AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #21 Skrevet 27. november 2019 Så du tror at du er en god sex-partner fordi du er villig til å dytte nesa, munnen og tungen opp i andres underliv 3 ganger for dagen..jaja. Er det virkelig helt utenkelig for deg at mange syns at oralsex er en plage? Hvorfor gi noe man absolutt ikke vil ha selv? Anonymkode: ed85e...ae0 3
Gjest Krampus Skrevet 27. november 2019 #22 Skrevet 27. november 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor var daten hans ute å kjøre? Anonymkode: 8dd93...a15 Som bare gir om hun får noe tilbake.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #23 Skrevet 27. november 2019 Hei trådstarter jeg hadde en lignende opplevelse. alt gikk fint, helt til jeg spurte ham om hvor mye penger han tjener og om han vil bruke dem på meg. han ble sjokka og ville ikke snakke mer med meg, og nå er jeg skikkelig skuffa ass. Hvorfor er menn så teite. Han må jo skjønne at jeg ikke liker fattige, gjerrige menn. Liksom. HALLO?????? Skuffet assss.... snufs. Grine litt. Hulk. Anonymkode: 74301...ff8 12
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #24 Skrevet 27. november 2019 Ok. Jeg hadde dødd av kleinhet om en date hadde stått og gnæga om sine tanker rundt oralsex på en date i parken. Hadde aldri fått lyst til å suge tissen din noen gang. Og jeg elsker å gi, bare så det er sagt. Anonymkode: 281c7...659 21
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #25 Skrevet 27. november 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå fikk du jammen et pluss av meg. Trodde egentlig ikke den dagen skulle komme. Anonymkode: 8dd93...a15 😆 Jeg liker ham. Er litt gammeldags jeg også. Anonymkode: 881d0...415 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #26 Skrevet 27. november 2019 Du virker litt for opptatt av sex Ts. Det er veldig avtennende og gir lite rom for romantikk. Anonymkode: c6110...47f 4
Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2019 Forfatter #27 Skrevet 27. november 2019 35 minutter siden, Callisto83 skrev: Det høres jo ut som du tar opp en veldig viktig problemstilling her, som betyr mye for deg, men kanskje du kunne brukt et annet eksempel enn "blowjobs"? Det hadde kanskje holdt og sagt "Jeg har følt meg litt utnytta tidligere, noe som er trist fordi jeg er så glad i å glede personen jeg er sammen med." Vet daten din for eksempel hva interessene dine er som du vil hun skal engasjere seg i? Jeg vet jeg kan kløne litt innimellom og jeg er direkte til folk. For det blir jeg både elsket og hatet. Finner ingen imellom der, men de jeg har nærmest kommer alltid til meg når de vil ha svar. Jeg prøver på ingen måte å være ekkel eller ufin heller, men brente barn skyr ilden blir det sagt. Ja jeg er åpen og ærlig med satsing innen idrett og mine barn når jeg får se dem. Så ja jeg får sterke følelser for den dama jeg henger med og gjør hva som helst for henne. Men føler jeg får ingenting igjen desverre.
Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2019 Forfatter #28 Skrevet 27. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker litt for opptatt av sex Ts. Det er veldig avtennende og gir lite rom for romantikk. Anonymkode: c6110...47f Kansje det. Jeg ligger gjerne å koser med ei dame 16 timer jeg. Stryker, nusser og koser oss. Gjør alt for dama, men får veldig lite tilbake desverre. Ikke så mye som en matbit når jeg kommer inn på natta etter å ha jobbet på huset vårt. Fikser jo noen brødskiver selv også, men bare det å fått den bittelille biten. Trenger ikke å ha likt maten en gang. Bare det at hun hadde lagt litt tanke i det hadde betydd så veldig mye. Istedet lå hun i senga å sov. Hvis hun våknet kunne hun hinte om sex da jeg kom dødssliten igjennom døra nydusjet og fin. Selv hadde hun ikke dusjet for brukte hun på morgenkvisten. En ting hun startet med da vi flyttet sammen. Da hodet mitt fant puta var jeg borte. 6 timer senere skulle jeg opp for å rekke over morgenstellet til barna og jobb etter jeg har levert dem på skole og barnehage. Etter jobben barn, lekser og daglige gjøremål hjemme. Når jeg har lagt barna etter kveldsstellet så var det å begynne på huset igjen. Jobbet der i 4 nye timer så natta. Hun orket ikke å delta. Hun kunne ikke snekkere sa hun. Barna kunne du ha tatt sier jeg, men de sier jo de heller vil være med deg så da får du lov til å holde på med dem. Romantikken prøvde jeg å beholde så godt jeg kunne, men ble avvist hver eneste gang. Skulle jeg bare holde rundt for en klem gikk hun. Aldri opplevd damer gå forbi meg å stryke meg på rumpa annet enn på byen da av fremmede damer. Aldri et lite kyss i forbifarten i daglige stresset. Det lille der hadde gjort så ufattelig mye å vært så stort. Bare den siste dama jeg hadde et forhold med nå for ikke lenge siden viste meg hvordan jeg blir elsket. Hun viste meg en verden jeg aldri hadde opplevd før. Hun likte til og med å suge pikk. Men ingen av oss er flyttbare da vi har barn og det er 40 mil imellom oss så vi avviklet det. Men det var vondt.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #29 Skrevet 27. november 2019 Jeg har flere ganger her inne tenkt at du er veldig lik meg, og det stoppet ikke nå, for å si det slik. Jeg skjønner deg godt. Er rundt 40 nå og har et langt ekteskap bak meg der jeg gav alt og ble belønnet med et utroskap fra helvete og liv snudd på hodet. Jeg lette et par år etter ny gnist med ei kvinne og fant til slutt ei som var like ødelagt som meg selv. Det var flott ei stund, men så innså jeg akkurat det du her avslørte, at det mangler en form for godhet, et ønske om å gjøre den andre glad, på mange måter. Du brukte oralsex som eksempel, og det irriterer jo selvfølgelig på seg mange her inne, men ser absolutt poenget. Jeg gir og gir selv på alle måter, og har en personlighet som rett og slett liker å være god, gavmild og til og med skjemme bort. Jeg har også gravd nesa mi nedi der hundrevis av ganger de siste to åra, og digger å gi og føle at hun digger å få. Ikke har jeg tenkt så mye på å få tilbake heller, for det har rett og slett vært så mye bedre enn det jeg var vant til at jeg lenge var veldig tilfreds. Sakte men sikkert så begynner jeg å merke at det er bare jeg som tar initiativ, at hele sexlivet og resten av hverdagen kun går opp om jeg rett og slett bare fortsetter å skjemme bort. Og det er akkurat det som skjer - de blir bortskjemte. Har de hatt en givende personlighet så hadde begge/ingen blitt bortskjemt - da hadde man rett og slett bare hatt det bra og vært gode for hverandre. Her går det bare nedover nå. Jeg mister mer og mer selvtillit, føler meg mindre og mindre verdsatt, og til tross for mange lange samtaler og terapi, så skjønner hun ikke noe. Jeg kommer aldri til å oppleve at hun tar pikken i munnen og digger at jeg digger det, ei heller noe annet ikke-seksuellt, bare for min skyld - det er bare ikke i hennes natur. Så skjønner deg godt. Om/når dette går til helvete, så skal jeg bruke "lakmus" - testen din og sørge for at jeg finner ei med samme type givende personlighet som meg selv - for jeg er lei av å føle at jeg bare blir utnyttet. Kanskje er det som noen sier, at vi har vært uheldige, men det har satt sine arr. Er ikke sikkert jeg orker å forsøke igjen en gang. Anonymkode: 532f5...12b 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #30 Skrevet 27. november 2019 Kjære vene, jeg trur du legger litt mer i oralsex enn folk flest. Anonymkode: 72df6...76a 3
Gjest Warrior Skrevet 27. november 2019 #31 Skrevet 27. november 2019 Jeg skjønner ikke. Hvorfor er du skuffet over damer? Pga det hun ene sa? Det er mange damer som gir oralsex uten å forvente noe tilbake hele tiden, men det er jo en selvfølge at det skal gå begge veier i et forhold i alle fall. Både gi og få.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #32 Skrevet 27. november 2019 Det er jo selvfølgelig trist at du har vært i forhold hvor du ikke har fått det du har hatt behov for, men her tråkket du totalt feil. Jeg liker godt å glede min kjæreste, men man må jo få det samme tilbake. Nå er ikke blowjobs min favoritt ting, men om jeg hadde likt det og så hadde et slikt spørsmål fra en jeg ikke engang hadde en relasjon til fått alarmen til å gå her. Jeg hadde ærlig talt synes at det hadde vært veldig upassende og ikke minst utrolig rart. At noe sånt skal bety mer enn alt annet. Det er jævlig sært. Jeg har forresten også opplevd min andel dritt fra menn. Blant annet vært i et langt forhold der han aldri gjorde noe for meg, men jeg ville aldri gått så hardt ut. Man må jo gi folk en sjanse, men hvis blowjobs er det som er på toppen av lista over viktige ting så forstår vel ikke jeg hvordan dine prioriteringer er uansett. Anonymkode: f31e7...ebc 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #33 Skrevet 27. november 2019 Ts; det er en fellesnevner i dine dårlige forhold, og du må kanskje begynne der. Og sånn helt på siden, så husker jeg en scene fra en amerikansk film, der far ga et råd til sønnen, for å skille de gode damene fra resten. Det funker dårlig nå når alt har sentrallås, men du skulle låse opp passasjerdøra på bilen først, og holde den åpen for henne. Når du så går rundt bilen for å sette deg inn, så finnes det noen damer som allerede har låst opp din dør innenfra. That's a keeper. Anonymkode: d665d...5e8 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #34 Skrevet 27. november 2019 Jeg har komt så langt i livet at jeg trenger ikke engang være avhengig av at noen tilfredsstiller meg. Jeg er trygg og komfortabel i meg selv, og trenger ingen andre til å bekrefte det. Dere er jo endel mindre erfarne mennesker, så forstår jo godt at dere leter etter dette spillet om å gi og ta hele tiden pga usikkerheten inni dere. En dag vil jo dere også forstå at livet er så mye mer enn å få blowjobs. Nå satt jeg det på spissen, men dere forstår poenget Anonymkode: a55c4...513 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #35 Skrevet 27. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er jo selvfølgelig trist at du har vært i forhold hvor du ikke har fått det du har hatt behov for, men her tråkket du totalt feil. Jeg liker godt å glede min kjæreste, men man må jo få det samme tilbake. Nå er ikke blowjobs min favoritt ting, men om jeg hadde likt det og så hadde et slikt spørsmål fra en jeg ikke engang hadde en relasjon til fått alarmen til å gå her. Jeg hadde ærlig talt synes at det hadde vært veldig upassende og ikke minst utrolig rart. At noe sånt skal bety mer enn alt annet. Det er jævlig sært. Jeg har forresten også opplevd min andel dritt fra menn. Blant annet vært i et langt forhold der han aldri gjorde noe for meg, men jeg ville aldri gått så hardt ut. Man må jo gi folk en sjanse, men hvis blowjobs er det som er på toppen av lista over viktige ting så forstår vel ikke jeg hvordan dine prioriteringer er uansett. Anonymkode: f31e7...ebc Dette! Sexliv og ikke minst oralsex er for noe veldig privat, så her tenker jeg at Ts har vært grenseoverskridende og ikke har skjønt det selv engang. Anonymkode: c6110...47f 6
Duftavsommerregn Skrevet 27. november 2019 #36 Skrevet 27. november 2019 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: å jeg spurte om hun like å gi oralsex? Jo det gjorde hun. Så spør jeg, gjør du det for at vil eller bare fordi du må og svar meg helt ærlig? Hun skjønte liksom ikke spørsmålet helt. Så jeg gjentok det. Gir du oralsex til mannen din fordi du ønsker og elsker å gi eller gjør du det fordi du føler du må? Jeg gir jo hvis jeg får tilbake sier hun. Er det mulig? Stille et slikt spørsmål til en dame du har datet "noen ganger". Forstår du ikke selv at det er helt på trynet! Hadde jeg vært henne hadde jeg stukket fortere en du svelger maten din! Dette er så personlig og så intimt at det er noe man bare ikke tar opp på en date, det kommer langt senere i forholdet når man faktisk har et forhold. Om du ikke klarer å la være så er du bare ikke et kjæreste emne for annet en høyrehånden din. 5
Hr. Aktiv Skrevet 27. november 2019 Forfatter #37 Skrevet 27. november 2019 17 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Er det mulig? Stille et slikt spørsmål til en dame du har datet "noen ganger". Forstår du ikke selv at det er helt på trynet! Hadde jeg vært henne hadde jeg stukket fortere en du svelger maten din! Dette er så personlig og så intimt at det er noe man bare ikke tar opp på en date, det kommer langt senere i forholdet når man faktisk har et forhold. Om du ikke klarer å la være så er du bare ikke et kjæreste emne for annet en høyrehånden din. Det er bare at jeg orker ikke bruke ett år på å finne ut at jeg har tatt feil nok en gang.
Duftavsommerregn Skrevet 27. november 2019 #38 Skrevet 27. november 2019 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: et er bare at jeg orker ikke bruke ett år på å finne ut at jeg har tatt feil nok en gang. Men for pokker da! Er en slik ting noe som skal være avgjørende for et forhold! Om hun så sier ja, og du tror dette vil vare lenge, men bare i et år til forholdet har "satt seg" så er du akkurat like langt. Du har aldri noen garanti for at at et slikt ønske er noe som varer lenge, uansett hva hun svarer. Men du stiller slike spørsmål i en datingfase! Det er helt på trynet! Normale damer hadde da dumpet deg med en gang! Du forstår det bare ikke. 11
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #39 Skrevet 27. november 2019 For en utrolig merkelig samtale. Hvem i all verden snakker om oralsex mens de går tur i parken? De fleste liker å gi og få oralsex. Spesielt med en person de liker og er trygg på. Å stille noen til veggs angående sex er ikke å få dem trygge. Ts virker veldig anklagende og at han gjør seg selv litt hellig "jeg gir uten forventninger om å få". Altså, det merker hun vel i senga, om du gir mye? En merkelig ting å si om seg selv. Jeg hadde en gang en kjæreste som gjerne mottok oralsex men syntes det var ekkelt å gi. Det var ikke noe ok forhold. Vil aldri ha det igjen. Anonymkode: d7237...c9a 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #40 Skrevet 27. november 2019 10 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Det er bare at jeg orker ikke bruke ett år på å finne ut at jeg har tatt feil nok en gang. Jamen så ta henne med til sengs da. Det er jo der du finner ut sånt 😅 Anonymkode: d7237...c9a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå