Jodaneida Skrevet 26. august #1561 Skrevet 26. august Fenomen skrev (18 minutter siden): Jeg gidder ikke å bla gjennom 130 storyes. Er hun gravid? Tror ike det
Anneisabell Skrevet 26. august #1562 Skrevet 26. august Jodaneida skrev (1 time siden): Tror ike det Ikke ut i fra dagens test, men å teste fra dag en kan jo fort gi et feil svar. Var hvertfall det den gangen jeg var gjennom mine ivf forsøk. Da var greia den at man tester etter to uker, ikke to timer!!! 1
Amatariel Skrevet 26. august #1563 Skrevet 26. august Jeg vet selv hvor spennende det er å teste tidlig, og har ofte gjort det (dog ikke SÅ tidlig som Julie). Men man MÅ ha i bakhodet at det er så usikkert nå og så små marginer. De burde testet, men med en temmelig lugn reaksjon på det de får... i går var det full feiring, latter, dans osv. mens i dag er det tårer. Det er virkelig en berg-og-dalbane av følelser å være prøver og testetøs, men akkurat denne berg-og-dal-banen skaper de veldig selv. De er jo veeeldig tidlig. Litt forskjell på urinkonsentrasjonen kan ha alt og si. 3 1
Fizzypo Skrevet 26. august #1564 Skrevet 26. august Amatariel skrev (40 minutter siden): Jeg vet selv hvor spennende det er å teste tidlig, og har ofte gjort det (dog ikke SÅ tidlig som Julie). Men man MÅ ha i bakhodet at det er så usikkert nå og så små marginer. De burde testet, men med en temmelig lugn reaksjon på det de får... i går var det full feiring, latter, dans osv. mens i dag er det tårer. Det er virkelig en berg-og-dalbane av følelser å være prøver og testetøs, men akkurat denne berg-og-dal-banen skaper de veldig selv. De er jo veeeldig tidlig. Litt forskjell på urinkonsentrasjonen kan ha alt og si. Om man ikke har psykiske problemer fra før så får man det i hvert fall av å bruke sosiale medier slik de gjør. Det er det glade vanvidd blottlegge seg på den måten. De tjente veldig godt før Snapchat så jeg klarer ikke helt å forstå motivasjonen bak denne maniske hungeren etter penger. 2
Soro123 Skrevet 26. august #1565 Skrevet 26. august Fizzypo skrev (3 timer siden): Om man ikke har psykiske problemer fra før så får man det i hvert fall av å bruke sosiale medier slik de gjør. Det er det glade vanvidd blottlegge seg på den måten. De tjente veldig godt før Snapchat så jeg klarer ikke helt å forstå motivasjonen bak denne maniske hungeren etter penger. Jeg tror ikke det nødvendigvis er pengene som er motivasjon for delingen, jeg tror de liker å dele, liker å få responsen og at det er det som driver dem. Jeg tror ikke at pengene er motivasjonen for at dem deler så ekstremt mye hver dag, jeg tror det vil være vanskelig i lengda om det er kun pengene som motiverer. Jeg syns dem deler ALT FOR MASSE! Og hadde ikke testet så tidlig. Men for all del, det er deres valg og det går ikke ut over meg. Jeg bare orker ikke å se alt og hopper over en del. 5
Amatariel Skrevet 26. august #1566 Skrevet 26. august Ja var akkurat det jeg tenkte ja... Tester er ofte sterkere på ettermiddagen (hvis man ikke drikker mye). Så nå er streken tilbake. 1
Klink Skrevet 26. august #1567 Skrevet 26. august Amatariel skrev (8 timer siden): Jeg vet selv hvor spennende det er å teste tidlig, og har ofte gjort det (dog ikke SÅ tidlig som Julie). Men man MÅ ha i bakhodet at det er så usikkert nå og så små marginer. De burde testet, men med en temmelig lugn reaksjon på det de får... i går var det full feiring, latter, dans osv. mens i dag er det tårer. Det er virkelig en berg-og-dalbane av følelser å være prøver og testetøs, men akkurat denne berg-og-dal-banen skaper de veldig selv. De er jo veeeldig tidlig. Litt forskjell på urinkonsentrasjonen kan ha alt og si. De vet jo det, men uansett hvor mye en har det i bakhodet er det vanskelig å ikke føle det en gjør når en ønsker noe så sterkt. Hva da lugn? Man føler det man føler? Vanskelig å ikke teste tidlig og være lugn i en slik situasjon. 1
Klink Skrevet 26. august #1568 Skrevet 26. august Anneisabell skrev (11 timer siden): Ikke ut i fra dagens test, men å teste fra dag en kan jo fort gi et feil svar. Var hvertfall det den gangen jeg var gjennom mine ivf forsøk. Da var greia den at man tester etter to uker, ikke to timer!!! Klinikkene gir nok beskjed om å teste etter to uker. Hvem har selvdisiplin nok til det ? Grattis hvis du hadde det, men om du visste at du kunne fått svaret før hadde du virkelig klart det? 2
Soro123 Skrevet 26. august #1569 Skrevet 26. august Jeg forstår veldig godt at de tester nå, når de har erfaring med tidlige positive tester. Og jeg er glad for å se at det ser ut for at dette likevel kan gå bra (ja da, mye kan selvfølgelig fortsatt gå galt). Jeg orker ikke høre på all bablinga, spesielt ikke Camilla sin, men hopper over når jeg ikke orker å høre. Men følger gjerne denne prosessen sammen med dem 🙂 1 1
NeverSayNever Skrevet 27. august #1570 Skrevet 27. august Kassiopeia8 skrev (På 23.7.2026 den 13.45): Hun har hele tiden sagt at hun selv ønsker bare to barn, og at hun har hatet å gå gravid med to runder hypermesis. Camilla derimot har sagt at hun ønsker maaange barn (gjerne 6) og at alle skal være supertette, men hun har ikke ønsket å bære selv. Så gjorde hun likevel det med nummer 3, siden Julie ikke ønsket. Men etter dette svangerskapet har hun erklært seg helt ferdig å gå gravid, og da virker det for meg som at Julie likevel inngår kompromisser med seg selv og velger å gi seg for å please Camilla sitt ønske om mange barn. Camilla får hva Camilla vil ha uansett,vettu 1
Klink Skrevet 27. august #1571 Skrevet 27. august NeverSayNever skrev (14 timer siden): Camilla får hva Camilla vil ha uansett,vettu Jeg syns dere tar fra Julie alt ansvar for seg selv. Er hun fullstendig dørmatte hun da? Eller kan de ha blitt enige om noe vi ikke vet, kanskje? Det er mye å kritisere for, men dette er håpløst. 4 4
NoaideBiehtar Skrevet 27. august #1572 Skrevet 27. august Klink skrev (1 time siden): Jeg syns dere tar fra Julie alt ansvar for seg selv. Er hun fullstendig dørmatte hun da? Eller kan de ha blitt enige om noe vi ikke vet, kanskje? Det er mye å kritisere for, men dette er håpløst. Ikke vet og ikke vet... Julie har da sagt at hun også ønsker barna, folk bare velger å ignorere det fordi det er mer gøy å tegne et bilde av noe annet. 🙄 3 3
Kassiopeia8 Skrevet 30. august #1573 Skrevet 30. august NoaideBiehtar skrev (På 27.8.2026 den 18.37): Ikke vet og ikke vet... Julie har da sagt at hun også ønsker barna, folk bare velger å ignorere det fordi det er mer gøy å tegne et bilde av noe annet. 🙄 Dere som mener at hun overhodet ikke blir overkjørt la kanskje merke til snappen de siste dagene. Hun sier at det fjerde barnet er det siste, og at de har planlagt å destruere resterende embryo etter dette siste barnet. Så kommer Camilla inn fra sidelinjen og sier på en veldig tullete måte at dette var store ord fra en liten munn. At det kan jo være de ombestemmer seg igjen. Nok en gang føler jeg Julie er tydelig på sine grenser, men at Camilla forsøker å rokke ved "avtalene" de har inngått. Det er dette som gjør at jeg føler Camilla hele tiden påvirker Julie til å få det litt som hun vil, på akkord med Julies helse. 8 4
Titori Skrevet 30. august #1574 Skrevet 30. august Klink skrev (På 26.8.2026 den 22.09): Klinikkene gir nok beskjed om å teste etter to uker. Hvem har selvdisiplin nok til det ? Grattis hvis du hadde det, men om du visste at du kunne fått svaret før hadde du virkelig klart det? Jeg hadde ingen problem med å vente i to uker. Det gir et sikrere svar, og man slipper å få feil positiv, feil negativ, veldig usikre svar, osv. Skjønner ikke at man orker det jeg. 2
Lykkeliten* Skrevet 31. august #1575 Skrevet 31. august HMK skrev (På 24.8.2026 den 13.28): Så er det tilbake til det eeeeevige testehelvetet. Har avfulgt for lengst, men får det opp i feeden. Tror jeg må blokkere i tillegg. Men selv om det kommer i feeden så trenger man ikke å åpne snapper? 1 1
Blue Sky Skrevet 1. september #1576 Skrevet 1. september Ja, dette er tydeligvis to damer som virkelig har forstått hvordan de skal melke systemet i snap til å tjene gode penger på innhold som trekkes ut i langdrag. Det et tydeligvis ingen grenser for hva de er i stand til å utlevere om seg selv, og det skulle ikke forundre meg om det er pengene som gir motivasjon til all denne barneproduksjonen også. Det er meg en gåte at folk gidder å sitte å bla seg igjennom alle snappene og forbi den ene reklamen etter den andre, og det gjelder selvsagt ikke bare for disse to influenserne men andre også. Den ene med mere meningsløst innhold enn den andre. 1 6
Stortrommadet Skrevet 3. september #1577 Skrevet 3. september Syns det er fint at flere velger å få mange barn, det jeg derimot reagerer veldig på at måten de profitterer på å skaffe seg barn. Og jeg får helt vondt i magen av å tenke på at 1 dag på Snapchat så har de allerede tjent inn utgiften de har på å lage dem, når de absolutt aller fleste går i årevis for å ha penger til ivf hvis ikke de står årevis i kø. Jeg syns de pisser på normale folk av å holde på slik de holder på. De mener virkelig at de ikke bruker barna som inntektskilde, men måten de fikser seg ivf «hvert år» og åpent tjener flere hundre tusener på å føde dem, forteller meg noe annet. Det er kjempe kynisk, og jeg er for øvrig helt sikker på at de har satt inn to egg på Julie nå. Bare for å tjene enda litt mer på tvillingsvangerskap. 1 1
Astilbe Skrevet 3. september #1578 Skrevet 3. september Stortrommadet skrev (1 time siden): Syns det er fint at flere velger å få mange barn, det jeg derimot reagerer veldig på at måten de profitterer på å skaffe seg barn. Og jeg får helt vondt i magen av å tenke på at 1 dag på Snapchat så har de allerede tjent inn utgiften de har på å lage dem, når de absolutt aller fleste går i årevis for å ha penger til ivf hvis ikke de står årevis i kø. Jeg syns de pisser på normale folk av å holde på slik de holder på. De mener virkelig at de ikke bruker barna som inntektskilde, men måten de fikser seg ivf «hvert år» og åpent tjener flere hundre tusener på å føde dem, forteller meg noe annet. Det er kjempe kynisk, og jeg er for øvrig helt sikker på at de har satt inn to egg på Julie nå. Bare for å tjene enda litt mer på tvillingsvangerskap. Enig. Er hun gravid? Orker ikke å bla igjennom 987 snaps med tøysebritisk for å finne ut av det 😂 Men er skamfullt nysgjerrig likevel. 2
Stortrommadet Skrevet 3. september #1579 Skrevet 3. september Astilbe skrev (Akkurat nå): Enig. Er hun gravid? Orker ikke å bla igjennom 987 snaps med tøysebritisk for å finne ut av det 😂 Men er skamfullt nysgjerrig likevel. Jada. Gravid. Og har høyere hcg enn normale tvillingsvangerskap også, så jeg blir veldig overrasket hvis de ikke har satt inn to embryo.. 3
Amatariel Skrevet 3. september #1580 Skrevet 3. september Astilbe skrev (2 timer siden): Enig. Er hun gravid? Orker ikke å bla igjennom 987 snaps med tøysebritisk for å finne ut av det 😂 Men er skamfullt nysgjerrig likevel. Ja er vel 4+4 i dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå