Jodaneida Skrevet 16 timer siden #1561 Skrevet 16 timer siden Fenomen skrev (18 minutter siden): Jeg gidder ikke å bla gjennom 130 storyes. Er hun gravid? Tror ike det
Anneisabell Skrevet 15 timer siden #1562 Skrevet 15 timer siden Jodaneida skrev (1 time siden): Tror ike det Ikke ut i fra dagens test, men å teste fra dag en kan jo fort gi et feil svar. Var hvertfall det den gangen jeg var gjennom mine ivf forsøk. Da var greia den at man tester etter to uker, ikke to timer!!! 1
Amatariel Skrevet 12 timer siden #1563 Skrevet 12 timer siden Jeg vet selv hvor spennende det er å teste tidlig, og har ofte gjort det (dog ikke SÅ tidlig som Julie). Men man MÅ ha i bakhodet at det er så usikkert nå og så små marginer. De burde testet, men med en temmelig lugn reaksjon på det de får... i går var det full feiring, latter, dans osv. mens i dag er det tårer. Det er virkelig en berg-og-dalbane av følelser å være prøver og testetøs, men akkurat denne berg-og-dal-banen skaper de veldig selv. De er jo veeeldig tidlig. Litt forskjell på urinkonsentrasjonen kan ha alt og si. 2
Fizzypo Skrevet 11 timer siden #1564 Skrevet 11 timer siden Amatariel skrev (40 minutter siden): Jeg vet selv hvor spennende det er å teste tidlig, og har ofte gjort det (dog ikke SÅ tidlig som Julie). Men man MÅ ha i bakhodet at det er så usikkert nå og så små marginer. De burde testet, men med en temmelig lugn reaksjon på det de får... i går var det full feiring, latter, dans osv. mens i dag er det tårer. Det er virkelig en berg-og-dalbane av følelser å være prøver og testetøs, men akkurat denne berg-og-dal-banen skaper de veldig selv. De er jo veeeldig tidlig. Litt forskjell på urinkonsentrasjonen kan ha alt og si. Om man ikke har psykiske problemer fra før så får man det i hvert fall av å bruke sosiale medier slik de gjør. Det er det glade vanvidd blottlegge seg på den måten. De tjente veldig godt før Snapchat så jeg klarer ikke helt å forstå motivasjonen bak denne maniske hungeren etter penger. 1
Soro123 Skrevet 8 timer siden #1565 Skrevet 8 timer siden Fizzypo skrev (3 timer siden): Om man ikke har psykiske problemer fra før så får man det i hvert fall av å bruke sosiale medier slik de gjør. Det er det glade vanvidd blottlegge seg på den måten. De tjente veldig godt før Snapchat så jeg klarer ikke helt å forstå motivasjonen bak denne maniske hungeren etter penger. Jeg tror ikke det nødvendigvis er pengene som er motivasjon for delingen, jeg tror de liker å dele, liker å få responsen og at det er det som driver dem. Jeg tror ikke at pengene er motivasjonen for at dem deler så ekstremt mye hver dag, jeg tror det vil være vanskelig i lengda om det er kun pengene som motiverer. Jeg syns dem deler ALT FOR MASSE! Og hadde ikke testet så tidlig. Men for all del, det er deres valg og det går ikke ut over meg. Jeg bare orker ikke å se alt og hopper over en del. 3
Amatariel Skrevet 6 timer siden #1566 Skrevet 6 timer siden Ja var akkurat det jeg tenkte ja... Tester er ofte sterkere på ettermiddagen (hvis man ikke drikker mye). Så nå er streken tilbake. 1
Klink Skrevet 4 timer siden #1567 Skrevet 4 timer siden Amatariel skrev (8 timer siden): Jeg vet selv hvor spennende det er å teste tidlig, og har ofte gjort det (dog ikke SÅ tidlig som Julie). Men man MÅ ha i bakhodet at det er så usikkert nå og så små marginer. De burde testet, men med en temmelig lugn reaksjon på det de får... i går var det full feiring, latter, dans osv. mens i dag er det tårer. Det er virkelig en berg-og-dalbane av følelser å være prøver og testetøs, men akkurat denne berg-og-dal-banen skaper de veldig selv. De er jo veeeldig tidlig. Litt forskjell på urinkonsentrasjonen kan ha alt og si. De vet jo det, men uansett hvor mye en har det i bakhodet er det vanskelig å ikke føle det en gjør når en ønsker noe så sterkt. Hva da lugn? Man føler det man føler? Vanskelig å ikke teste tidlig og være lugn i en slik situasjon. 1
Klink Skrevet 3 timer siden #1568 Skrevet 3 timer siden Anneisabell skrev (11 timer siden): Ikke ut i fra dagens test, men å teste fra dag en kan jo fort gi et feil svar. Var hvertfall det den gangen jeg var gjennom mine ivf forsøk. Da var greia den at man tester etter to uker, ikke to timer!!! Klinikkene gir nok beskjed om å teste etter to uker. Hvem har selvdisiplin nok til det ? Grattis hvis du hadde det, men om du visste at du kunne fått svaret før hadde du virkelig klart det? 1
Soro123 Skrevet 3 timer siden #1569 Skrevet 3 timer siden Jeg forstår veldig godt at de tester nå, når de har erfaring med tidlige positive tester. Og jeg er glad for å se at det ser ut for at dette likevel kan gå bra (ja da, mye kan selvfølgelig fortsatt gå galt). Jeg orker ikke høre på all bablinga, spesielt ikke Camilla sin, men hopper over når jeg ikke orker å høre. Men følger gjerne denne prosessen sammen med dem 🙂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå