer i mitt liv.
Gjest Keikolina Skrevet 27. november 2019 #13 Skrevet 27. november 2019 Fin historie, begynte litt som en gammel romantisk roman 2 av 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #14 Skrevet 27. november 2019 2 minutter siden, Horten Market said: Høres sært ut dette, ja. Kunne dette skjedd i virkeligheten ...? Men skjønner hvor du vil. Du bommer dog en del i fremstillingen din. Selvsagt gir ikke du oralsex til henne fordi du "virkelig legger hele mitt hjerte og invisterer hele meg i deg for at du skal ha det bra sammen med meg". Du gjør det fordi du er kåt og har lyst. Kan du være ærlig om det? Damer flest er litt annerledes enn oss. Faktisk er det hun som her gjør noe for deg for at dere skal ha det bra sammen. Og det kaller du "handel med varer". Nå fikk du jammen et pluss av meg. Trodde egentlig ikke den dagen skulle komme. Anonymkode: 8dd93...a15 13
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #15 Skrevet 27. november 2019 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg er direkte, men orker ikke slike forhold jeg har hatt hittil. Der har mine interesser ikke vært tema i det hele tatt. Aldri. Jeg har satt henne høyest gjort hva som helst. Hvis jeg fikk en blowjob så ble det gjort på en slik demostrativ måte at det var helt klart at dette betydde ingenting for henne. Men slikkes mus skulle det. I det daglige var det fint lite jeg ikke gjorde. Byggde et helt hus selv uten hjelp. Passet barna var det jeg som gjorde også. Var med på hennes ting var jeg også veldig ofte, men mine ting var uinteresant. Ikke en eneste gang ble hun med meg å gjorde noe sammen med meg etter vi ble samboere. Dette gjelder forøvrig begge de lange samboerforholdene mine. Akkurat likedan. Var det noe som skulle betales så stillte de seg slik at de kom unna hver gang. De gikk aldri på butikken heller. Det måtte jeg eller barna gjøre med mine penger selvfølgelig. De ble aldri med på noe sammen med barna ute i marka eller parken slik andre familier har gjort. Mulig jeg er direkte, men orker som sagt ikke flere slike damer i mitt liv. 😱 Jeg mener at du har vært uheldig. Finnes det virkelig damer som oppfører seg så egoistisk? Tilbake til HI. Jeg ville blitt skremt hvis jeg var den damen. Hadde fått et dårlig inntrykk av deg og gått min vei. K27 Anonymkode: 41ec8...548 12
Charlene87 Skrevet 27. november 2019 #16 Skrevet 27. november 2019 15 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg er direkte, men orker ikke slike forhold jeg har hatt hittil. Der har mine interesser ikke vært tema i det hele tatt. Aldri. Jeg har satt henne høyest gjort hva som helst. Hvis jeg fikk en blowjob så ble det gjort på en slik demostrativ måte at det var helt klart at dette betydde ingenting for henne. Men slikkes mus skulle det. I det daglige var det fint lite jeg ikke gjorde. Byggde et helt hus selv uten hjelp. Passet barna var det jeg som gjorde også. Var med på hennes ting var jeg også veldig ofte, men mine ting var uinteresant. Ikke en eneste gang ble hun med meg å gjorde noe sammen med meg etter vi ble samboere. Dette gjelder forøvrig begge de lange samboerforholdene mine. Akkurat likedan. Var det noe som skulle betales så stillte de seg slik at de kom unna hver gang. De gikk aldri på butikken heller. Det måtte jeg eller barna gjøre med mine penger selvfølgelig. De ble aldri med på noe sammen med barna ute i marka eller parken slik andre familier har gjort. Mulig jeg er direkte, men orker som sagt ikke flere slike damer i mitt liv. du har bare vært ekstrem uheldig med denne damen. Du må bli bedre kjent med ei dame først før du lar henne flytte inn hos deg. Og måten du la det fram for daten din var ikke helt bra. Bedre at du sier det på denne måten her. 7
Callisto83 Skrevet 27. november 2019 #17 Skrevet 27. november 2019 8 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg er direkte, men orker ikke slike forhold jeg har hatt hittil. Der har mine interesser ikke vært tema i det hele tatt. Aldri. Jeg har satt henne høyest gjort hva som helst. Hvis jeg fikk en blowjob så ble det gjort på en slik demostrativ måte at det var helt klart at dette betydde ingenting for henne. Men slikkes mus skulle det. I det daglige var det fint lite jeg ikke gjorde. Byggde et helt hus selv uten hjelp. Passet barna var det jeg som gjorde også. Var med på hennes ting var jeg også veldig ofte, men mine ting var uinteresant. Ikke en eneste gang ble hun med meg å gjorde noe sammen med meg etter vi ble samboere. Dette gjelder forøvrig begge de lange samboerforholdene mine. Akkurat likedan. Var det noe som skulle betales så stillte de seg slik at de kom unna hver gang. De gikk aldri på butikken heller. Det måtte jeg eller barna gjøre med mine penger selvfølgelig. De ble aldri med på noe sammen med barna ute i marka eller parken slik andre familier har gjort. Mulig jeg er direkte, men orker som sagt ikke flere slike damer i mitt liv. Det høres jo ut som du tar opp en veldig viktig problemstilling her, som betyr mye for deg, men kanskje du kunne brukt et annet eksempel enn "blowjobs"? Det hadde kanskje holdt og sagt "Jeg har følt meg litt utnytta tidligere, noe som er trist fordi jeg er så glad i å glede personen jeg er sammen med." Vet daten din for eksempel hva interessene dine er som du vil hun skal engasjere seg i? 9
Gjest Krampus Skrevet 27. november 2019 #18 Skrevet 27. november 2019 Jeg forventer ikke oral tilbake om jeg gir det. Aldri aldri vil jeg at noen skal føle seg presset til å gjøre noe de ikke liker seksuelt. Det er så mye annet man kan gjøre. Men du var skikkelig upassende I parken. Så dere er begge ute og kjøre.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #19 Skrevet 27. november 2019 Fint med folk som er direkte, men takt og tone er heller ikke så dumt. Slik du beskriver situasjonen virker det som det skorter totalt på dette. Hørtes superkleint ut! Anonymkode: bdabc...8bc 12
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #20 Skrevet 27. november 2019 Just now, Krampus said: Jeg forventer ikke oral tilbake om jeg gir det. Aldri aldri vil jeg at noen skal føle seg presset til å gjøre noe de ikke liker seksuelt. Det er så mye annet man kan gjøre. Men du var skikkelig upassende I parken. Så dere er begge ute og kjøre. Hvorfor var daten hans ute å kjøre? Anonymkode: 8dd93...a15 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå